Als de NS gewoon doorgegaan was met papieren spoorboekjes drukken, dan had ik dat ook helemaal niet HOEVEN doen. En niet gedaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had dan niet zo'n ingewikkelde telefoon besteld
Zeg nou gewoon maar eerlijk dat je ook hip wilt zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de NS gewoon doorgegaan was met papieren spoorboekjes drukken, dan had ik dat ook helemaal niet HOEVEN doen. En niet gedaan natuurlijk.
Nee vind je 'm niks?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Mijn lulijzer is binnen hoor. Maar een beetje een emailaccount instellen lukt al niet. Bovendien werkt het touchscreen kennelijk alleen maar met vingers (die 4 knopjes tegelijk aantikken dus altijd de verkeerde) en niet met gewoon een stokje![]()
Ik heb er NU al een hekel aan. Ga eerst maar eens opladen. Godver
gewoon boycotten die NSquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de NS gewoon doorgegaan was met papieren spoorboekjes drukken, dan had ik dat ook helemaal niet HOEVEN doen. En niet gedaan natuurlijk.
Capacitief touchscreenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou. Mijn lulijzer is binnen hoor. Maar een beetje een emailaccount instellen lukt al niet. Bovendien werkt het touchscreen kennelijk alleen maar met vingers (die 4 knopjes tegelijk aantikken dus altijd de verkeerde) en niet met gewoon een stokje![]()
Ik heb er NU al een hekel aan. Ga eerst maar eens opladen. Godver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan iemand die een beetje verstand heeft van Windows mij vertellen hoe het kan dat mijn Windows partitie van 77 GB met daarop een paar foto's en 27 GB aan spel vol zit?Ik wil dingen verwijderen om ruimte te maken, maar ik vind niets om te verwijderen
Iemand een idee wat het is en hoe ik het kleiner krijg?
kan div. redenen hebben. Hoe groot is het spel en al je foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
27 GB spel en het gaat om echt iets van 10 foto's, dus daar kan echt geen 77 GB van vol zittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan div. redenen hebben. Hoe groot is het spel en al je foto's?
Vaag.. kun je geen diskcleanup doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
27 GB spel en het gaat om echt iets van 10 foto's, dus daar kan echt geen 77 GB van vol zittenIk heb geen flauw idee wat het dan wel kan zijn, ik gok dat windows zelf van alles verzonnen heeft... Prullenbak is uiteraard ook al leeg en alle muziek had ik al verwijderd. Dus alles wat weg kon heb ik al gedaan...
Waar vind ik die herstelpunten in m'n pc? Weet je dat toevallig zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vaag.. kun je geen diskcleanup doen?
En kijk eens bij systeemherstel, restoepoints nemen ook vele GBs in beslag...
ehm.... ja..... dat zit bij windows systemherstel, ik gok onder bureau-accesoires oid... als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar vind ik die herstelpunten in m'n pc? Weet je dat toevallig zo?
Ja, die heb ik wel gevondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm.... ja..... dat zit bij windows systemherstel, ik gok onder bureau-accesoires oid... als ik me niet vergis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
op c:/system volgens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar vind ik die herstelpunten in m'n pc? Weet je dat toevallig zo?
En bij de eigenschappen van hje harddisk...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel gevondenMaar daar kan ik niets verwijderen
Dus....
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan iemand die een beetje verstand heeft van Windows mij vertellen hoe het kan dat mijn Windows partitie van 77 GB met daarop een paar foto's en 27 GB aan spel vol zit?Ik wil dingen verwijderen om ruimte te maken, maar ik vind niets om te verwijderen
Iemand een idee wat het is en hoe ik het kleiner krijg?
Bij mij op mijn laptop neemt vista ook al tegen de 50 gig in beslag(kan hem niet op een 50 gig partitie kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Hey Ferbquote:
Hey Enfequote:
Hey Fhaquote:
Kan ik niets vindenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
op c:/system volgens.
MPG roggelt dat wel voor je
Of je besteld bij KPN computerhulp.
Nee, zie niets staan... En met schijfopruiming zou ik ze moeten kunnen verwijderen had ik gevonden via Google, maar ook dat helpt volgens mij niets qua ruimte... Wat een kut OS is het ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En bij de eigenschappen van hje harddisk...
op een van die tabbladen, staat daar niet een zinnetje over systeemherstel met een vinkje ervoor?
Ik denk voor z'n dochterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je hebt geëxerimenteerd met make-up?
Hey Marijkequote:
Dus tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOEI!14,6 GB weer vrij
Klote systeemgherstel
Bedankt lieverds met verstand van Windows
Goed gedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOEI!14,6 GB weer vrij
Klote systeemgherstel
Hai Trevquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
Ik denk met je pc probleem dat het vista zelf is(wil nog wel veel ruimte in nemen, doet die ook op mijn laptop)
Ik denk hetquote:
ywquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
WOEI!14,6 GB weer vrij
Klote systeemgherstel
1,5 GB aan foutrapportenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk hetEn de foutrapporten namen ook 1,5 GB in
Wat een systeem is het toch
3 kb gemiddeld toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
1,5 GB aan foutrapporten???
Dat zijn goddomme gewoon TEKSTBESTANDJES...
Ik heb ook een hekel aan vista, het is omdat het op mijn laptop zit, ik hoop dat het met die videokaart goed doet onder winequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Trev
Ik heb een graf hekel aan Vista, dat begon al bij de installatie... maar ik ga echt niet betalen voor een andere windowsversie, deze stond op de laptop en komt me nu goed uit voor WoW, omdat ie onder Wine niet helemaal soepel looptMaar ik krijg misschien een videokaart van Bianca
Dus dan kan ik hopelijk wel gewoon onder Wine spelen
quote:
Ik verzin het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
1,5 GB aan foutrapporten???
Dat zijn goddomme gewoon TEKSTBESTANDJES...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |