quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Whehe, ik opende deze 7 seconden voor jouw post in FBquote:Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Kut net te laat met janken in FB![]()
Tevens: zie post #293 in het vorige topic
Dubbeltje op zijn kant: in bedrijf?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik opende deze 7 seconden voor jouw post in FB
Tevens dank aan Fristi![]()
Ik zat TV te gluren
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar even een legaal plaatje voor in de OP ook
[ afbeelding ]
Nee, één of andere kutfilmquote:Op donderdag 30 september 2010 20:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dubbeltje op zijn kant: in bedrijf?
Toch niet die bagger met die wespen he?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Nee, één of andere kutfilm
Nee, één of andere familiefilm op Net5quote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toch niet die bagger met die wespen he?
Ben je nu ook al schizofreen ?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Merk en type: Mercedes-Benz E-klasse
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Polen
Datum: 18 mei 2007
Anne stond naast me toen ik deze op de foto zette![]()
Omdat het 13 in een dozijn hok is ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom heb ik zoveel van die rothokken op de foto?![]()
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.quote:
Die zet ik meestal juist niet op de foto. W210 en W124 DIE hebben wat.. maar de W211.. neh..quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat het 13 in een dozijn hok is ?
Leuk!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:44 schreef 2cv het volgende:
Morgen extreem vroeg op: naar Eindhoven om een auto bij een LPG-boer te dumpen, het DAF-museum te bezoeken en een jas op te halen.
Nope, ik heb dit jaar mijn in-entingen nog niet gehad dus mag niet naar Anneland van de dokterquote:Op donderdag 30 september 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga jij zondag ook naar Anneland, Fristi, of heeft je vrouw je aangelijnd?
Bara gaat morgen weer klagen over slapen en banken enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga op m'n bank liggen en kom er niet meer af
Er zijn ook niet veel Benzen die ik echt mooi vind, De W126 vind ik wel wat, en de W202 gaat welquote:Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die zet ik meestal juist niet op de foto. W210 en W124 DIE hebben wat.. maar de W211.. neh..
Je mag ook wel een rondje rijden hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 21:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, ik heb dit jaar mijn in-entingen nog niet gehad dus mag niet naar Anneland van de dokter![]()
Heb niet zo'n zin om een graf-end te rijden om een beetje op een parkeerplaats te kijken, misschien wel ff naar Utrecht bij de Veemarkthallen koekeloeren
Die kwijlende baklap op vier potenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eindbaas ?? scusi ? wut ??
http://www.truckstar.nl/page.asp?id=111quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mag ook wel een rondje rijden hoor
Wat is er in de Veemarkt te doen ??
Daar ben ik voor het eerst in jaren niet bijquote:Op donderdag 30 september 2010 21:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, ik heb dit jaar mijn in-entingen nog niet gehad dus mag niet naar Anneland van de dokter![]()
Heb niet zo'n zin om een graf-end te rijden om een beetje op een parkeerplaats te kijken, misschien wel ff naar Utrecht bij de Veemarkthallen koekeloeren
Neh, die mag niet in de Benzquote:Op donderdag 30 september 2010 21:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die kwijlende baklap op vier poten.
Woah, da's ook wel tofquote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://www.truckstar.nl/page.asp?id=111
Wat ga je doen ?? Urlaub ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:28 schreef Alicey het volgende:
Volgende week in Anneland (). Hier ook wel Duitsland genoemd.
Omdat ;quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat ga je doen ?? Urlaub ?
Wat is nu leuker, een heleboel opgepakte trucks en kranen zien mettig jengelende kinderen er tussendoor, of de dag er voor het opbouwen, steken met grote combinaties, kraantjes die zich uitvouwen, rondjes over het terrein in de Gatorquote:
Krakowquote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]Paar dagen in Berlijn, daarna door naar Krakau, Praag en nog een paar dagen iets wat daar enigszins tussenin ligt.
Kewl, lekker een hoop km's maken, veel zienquote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]Paar dagen in Berlijn, daarna door naar Krakau, Praag en nog een paar dagen iets wat daar enigszins tussenin ligt.
Mjah, dan is de dag van de opbouw idd leuker, ik vind zulke evenementen ook meestal maar matig leuk; er staat veel, maar idd, alles staat stil; als je een rondje hebt gelopen heb je het wel gezien.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is nu leuker, een heleboel opgepakte trucks en kranen zien mettig jengelende kinderen er tussendoor, of de dag er voor het opbouwen, steken met grote combinaties, kraantjes die zich uitvouwen, rondjes over het terrein in de Gator![]()
Vorig jaar ben ik overigens 2 dagen geweestEn volgend jaar wellicht een BB stand, ff kijken waar het dan is, en welke voorwaarden er aan verbonden zijn. De veemarkt gaat plat helaas.
Berlijn en Praag ben ik al eens geweest, maar mijnquote:
Daarom, op de zaterdag is er de hele dag overal wel wat te zien, erg leukquote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, dan is de dag van de opbouw idd leuker, ik vind zulke evenementen ook meestal maar matig leuk; er staat veel, maar idd, alles staat stil; als je een rondje hebt gelopen heb je het wel gezien.
Inderdaad!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, lekker een hoop km's maken, veel zien
Austchwitzquote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Berlijn en Praag ben ik al eens geweest, maar mijnnog niet.
Krakau zelf zijn we vorig jaar wel door gereden, maar we hadden toen nogal haast en zijn er dus niet blijven hangen. We willen in ieder geval Auswitsch-Birkenau bezoeken (om het gezellig te maken
).
Krakau komt op mij helemaal niet over als een stad waar veel te zien of te doen valt, maar misschien heb ik dat mis. Zijn er dingen die je aan kunt raden in Krakau?
Que?quote:
Oh, dan gaan we ons vast wel vermaken.quote:En het heeft echt een prachtig centrum
Hmm k dat had ik niet uit je reactie opgemaakt...quote:
Er zit een pizzeria naast de ingang, en het personeel liep rond in bikini.. zo vervreemdend...quote:Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm k dat had ik niet uit je reactie opgemaakt...
Qua besef van wat er gebeurd is en hoe e.e.a. ging is het denk ik toch wel heel goed om het te bezoeken. Dat het niet vrolijk gaat zijn ben ik me van bewust. Dat zijn dat soort dingen nooit.
Doenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:55 schreef Alicey het volgende:
Wij hadden tot nu toe 2 dagen gepland (een dag om Auswitsch te bezoeken en een nachtje slapen om daar van bij te komen), maar als ik het zo hoor is het dus beter om er nog een dag of misschien zelfs 2 dagen aan vast te plakken?
Ik ben dan met school in kamp Buchenwald geweest. Als je daar loopt en er over nadenkt hoe het er uitzag vroeger enzovoorts, dan maakt het toch best een indruk.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm k dat had ik niet uit je reactie opgemaakt...
Qua besef van wat er gebeurd is en hoe e.e.a. ging is het denk ik toch wel heel goed om het te bezoeken. Dat het niet vrolijk gaat zijn ben ik me van bewust. Dat zijn dat soort dingen nooit.
Hmmm dat is inderdaad niet echt wat ik zou verwachten.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zit een pizzeria naast de ingang, en het personeel liep rond in bikini.. zo vervreemdend...
In concentratiekampen ben ik nooit geweest. Ik ben wel op een aantal andere plaatsen geweest die verband houden met de tweede wereldoorlog.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben dan met school in kamp Buchenwald geweest. Als je daar loopt en er over nadenkt hoe het er uitzag vroeger enzovoorts, dan maakt het toch best een indruk.
Achja mijn hele dorp heeft verband met de tweede wereldoorlogquote:Op donderdag 30 september 2010 21:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
In concentratiekampen ben ik nooit geweest. Ik ben wel op een aantal andere plaatsen geweest die verband houden met de tweede wereldoorlog.
Bijvoorbeeld een militaire begraafplaats. Dat is best om kippenvel van te krijgen. Je loopt daar langs honderden meters graven en als je dan kijkt naar de geboortedatum en sterftedatum!Dan maakt dat ook best indruk.
Of bij gedenkmonumenten waar je in woord en beeld kunt lezen en horen hoe het sommige Joodse families is vergaan. Ook erg indrukwekkend...
Leef je uitquote:Op donderdag 30 september 2010 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Austchwitz
En het heeft echt een prachtig centrumAuto/tram/drukkerij-museum is ook ERG gaaf
SD, mag ik een linkje naar mijn foto's uit Krakow op BB posten?
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja mijn hele dorp heeft verband met de tweede wereldoorlog
Putten, dorp staat in genoeg geschiedenisboeken in verband met de razzia.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Mijn dorp houdt in zoverre verband met de tweede wereldoorlog dat een groot deel van de binnenstad er niet meer is en (onnodig) opnieuw opgebouwd is.
Waarbij je overigens nota bene Duitsers tegenkomt die dan vragen waar de Altstadt is.
Die geschiedenis kende ik helemaal niet. Ook dit is weer iets waar ik best stil van word..quote:Op donderdag 30 september 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Putten, dorp staat in genoeg geschiedenisboeken in verband met de razzia.
Tja ik ben er mee opgegroeid, dan is het al wat "normaler".quote:Op donderdag 30 september 2010 22:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die geschiedenis kende ik helemaal niet. Ook dit is weer iets waar ik best stil van word..
Is dat echt zo? Ik kan me voorstellen dat het een soort automatisme is of een soort van traditie om het te herdenken, maar als je er dan dieper in duikt, dan blijft dat toch niet normaal?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Tja ik ben er mee opgegroeid, dan is het al wat "normaler".
Ik blijf nooit echt lang stilstaan bij zulk soort dingen. Heb zoiets van, gebeurd is gebeurd en kan er nu toch niks aan veranderen. En de razzia van hier word al van jongs af aan over verteld dat het heel gewoon word.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik kan me voorstellen dat het een soort automatisme is of een soort van traditie om het te herdenken, maar als je er dan dieper in duikt, dan blijft dat toch niet normaal?
Dat het is gebeurd kun je niets aan veranderen, inderdaad. Daarmee is echter niet alles gezegd. Het zou namelijk zo weer kunnen gebeuren. Tijden zijn wel veranderd, maar mensen niet. Daarmee is alles nog heel actueel.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik blijf nooit echt lang stilstaan bij zulk soort dingen. Heb zoiets van, gebeurd is gebeurd en kan er nu toch niks aan veranderen.
Je kent dan inderdaad de verhalen. Ook dan wordt het echter heel anders wanneer je meer ziet en hoort dan alleen de verhalen die ieder jaar opnieuw verteld worden.quote:En de razzia van hier word al van jongs af aan over verteld dat het heel gewoon word.
Jij maakt je druk om alles wat in de wereld gebeurd?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat het is gebeurd kun je niets aan veranderen, inderdaad. Daarmee is echter niet alles gezegd. Het zou namelijk zo weer kunnen gebeuren. Tijden zijn wel veranderd, maar mensen niet. Daarmee is alles nog heel actueel.
Daarmee is het niet simpelweg gebeurd, het gebeurt nog steeds allemaal. Het verschil is alleen dat je nu geen toeschouwer bent, maar een deelnemer.
[..]
Je kent dan inderdaad de verhalen. Ook dan wordt het echter heel anders wanneer je meer ziet en hoort dan alleen de verhalen die ieder jaar opnieuw verteld worden.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Jij maakt je druk om alles wat in de wereld gebeurd?
Wat deed ik daarquote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Mercedes-Benz E-klasse
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Polen
Datum: 18 mei 2007
Anne stond naast me toen ik deze op de foto zette
Schnitzel eten in het wegrestaurant, naar oude trucks kijken, mij de weg wijzen, en door Tim opgehaald worden.quote:
Nee, jij had geen schnitzel. Jij had saté. Ik weet 't weer.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schnitzel eten in het wegrestaurant, naar oude trucks kijken, mij de weg wijzen, en door Tim opgehaald worden.
Kloptquote:Op donderdag 30 september 2010 22:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, jij had geen schnitzel. Jij had saté. Ik weet 't weer.
Nee nu bijt jequote:
Ik had niks nee. Het was volgens mij best vroeg? Of juist laat? Kweetnie meer.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kloptff je geheugen testen. En jij wilde niks geloof ik.
[..]
Nee nu bijt je
Huhquote:Op donderdag 30 september 2010 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
en tim had een heel verhaal over flipperautomaten of zo waar ik tot op de dag van vandaag nog nisk van snap?![]()
en er was een BB mod in een opel kadett in je dorp, maar die was ook ineens wg.. eenbeetje net als hij een paar jaar later op BB ook deed
which movie ??quote:
Sleutelmanquote:
Vandaag vooras + achteras helemaal kaal gemaakt tot aan de kleinste onderdelen. Klaar voor de spuiter nu. Ook alles nieuw bestellen zodat het dadelijk weer mooi in elkaar kanquote:
Zegt me weinig.. FF review gekeken, word ik ook niet echt wijzer vanquote:
Eerst nog even stralen neem ik aan ??quote:Op donderdag 30 september 2010 23:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vandaag vooras + achteras helemaal kaal gemaakt tot aan de kleinste onderdelen. Klaar voor de spuiter nu. Ook alles nieuw bestellen zodat het dadelijk weer mooi in elkaar kan
Wat denk je, dat spul ziet er uit alsof het 5 jaar in een zoutwaterbak gelegen heeftquote:Op donderdag 30 september 2010 23:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eerst nog even stralen neem ik aan ??
Poedercoaten is beter toch ?quote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat denk je, dat spul ziet er uit alsof het 5 jaar in een zoutwaterbak gelegen heeftStralen, behandelen en poedercoaten. Misschien scoperen en spuiten maar dat weet ik nog niet. Ligt aan de prijs.
Tof.. en nu ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:13 schreef BaggerBoer het volgende:
Hoe is het hier dan ja ? Mien kompjoeter was stuk mien jong. maar de smid heeft hem weer gemaakt ja. Kostte veel geld wel. Maar ik weet niet hoeveel in dat moderne geld van nu ja.
Ik heb een bevriende spuiter, maargoed, ik heb geen haast want de assen hoeven er volgende week nog niet terug onderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
poedercoaten is goedkoper denk ik, als je het in .be laat doen, of je moet een bevriende spuiter hebben
bagger gewoon onder je eigen account man... en wees niet zo geïnspireerd door mijn kick van het Dangel topicquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:13 schreef BaggerBoer het volgende:
Hoe is het hier dan ja ? Mien kompjoeter was stuk mien jong. maar de smid heeft hem weer gemaakt ja. Kostte veel geld wel. Maar ik weet niet hoeveel in dat moderne geld van nu ja.
Kan ik weer kompjoeteren mien jong. Als ik niet bezig ben met de boerderij tenminste ja.quote:
Steek het ding in de hens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:34 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Kan ik weer kompjoeteren mien jong. Als ik niet bezig ben met de boerderij tenminste ja.
Ben je wel bij het concentratiekamp geweest, of was je in Auschwitz in een stripbar?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zit een pizzeria naast de ingang, en het personeel liep rond in bikini.. zo vervreemdend...
Da's vroeg, dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
11 uur daar, 4 uur rijden, nog even stoppen bij Meppel en Arnhem, dus uurtje of half 7 vertrekken? Pikken we Dingest rond 0715-0730 op, uurtje later bij Arnhem (de Gulf aan de A12 dus: googleh maps)?
[..]
Check. En holy repost batman
En Dingest, we gaan je lastigvallen 25 t/m 29 juli
Rot eens op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:34 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Kan ik weer kompjoeteren mien jong. Als ik niet bezig ben met de boerderij tenminste ja.
Mooi. Alhoewel het natuurlijk de Eifel blijftquote:
quote:
Eigen team, ze maakten uitzonderingen voor de media dus daar maar op ingehaaktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Doe je met het team mee dat al ingeschreven staat dan? En ga je weer met de Saab?
wrom ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:56 schreef Barcaconia het volgende:
Godver kan die ringmeet niet naar morgen verzet worden ofzo
omdat normale mensen op zaterdag afspraken hebben en op zondag niet kunnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een belangrijke afspraak staan die ik niet wil/kan missen. Wie verzint zoiets nu op zondagmiddag vraag ik me dan af
datquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef r8ality het volgende:
Belangrijke afspraken kunnen nooit belangrijker zijn dande Ring
.
We kunnen wel wachten, maar de Ring gaat ook dicht enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:10 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan pas rond 4 uur vertrekken vanuit Eindhoven. Ik neem aan dat jullie om 7 uur niet meer daar zijn?
We kunnen evt in Weeze Schnitzelen, da's ongeveer op de route terug voor iedereen, en voor Barca ook nog wel te doen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Paladijn het volgende:
Ik verwacht dat we rond die tijd ergens zitten te schnitzelen of al onderweg zijn naar huis
Ring is tot 1830-1900 open meen ik.
Overleg is beiing heldquote:
En braaf de schnitzel doorslikkenquote:
Aha, dat is fijn om te weten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
De pest is dat je die shit online moet bestellen, omdat er nogal wat wachttijd is anders, daar moeten we dus FF wat op verzinnen.. maar ik heb mijn LT bij, en netwerken via de GSM werkt in .de ook, is alleen wat duurder
we zien wel; overal is een oplossing voor
Jah, ze worden dan gemaild, kun je ze zelf uitprintenquote:
Dan moet je wel Paal even over halen, want jij reed mee toch ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
gezellig met zijn allen eten na de tijd is tof![]()
en die ring blijft wel liggen Barca
Je loopt er al jaren op?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx weet hoe ik over Anne d'r schnitzels denk.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:25 schreef r8ality het volgende:
Je kan dus ook gewoon ter plekke bestellen.
Oja. En Duitsland. Eten kost geen drol
.
Van mij mag jij ter plekke bestellen en een uurtje wachten. Gaan wij vast verder, okayquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef Sounddragon het volgende:
De pest is dat je die shit online moet bestellen, omdat er nogal wat wachttijd is anders, daar moeten we dus FF wat op verzinnen.. maar ik heb mijn LT bij, en netwerken via de GSM werkt in .de ook, is alleen wat duurder
we zien wel; overal is een oplossing voor
Kun je daar dan wel zitten? Of komen veel mensen afhalen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:28 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Van mij mag jij ter plekke bestellen en een uurtje wachten. Gaan wij vast verder, okay?
Is het proberen waardquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:37 schreef r8ality het volgende:
SD, als je in Adenau ergens op een bankje gaat zitten kom je vast wel een niet zo heel beveiligd netwerkje tegen, niet?.
Je kunt er gaan zitten ja. Maar je moet je even voorstellen dat ze op zondag om 16:00 uur al buiten in de rij staan te wachten om naar binnen te kunnen/mogen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kun je daar dan wel zitten? Of komen veel mensen afhalen?
Dus we moeten buiten op een bankje gaan zitten? En zelf Schultenbrau meenemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt er gaan zitten ja. Maar je moet je even voorstellen dat ze op zondag om 16:00 uur al buiten in de rij staan te wachten om naar binnen te kunnen/mogen.
De keren dat ik er heb gezeten heb ik iig minimaal een uur op mijn eten zitten wachten.
geen ringtrip zonder schnitzelsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:21 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx weet hoe ik over Anne d'r schnitzels denk.
Ben je een wijf of zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Ben dan ook duidelijk, XX-chromosoompje. Is het nou druk door afhaal of mensen die er gaan zitten? Of kun je via Internet ook plaats reserveren? Want dan gaat heel het argument van bij de Ring ergens gaan moeilijk doen met draadloos internet niet op want dan kun je het ook vantevoren doen.
Nee, Anne is hier het wijf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben je een wijf of zo?Damn, wat doe je moeilijk
Heuj... meisjequote:
- Het is druk bij het afhalen, zonder dat je via internet besteldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:05 schreef r8ality het volgende:
Ben dan ook duidelijk, XX-chromosoompje. Is het nou druk door afhaal of mensen die er gaan zitten? Of kun je via Internet ook plaats reserveren? Want dan gaat heel het argument van bij de Ring ergens gaan moeilijk doen met draadloos internet niet op want dan kun je het ook vantevoren doen.
Nee dat ten tijde van de .ra.. Laat ook maarquote:
Ik kijk even of ze ook gepureerd leverenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee dat ten tijde van de .ra.. Laat ook maar.
Oke, jij komt er écht niet inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee dat ten tijde van de .ra.. Laat ook maar.
Zeg nou zelf, hoe vaak je kun bij een wijf meisje vantevoren kijken hoe, eh het een en ander eruitzietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kijk even of ze ook gepureerd leveren [ afbeelding ]
Terugkrabbelen is nou te laat hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, hoe vaak je kun bij een wijf meisje vantevoren kijken hoe, eh het een en ander eruitziet.
Even een disclaimer, ik vind het verder heel tof dat Anne er verder geen klote om geeft al lijkt het me op dat moment wel een vreselijke kutstreek.
zie je dat enveloppie bovenaan je pagina ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:28 schreef r8ality het volgende:
[serieus] Heb je er nog steeds veel moeite mee?
Ken ik jouquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:28 schreef r8ality het volgende:
[serieus] Heb je er nog steeds veel moeite mee?
quote:
Wie?quote:
Ik heb in Bunde ook aan de schnitzels gezeten, en die waren zowat net zo grootquote:
Dooie rat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb in Bunde ook aan de schnitzels gezeten, en die waren zowat net zo groot
Vorig weekend hadden we iets anders, maar dat was ook wel goed, geen idee wat het was trouwens
/care het smaakte primaquote:
Nee, klote automobilisten die tussen vrachtwagens in gaan rijden, in dit geval: stom kutwijf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:11 schreef r8ality het volgende:
Ikzelf ben een week geleden ook aangetikt door een vrachtwagen op de A59 en dan lees je zoiets: http://www.nu.nl/binnenla(...)bij-ongeval-a59.html
Klotesnelweg.
Het zou zomaar kunnen dat ik er over een weekie weer zit..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef Marco001 het volgende:
Bunde heb je een paar goede restaurants zitten..
?me woont op zo'n 45 minuten rijden van Bunde
weekend ??quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, klote automobilisten die tussen vrachtwagens in gaan rijden, in dit geval: stom kutwijf.
Mensen hebben niet door dat vrachtwagens die 2 seconden tussenruimte ook nodig hebben bij een noodstop, en dat is dus ongeveer 50 - 60 meter ruimte inclusief een snelle reaktie. Mag jij raden hoeveel automobilisten daar tussen durven te gaan rijden op de snelweg
Het is te danken aan de vrachtwagenchauffeurs in nl die ervoor remmen, dat het niet veel vaker gebeurt.
Dat was iets meer als 3 kwartierquote:
Aanhouden van de chauffeur is standaard procedure bij dodelijke ongevallen, dat zegt niks.. mar het lijkt er wel op dat hij idd heeft zitten snurken, als je het zo leest was de auto aardig verfrommeldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]In dit geval hield de vrachtwagen zelf geen afstand. Hij is ook aangehouden, zoals je kunt lezen.
Leuk, dat soort foto's online. Kun je goed kijken hoe je vrouw/kind aan haar/zijn einde is gekomen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef Paladijn het volgende:
wtf doet die taxi hier?
Autootje was aardig plat trouwens, er was een ooggetuige zo vriendelijk om foto's naar spits te sturen waarna ze daar online stonden
Soms kun je het net zo treffen dat je tussen 2 vrachtwagens rijdt zonder dat je er snel tussenuit kunt zonder iemand te hinderen. Mensen met kids halen overigens ook vaak rare capriolen uit, wat dat betreft lijkt het wel of sommige mensen denken dat er met kinderen niets meer kan gebeuren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
Aanhouden van de chauffeur is standaard procedure bij dodelijke ongevallen, dat zegt niks.. mar het lijkt er wel op dat hij idd heeft zitten snurken, als je het zo leest was de auto aardig verfrommeldIk vind het nog steeds raar dat je tussen vrachtwagens gaat rijden met kids in de auto
![]()
Ik heb met de Saab regelmatig hele stukken achter een vrachtwagen getuft; vroeg of laat komt er een vrachtwagen die net iets vlotter rijdt en die dan te dicht op je gaat rijden. Het komt van twee kanten; auto's moeten zich niet in een te klein gat wringen en vrachtwagens moeten wat minder laks zijn met afstand houden. Je kan prima tussen vrachtwagens rijden, en soms kan je ook niet anders, zolang er maar genoeg afstand gehouden wordt (en wordt opgelet)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aanhouden van de chauffeur is standaard procedure bij dodelijke ongevallen, dat zegt niks.. mar het lijkt er wel op dat hij idd heeft zitten snurken, als je het zo leest was de auto aardig verfrommeldIk vind het nog steeds raar dat je tussen vrachtwagens gaat rijden met kids in de auto
![]()
Ik doelde ook meer op het feit dat automobilisten zich vaak niet bewust zijn van het feit dat ze extra risico's lopen als ze tussen de vrachtwagens rijden, ik bedoel; ik heb liever dat er een Peugeot achterop klapt als een MAN![]()
De kans op een aanrijding mag dan hetzelfde zijn, maar de gevolgen niet
Het was niet alleen haar kind... die andere drie kinderen waren iemand anders kroostquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Leuk, dat soort foto's online. Kun je goed kijken hoe je vrouw/kind aan haar/zijn einde is gekomen.
Vast wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Is er iemand die ik kan smsen of ik zondag nog op tijd in weeze kan zijn/waar we dan ook heen gaan?
Ok, mooi!quote:
Had ook al zoiets van 'moet dat nou?'quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Leuk, dat soort foto's online. Kun je goed kijken hoe je vrouw/kind aan haar/zijn einde is gekomen.
PMquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Is er iemand die ik kan smsen of ik zondag nog op tijd in weeze kan zijn/waar we dan ook heen gaan?
Klinkt optimistischquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eigen team, ze maakten uitzonderingen voor de media dus daar maar op ingehaakt
En met de Saab is wel de bedoeling ja, mits deze goed door de apk en winter komt...
't is idd wat vroeg op zondag, maar is nog wel een eindje rijden en heb geen zin me te haasten, dat doe ik wel op de baan
Ik werk voor een aantal regionale dagbladen en heb gewoon een fotografenperskaartquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Klinkt optimistischWat heb je gezegd dan, dat je een reporter voor FOK! bent?
![]()
Op zich moet het wel te doen zijn met maar een kwartiertje eerder opstaan dan doordeweeks, maar wij waren afgelopen zondag 'pas' rond 9:00 vertrokken dus ik zat daar nog mee in mijn hoofdEn niet haasten is ook wel prettig ja. Wij waren ook in één ruk rustig heen gereden, de Ring over gesjeesd, en rustig terug. Die auto wist ook niet wat 'm overkwam
![]()
Zag wel dat er een sterretje in de voorruit zat, dat was minder. Maar gelukkig loop ik dan proef bij de Renault-garage, en die hebben het gratis gefixed. Dat was
Voor de MX!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:39 schreef Dingest het volgende:
Iemand anders nog berenvelgen? http://www.autotrack.nl/tweedehands/mazda/121/7242247
Dat heb je toch zelf in de hand ??quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Dingest het volgende:
Ik neem die roest er dan wel bij![]()
Handige oplossing. Ga/moet je dan ook daadwerkelijk een stukje schrijven voor iets of misbruik je gewoon je macht?M'n teamgenoot was in ieder geval erg enthousiast over onze voiture. We hopen nu stiekem dat er geen derde lid bijkomt want anders moeten we iets groters regelen...
Dan zou ik hem gewoon vertellen dat het nu niet meer kan ?? met zulke dingen kun je gewoon geen rekening houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:01 schreef Dingest het volgende:
Mja, we hadden soort van met z'n drieën afgesproken mee te doen, maar die derde persoon is zo onbetrouwbaar als de pest en heeft zich in eerste instantie ook niet mee ingeschreven. Dus we hopen min of meer dat hij wederom af zal zeggen.
'Moeten' is een groot woord, ik ga minimaal twee stukjes schrijven - dat heb ik toegezegd en is wel zo netjes. Vervolgens lever ik dat aan bij een redacteur en die bepaalt hoe en wanneer dat in de krant komt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:49 schreef Dingest het volgende:
Handige oplossing. Ga/moet je dan ook daadwerkelijk een stukje schrijven voor iets of misbruik je gewoon je macht?![]()
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:11 schreef Dingest het volgende:
Ach, een iets grotere auto valt altijd nog wel te regelenWij weten zelf ook nog niet 100% zeker of we zelf kunnen, dus we zullen denk ik verder niet zoveel ondernemen voordat dat zeker is.
Liever gaan we ook van 2 naar 3 man dan van 3 naar 2 man...
* SD paast je een pot vitaminepillen, een zak mandarijntjes en een fles levertraanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
hoop maar dat ik zondag mee kan, ben al een paar dagen ziek, mijn lichaam werkt niet bepaald mee
beter regel je een goede masseusequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD paast je een pot vitaminepillen, een zak mandarijntjes en een fles levertraan
ja weet ik veel, ik werk niet met handdoeken met masseren, afhankelijk van met wie het is een onderboek aan, of niks aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:42 schreef Anne het volgende:
Een te klein handdoekje heeft helemaal niks met een happy end te maken!
Alsof je daar ineens 'beter' van wordtquote:
oh je wilt een body to body massagequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:49 schreef Anne het volgende:
Zal lekker schuren dan, zo'n spijkerbroek over mijn been heen gewreven.!
Mauw mauwquote:
heb nogal spierpijn momenteel, dus jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alsof je daar ineens 'beter' van wordt
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh je wilt een body to body massagedat doe ik niet met kleren aan, sorry
ohquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik bedoelde mijn eigen spijkerbroek.
Geen tuinbroek dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ohik doelde meer op een rugmassage, mijn specialiteit. doe je maar een geschikte broek aan
quote:
Hillbillyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tuinbroek met niks er onder is wel geil.
Een tuinbroek is gewoon niet geil hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tuinbroek met niks er onder is wel geil.
He, bummerquote:
heb ik ooit ontkend dat ik een boer ben?quote:
ok ik doe zondag een tuinbroek aan, bereid je voor op een natte sloot.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Een tuinbroek is gewoon niet geil hoor.
Hhmmmniksquote:
Dus ik moet mijn zwemkleren meenemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ok ik doe zondag een tuinbroek aan, bereid je voor op een natte sloot.
Doe eens niet zo geheimzinnig en zeg nou maar wat je wilt zeggenquote:
Ik ook, maar ik mag niet van Alexquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:12 schreef Barcaconia het volgende:
Volgende keer beter. Gvd, ik had best graag een keer de ring willen zien eigenlijk.
neh.. magnie --> PTAquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:58 schreef Anne het volgende:
Doe eens niet zo geheimzinnig en zeg nou maar wat je wilt zeggen. Verdeurie.
Je mag'm wel zien, je mag er alleen niet gelijktijdig rijdenquote:
Ja, verrassingskinderfeestjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn zwemkleren meenemen?
klopt. maar Barca mag welquote:
nee, geloof me, t is beter dat ie gewoon niet in de buurt komt als er andere mensen in de buurt zijn. dan gaat ie stoer doen, en dat is best dodelijk in de Eiffel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mag'm wel zien, je mag er alleen niet gelijktijdig rijden
Grappig, daar heeft mijn auto ook last vandat doet mijn auto ook.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef KitteKat het volgende:
Of te wel hoe harder je drukt hoe harder de auto remt.
Van mijquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
vroeger was er trouwens een 'regel' dat stelletjes niet mod mochten zijn op één en hetzlefde subforum, van wie nemen we straks afscheid?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, verrassingskinderfeestje
[..]
klopt. maar Barca mag wel
quote:
En jij snapt nog steeds niet dat als ik uit mezelf een belofte doe ik mij daar dan ook aan houd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, geloof me, t is beter dat ie gewoon niet in de buurt komt als er andere mensen in de buurt zijn. dan gaat ie stoer doen, en dat is best dodelijk in de Eiffel.
Zoiets?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, geloof me, t is beter dat ie gewoon niet in de buurt komt als er andere mensen in de buurt zijn. dan gaat ie stoer doen, en dat is best dodelijk in de Eiffel.
Samen met jou?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t word koud, ze kan ELF wel modden.
Oja, ELFquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t word koud, ze kan ELF wel modden.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry Anne
[ afbeelding ]
zolang er dit jaar maar geen SC komtquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Is ook wel nodig, op dat drukke ELF.
Hee aap, dat had in de verste verte niets met stoer doen te maken.quote:
dat was gewoon de ONZ SC, maar de ONZ SC werd dicht gegooid teon ik bij een ONZ SC meeting bij marijkezwolle was, dus toen hebben ze daar ter plekke maar een ELF SC geopendquote:
nee, sorry, de ELF SC was serieus drukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar hoef je alleen maar pagina 1 te lezen voor de TVP's.
Nee, gatver. Lelijk kippenhok.quote:
Ow, sorry, done.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:22 schreef Barcaconia het volgende:
Anne, verwijder je eigen post eens vlug. Ik wil geen TVP's zien in de PTA-SC.
Een nieuwe SCquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb zin om een topic te openen maar ik weet niet wat.
Ow.. ik wilde net beginnen aan een nieuwe SCquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
postal goldquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
Even zoeken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ow.. ik wilde net beginnen aan een nieuwe SC
Plezier ermee
Loituma. Is een Fins volksliedje, heb de text uit mijn hoofd gekend, en heb hem op CDquote:
Japanner met de prei:quote:
ik las ladys firstquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oeh ik heb een mooie
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=50160
[ afbeelding ]
binneste of buitenste?quote:
wat deedje in japan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Japanner met de prei:
[ afbeelding ]
is ie al vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |