SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat heeft The Lion King ermee te maken?
quote:
Hey Gomiquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh legend killer juist ja.
Ja, maar van jou kunnen we het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Veelquote:Op woensdag 29 september 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet je tochquote:
Jij ook. Ik heb echt zin in de 16de. Pilsje doen met jou en Bos en dan de rest wat ik nog niet ken.quote:
quote:
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar van jou kunnen we het hebben
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar al?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij ook. Ik heb echt zin in de 16de. Pilsje doen met jou en Bos en dan de rest wat ik nog niet ken.
mwah schaken durf ik nog wel tegen hemquote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe snel hij jou schaakmat zette.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh legend killer juist ja.
Je wordt oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geil.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
En dan kan ik TLK's tattoos in RL aanschouwen.
whehehequote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar van jou kunnen we het hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |