Ja, ik heb de wildfirequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jj had toch eindelijk je WIldfire? Ofwas dat Enfer?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best een tof toestel, de Wildfire.
Ik denk dat ik ook blij ben als ik ontslag neem waar ik nu werkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoeraa voor Taartjes ontslag
Best raar, eerst juichen voor een baan daarna juichen voor ontslagWat bizar
Haha, ja, ik belde ze dus op, en toen kwamen we er op uit dat het geen zin had terug te komen en dat ik alleen even een brief moet schrijven.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoeraa voor Taartjes ontslag
Best raar, eerst juichen voor een baan daarna juichen voor ontslagWat bizar
Woohooooquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg zomaar lang weekend![]()
M.a.w. ik mag per direct weg bij het hellhole
En heb je die brief ook al geschreven met doei er in?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, ja, ik belde ze dus op, en toen kwamen we er op uit dat het geen zin had terug te komen en dat ik alleen even een brief moet schrijven.
Dus toen ging ik ophangen en was het van ehm...nou...daaaaaaaaaaaaaaaag, tot nooit
En dus zon, en nieuw rokje, en mooie sjaalquote:
suikerquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg zomaar lang weekend![]()
M.a.w. ik mag per direct weg bij het hellhole
Nee, ik was een beetje druk met een boel regelen vandaag.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
En heb je die brief ook al geschreven met doei er in?
Oeeehquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
En dus zon, en nieuw rokje, en mooie sjaal![]()
Hoest met de druk?
Ach ja, zit toch ook niet zo veel haast achterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik was een beetje druk met een boel regelen vandaag.
Morgen doe ik dat
Ik wil dan een N97quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
Hey Fles Ruilen????????????
[ afbeelding ]
Jaaaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Fha het volgende:
Oeeehhelemaal goed
De druk is drukMaar vanavond lekker lui en straks lekker op tijd in bed liggen met het knormonster
en dan morgen weer werken maar dat weten we nog niet
![]()
Nee, wat willen ze doen dan, me ontslaan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
Ach ja, zit toch ook niet zo veel haast achter
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dan een N97
Maar iig wel een nokiaNooit meer anders doen
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wat willen ze doen dan, me ontslaan?
Iets waarvan je leuke rokjes koopt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaa![]()
Oh, lekker, eventjes lui![]()
werk? wat is dat?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag weer lekker druk hier
Joahquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
Wat goed ST!![]()
Heerlijk dat je daar al zo snel weg kan!
Slaap lekker Ferbquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef Ferb het volgende:
Hm, ja.
Film kieken en slapen![]()
Lekker vroeg
Fijne avond en truste iedereen![]()
![]()
![]()
Jaaaa, maar ik deed toch even mee met je ontkenning van het bestaan van werk, gek flappertjequote:
Kiekze en slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:31 schreef Ferb het volgende:
Hm, ja.
Film kieken en slapen![]()
Lekker vroeg
Fijne avond en truste iedereen![]()
![]()
![]()
Ohwja maar ik was aan het hopen dat ik dan morgen uit werk zou komen ook met een leuk rokjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaa, maar ik deed toch even mee met je ontkenning van het bestaan van werk, gek flappertje
Wanneer begin je op je nieuwe werk?quote:
Wat fijn van je werk!quote:
Dat kan maar zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:33 schreef Fha het volgende:
Ohwja maar ik was aan het hopen dat ik dan morgen uit werk zou komen ook met een leuk rokje![]()
quote:
Dinsdagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn van je werk!![]()
![]()
![]()
![]()
Feli meis
Wanneer begin je?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wat werkt die android store toch ook giga graf ontzettend hoerig KUT zeg![]()
Ik wil iets downloaden met mijn PC, omdat dat nou eenmaal handiger is dan eindeloos typfouten te verbeteren met veel te kleine toetsjes![]()
Maar nee hoor, DAT kan niet
Nee had ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
Fha, Marijke, hadden jullie laatst deze nog meegekregen?
toen gepost speciaal voor Fles![]()
![]()
![]()
Guess so. We kunnen het proberen. Als je bij Vodafone zit is er sowieso geen probleemquote:
Bij welk abbo heb je em verlengt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guess so. We kunnen het proberen. Als je bij Vodafone zit is er sowieso geen probleem
bel sms web 200quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij welk abbo heb je em verlengt?
Het zal haast wel
Hierziequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guess so. We kunnen het proberen. Als je bij Vodafone zit is er sowieso geen probleem
Beter!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag![]()
En hoi lieve Marijke
Trusten Enfequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter!
Ik ga lekker slapen.Dat is denk het enige wat helpt tegen mn hoofdpijn nu... Trusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |