Heb jij ook een sleeve of antwoord je voor LK?quote:
Wat een klein humpie zo in 1 handquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Over 2 weekjes wel denk ik, hij mag niet meer zogen, en dat doen ze nog, al is de mijne de enige die ook al van de brokjes eet
hehehe die kleine is gewoon stoerquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Over 2 weekjes wel denk ik, hij mag niet meer zogen, en dat doen ze nog, al is de mijne de enige die ook al van de brokjes eet
Eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Zwabberman.
106 gemiddeld? Dat is teveel.
Nou ik dacht toen ik eraan begin Japans, maar dat is het niet echt. Momenteel 3 bloemen met zwarte vakken eromheen. In december laat ik er een stuk bij zetten. Zal wel wat losse dingen worden ( tijger erbij ) en dan alles aan elkaar. Maar zo ver ben ik nog niet.quote:
dat zijn de mooiste sleeves toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat heeft de maffia hiermee te maken?
ik heb er geen 1.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij ook een sleeve of antwoord je voor LK?
Ligt aan je smaak.quote:
*POKquote:
Leukquote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou ik dacht toen ik eraan begin Japans, maar dat is het niet echt. Momenteel 3 bloemen met zwarte vakken eromheen. In december laat ik er een stuk bij zetten. Zal wel wat losse dingen worden ( tijger erbij ) en dan alles aan elkaar. Maar zo ver ben ik nog niet.
En ik heb ook nog andere plannen voor tussendoor.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een klein humpie zo in 1 hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Tuurlijkquote:
FG.quote:
Hoezo begin dit jaar?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat komt door begin dit jaar ofzo?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]wow miniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt zo veel kleiner dan op die andere foto
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |