dan beginnen wequote:
MPGquote:
geeft Ll maar een lekker leber van mequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan beginnen we![]()
dan komt LL ook![]()
jonguh, neem dan ook gewoon de johnphonequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Mijn lulijzer is binnen hoor. Maar een beetje een emailaccount instellen lukt al niet. Bovendien werkt het touchscreen kennelijk alleen maar met vingers (die 4 knopjes tegelijk aantikken dus altijd de verkeerde) en niet met gewoon een stokje![]()
Ik heb er NU al een hekel aan. Ga eerst maar eens opladen. Godver
doegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
gvd, neem een besluit, dan kan ik ook weg
heb je dan voor phone ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Mijn lulijzer is binnen hoor. Maar een beetje een emailaccount instellen lukt al niet. Bovendien werkt het touchscreen kennelijk alleen maar met vingers (die 4 knopjes tegelijk aantikken dus altijd de verkeerde) en niet met gewoon een stokje![]()
Een HTC Desirequote:
fubarquote:
ga maar wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:24 schreef wel.o.k het volgende:
gvd, neem een besluit, dan kan ik ook weg
n00bquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je HOE dik??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gezellige mopperkont
Als je nou eerst eens de handleiding leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |