quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Whehe, ik opende deze 7 seconden voor jouw post in FBquote:Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Kut net te laat met janken in FB![]()
Tevens: zie post #293 in het vorige topic
Dubbeltje op zijn kant: in bedrijf?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik opende deze 7 seconden voor jouw post in FB
Tevens dank aan Fristi![]()
Ik zat TV te gluren
quote:Op donderdag 30 september 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar even een legaal plaatje voor in de OP ook
[ afbeelding ]
Nee, één of andere kutfilmquote:Op donderdag 30 september 2010 20:53 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dubbeltje op zijn kant: in bedrijf?
Toch niet die bagger met die wespen he?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Nee, één of andere kutfilm
Nee, één of andere familiefilm op Net5quote:Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toch niet die bagger met die wespen he?
Ben je nu ook al schizofreen ?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Merk en type: Mercedes-Benz E-klasse
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Polen
Datum: 18 mei 2007
Anne stond naast me toen ik deze op de foto zette![]()
Omdat het 13 in een dozijn hok is ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom heb ik zoveel van die rothokken op de foto?![]()
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.quote:
Die zet ik meestal juist niet op de foto. W210 en W124 DIE hebben wat.. maar de W211.. neh..quote:Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat het 13 in een dozijn hok is ?
Leuk!quote:Op donderdag 30 september 2010 20:44 schreef 2cv het volgende:
Morgen extreem vroeg op: naar Eindhoven om een auto bij een LPG-boer te dumpen, het DAF-museum te bezoeken en een jas op te halen.
Nope, ik heb dit jaar mijn in-entingen nog niet gehad dus mag niet naar Anneland van de dokterquote:Op donderdag 30 september 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ga jij zondag ook naar Anneland, Fristi, of heeft je vrouw je aangelijnd?
Bara gaat morgen weer klagen over slapen en banken enzoquote:Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga op m'n bank liggen en kom er niet meer af
Er zijn ook niet veel Benzen die ik echt mooi vind, De W126 vind ik wel wat, en de W202 gaat welquote:Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die zet ik meestal juist niet op de foto. W210 en W124 DIE hebben wat.. maar de W211.. neh..
Je mag ook wel een rondje rijden hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 21:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, ik heb dit jaar mijn in-entingen nog niet gehad dus mag niet naar Anneland van de dokter![]()
Heb niet zo'n zin om een graf-end te rijden om een beetje op een parkeerplaats te kijken, misschien wel ff naar Utrecht bij de Veemarkthallen koekeloeren
Die kwijlende baklap op vier potenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eindbaas ?? scusi ? wut ??
http://www.truckstar.nl/page.asp?id=111quote:Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je mag ook wel een rondje rijden hoor
Wat is er in de Veemarkt te doen ??
Daar ben ik voor het eerst in jaren niet bijquote:Op donderdag 30 september 2010 21:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, ik heb dit jaar mijn in-entingen nog niet gehad dus mag niet naar Anneland van de dokter![]()
Heb niet zo'n zin om een graf-end te rijden om een beetje op een parkeerplaats te kijken, misschien wel ff naar Utrecht bij de Veemarkthallen koekeloeren
Neh, die mag niet in de Benzquote:Op donderdag 30 september 2010 21:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Die kwijlende baklap op vier poten.
Woah, da's ook wel tofquote:Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
http://www.truckstar.nl/page.asp?id=111
Wat ga je doen ?? Urlaub ?quote:Op donderdag 30 september 2010 21:28 schreef Alicey het volgende:
Volgende week in Anneland (). Hier ook wel Duitsland genoemd.
Omdat ;quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat ga je doen ?? Urlaub ?
Wat is nu leuker, een heleboel opgepakte trucks en kranen zien mettig jengelende kinderen er tussendoor, of de dag er voor het opbouwen, steken met grote combinaties, kraantjes die zich uitvouwen, rondjes over het terrein in de Gatorquote:
Krakowquote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]Paar dagen in Berlijn, daarna door naar Krakau, Praag en nog een paar dagen iets wat daar enigszins tussenin ligt.
Kewl, lekker een hoop km's maken, veel zienquote:Op donderdag 30 september 2010 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]Paar dagen in Berlijn, daarna door naar Krakau, Praag en nog een paar dagen iets wat daar enigszins tussenin ligt.
Mjah, dan is de dag van de opbouw idd leuker, ik vind zulke evenementen ook meestal maar matig leuk; er staat veel, maar idd, alles staat stil; als je een rondje hebt gelopen heb je het wel gezien.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is nu leuker, een heleboel opgepakte trucks en kranen zien mettig jengelende kinderen er tussendoor, of de dag er voor het opbouwen, steken met grote combinaties, kraantjes die zich uitvouwen, rondjes over het terrein in de Gator![]()
Vorig jaar ben ik overigens 2 dagen geweestEn volgend jaar wellicht een BB stand, ff kijken waar het dan is, en welke voorwaarden er aan verbonden zijn. De veemarkt gaat plat helaas.
Berlijn en Praag ben ik al eens geweest, maar mijnquote:
Daarom, op de zaterdag is er de hele dag overal wel wat te zien, erg leukquote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, dan is de dag van de opbouw idd leuker, ik vind zulke evenementen ook meestal maar matig leuk; er staat veel, maar idd, alles staat stil; als je een rondje hebt gelopen heb je het wel gezien.
Inderdaad!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, lekker een hoop km's maken, veel zien
Austchwitzquote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Berlijn en Praag ben ik al eens geweest, maar mijnnog niet.
Krakau zelf zijn we vorig jaar wel door gereden, maar we hadden toen nogal haast en zijn er dus niet blijven hangen. We willen in ieder geval Auswitsch-Birkenau bezoeken (om het gezellig te maken
).
Krakau komt op mij helemaal niet over als een stad waar veel te zien of te doen valt, maar misschien heb ik dat mis. Zijn er dingen die je aan kunt raden in Krakau?
Que?quote:
Oh, dan gaan we ons vast wel vermaken.quote:En het heeft echt een prachtig centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |