Jaaaa, maar ik deed toch even mee met je ontkenning van het bestaan van werk, gek flappertjequote:
Kiekze en slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef Ferb het volgende:
Hm, ja.
Film kieken en slapen![]()
Lekker vroeg
Fijne avond en truste iedereen![]()
![]()
![]()
Ohwja maar ik was aan het hopen dat ik dan morgen uit werk zou komen ook met een leuk rokjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaa, maar ik deed toch even mee met je ontkenning van het bestaan van werk, gek flappertje
Wanneer begin je op je nieuwe werk?quote:
Wat fijn van je werk!quote:
Dat kan maar zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Ohwja maar ik was aan het hopen dat ik dan morgen uit werk zou komen ook met een leuk rokje![]()
quote:
Dinsdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn van je werk!![]()
![]()
![]()
![]()
Feli meis
Wanneer begin je?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wat werkt die android store toch ook giga graf ontzettend hoerig KUT zeg![]()
Ik wil iets downloaden met mijn PC, omdat dat nou eenmaal handiger is dan eindeloos typfouten te verbeteren met veel te kleine toetsjes![]()
Maar nee hoor, DAT kan niet
Nee had ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Fha, Marijke, hadden jullie laatst deze nog meegekregen?
toen gepost speciaal voor Fles![]()
![]()
![]()
Guess so. We kunnen het proberen. Als je bij Vodafone zit is er sowieso geen probleemquote:
Bij welk abbo heb je em verlengt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guess so. We kunnen het proberen. Als je bij Vodafone zit is er sowieso geen probleem
bel sms web 200quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij welk abbo heb je em verlengt?
Het zal haast wel
Hierziequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guess so. We kunnen het proberen. Als je bij Vodafone zit is er sowieso geen probleem
Beter!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag![]()
En hoi lieve Marijke
Trusten Enfequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter!
Ik ga lekker slapen.Dat is denk het enige wat helpt tegen mn hoofdpijn nu... Trusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |