Jj had toch eindelijk je WIldfire? Ofwas dat Enfer?quote:
Volgens mij was dat idd Enfer.... ik wil een Desirequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jj had toch eindelijk je WIldfire? Ofwas dat Enfer?
Best een tof toestel, de Wildfirequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jj had toch eindelijk je WIldfire? Ofwas dat Enfer?
Ja ja hebbuh hebbuhquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
oh heb je ook al versies van de Desire ja?
Heeft mijn x10 ook maar werkt bij mij goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dat een touchscreen gewoon niet met een stylus werkt s wel hele harde dikke diepe terminale faal hoor![]()
Nee vind ik niet, dat zit gewoon in de technologiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
maar dat een touchscreen gewoon niet met een stylus werkt s wel hele harde dikke diepe terminale faal hoor![]()
ik zal er 100 euro voor gevenquote:
Schat, er is net 200 aangeboden..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zal er 100 euro voor geven![]()
puur om jou te helpen natuurlijk
kennelijk nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, dat zit gewoon in de technologie
dan had je een een ander toestel moeten kiezen
Ik neem aan dat je je van te voren wel inleest ???
ja maar die doen het niet om fles een plezier te doenquote:
Ohw nou in dat geval bied ik 10 euro om fles een heel groot plezier te doen. Ha. Nu win ik. Want jij doet slechts een plezier en ik een grotequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja maar die doen het niet om fles een plezier te doen![]()
quote:
Ja wel hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja maar die doen het niet om fles een plezier te doen![]()
Fles! als je op de meet komt, ruil ik jouw telefoon stiekem met de mijne (ja ja ik heb een stylusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
Mij maakt het niet uit wat Fles met zijn foon doet, zolang hij hem niet richting mijn hoofd gooit of zo heb ik er geen last van
zeg me even waar je hem neer gooitquote:
Omdat er geen spoorboekjes meer gedrukt gaan worden en die vervloekte wankers van de NS vinden dat iedereen maar met zijn tijd mee moet gaan en overal internet moet hebben. EN omdat ik hem gratis kreeg bij een contractverlenging.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar Lieve Fles waarom heb je juist deze telefoon gekozen?
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar Lieve Fles waarom heb je juist deze telefoon gekozen?
Ja maar er zijn ook telefoons met een stylus die internet hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat er geen spoorboekjes meer gedrukt gaan worden en die vervloekte wankers van de NS vinden dat iedereen maar met zijn tijd mee moet gaan en overal internet moet hebben. EN omdat ik hem gratis kreeg bij een contractverlenging.
van mij mag je hoorquote:
Ja ik had gewoon die nokia N97 mini moeten nemen ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar er zijn ook telefoons met een stylus die internet hebben
oke ik stop er mee... hier help ik je ook niet meeik vind het zo zonde dat is alles
blufquote:
Waarom heb je die dan niet genomen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon die nokia N97 mini moeten nemen ja.
Kan je em niet ruilen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had gewoon die nokia N97 mini moeten nemen ja.
Zoooooooooooooo lekkerquote:
Vertel vertelquote:
Hoooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mooierdquote:
Ik kreeg zomaar lang weekendquote:
Wat een geluk toch weer en dan te bedenken dat het hele weekend wel lekker weer wordtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoooooooooooooo lekker![]()
En de zon scheen.
En ik liep per ongeluk een winkel in en vond leuke kleren![]()
Vandaag
DAT ZIE IK NOU OOK PASquote:
Hoeraa voor Taartjes ontslagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg zomaar lang weekend![]()
M.a.w. ik mag per direct weg bij het hellhole
Mja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb je die dan niet genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |