Oooohw zoquote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar delen door ALLEEN zichzelf en 1, dat makt het een priemgetal![]()
62001 is om te beginnen deelbaar door 3 en door 9. Rest nog niet nar gekeken.
heb jij eigenlijk tatoeages?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik zal niet zeggen dat je er zo sexy uitziet als je boos kijkt, want dat is ook weer zoiets
ik zie t gewoon als 1 geheelquote:Op woensdag 29 september 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
Kill Bill is zoveel beter dan Kill Bill Volume 2.
Awwwwquote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
die van mij zijn nu in diepe slaap op diepe slaapplekken
heb die kleine van me net ff uitgeput met een tafeltennisballetje., die ligt nu voor pampus
Dat was de planning ook, maar dan werd het te lang. Nu heb je een heel goede film, en eentje die er wel mee door kan, jammer.quote:
Ja, maar geen sleevesquote:
Ik ook, en zo slecht is die ook nietquote:
blijft een heerlijk nummer, de cover van The Raconteurs vind ik ook echt briljant, zo rauwquote:
als ik niet meer wil dat hij naar buiten gaat doe ik dat altijd. die is dan na ff spelen echt helemaal op en gaat dan rustig liggen slapen en vraagt niet meer om naar buiten te gaanquote:
Het origineel van Nancy Sinatra.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blijft een heerlijk nummer, de cover van The Raconteurs vind ik ook echt briljant, zo rauw
9? groot? klein?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar geen sleeves9 "gewone"
Beidequote:
dat ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het origineel van Nancy Sinatra.
nee idd, ik vond het wel lachen. vond jackie brown bv veel minderquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, en zo slecht is die ook niet
rd is beestachtig goed imoquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb de Kill Bill serie nog nooit gezien. Van Tarantino alleen Pulp, RD en IB.
De rest is ook wel goedquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb de Kill Bill serie nog nooit gezien. Van Tarantino alleen Pulp, RD en IB.
Tof nummerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blijft een heerlijk nummer, de cover van The Raconteurs vind ik ook echt briljant, zo rauw
dan heb je de kersen er wel zo'n beetje uitgeplukt, Deathproof van grindhouse bijvoorbeeld was meh, zijn broertje planet terror was veel toffer (van Rodriguez, die ook Machete deed)quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |