Cosmo gisteren ook al.quote:
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe eens moeite voor een leuke titel.
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er al 1.
Je mag wel aan mijn lolly likken hoor.
[..]
Ik heb er al 1.
Ik moet een beetje huilen nuquote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er al 1.
Nee dank jequote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er al 1.
Die met choco.quote:
Een beetje, ik jank de ogen uit mijn kopquote:
Het valt maar niet he.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Een beetje, ik jank de ogen uit mijn kop
Waar zit jij op school eigenlijk?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
Vandaag, zat er zo'n stinkturk een meisje uit m'n klas te stalken en te volgen. Hij kwam zelfs midden in de les de klas in om te vragen of zij er was.
[..]
Ik heb er al 1.
Neequote:
Tilburg.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar zit jij op school eigenlijk?
Ah.quote:
La Roux soberzoquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Een beetje, ik jank de ogen uit mijn kop
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:06 schreef -Vaduz- het volgende:
O verhip, even douchen nu.
* -Vaduz- meldt zich af
Ja moedig het aanquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
Ik vond die cola lollies van Chup a Chup altijde de lekkerste.
Ik zit niet op school.quote:
Ik ook, moet ik nu ook blozen?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
Ik vond die cola lollies van Chup a Chup altijde de lekkerste.
Wrm nie?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit niet op school.[ afbeelding ]
Ik bedoelde iets héél anders met die smiley.quote:
quote:
Bella is een soort van vrouwelijke Chuck Norris, die kan het zonder school af.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zit niet op school.[ afbeelding ]
Omdat het communisme het homohuwelijk heeft gelegaliseerd en daardoor zijn er geen Wiccaanse scholen in Brabant.quote:
Ja dat is het wel jaquote:
Wie is Chuck Norris?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Bella is een soort van vrouwelijke Chuck Norris, die kan het zonder school af.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat het communisme het homohuwelijk heeft gelegaliseerd en daardoor zijn er geen Wiccaanse scholen in Brabant.
Nee, dit kan niet.quote:
O, mooiquote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik bedoelde iets héél anders met die smiley.
Chick Norris?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Bella is een soort van vrouwelijke Chuck Norris, die kan het zonder school af.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Ik kan er niet eens om lachenquote:
Ik neem aan dat ie een garpje maakt?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu ga ik je even heel hard uitlachen.
Het is niet grappig meer.quote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga het geeneens googlen voor je ook.
Je bent echt serieus?
Serieus nietquote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie een garpje maakt?
Meer? Het was wel grappig dan?quote:
Ik lach jou toch niet uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie een garpje maakt?
Dat nog niet eens.quote:
Je hebt het wel?quote:
Je denkt dat wij dat voor je gaan doen? Luie flikker.quote:
Dit hoeft ook weer neitquote:Op woensdag 29 september 2010 20:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je denkt dat wij dat voor je gaan doen? Luie flikker.
Dat is ook best kwalijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg flashbacks naar die keer dat ik mijn familie vertelde dat ik niet wist wie Acda en de Munnik waren.
quote:
Dat je het gewoon durft te zeggen ook hier, je moest je schamenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg flashbacks naar die keer dat ik mijn familie vertelde dat ik niet wist wie Acda en de Munnik waren.
Ik denk serieus dat hij niet loopt te trollenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
, kom op zeg hij loopt teringhard te trollen en dan moeten wij nog gaan googlen voor hem?
Zal best, maar zij verstevigden mijn mening dat Nederlandstalige muziek kut is alleen maar.quote:
Dan nog kan hij zelf naar Google gaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij niet loopt te trollen
quote:
Over één kam scheren kan ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal best, maar zij verstevigden mijn mening dat Nederlandstalige muziek kut is alleen maar.
Whut?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal best, maar zij verstevigden mijn mening dat Nederlandstalige muziek kut is alleen maar.
Das nog niet behandeld bij Sesamstraatquote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan nog kan hij zelf naar Google gaan.
Kally is vrijwel altijd vriendelijk , dat is haar klasse.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef Deceit het volgende:
Oeh leuk ontvangst.. Alles goed hier?
En nu bash je hem zelf.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das nog niet behandeld bij Sesamstraat
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef JJH het volgende:
Zou pgr de weg terug in Google niet meer weten?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das nog niet behandeld bij Sesamstraat
Daarom had ik ook nog nooit van ze gehoord.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Over één kam scheren kan ook.
Ik hoop denk het niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef JJH het volgende:
Nee, slecht is het niet. Bagger is een beter woord.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Whut?
Nou ja niet alles is goed, maar kom op De Dijk kun je niet slecht noemen
Uhhh okequote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef kitao het volgende:
[..]
Kally is vrijwel altijd vriendelijk , dat is haar klasse.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes
Ik heb net een droger besteld en warme choco op, Pisces is gelukkig
quote:
Ik heb mijn navquote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef JJH het volgende:
Hey P.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes
Gij ongelovigequote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, slecht is het niet. Bagger is een beter woord.
Pisces ze plagen mijquote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes
Warme choco?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hallotjes
Ja ik ben helemaal in m'n sasquote:
Met wie?quote:
Kopje choco?quote:
Ik heb Deceit ook heuul nooit gezien.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je Deceit nieuw noemt![]()
Die draait al wat langer mee dan jij hoor
Daaromquote:Op woensdag 29 september 2010 20:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb Deceit ook heuul nooit gezien.
(maar ben zelf redelijk nieuw hier
quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Al die programma's interesseren me geen bal
Doein.quote:
Ik ook dat scheeltquote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Zeroku het volgende:
Die Chuck Norrisgrappen zijn echt zoooooooooooooooooooooooooooooooo oud.
Wel oud, niet belegenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Zeroku het volgende:
Die Chuck Norrisgrappen zijn echt zoooooooooooooooooooooooooooooooo oud.
Geniet van de eerste 15 minuten.quote:
quote:
Want?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geniet van de eerste 15 minuten.
Mijn panda's nog even snel!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn panda's nog even snel!
[ afbeelding ]
Uit Taiwain
Ciaotjes
Ik wil antwoorden, maar de vraag is niet aan mij gericht.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Visje, wanneer is de eerste aflevering van BZV?
Chuck belde, hij wil ze terugquote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Chuck Norris, wat een goede zanger is dat ook. Ik heb al zijn platen.
Heb je wel toestemming aan Rauzer gevraagd?quote:
Vanaf dan is het bergafwaarts.quote:
Doe maar hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil antwoorden, maar de vraag is niet aan mij gericht.
12 December dacht ik? 5 Dec. is "hoe gaat het met de boeren uit vorig seizoen".quote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Visje, wanneer is de eerste aflevering van BZV?
Ah ok, heb er zin in.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
12 December dacht ik? 5 Dec. is "hoe gaat het met de boeren uit vorig seizoen".
Oquote:
Kijk je ook?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil antwoorden, maar de vraag is niet aan mij gericht.
Ja ik ook, kennietwachtenniequote:
quote:
quote:
Wat heeft The Lion King ermee te maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft The Lion King ermee te maken?
quote:
Hey Gomiquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh legend killer juist ja.
Ja, maar van jou kunnen we het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Veelquote:Op woensdag 29 september 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet je tochquote:
Jij ook. Ik heb echt zin in de 16de. Pilsje doen met jou en Bos en dan de rest wat ik nog niet ken.quote:
quote:
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar van jou kunnen we het hebben
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar al?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij ook. Ik heb echt zin in de 16de. Pilsje doen met jou en Bos en dan de rest wat ik nog niet ken.
mwah schaken durf ik nog wel tegen hemquote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe snel hij jou schaakmat zette.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh legend killer juist ja.
Je wordt oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geil.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
En dan kan ik TLK's tattoos in RL aanschouwen.
whehehequote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar van jou kunnen we het hebben
Niet meer posten nu!quote:
feli hoorquote:
Te laat.quote:
Ja dat kan danquote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
En dan kan ik TLK's tattoos in RL aanschouwen.
Het was eerst 107.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
feli hoor![]()
106 ppd is wel iets zorgelijker trouwens
Hij is zo schattig, ben er net geweest, past in 1 hand nogquote:
*rent*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wat voor stijl is je sleeve?quote:
Uhuhquote:
hehe is zo een kleine reus in wording gewoon. dat buikje is de aanzet tot spiermassa voor als hij groot isquote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is zo schattig, ben er net geweest, past in 1 hand nog![]()
Wel lekker dik buikje
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*rent*In mijn armen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hij weet echt alles heel goed. Zo goed dat Rauzer misschien gelijk had.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
iPat is de chuck norris van de trivia
Ik heb 'm al gePM'tquote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij weet echt alles heel goed. Zo goed dat Rauzer misschien gelijk had.
Over 2 weekjes wel denk ik, hij mag niet meer zogen, en dat doen ze nog, al is de mijne de enige die ook al van de brokjes eetquote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe is zo een kleine reus in wording gewoon. dat buikje is de aanzet tot spiermassa voor als hij groot is
wanneer krijg je m?
Joahquote:
Wat heeft de maffia hiermee te maken?quote:
Heb jij ook een sleeve of antwoord je voor LK?quote:
Wat een klein humpie zo in 1 handquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Over 2 weekjes wel denk ik, hij mag niet meer zogen, en dat doen ze nog, al is de mijne de enige die ook al van de brokjes eet
hehehe die kleine is gewoon stoerquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Over 2 weekjes wel denk ik, hij mag niet meer zogen, en dat doen ze nog, al is de mijne de enige die ook al van de brokjes eet
Eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Zwabberman.
106 gemiddeld? Dat is teveel.
Nou ik dacht toen ik eraan begin Japans, maar dat is het niet echt. Momenteel 3 bloemen met zwarte vakken eromheen. In december laat ik er een stuk bij zetten. Zal wel wat losse dingen worden ( tijger erbij ) en dan alles aan elkaar. Maar zo ver ben ik nog niet.quote:
dat zijn de mooiste sleeves toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat heeft de maffia hiermee te maken?
ik heb er geen 1.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een sleeve of antwoord je voor LK?
Ligt aan je smaak.quote:
*POKquote:
Leukquote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou ik dacht toen ik eraan begin Japans, maar dat is het niet echt. Momenteel 3 bloemen met zwarte vakken eromheen. In december laat ik er een stuk bij zetten. Zal wel wat losse dingen worden ( tijger erbij ) en dan alles aan elkaar. Maar zo ver ben ik nog niet.
En ik heb ook nog andere plannen voor tussendoor.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een klein humpie zo in 1 hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Tuurlijkquote:
FG.quote:
Hoezo begin dit jaar?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt door begin dit jaar ofzo?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]wow miniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt zo veel kleiner dan op die andere foto
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ja lief he, ik ben verliefd op hemquote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
wow mini
lijkt zo veel kleiner dan op die andere foto
Niet zozeer, heb van mei t/m augustus vakantie gehad, daar heeft het mee te maken en heb ook nu buiten mijn studie aardig wat tijd en vrienden hebben die tijd vaak niet.quote:
Dat gaat meestal zo met de inktquote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dankje. De toekomst zal uitwijzen hoe het eruit komt te zien want ik heb teveel ideeën.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk wat voor een rare moedervlek heeft Kally, maar dat was vies op mijn scherm.
Ah gos, zó klein. Lief, zwart bolletjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
hehe, maar niet meer dan op die andere 2 natuurlijk hequote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lief he, ik ben verliefd op hem
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos, zó klein. Lief, zwart bolletjeIk dacht dat pgferrari die spoiler postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Welnee, dertigers zien dat nog veel beterquote:Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht dat pgferrari die spoiler postte.
Ja ik merk het. Heb tot feb 3 afspraken staan. Daarna ga ik alleen aan mijn arm verder want anders gaat het echt te snel allemaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gaat meestal zo met de inkt
Nee die liggen nu lekker naast me, allebei aan 1 kant, dus kan me nauwelijks bewegenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, maar niet meer dan op die andere 2 natuurlijk he
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos, zó klein. Lief, zwart bolletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde het meer in de zin van 'ik zie je wel veel, maar niet zoveel'quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet zozeer, heb van mei t/m augustus vakantie gehad, daar heeft het mee te maken en heb ook nu buiten mijn studie aardig wat tijd en vrienden hebben die tijd vaak niet.
Oke, ik zal niet zeggen dat je er zo sexy uitziet als je boos kijkt, want dat is ook weer zoietsquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht dat pgferrari die spoiler postte.
Oh zo, mwa buiten TAL doe ik het een en ander voor SPO, de rest is een beetje verwaterd.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van 'ik zie je wel veel, maar niet zoveel'
Ja, dat klopt. Maar delen door ALLEEN zichzelf en 1, dat makt het een priemgetalquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dat echt begrepen
Delen door zichzelf en 1... dat kan toch alles?
die van mij zijn nu in diepe slaap op diepe slaapplekkenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die liggen nu lekker naast me, allebei aan 1 kant, dus kan me nauwelijks bewegen
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik zal niet zeggen dat je er zo sexy uitziet als je boos kijkt, want dat is ook weer zoiets
Oooohw zoquote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar delen door ALLEEN zichzelf en 1, dat makt het een priemgetal![]()
62001 is om te beginnen deelbaar door 3 en door 9. Rest nog niet nar gekeken.
heb jij eigenlijk tatoeages?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik zal niet zeggen dat je er zo sexy uitziet als je boos kijkt, want dat is ook weer zoiets
ik zie t gewoon als 1 geheelquote:Op woensdag 29 september 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
Kill Bill is zoveel beter dan Kill Bill Volume 2.
Awwwwquote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
die van mij zijn nu in diepe slaap op diepe slaapplekken
heb die kleine van me net ff uitgeput met een tafeltennisballetje., die ligt nu voor pampus
Dat was de planning ook, maar dan werd het te lang. Nu heb je een heel goede film, en eentje die er wel mee door kan, jammer.quote:
Ja, maar geen sleevesquote:
Ik ook, en zo slecht is die ook nietquote:
blijft een heerlijk nummer, de cover van The Raconteurs vind ik ook echt briljant, zo rauwquote:
als ik niet meer wil dat hij naar buiten gaat doe ik dat altijd. die is dan na ff spelen echt helemaal op en gaat dan rustig liggen slapen en vraagt niet meer om naar buiten te gaanquote:
Het origineel van Nancy Sinatra.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blijft een heerlijk nummer, de cover van The Raconteurs vind ik ook echt briljant, zo rauw
9? groot? klein?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar geen sleeves9 "gewone"
Beidequote:
dat ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het origineel van Nancy Sinatra.
nee idd, ik vond het wel lachen. vond jackie brown bv veel minderquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, en zo slecht is die ook niet
rd is beestachtig goed imoquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb de Kill Bill serie nog nooit gezien. Van Tarantino alleen Pulp, RD en IB.
De rest is ook wel goedquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb de Kill Bill serie nog nooit gezien. Van Tarantino alleen Pulp, RD en IB.
Tof nummerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blijft een heerlijk nummer, de cover van The Raconteurs vind ik ook echt briljant, zo rauw
dan heb je de kersen er wel zo'n beetje uitgeplukt, Deathproof van grindhouse bijvoorbeeld was meh, zijn broertje planet terror was veel toffer (van Rodriguez, die ook Machete deed)quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, ik vond het wel lachen. vond jackie brown bv veel minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |