Ohw... op een of andere manier vond ik je -voor zover ik je ken- niet echt een type voor tatoosquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar geen sleeves9 "gewone"
Echt wel, net als ikquote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... op een of andere manier vond ik je -voor zover ik je ken- niet echt een type voor tatoos
Een kuikentje is lief en zacht en fluffyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... op een of andere manier vond ik je -voor zover ik je ken- niet echt een type voor tatoos
Zorg dan dat jij lapo hebtquote:
De wereld aan het reddenquote:
Nja, onder andere daarom denk ik...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kuikentje is lief en zacht en fluffy
NEUJ.quote:
quote:
is dat nog wat gewordne met die gast die er een voor je zou ontwerpen en zetten.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef JJH het volgende:
Ik heb de Kill Bills, Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Inglorious basterds allemaal op legale dvd.
Inglorious Basterds moet ik alleen nog steeds een keer kijken.
Die film is echt zo flauw.quote:
die hele band is geniaal, maar eigenlijk vind ik die cover het beste van hun tot nu toequote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef JJH het volgende:
Zwabber, wat een geniale versie van Bang Bang.
Ik heb hem al eens gezien, maar dat was met een mannetje of zes en te veel bier...quote:
Inderdaad erg goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die hele band is geniaal, maar eigenlijk vind ik die cover het beste van hun tot nu toe![]()
vinden mijn katten ook. vooral die eendagskuikensquote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kuikentje is lief en zacht en fluffy
Chuck is the Kingquote:
Hij heeft op zijn moeder geoefendquote:Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat nog wat gewordne met die gast die er een voor je zou ontwerpen en zetten.
na t oefenen op zijn vader enzo
Hitzone 55quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet niet welke CD ik moet opzetten
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
vinden mijn katten ook. vooral die eendagskuikens
hehe, maar als t al aardig goed gaat, zal t over paar maanden idd helemaal wel goed zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn moeder geoefend![]()
Die is best mooi moet ik zeggen, en hij heeft het ontwerp nog liggen dus ik wacht nog een paar maanden tot hij beter is en ga er dan denk ik toch voor
Basterds is fenomenaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef JJH het volgende:
Ik heb de Kill Bills, Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Inglorious basterds allemaal op legale dvd.
Inglorious Basterds moet ik alleen nog steeds een keer kijken.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh enne geen foto's, gooi geen prive dingen online eik
Nog een bepaalde plek Kally?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn moeder geoefend![]()
Die is best mooi moet ik zeggen, en hij heeft het ontwerp nog liggen dus ik wacht nog een paar maanden tot hij beter is en ga er dan denk ik toch voor
quote:
Ik denk dat ik de radio opzet.quote:
Ja en ziet er er goed uit, tekenen kan hij als de bestequote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, maar als t al aardig goed gaat, zal t over paar maanden idd helemaal wel goed zijn
ontwerp ook al helemaal af?
Dat was echt vet ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de radio opzet.
90's op 3fmhele week al opstaan. Vandaag half uur hakkedag.. was wel leuk
Beide goed. Alleen vind ik in IB de dialogen nog beter.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef gomi het volgende:
[..]
nah vond hem wel ok, maar niet fenomenaal. RD vind ik nog steeds de beste tbh
Ik moest lachenquote:
Alles naar de klotequote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Da gaat niet zonder pasjes D.quote:
Rabbering kan ook best redelijk draaien.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Uhm ja op mijn onderrug, loopt dan langs mijn ruggegraat omhoog en een stuk over mijn heupenquote:
Gewoon, in combi van het antwoord met alleen de smiley, gewoon grappigquote:
Ohhhhhhhquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ja op mijn onderrug, loopt dan langs mijn ruggegraat omhoog en een stuk over mijn heupen
Ja lekker op je werkquote:
Ik hem hem daarom ook elke dag opstaan. Tussendoor wissel ik veel van zenderquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Rabbering kan ook best redelijk draaien.
Ikke ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft ook een bossie locks net als jij
Ja allemaal sterren en vallende sterren, best groot maar ik wil hem al zo langquote:
dat is wel een minimale vereiste als je iemand iets laat ontwerpenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ziet er er goed uit, tekenen kan hij als de beste
Broes.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:
hoeveel awesome solo's kan je in een nummer proppen
Ff kiekenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:
Kijk ze... en slaap lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Maar pollewopjes, het was een lange dag, ga lekker onderuit naar Glee kijken en eens vroeg mijn bedje in![]()
Nee had gezegd hoe ik het wilde, dat had hij in het heel klein opgezet, ik gaf aan of ik dat mooi vond en dat is hij uit gaan werken, nadat hij me opgemeten hadquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is wel een minimale vereiste als je iemand iets laat ontwerpen
maar ga je zelf niet beetje schetsen als idee waarop hij voort kan borduren ofzo?
Kijkze nog en slaap lekker alvast Kallyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Maar pollewopjes, het was een lange dag, ga lekker onderuit naar Glee kijken en eens vroeg mijn bedje in![]()
Ik ben er ook geen liefhebber van, maar soms is het gewoon leuk. En dan een keertje een half uur langquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ikke ook
Vond dat dan weer wat minder
quote:
hf en trusten vast kallyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker Kallyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
ah k. en dan niet terug komen als belgisch sterrenmeisje hequote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee had gezegd hoe ik het wilde, dat had hij in het heel klein opgezet, ik gaf aan of ik dat mooi vond en dat is hij uit gaan werken, nadat hij me opgemeten had
Heb hem in een ander tabje aanstaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
echt tot het einde kijken, tis de moeite waard
Vreemd genoeg ken ik nog best wat tattooeerders die niet echt mooi kunnen tekenen, maar met naald ziet het er wel vet uit. Blijft vreemdquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is wel een minimale vereiste als je iemand iets laat ontwerpen
Nee oke... daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen liefhebber van, maar soms is het gewoon leuk. En dan een keertje een half uur lang
High five?quote:
quote:
maar dan zullen t wel niet helemaal eigen ontwerpen zijn toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ken ik nog best wat tattooeerders die niet echt mooi kunnen tekenen, maar met naald ziet het er wel vet uit. Blijft vreemd
Tatoeëerders kunnen ook ontwerpers in dienst hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ken ik nog best wat tattooeerders die niet echt mooi kunnen tekenen, maar met naald ziet het er wel vet uit. Blijft vreemd
Ik heb het niet gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet wie die truus is bij de promo van Popstars, ze zingt Chasing Pavements, maar wat een kutstem, en de jury vind dat goed?
Maar als ik echt uit mijn dak wil gaan met harde muziek dan zet ik wel wat anders opquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee oke... daar ben ik het wel mee eens
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef D. het volgende:
Ik had bijna per ongeluk het Chuck-Google plaatje doorgemaild![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar als ik echt uit mijn dak wil gaan met harde muziek dan zet ik wel wat anders op
Nee, gewoon mensen die het op schets gewoon 'niet heel bijzonder of strak hebben' en op het lijf wel prachtig zetten.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tatoeëerders kunnen ook ontwerpers in dienst hebben.
Het gros komt toch wel een plaatje zelf de toko binnenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dan zullen t wel niet helemaal eigen ontwerpen zijn toch?
Zeroku nu het over een bak herrie gaat, was jij het die laatst naar Bella een linkje stuurde met een feestje waar tekno en frenchcore gedraaid werd? Of was dat Chowi? Vroeg het me gister ook al afquote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tatoeëerders kunnen ook ontwerpers in dienst hebben.
yeah maar goed dat ik geen tatoeages heb. zou lachen zijn als ik iets zou ontwerpenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, gewoon mensen die het op schets gewoon 'niet heel bijzonder of strak hebben' en op het lijf wel prachtig zetten.
Omdat je ook andersom als "goeie tekenaar" niet automatisch mooi kunt tattooeren.![]()
En zo dus ook mensen die met potlood niet veel soeps maken, maar met naald wel weer vet werken in een schaduw bv.
[..]
Het gros komt toch wel een plaatje zelf de toko binnen
De liefhebber dan weer niet.
Ik denk dat ie niet gesnapt had wat ik 'm wilde vragenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou wel het meest geniale logo ooit geworden zijn.
Da's k*t met de grote Kquote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
What's going on?
And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?
And so I wake in the morning and I step outsidequote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
What's going on?
And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?
Dat zijn al 6 jongetjes danquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg nu vandaag al voor de 3de keer een sms van de politie dat er 2 5-jarige jongentjes zijn vermist
Dat was Chowi. Ik weet de link niet meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeroku nu het over een bak herrie gaat, was jij het die laatst naar Bella een linkje stuurde met een feestje waar tekno en frenchcore gedraaid werd? Of was dat Chowi? Vroeg het me gister ook al af
Done, tofquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
echt tot het einde kijken, tis de moeite waard
Ah toch, ik twijfelde even. Heb nog niet alle namen van iedereen in TAL onder de kniequote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was Chowi. Ik weet de link niet meer.
Die zijn goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
4 non blondes.
Ook leuk om af en toe te horen.
Nee!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Dacht eigenlijk dat het van Anouk was
Ciaotjes, welterustenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben er vandoor. Morgen mijn laatste werkdag en dan weekend !
Vroeg eruit
bis morgen
Succes morgen, en alvast een fijn weekend.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeg eruit
bis morgen
Ik denk dat het komt omdat ik het nummer na 2400 keer wel zat wasquote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
4 non blondes.
Ook leuk om af en toe te horen.
Succes en weltrustenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeg eruit
bis morgen
trusten tlkquote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeg eruit
bis morgen
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je je kut en blij tegelijk voelt?
Beken nou maar gewoonquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg nu vandaag al voor de 3de keer een sms van de politie dat er 2 5-jarige jongentjes zijn vermist
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
neequote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, heb je dat wel eens gehad met je Desire.. dat hij plotseling uitvalt?
Ik ben weer 1.2 kg kwijt, Blijquote:
Omdat die vervloiekte wankers van de NS te besodemieterd zijn om nog spoorboekjes te drukkenquote:
Soapie.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben weer 1.2 kg kwijt, Blij
Ik ga volgende week waarschijnlijk figureren in GTST, HOE LEUK!
Ik ben het een soort van aan het uitmaken ofzo met mn "schatje" .. raar..
iPwn.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat die vervloiekte wankers van de NS te besodemieterd zijn om nog spoorboekjes te drukken![]()
Ik hoorde zoiets op de radio.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat die vervloiekte wankers van de NS te besodemieterd zijn om nog spoorboekjes te drukken![]()
Ohw ik had het vanmiddag 3 keer...quote:
schaapie schaapie blijkbaarquote:en wtf is dit nou weer voor nummer
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Ik ben het een soort van aan het uitmaken ofzo met mn "schatje" .. raar..
*niet inkoptquote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh nou. Dan zou ik me een procentje of 89 kut voelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben het een soort van aan het uitmaken ofzo met mn "schatje" .. raar..
Ik las 1.2 GB, slaaptekortquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Pat doe de groetjens aan Janine en Ludo.
Ik ben er niet trots op dat ik het ken.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik had het vanmiddag 3 keer...
ff de batterij eruit gehaald/gelaten en toen was het weer goed. Was niet warm ofzo
[..]
schaapie schaapie blijkbaar
Schaapie schaapie? Als ik in mijn handen klap?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik had het vanmiddag 3 keer...
ff de batterij eruit gehaald/gelaten en toen was het weer goed. Was niet warm ofzo
[..]
schaapie schaapie blijkbaar
Beiden tofquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Ik ben het een soort van aan het uitmaken ofzo met mn "schatje" .. raar..
Hel-din.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schaapie schaapie? Als ik in mijn handen klap?
Met op het eind:"mijn busje dubbel geparkeerd? Maar ik heb maar één busje!!!"
Die jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schaapie schaapie? Als ik in mijn handen klap?
Met op het eind:"mijn busje dubbel geparkeerd? Maar ik heb maar één busje!!!"
Ratm , wat een toeval , zo is mij Chivez opgevallen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en boessiequote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Hel-din.
Doebbel geparkierd is het trouwens.
Voor de mensen zonder 3fm.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en boessie![]()
Verder geen idee meer hoe het lied gaat
Dat is toch heel oud al?quote:
yeag en mikken op janinequote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Patje moet gaan darten met Noud. Die kan er echt niets van.
Ik denk dat het om scenes met Lucas gaat *Gillllllll*** AAHHHHHHH**quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Pat doe de groetjens aan Janine en Ludo.
Gammaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem op MegaDance '98 staan.
Zoeken ze er nog meerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het om scenes met Lucas gaat *Gillllllll*** AAHHHHHHH**
want, ze zochten specifiek homo's! haha
Jawel, het is me gelukt.. maar, als ik vrij ben, is hij dat niet, en als hij vrij is, dan ben ik dat niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden tof![]()
[..]
Hoezo dat?
Toch niet zo monogaam?
Nee maar mijn vriendje wel en die wil ook wel in GTST spelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ben jij nou wel of niet homo?
niet toch?
Ik pas.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze zoeken er 4.. en een travestiet... IEMAND?
Ow, dan behoor ik tot jouw doelgroepquote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, ik bedoelde, die het nu niet op hebben staan.
hehehe k danquote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar mijn vriendje wel en die wil ook wel in GTST spelen.
Op wat?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Zeroku, kun jij inloggen op SurfSpot momenteel?
Pff, geen idee. Ff kijken.quote:
Hallotjesquote:
Met mij prima. En hoe is het met Myr'tje?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het met mijn liefste schatjes vandaag?
Oh dat moet je niet aan mij vragenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het met mijn liefste schatjes vandaag?
Koppijn. Voor de rest prima.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Met mij prima. En hoe is het met Myr'tje?
Jij bent stiekem ook wel een schatje hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet je niet aan mij vragen
Meerdere redenen, maar laten we het maar op houden dat mijn financiën het even niet toelatenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hoezo kom jij eigenlijk niet de 16e?
Hihiquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook wel een schatje hoor.
Dan verkoop je toch gewoon die bootquote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere redenen, maar laten we het maar op houden dat mijn financiën het even niet toelaten
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon die boot
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in, fijne avond nog allemaal en welterusten alvast voor straks/later
ah k. kan altijd he. leek me wel leuk ook met jou een biertje te drinkenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Meerdere redenen, maar laten we het maar op houden dat mijn financiën het even niet toelaten
trusten vast piscesquote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik duik m'n mandje in, fijne avond nog allemaal en welterusten alvast voor straks/later
Ik las dat je 'tot straks' zeiquote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
wie weet bij deel 2quote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. kan altijd he. leek me wel leuk ook met jou een biertje te drinken
Niets uitgeven is geen optie als er rekeningen betaald moeten wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen geld. En ik houd het niet vol niets uit te geven, want ik ga dit weekend weg, Maar ik vind wel een oplossing.
Ik bedoelde ook TAL-meet part IIquote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah
al was dit eigenlijk al deel 2. maar bij de bbq van f1 was ik er ook niet
Ik heb geen rekeningen. Ik wil gewoon even het huis uit en leuke dingen doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Niets uitgeven is geen optie als er rekeningen betaald moeten worden
Dat wil ik ook welquote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen rekeningen. Ik wil gewoon even het huis uit en leuke dingen doen.
Zo gedraag je je niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef kitao het volgende:
Schatjes ?
ik ben bijna 30 jaar ouder dan jij.
Hoesow?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een grap is diemurp toch ook.
HAHAHAHAHAAquote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef kitao het volgende:
Schatjes ?
ik ben bijna 30 jaar ouder dan jij.
Wat was er te zien?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijg ik helemaal geen antwoord meer
Raar mannetjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens murpke wel.
[ afbeelding ]
ik zet ook geen verborgen teksten neer.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijg ik helemaal geen antwoord meer
Wel als heel ONZ er mee volstaat.quote:
Dan moet ie ander 'werk' zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft 'm te vaak gezien denk ik
Mag ik af en toe een poging tot humor doen als ik me wat minder voel..quote:
is niet nodig , ik ben er dan toch niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm gaat nog leuk worden op de meet. ring regelen?
Tuuuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik af en toe een poging tot humor doen als ik me wat minder voel..
Arcee is een held.quote:
Okeequote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuuuurlijk
Ik had het alleen niet verwacht van jou
van jou kan ik het hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een smiley die zelfs op ONZ banwaardig genoemd wordt? Ik mis VEEL achtergrond denk ikquote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een smiley die zelfs op ONZ banwaardig genoemd wordt? Ik mis VEEL achtergrond denk ik
Dit...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Myraela het volgende:
Kutsmiley. Kuttopics over die kutsmiley. Kutusers die kuttopics maken over die kutsmiley.
Dank je. Ik zet soms wel vraagtekens bij je posts in singles, maar hier lijk je wel mee te vallen de laatste dagen.quote:
Het topic staat in ONZ.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een smiley die zelfs op ONZ banwaardig genoemd wordt? Ik mis VEEL achtergrond denk ik
Nou, ik voel ook niet direct een urge om hem ergens bij te gebruikenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Myraela het volgende:
Kutsmiley. Kuttopics over die kutsmiley. Kutusers die kuttopics maken over die kutsmiley.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Dhaha wil leuk doen. Kan ik veel beter. Tot volgende week
ah k jammerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef kitao het volgende:
[..]
is niet nodig , ik ben er dan toch niet.
Ik geloof dat ik de rest van de hype wel kan missenquote:
vond hem wel funny tbhquote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het modje en die droeftoeter kan je best missen ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de rest van de hype wel kan missen
ik doe mn best , meer niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Ik zet soms wel vraagtekens bij je posts in singles, maar hier lijk je wel mee te vallen de laatste dagen.
downquote:
quote:
Gewoon een mongolide smiley door een user gemaakt. Daarna hebben ze 25 topics geopend met alleen die smiley als OP en ging iedereen hem gebruiken.quote:
zoeen hiptequote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ONZ volkquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een mongolide smiley door een user gemaakt. Daarna hebben ze 25 topics geopend met alleen die smiley als OP en ging iedereen hem gebruiken.
Ach, een ONZ hand is zo gevuld.quote:
ik ken er niemand en niemand heeft mij uitgenodigd als introducee , en ik ben enigzins eénzelvig.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k jammer
had me ook wel leuk geleken om jou in t echie te ontmoeten
ah k. maar uitnodigingen waren niet echt nodig volgens mij hoor. was gewoon een intekenlijst voor de vaste gasten hier ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ken er niemand en niemand heeft mij uitgenodigd als introducee , en ik ben enigzins eénzelvig.
dus , wie weet , ooit later wellicht.
Er zijn vast nog oudere topics openquote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zo ongeveer het oudste topic is waar ik in heb gepost.
Zaklamp op je foon is zo fijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent vooral nieuwsgierig naar de zaklamp he
Zit die er ook op???!!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een echte, of geeft het scherm licht?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee dat geslappezak met wachten wat de assistent er van vindt steedsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Die scheidsrechter bij Twente deugde niet.
Op mijn Nokia ook en de LG Chocolat zat ie ook al op.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit die er ook op???!!![]()
IK WIL HEM NU HARD DIEP JAAAAAAAAAA
Kun je stiekem onder de dekens nog ff in je dagboek schrijven?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zaklamp op je foon is zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |