"Hallo. Ik heb net een gratis HTC gekregen bij mijn nieuwe abo, omdat ik dat graag wou."quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MAar wil je niet eerst even kijken of je em kan ruilen ?Misschien doet vodafone daar niet moeilijk over
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hallo. Ik heb net een gratis HTC gekregen bij mijn nieuwe abo, omdat ik dat graag wou."
-"Goed he meneer Fles?Veel plezier met uw nieuwe toestel!
"
"Nou, ik blijk het een totaal hoerig grafteringknetterding te vinden met vonken eraf en schuim erop."
-"U bent niet zo blij met uw eigen keuze?"
"Hoe raadt u het."
-"WAAROM KIEST U DAT KLOTEDING DAN OOK Whahahahaha Fail PWN Eins!!!11!!!!!1!!11!!"
*klik
en als het een vent isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
eigenlijk moet k dan meteen terugbellen, want dat zou wel de vrouw van mijn leven zijn![]()
dat zal wel lukken mevrouw vergietquote:
Ach, proberen kan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Het kan toch zo zijn dat een toestel toch tegenvalt in gebruik. Daar hoef je je toch niet voor te schamen
Slaap lekker LLquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie weet![]()
![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken lieverdjes.
Fijne avonden tot snel
Slaap lekker honneponquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie weet![]()
![]()
Ik ga mijn bedje opzoeken lieverdjes.
Fijne avonden tot snel
Ja, logischquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef DaMart het volgende:
Handig die automatische woordherkenning op mijn telefoon... wil ik Kirsten Dunst typen, denkt mijn telefoon dat ik Korsten Substitutie bedoel![]()
.
Dat soort functies gooi ik er echt METEEN af.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:13 schreef DaMart het volgende:
Handig die automatische woordherkenning op mijn telefoon... wil ik Kirsten Dunst typen, denkt mijn telefoon dat ik Korsten Substitutie bedoel![]()
.
ik vind ze wel handig, ben nog al luiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort functies gooi ik er echt METEEN af.
k weet het niet. Ik vind het opdringerig, betweterig, en het doet zelden of nooit iets waarvan ik zeg "quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik vind ze wel handig, ben nog al lui
T9quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
k weet het niet. Ik vind het opdringerig, betweterig, en het doet zelden of nooit iets waarvan ik zeg ""
Die dingen maken je vooral luiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik vind ze wel handig, ben nog al lui
Nee idd. En dat "fijn" en "film" dan door elkaar gaan is nog tot daar aan toe. Maar "Bier" wordt dus "Aids"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
T9![]()
![]()
![]()
Smsjes van mensen die T9 gebruiken zijn regelmatig niet te ontcijferen
Ik heb zin in aids?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee idd. En dat "fijn" en "film" dan door elkaar gaan is nog tot daar aan toe. Maar "Bier" wordt dus "Aids"
k stoor me er niet zo aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
k weet het niet. Ik vind het opdringerig, betweterig, en het doet zelden of nooit iets waarvan ik zeg ""
Ik denk dat als ik het niet gebruikt had dat je er dan helemaal niks van kan makenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
T9![]()
![]()
![]()
Smsjes van mensen die T9 gebruiken zijn regelmatig niet te ontcijferen
Ben altijd al lui geweestquote:
Niet te ontcijferen, maar wel goed gespeldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
k stoor me er niet zo aan
[..]
Ik denk dat als ik het niet gebruikt had dat je er dan helemaal niks van kan maken![]()
[..]
Ben altijd al lui geweest
Ach ja nu heb ik qwerty dus gaat weer sneller en met foutenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet te ontcijferen, maar wel goed gespeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |