Ja lief he, ik ben verliefd op hemquote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
wow mini
lijkt zo veel kleiner dan op die andere foto
Niet zozeer, heb van mei t/m augustus vakantie gehad, daar heeft het mee te maken en heb ook nu buiten mijn studie aardig wat tijd en vrienden hebben die tijd vaak niet.quote:
Dat gaat meestal zo met de inktquote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dankje. De toekomst zal uitwijzen hoe het eruit komt te zien want ik heb teveel ideeën.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk wat voor een rare moedervlek heeft Kally, maar dat was vies op mijn scherm.
Ah gos, zó klein. Lief, zwart bolletjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
hehe, maar niet meer dan op die andere 2 natuurlijk hequote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lief he, ik ben verliefd op hem
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos, zó klein. Lief, zwart bolletjeIk dacht dat pgferrari die spoiler postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Welnee, dertigers zien dat nog veel beterquote:Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht dat pgferrari die spoiler postte.
Ja ik merk het. Heb tot feb 3 afspraken staan. Daarna ga ik alleen aan mijn arm verder want anders gaat het echt te snel allemaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gaat meestal zo met de inkt
Nee die liggen nu lekker naast me, allebei aan 1 kant, dus kan me nauwelijks bewegenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, maar niet meer dan op die andere 2 natuurlijk he
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gos, zó klein. Lief, zwart bolletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik bedoelde het meer in de zin van 'ik zie je wel veel, maar niet zoveel'quote:Op woensdag 29 september 2010 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet zozeer, heb van mei t/m augustus vakantie gehad, daar heeft het mee te maken en heb ook nu buiten mijn studie aardig wat tijd en vrienden hebben die tijd vaak niet.
Oke, ik zal niet zeggen dat je er zo sexy uitziet als je boos kijkt, want dat is ook weer zoietsquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik dacht dat pgferrari die spoiler postte.
Oh zo, mwa buiten TAL doe ik het een en ander voor SPO, de rest is een beetje verwaterd.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in de zin van 'ik zie je wel veel, maar niet zoveel'
Ja, dat klopt. Maar delen door ALLEEN zichzelf en 1, dat makt het een priemgetalquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dat echt begrepen
Delen door zichzelf en 1... dat kan toch alles?
die van mij zijn nu in diepe slaap op diepe slaapplekkenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die liggen nu lekker naast me, allebei aan 1 kant, dus kan me nauwelijks bewegen
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, ik zal niet zeggen dat je er zo sexy uitziet als je boos kijkt, want dat is ook weer zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |