Ohw... op een of andere manier vond ik je -voor zover ik je ken- niet echt een type voor tatoosquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar geen sleeves9 "gewone"
Echt wel, net als ikquote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... op een of andere manier vond ik je -voor zover ik je ken- niet echt een type voor tatoos
Een kuikentje is lief en zacht en fluffyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... op een of andere manier vond ik je -voor zover ik je ken- niet echt een type voor tatoos
Zorg dan dat jij lapo hebtquote:
De wereld aan het reddenquote:
Nja, onder andere daarom denk ik...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kuikentje is lief en zacht en fluffy
NEUJ.quote:
quote:
is dat nog wat gewordne met die gast die er een voor je zou ontwerpen en zetten.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef JJH het volgende:
Ik heb de Kill Bills, Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Inglorious basterds allemaal op legale dvd.
Inglorious Basterds moet ik alleen nog steeds een keer kijken.
Die film is echt zo flauw.quote:
die hele band is geniaal, maar eigenlijk vind ik die cover het beste van hun tot nu toequote:Op woensdag 29 september 2010 21:10 schreef JJH het volgende:
Zwabber, wat een geniale versie van Bang Bang.
Ik heb hem al eens gezien, maar dat was met een mannetje of zes en te veel bier...quote:
Inderdaad erg goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die hele band is geniaal, maar eigenlijk vind ik die cover het beste van hun tot nu toe![]()
vinden mijn katten ook. vooral die eendagskuikensquote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een kuikentje is lief en zacht en fluffy
Chuck is the Kingquote:
Hij heeft op zijn moeder geoefendquote:Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat nog wat gewordne met die gast die er een voor je zou ontwerpen en zetten.
na t oefenen op zijn vader enzo
Hitzone 55quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik weet niet welke CD ik moet opzetten
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
vinden mijn katten ook. vooral die eendagskuikens
hehe, maar als t al aardig goed gaat, zal t over paar maanden idd helemaal wel goed zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn moeder geoefend![]()
Die is best mooi moet ik zeggen, en hij heeft het ontwerp nog liggen dus ik wacht nog een paar maanden tot hij beter is en ga er dan denk ik toch voor
Basterds is fenomenaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef JJH het volgende:
Ik heb de Kill Bills, Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Inglorious basterds allemaal op legale dvd.
Inglorious Basterds moet ik alleen nog steeds een keer kijken.
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh enne geen foto's, gooi geen prive dingen online eik
Nog een bepaalde plek Kally?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft op zijn moeder geoefend![]()
Die is best mooi moet ik zeggen, en hij heeft het ontwerp nog liggen dus ik wacht nog een paar maanden tot hij beter is en ga er dan denk ik toch voor
quote:
Ik denk dat ik de radio opzet.quote:
Ja en ziet er er goed uit, tekenen kan hij als de bestequote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, maar als t al aardig goed gaat, zal t over paar maanden idd helemaal wel goed zijn
ontwerp ook al helemaal af?
Dat was echt vet ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de radio opzet.
90's op 3fmhele week al opstaan. Vandaag half uur hakkedag.. was wel leuk
Beide goed. Alleen vind ik in IB de dialogen nog beter.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef gomi het volgende:
[..]
nah vond hem wel ok, maar niet fenomenaal. RD vind ik nog steeds de beste tbh
Ik moest lachenquote:
Alles naar de klotequote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Da gaat niet zonder pasjes D.quote:
Rabbering kan ook best redelijk draaien.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Uhm ja op mijn onderrug, loopt dan langs mijn ruggegraat omhoog en een stuk over mijn heupenquote:
Gewoon, in combi van het antwoord met alleen de smiley, gewoon grappigquote:
Ohhhhhhhquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ja op mijn onderrug, loopt dan langs mijn ruggegraat omhoog en een stuk over mijn heupen
Ja lekker op je werkquote:
Ik hem hem daarom ook elke dag opstaan. Tussendoor wissel ik veel van zenderquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Rabbering kan ook best redelijk draaien.
Ikke ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft ook een bossie locks net als jij
Ja allemaal sterren en vallende sterren, best groot maar ik wil hem al zo langquote:
dat is wel een minimale vereiste als je iemand iets laat ontwerpenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ziet er er goed uit, tekenen kan hij als de beste
Broes.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:
hoeveel awesome solo's kan je in een nummer proppen
Ff kiekenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:
hoeveel awesome solo's kan je in een nummer proppen
Kijk ze... en slaap lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Maar pollewopjes, het was een lange dag, ga lekker onderuit naar Glee kijken en eens vroeg mijn bedje in![]()
Nee had gezegd hoe ik het wilde, dat had hij in het heel klein opgezet, ik gaf aan of ik dat mooi vond en dat is hij uit gaan werken, nadat hij me opgemeten hadquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is wel een minimale vereiste als je iemand iets laat ontwerpen
maar ga je zelf niet beetje schetsen als idee waarop hij voort kan borduren ofzo?
Kijkze nog en slaap lekker alvast Kallyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Maar pollewopjes, het was een lange dag, ga lekker onderuit naar Glee kijken en eens vroeg mijn bedje in![]()
Ik ben er ook geen liefhebber van, maar soms is het gewoon leuk. En dan een keertje een half uur langquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ikke ook
Vond dat dan weer wat minder
quote:
hf en trusten vast kallyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker Kallyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
ah k. en dan niet terug komen als belgisch sterrenmeisje hequote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee had gezegd hoe ik het wilde, dat had hij in het heel klein opgezet, ik gaf aan of ik dat mooi vond en dat is hij uit gaan werken, nadat hij me opgemeten had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |