HAHAHAHAHAAquote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef kitao het volgende:
Schatjes ?
ik ben bijna 30 jaar ouder dan jij.
Wat was er te zien?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijg ik helemaal geen antwoord meer
Raar mannetjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens murpke wel.
[ afbeelding ]
ik zet ook geen verborgen teksten neer.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijg ik helemaal geen antwoord meer
Wel als heel ONZ er mee volstaat.quote:
Dan moet ie ander 'werk' zoekenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft 'm te vaak gezien denk ik
Mag ik af en toe een poging tot humor doen als ik me wat minder voel..quote:
is niet nodig , ik ben er dan toch niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm gaat nog leuk worden op de meet. ring regelen?
Tuuuurlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag ik af en toe een poging tot humor doen als ik me wat minder voel..
Arcee is een held.quote:
Okeequote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuuuurlijk
Ik had het alleen niet verwacht van jou
van jou kan ik het hebben.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een smiley die zelfs op ONZ banwaardig genoemd wordt? Ik mis VEEL achtergrond denk ikquote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een smiley die zelfs op ONZ banwaardig genoemd wordt? Ik mis VEEL achtergrond denk ik
Dit...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Myraela het volgende:
Kutsmiley. Kuttopics over die kutsmiley. Kutusers die kuttopics maken over die kutsmiley.
Dank je. Ik zet soms wel vraagtekens bij je posts in singles, maar hier lijk je wel mee te vallen de laatste dagen.quote:
Het topic staat in ONZ.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een smiley die zelfs op ONZ banwaardig genoemd wordt? Ik mis VEEL achtergrond denk ik
Nou, ik voel ook niet direct een urge om hem ergens bij te gebruikenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:29 schreef Myraela het volgende:
Kutsmiley. Kuttopics over die kutsmiley. Kutusers die kuttopics maken over die kutsmiley.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Biogarde het volgende:
Dhaha wil leuk doen. Kan ik veel beter. Tot volgende week
ah k jammerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:28 schreef kitao het volgende:
[..]
is niet nodig , ik ben er dan toch niet.
Ik geloof dat ik de rest van de hype wel kan missenquote:
vond hem wel funny tbhquote:Op woensdag 29 september 2010 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het modje en die droeftoeter kan je best missen ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de rest van de hype wel kan missen
ik doe mn best , meer niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Ik zet soms wel vraagtekens bij je posts in singles, maar hier lijk je wel mee te vallen de laatste dagen.
downquote:
quote:
Gewoon een mongolide smiley door een user gemaakt. Daarna hebben ze 25 topics geopend met alleen die smiley als OP en ging iedereen hem gebruiken.quote:
zoeen hiptequote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ONZ volkquote:Op woensdag 29 september 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een mongolide smiley door een user gemaakt. Daarna hebben ze 25 topics geopend met alleen die smiley als OP en ging iedereen hem gebruiken.
Ach, een ONZ hand is zo gevuld.quote:
ik ken er niemand en niemand heeft mij uitgenodigd als introducee , en ik ben enigzins eénzelvig.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k jammer
had me ook wel leuk geleken om jou in t echie te ontmoeten
ah k. maar uitnodigingen waren niet echt nodig volgens mij hoor. was gewoon een intekenlijst voor de vaste gasten hier ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 22:38 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ken er niemand en niemand heeft mij uitgenodigd als introducee , en ik ben enigzins eénzelvig.
dus , wie weet , ooit later wellicht.
Er zijn vast nog oudere topics openquote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zo ongeveer het oudste topic is waar ik in heb gepost.
Zaklamp op je foon is zo fijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent vooral nieuwsgierig naar de zaklamp he
Zit die er ook op???!!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een echte, of geeft het scherm licht?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee dat geslappezak met wachten wat de assistent er van vindt steedsquote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Die scheidsrechter bij Twente deugde niet.
Op mijn Nokia ook en de LG Chocolat zat ie ook al op.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit die er ook op???!!![]()
IK WIL HEM NU HARD DIEP JAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |