Rabbering kan ook best redelijk draaien.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de radio opzet.
90's op 3fmhele week al opstaan. Vandaag half uur hakkedag.. was wel leuk
Uhm ja op mijn onderrug, loopt dan langs mijn ruggegraat omhoog en een stuk over mijn heupenquote:
Gewoon, in combi van het antwoord met alleen de smiley, gewoon grappigquote:
Ohhhhhhhquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ja op mijn onderrug, loopt dan langs mijn ruggegraat omhoog en een stuk over mijn heupen
Ja lekker op je werkquote:
Ik hem hem daarom ook elke dag opstaan. Tussendoor wissel ik veel van zenderquote:Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Rabbering kan ook best redelijk draaien.
Ikke ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de radio opzet.
90's op 3fmhele week al opstaan. Vandaag half uur hakkedag.. was wel leuk
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:quote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft ook een bossie locks net als jij
Ja allemaal sterren en vallende sterren, best groot maar ik wil hem al zo langquote:
dat is wel een minimale vereiste als je iemand iets laat ontwerpenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ziet er er goed uit, tekenen kan hij als de beste
Broes.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:
hoeveel awesome solo's kan je in een nummer proppen
Ff kiekenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:
hoeveel awesome solo's kan je in een nummer proppen
Kijk ze... en slaap lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Maar pollewopjes, het was een lange dag, ga lekker onderuit naar Glee kijken en eens vroeg mijn bedje in![]()
Nee had gezegd hoe ik het wilde, dat had hij in het heel klein opgezet, ik gaf aan of ik dat mooi vond en dat is hij uit gaan werken, nadat hij me opgemeten hadquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is wel een minimale vereiste als je iemand iets laat ontwerpen
maar ga je zelf niet beetje schetsen als idee waarop hij voort kan borduren ofzo?
Kijkze nog en slaap lekker alvast Kallyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Maar pollewopjes, het was een lange dag, ga lekker onderuit naar Glee kijken en eens vroeg mijn bedje in![]()
Ik ben er ook geen liefhebber van, maar soms is het gewoon leuk. En dan een keertje een half uur langquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ikke ook
Vond dat dan weer wat minder
quote:
hf en trusten vast kallyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
Slaap lekker Kallyquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
ah k. en dan niet terug komen als belgisch sterrenmeisje hequote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee had gezegd hoe ik het wilde, dat had hij in het heel klein opgezet, ik gaf aan of ik dat mooi vond en dat is hij uit gaan werken, nadat hij me opgemeten had
Heb hem in een ander tabje aanstaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
echt tot het einde kijken, tis de moeite waard
Vreemd genoeg ken ik nog best wat tattooeerders die niet echt mooi kunnen tekenen, maar met naald ziet het er wel vet uit. Blijft vreemdquote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is wel een minimale vereiste als je iemand iets laat ontwerpen
Nee oke... daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen liefhebber van, maar soms is het gewoon leuk. En dan een keertje een half uur lang
High five?quote:
quote:
maar dan zullen t wel niet helemaal eigen ontwerpen zijn toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ken ik nog best wat tattooeerders die niet echt mooi kunnen tekenen, maar met naald ziet het er wel vet uit. Blijft vreemd
Tatoeëerders kunnen ook ontwerpers in dienst hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ken ik nog best wat tattooeerders die niet echt mooi kunnen tekenen, maar met naald ziet het er wel vet uit. Blijft vreemd
Ik heb het niet gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik weet niet wie die truus is bij de promo van Popstars, ze zingt Chasing Pavements, maar wat een kutstem, en de jury vind dat goed?
Maar als ik echt uit mijn dak wil gaan met harde muziek dan zet ik wel wat anders opquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee oke... daar ben ik het wel mee eens
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef D. het volgende:
Ik had bijna per ongeluk het Chuck-Google plaatje doorgemaild![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar als ik echt uit mijn dak wil gaan met harde muziek dan zet ik wel wat anders op
Nee, gewoon mensen die het op schets gewoon 'niet heel bijzonder of strak hebben' en op het lijf wel prachtig zetten.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tatoeëerders kunnen ook ontwerpers in dienst hebben.
Het gros komt toch wel een plaatje zelf de toko binnenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:22 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dan zullen t wel niet helemaal eigen ontwerpen zijn toch?
Zeroku nu het over een bak herrie gaat, was jij het die laatst naar Bella een linkje stuurde met een feestje waar tekno en frenchcore gedraaid werd? Of was dat Chowi? Vroeg het me gister ook al afquote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tatoeëerders kunnen ook ontwerpers in dienst hebben.
yeah maar goed dat ik geen tatoeages heb. zou lachen zijn als ik iets zou ontwerpenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, gewoon mensen die het op schets gewoon 'niet heel bijzonder of strak hebben' en op het lijf wel prachtig zetten.
Omdat je ook andersom als "goeie tekenaar" niet automatisch mooi kunt tattooeren.![]()
En zo dus ook mensen die met potlood niet veel soeps maken, maar met naald wel weer vet werken in een schaduw bv.
[..]
Het gros komt toch wel een plaatje zelf de toko binnen
De liefhebber dan weer niet.
Ik denk dat ie niet gesnapt had wat ik 'm wilde vragenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zou wel het meest geniale logo ooit geworden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |