Da's k*t met de grote Kquote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
What's going on?
And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?
And so I wake in the morning and I step outsidequote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
What's going on?
And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?
Dat zijn al 6 jongetjes danquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg nu vandaag al voor de 3de keer een sms van de politie dat er 2 5-jarige jongentjes zijn vermist
Dat was Chowi. Ik weet de link niet meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeroku nu het over een bak herrie gaat, was jij het die laatst naar Bella een linkje stuurde met een feestje waar tekno en frenchcore gedraaid werd? Of was dat Chowi? Vroeg het me gister ook al af
Done, tofquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
echt tot het einde kijken, tis de moeite waard
Ah toch, ik twijfelde even. Heb nog niet alle namen van iedereen in TAL onder de kniequote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was Chowi. Ik weet de link niet meer.
Die zijn goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
4 non blondes.
Ook leuk om af en toe te horen.
Nee!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Dacht eigenlijk dat het van Anouk was
Ciaotjes, welterustenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben er vandoor. Morgen mijn laatste werkdag en dan weekend !
Vroeg eruit
bis morgen
Succes morgen, en alvast een fijn weekend.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeg eruit
bis morgen
Ik denk dat het komt omdat ik het nummer na 2400 keer wel zat wasquote:Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
4 non blondes.
Ook leuk om af en toe te horen.
Succes en weltrustenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeg eruit
bis morgen
trusten tlkquote:Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeg eruit
bis morgen
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je je kut en blij tegelijk voelt?
Beken nou maar gewoonquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg nu vandaag al voor de 3de keer een sms van de politie dat er 2 5-jarige jongentjes zijn vermist
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
neequote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
Zwabber, heb je dat wel eens gehad met je Desire.. dat hij plotseling uitvalt?
Ik ben weer 1.2 kg kwijt, Blijquote:
Omdat die vervloiekte wankers van de NS te besodemieterd zijn om nog spoorboekjes te drukkenquote:
Soapie.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben weer 1.2 kg kwijt, Blij
Ik ga volgende week waarschijnlijk figureren in GTST, HOE LEUK!
Ik ben het een soort van aan het uitmaken ofzo met mn "schatje" .. raar..
iPwn.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat die vervloiekte wankers van de NS te besodemieterd zijn om nog spoorboekjes te drukken![]()
Ik hoorde zoiets op de radio.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat die vervloiekte wankers van de NS te besodemieterd zijn om nog spoorboekjes te drukken![]()
Ohw ik had het vanmiddag 3 keer...quote:
schaapie schaapie blijkbaarquote:en wtf is dit nou weer voor nummer
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Ik ben het een soort van aan het uitmaken ofzo met mn "schatje" .. raar..
*niet inkoptquote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh nou. Dan zou ik me een procentje of 89 kut voelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben het een soort van aan het uitmaken ofzo met mn "schatje" .. raar..
Ik las 1.2 GB, slaaptekortquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Pat doe de groetjens aan Janine en Ludo.
Ik ben er niet trots op dat ik het ken.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik had het vanmiddag 3 keer...
ff de batterij eruit gehaald/gelaten en toen was het weer goed. Was niet warm ofzo
[..]
schaapie schaapie blijkbaar
Schaapie schaapie? Als ik in mijn handen klap?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik had het vanmiddag 3 keer...
ff de batterij eruit gehaald/gelaten en toen was het weer goed. Was niet warm ofzo
[..]
schaapie schaapie blijkbaar
Beiden tofquote:Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Ik ben het een soort van aan het uitmaken ofzo met mn "schatje" .. raar..
Hel-din.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schaapie schaapie? Als ik in mijn handen klap?
Met op het eind:"mijn busje dubbel geparkeerd? Maar ik heb maar één busje!!!"
Die jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Schaapie schaapie? Als ik in mijn handen klap?
Met op het eind:"mijn busje dubbel geparkeerd? Maar ik heb maar één busje!!!"
Ratm , wat een toeval , zo is mij Chivez opgevallen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, en de gitarist van RATM is ook briljant, hier samen met bruce springsteen:
hoeveel awesome solo's kan je in een nummer proppen
Ja, en boessiequote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Hel-din.
Doebbel geparkierd is het trouwens.
Voor de mensen zonder 3fm.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en boessie![]()
Verder geen idee meer hoe het lied gaat
Dat is toch heel oud al?quote:
yeag en mikken op janinequote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Patje moet gaan darten met Noud. Die kan er echt niets van.
Ik denk dat het om scenes met Lucas gaat *Gillllllll*** AAHHHHHHH**quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
Pat doe de groetjens aan Janine en Ludo.
Gammaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb hem op MegaDance '98 staan.
Zoeken ze er nog meerquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het om scenes met Lucas gaat *Gillllllll*** AAHHHHHHH**
want, ze zochten specifiek homo's! haha
Jawel, het is me gelukt.. maar, als ik vrij ben, is hij dat niet, en als hij vrij is, dan ben ik dat niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beiden tof![]()
[..]
Hoezo dat?
Toch niet zo monogaam?
Nee maar mijn vriendje wel en die wil ook wel in GTST spelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ben jij nou wel of niet homo?
niet toch?
Ik pas.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze zoeken er 4.. en een travestiet... IEMAND?
Ow, dan behoor ik tot jouw doelgroepquote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, ik bedoelde, die het nu niet op hebben staan.
hehehe k danquote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee maar mijn vriendje wel en die wil ook wel in GTST spelen.
Op wat?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Zeroku, kun jij inloggen op SurfSpot momenteel?
Pff, geen idee. Ff kijken.quote:
Hallotjesquote:
Met mij prima. En hoe is het met Myr'tje?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het met mijn liefste schatjes vandaag?
Oh dat moet je niet aan mij vragenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat het met mijn liefste schatjes vandaag?
Koppijn. Voor de rest prima.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Met mij prima. En hoe is het met Myr'tje?
Jij bent stiekem ook wel een schatje hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moet je niet aan mij vragen
Meerdere redenen, maar laten we het maar op houden dat mijn financiën het even niet toelatenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hoezo kom jij eigenlijk niet de 16e?
Hihiquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent stiekem ook wel een schatje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |