Ik heb geen haast hoor lieverdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goedWil je hem hebben? Of proberen of ie met jouw sim werkt? Dan zullen we moeten daten
Mij ligtie niet in de weg hoor, kan ook bij de sintmeet wel bijv. Mijn Nokiaatje doet vooralsnog alles wat ik wil, waar ik wil, wanneer ik wil en hoe ik wil. Maar ik begreep dat jij nogal haast had?
Kee coolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hoor lieverdIk wil wel eerst zeker weten of hij simlock vrij is.. en natuurlijk even overleggen met vriendlief...
slaap ze enferquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Beter!
Ik ga lekker slapen.Dat is denk het enige wat helpt tegen mn hoofdpijn nu... Trusten allemaal!
Mja eerder meeten zit er sowieso even niet in want we zitten niet echt bij elkaar in de buurtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee cool![]()
Ik srop hem wel in de doos en danneem ik m wel mee naar de sintmeet of zo
slaap lekker en sterkte met je hoofdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
Beter!
Ik ga lekker slapen.Dat is denk het enige wat helpt tegen mn hoofdpijn nu... Trusten allemaal!
Maar jij komt toch best vaak in Utrecht?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Mja eerder meeten zit er sowieso even niet in want we zitten niet echt bij elkaar in de buurt
Waar zit jij dan? Ik zit best centraalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja eerder meeten zit er sowieso even niet in want we zitten niet echt bij elkaar in de buurt
Slaap lekker Fhaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen doen want morgen schijn ik fit te moeten zijn. Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
trusten fhaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
Ik ga slapen doen want morgen schijn ik fit te moeten zijn. Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Slaap lekker petootie piequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Have funquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens naar mijn klanten![]()
ik zie jullie wel in het volgende topic
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag![]()
En hoi lieve Marijke
Wat doe ik dan soms goed als ik aan het gamen ben en fokken tegelijk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik doe wowen en fokken tegelijk, dus vandaar de late reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar jij komt toch best vaak in Utrecht?
Ik zit in Hoornquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Ik zit best centraal
Werkse meneer sletjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens naar mijn klanten![]()
ik zie jullie wel in het volgende topic
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, ik heb nog nooit een doos van wat voor PDA of Smartphone of GSM dan ook opengemaakt met ZO veel verwachtingen, en ook nooit met ZO veel teleurstelling weer dichtgegooid. En dan gaat het toch gauw over een apparaat of 15 bij elkaar, sinds 1999.
Where did I go wrong?
Mja, het hele google - android - facebook gekoppel ligt me gewoon niet, denk ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik vind het ook zo jammer, want het is een prima telefoon
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maandag koffiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Feli meis!
Maandag een kop koffie doen?
En hoi lieve Nienke
MAar wil je niet eerst even kijken of je em kan ruilen ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, het hele google - android - facebook gekoppel ligt me gewoon niet, denk ik.
Oeh oeh oeh, en volgende week al Timquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik doe wowen en fokken tegelijk, dus vandaar de late reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |