Ik ben er niet trots op dat ik het ken.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik had het vanmiddag 3 keer...
ff de batterij eruit gehaald/gelaten en toen was het weer goed. Was niet warm ofzo
[..]
schaapie schaapie blijkbaar
Schaapie schaapie? Als ik in mijn handen klap?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik had het vanmiddag 3 keer...
ff de batterij eruit gehaald/gelaten en toen was het weer goed. Was niet warm ofzo
[..]
schaapie schaapie blijkbaar
Beiden tofquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben weer 1.2 kg kwijt, Blij
Ik ga volgende week waarschijnlijk figureren in GTST, HOE LEUK!
Hoezo dat?quote:Ik ben het een soort van aan het uitmaken ofzo met mn "schatje" .. raar..
Hel-din.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schaapie schaapie? Als ik in mijn handen klap?
Met op het eind:"mijn busje dubbel geparkeerd? Maar ik heb maar één busje!!!"
Die jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schaapie schaapie? Als ik in mijn handen klap?
Met op het eind:"mijn busje dubbel geparkeerd? Maar ik heb maar één busje!!!"
Ratm , wat een toeval , zo is mij Chivez opgevallen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:
hoeveel awesome solo's kan je in een nummer proppen
Ja, en boessiequote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Hel-din.
Doebbel geparkierd is het trouwens.
Voor de mensen zonder 3fm.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en boessie![]()
Verder geen idee meer hoe het lied gaat
Dat is toch heel oud al?quote:
yeag en mikken op janinequote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Patje moet gaan darten met Noud. Die kan er echt niets van.
Ik denk dat het om scenes met Lucas gaat *Gillllllll*** AAHHHHHHH**quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Pat doe de groetjens aan Janine en Ludo.
Gammaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem op MegaDance '98 staan.
Zoeken ze er nog meerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het om scenes met Lucas gaat *Gillllllll*** AAHHHHHHH**
want, ze zochten specifiek homo's! haha
Jawel, het is me gelukt.. maar, als ik vrij ben, is hij dat niet, en als hij vrij is, dan ben ik dat niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden tof![]()
[..]
Hoezo dat?
Toch niet zo monogaam?
Nee maar mijn vriendje wel en die wil ook wel in GTST spelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ben jij nou wel of niet homo?
niet toch?
Ik pas.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze zoeken er 4.. en een travestiet... IEMAND?
Ow, dan behoor ik tot jouw doelgroepquote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, ik bedoelde, die het nu niet op hebben staan.
hehehe k danquote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar mijn vriendje wel en die wil ook wel in GTST spelen.
Op wat?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Zeroku, kun jij inloggen op SurfSpot momenteel?
Pff, geen idee. Ff kijken.quote:
Hallotjesquote:
Met mij prima. En hoe is het met Myr'tje?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het met mijn liefste schatjes vandaag?
Oh dat moet je niet aan mij vragenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het met mijn liefste schatjes vandaag?
Koppijn. Voor de rest prima.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Met mij prima. En hoe is het met Myr'tje?
Jij bent stiekem ook wel een schatje hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet je niet aan mij vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |