Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
En wat is daar dan stom aan?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net een nieuwe telefoon besteld bij mijn verlengde abonnement.
Oh, haha, als ik de lapo heb en ik weet niks, dan vraag ik het wel aan jou!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA ik ben daar altijd goed inmaar ik heb meestal nooit de lapo
Nice, welke?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net een nieuwe telefoon besteld bij mijn verlengde abonnement.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Die is ook saai, heb je er nu eentje met wat meer kleur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat het moest van de NS omdat ze te besodemieterd zijn om nog spoorboekjes te drukken. Wankers.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat is daar dan stom aan?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat het moest van de NS omdat ze te besodemieterd zijn om nog spoorboekjes te drukken. Wankers.
Nicequote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Neequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wil de wildfire maar moet nog even wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Ook handigquote:Op woensdag 29 september 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk wilde afgelopen zaterdag, maar toen ben ik gewoon 's middags in slaap gevallen
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2010 20:48:31 ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, heeft er hier nog iemand leuke plannen de komende weken?
Come on now, you knew you were lost
Tot nu toe nog niks, jij dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Lol whut!?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je wel zo'n Riot-tarzan dan Enfer?
Die kun je heel makkelijk maken van een kettingzaag waar je dan het zaagblad vanaf haalt. Als je dan een Orgasmatron daarop klust maar je houdt wel de 2,5 pk benzinemotor, dan heb je wel een top-tool in handen
Ehm, ja, ik ga naar Tim Knol met Suikertje en dan 16 oktober naar Stingquote:
laminaat leggenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL!
Zozo lekker drukquote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut!?Fles, je blijft me verbazen
![]()
[..]
Ehm, ja, ik ga naar Tim Knol met Suikertje en dan 16 oktober naar Sting![]()
In huis of bij iemand anders? Thuis heb je er tenminste na het leggen echt plezier vanquote:
hier thuis, we hebben onlangs alles gesaustquote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In huis of bij iemand anders? Thuis heb je er tenminste na het leggen echt plezier van
Vind het nog wel meevallenquote:
Zo, Marijke is weer een weekendje aan het klussen binnenkortquote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut!?Fles, je blijft me verbazen
![]()
Woei!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
22 oktober naar ssshhht![]()
25 oktober legoworld in zwolle
8 november naar Alter Bridge
23 november naar Eric van Sauers
Lekker, dan heb je alles weer aan kantquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier thuis, we hebben onlangs alles gesaust
Hier alleen op 15 oktober naar Tijl Beckandquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
22 oktober naar ssshhht![]()
25 oktober legoworld in zwolle
8 november naar Alter Bridge
23 november naar Eric van Sauers
Neh, heb genoeg aan wat ik hebquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, Marijke is weer een weekendje aan het klussen binnenkort![]()
Lolquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen![]()
Oeh en ik vergeet het meest lachwekkende29 okt een guild meeting van WoW
![]()
Ik ben bij Bianca d'r guild aangesloten, dus moest ik maar gezellig mee
![]()
Tijl!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier alleen op 15 oktober naar Tijl Beckand
In winterswijkquote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tijl!Waar ga je em zien?
Ohja ook nogquote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!En 27 november Zwolle
![]()
[..]
Lekker, dan heb je alles weer aan kant
Ja, grotendeels welquote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ook nog
Is er al bekend wie er allemaal komen? Ik hou van lijstjes
Die gespierde mannen waren nodig?quote:
Daarvan heb ik alleen DaMart nog maar ooit irl gemeetquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, grotendeels wel
Jij, Fles, Suikertaartje, MPG, DaMart, Enfermera, Trevland misschien en ikEn OA heel misschien, maar dat weet ie pas tegen die tijd volgens mij
Doe mij maar naar de zekerquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, grotendeels wel
Jij, Fles, Suikertaartje, MPG, DaMart, Enfermera, Trevland misschien en ikEn OA heel misschien, maar dat weet ie pas tegen die tijd volgens mij
Leuk tochquote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarvan heb ik alleen DaMart nog maar ooit irl gemeet
Gezelligquote:
Ik niet eens 1 leuk dingquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL!
Ehquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je wel zo'n Riot-tarzan dan Enfer?
Die kun je heel makkelijk maken van een kettingzaag waar je dan het zaagblad vanaf haalt. Als je dan een Orgasmatron daarop klust maar je houdt wel de 2,5 pk benzinemotor, dan heb je wel een top-tool in handen
quote:
Voor mij welquote:
Ja wastie weer als een zonnetje?quote:
Vast nietquote:Op woensdag 29 september 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij wel![]()
Voor jullie wordt het vast een nachtmerrie
Nergens dus om bang voor te zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wastie weer als een zonnetje?
Fles, Suikertaartje, MPG, DaMart, Enfermera, Trevland
Ik heb allen Trev gezien ....
nahja tegen die tijd suikertaartje en Marijke ook wel
Balen...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat ook,
Dan nog, niks speciaals op het programma![]()
Lekker genieten van de herfst![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wastie weer als een zonnetje?
Fles, Suikertaartje, MPG, DaMart, Enfermera, Trevland
Ik heb allen Trev gezien ....
nahja tegen die tijd suikertaartje en Marijke ook wel
Jullie zitten ook allemaal onder de pillen en de therapiequote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast niet![]()
En anders, veel mensen tegen een kreupele, guess who wins
Daar ben ik niet bang voorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zitten ook allemaal onder de pillen en de therapie
Ja, maar da's alleen maar psychisch he, lichamelijk mankeert de meeste van ons nietsquote:Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zitten ook allemaal onder de pillen en de therapie
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar da's alleen maar psychisch he, lichamelijk mankeert de meeste van ons niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met kreupele mensenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast niet![]()
En anders, veel mensen tegen een kreupele, guess who wins
hehe...:@ uhquote:Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nergens dus om bang voor te zijn
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen jij moet gewoon jebekhouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En anders bescherm ik je tochquote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met kreupele mensen![]()
[..]
hehe...uh
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
ja, maar jij bent er dan niet, dus dat telt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met kreupele mensen![]()
[..]
hehe...:@ uhIk zeg alleen dat fles in een slechte positie zit als we em iets aan zouden willen doen
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen jij moet gewoon jebekhouwe
Dan ze zich beter tot Suikertaartje wendenquote:
Ik weet niet of die ondertussen nog getraind heeft maar ikke welquote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ze zich beter tot Suikertaartje wenden![]()
Hahahahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen jij moet gewoon jebekhouwe
Uh hallo... dat hoeft niet hoorquote:
ik ben ook kreupelquote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, maar jij bent er dan niet, dus dat telt niet
[..]
Zeg ik dat dan?Ik zeg alleen dat fles in een slechte positie zit als we em iets aan zouden willen doen
![]()
ja maar, jij bent dan onze psychische ondersteuning want sterke vrouwquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
[..]
Uh hallo... dat hoeft niet hoorIk kan prima voor mezelf opkomen
[..]
ik ben ook kreupelik kan niet goed meehelpen
Ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg ik dat dan?Ik zeg alleen dat fles in een slechte positie zit als we em iets aan zouden willen doen
![]()
I love the smell of fear in the eveningquote:
Hey Beertjequote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bijna_fataal__.html
Moest stiekum erg lachen om de reacties van sommige mensen.
En ja Telegraaf
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja maar, jij bent dan onze psychische ondersteuning want sterke vrouw![]()
Is ook wel geinig om te lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes
En ja Telegraaf
Dan doen we alsof dat niet zo isquote:
En hoe gaat het er mee?quote:
Tot laterquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook wel geinig om te lezen
Avond beertje
[..]
Dan doen we alsof dat niet zo is![]()
Ik ga even tv kijken, tot later lieverds
quote:
Poesjes, ik houd van poesjes!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, ik had het bed afgehaald vanmiddag, en even de was in de keuken gegooid op de grond. Ik kom net in de keuken, en ik zie dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hey Pandaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes
En ja Telegraaf
hihihi poezebeest kijkt echt zo van: Van mij afblijven aubquote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, ik had het bed afgehaald vanmiddag, en even de was in de keuken gegooid op de grond. Ik kom net in de keuken, en ik zie dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook wel geinig om te lezen
Avond beertje
[..]
Dan doen we alsof dat niet zo is![]()
Ik ga even tv kijken, tot later lieverds
Jaaaaaaaaa poezebeesten zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Poesjes, ik houd van poesjes!!!![]()
![]()
![]()
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
zal ik eens wijs doen , en ook gaan douchen.. en mijn bedje in gaan?
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Poesjes, ik houd van poesjes!!!![]()
![]()
![]()
Oh, okequote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet weg geweest, alleen met een oog hoog uit
Nou, daarvoor keek ie zo van: waarom lach je? Wat doe ik?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihihi poezebeest kijkt echt zo van: Van mij afblijven aub
Zooooo dat is wijsquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Maar fijn om te weten dat je me gemist hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Oh, oke
[..]
Nou, daarvoor keek ie zo van: waarom lach je? Wat doe ik?xD
Tot straksquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]goed he?
lieverdjes... tot straks nog even (vanaf mobieltje)
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Nou, daarvoor keek ie zo van: waarom lach je? Wat doe ik?xD
Goed zo!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]goed he?
lieverdjes... tot straks nog even (vanaf mobieltje)
Laatmaar.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar fijn om te weten dat je me gemist hebt
Slaap lekker Ferbquote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Laatmaar.
Ik ga ''The Big Bang Theory'' kijken![]()
Heb lekker wat chocolade pepernoten![]()
Daarna slapen, dus... Truste iedereen![]()
Nee. Daarom kijk ik maar voetbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wel op mijn harddiskquote:
Ik heb een foute film op rtl 5 op staanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh je meent het, daarom heb ik hem hier nu op RTL7 staan naar een iets te foute film
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Daarom kijk ik maar voetbal
♥
Ja, op onze server ook, maar ik ben te lui om naar de tv te lopen en de Xbox aan te zetten (zo kan je bij de server)quote:
Alleen de film op SBS6 is goed maar al iets te vaak gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb een foute film op rtl 5 op staan
[..]
Haha jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de film op SBS6 is goed maar al iets te vaak gezien
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Hé, 456 posts geleden had ik 10.000 posts
XDquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Nou je het zegt, 642 posts geleden passeerde ik de 60.000
Gaat lekker hier met de aantallen in de gaten houdenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Nou je het zegt, 642 posts geleden passeerde ik de 60.000
Pak die zak chip+fles cola en gaat lekker kijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
So we're addicted![]()
![]()
Oh lord, S.O.S. Sonja op Rtl 4![]()
![]()
Hee grappig, ik ook, 157.892 posts geledenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Hé, 456 posts geleden had ik 10.000 posts
Ik dacht ik kijk 's, het is niet alsof ik in de gaten houd hoeveel ik post ofzo. Tong zal ik toch nooit meer inhalenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat lekker hier met de aantallen in de gaten houden![]()
[..]
Pak die zak chip+fles cola en gaat lekker kijken
Wat een toeval!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee grappig, ik ook, 157.892 posts geleden
Zo lang ik in jullie midden ben valt het met jullie wel meequote:
Ik heb hier een blik monster(ik ben echt sonja proffquote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk 's, het is niet alsof ik in de gaten houd hoeveel ik post ofzo. Tong zal ik toch nooit meer inhalen
Nou, ik zit aan de thee ja, met 30+ kaas toevallig op crackertjesLOL!
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo lang ik in jullie midden ben valt het met jullie wel mee
Mijn god! Ik ben idd ook blijven hangenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier een blik monster(ik ben echt sonja proff)
Das altijd zo toch, die kouwe kant is niksquote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van je (schoon)familie moet je het maar hebben
Hijs al weer bijna volquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Potver, ik had een literaire TT bedacht voor dit deel... jullie gaan weer veel te hard.
Heb ik nog geen ervaring meequote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das altijd zo toch, die kouwe kant is niks
Trust mequote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hijs al weer bijna vol
[..]
Heb ik nog geen ervaring mee
Misschien ben ik wel erger dan mijn schoon fam, heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, iddWellicht heb je geluk
Ja maar dat boek heet niet 1985quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hijs al weer bijna vol
[..]
Heb ik nog geen ervaring mee
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zo kleurenblind als de netenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dat roze van hem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik jou niet snapquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat boek heet niet 1985.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel erger dan mijn schoon fam, heb ik er geen last van![]()
♥![]()
Like duh.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
George Orwell... 1984...
[KSC #1984] Waar Big Brother je koffiekopje in de gaten houdt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Oh zo, waarom zeg je dat niet meteen?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
George Orwell... 1984...
[KSC #1984] Waar Big Brother je koffiekopje in de gaten houdt.
![]()
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te posten
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Goed voor de business, toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te posten
Of heb je slechts een paar drankorgels aan de toog zitten?KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dat zei ik tochquote:Op woensdag 29 september 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo, waarom zeg je dat niet meteen?.
Heb je het ooit rustig dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te posten.
![]()
GF!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te postenEn normaal heb je bijna altijd de meeste posts
Waar ben je zo druk mee?
♥![]()
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te posten![]()
![]()
Zo las ik het anders nietquote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei ik toch.
[..]
Heb je het ooit rustig dan?.
![]()
![]()
Hoe lees jij dit dan?quote:quote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Potver, ik had een literaire TT bedacht voor dit deel... jullie gaan weer veel te hard.
Je zit in deel 1984 hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat boek heet niet 1985.
.
![]()
Kan ik er wat aan doen dat ik geen wandelende bieb benquote:Op woensdag 29 september 2010 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe lees jij dit dan?
[..]
[..]
Je zit in deel 1984 hoor.
![]()
Ja, meer lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik geen wandelende bieb ben.
![]()
Wat verstandig!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Welke man heeft er nou geen porn op z'n hddquote:![]()
But you let the day drift away![]()
Alleen wat foto'squote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat verstandig!![]()
[..]
Welke man heeft er nou geen porn op z'n hdd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goedenavond
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
alles goed hier?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hoiquote:Op woensdag 29 september 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat verstandig!![]()
[..]
Welke man heeft er nou geen porn op z'n hdd![]()
.
![]()
wat rustiger dan vanmiddagquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen wat foto's
Zie je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cookies tellen ook
Giertjequote:You okay?
Hai!quote:![]()
Slaap lekker lief meisjequote:
Wat waar wie?quote:
Dan heeft het bijna elke pc welquote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie je wel!Cookies tellen ook
[..]
GiertjeYou okay?
[..]
Hai!![]()
![]()
![]()
In elk geval elke pc met mannelijk baasjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft het bijna elke pc welOh, voetbalquote:![]()
Slaap lekker suikerbeebquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik weet wel zeker ook genoeg met een vrouwelijk baasjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In elk geval elke pc met mannelijk baasje
[..]
Oh, voetbal![]()
![]()
![]()
dat dusquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Laat dat bijna zelfs maar wegquote:Op woensdag 29 september 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heeft het bijna elke pc wel.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dan dat heeft elke pc met internet verbindingquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan dat heeft elke pc met internet verbindingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Trusten!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Slaap Lekker en bis later![]()
♥![]()
tijd voor een peukieLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Slaap Lekker en bis later![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Sara!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef sararaats het volgende:
hey iedereen, ik heb m'n eerste topic in B&H geplaatstDa's lang geleden! Hoe is het?
heey alles goed das lang geleden inddquote:Op woensdag 29 september 2010 23:07 schreef sararaats het volgende:
hey iedereen, ik heb m'n eerste topic in B&H geplaatstLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
alles is goed. ik doe nu vrijwilligerswerk in een cafetaria. ik ben het koffiemachien hihi
dus ik kom in KSC koffieleuten met een cappuchino en een babe.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
leuk joh fijn om te horenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:10 schreef sararaats het volgende:
alles is goed. ik doe nu vrijwilligerswerk in een cafetaria. ik ben het koffiemachien hihi
dus ik kom in KSC koffieleuten met een cappuchino en een babe.
Det Som En Gang Var
Fijn dat het goed gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 23:10 schreef sararaats het volgende:
dus ik kom in KSC koffieleuten met een cappuchino en een babe.Oeh, en koffie maken is altijd goed
Lieverds, ik ga slapen, ben kapotTrusten allemaal
slaap lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaatOeh, en koffie maken is altijd goed
Det Som En Gang Var
Slaap lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaatOeh, en koffie maken is altijd goed
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ben ik eindelijk weer
wie heb jij dan bij jequote:Op donderdag 30 september 2010 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker op tijd ouwewij gaan pitten
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-09-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 114 Enfermera
02. 078 LovelyLady
03. 072 Marijkezwolle
04. 066 Trevland
05. 057 TJDoornbos
06. 045 Giertje
07. 042 Dr_Flash
08. 042 wel.o.k
09. 041 MPG
10. 033 goldfinger1963
11. 031 Ferb
12. 031 Muck
13. 023 suikertaartje
14. 018 Panda72
15. 012 MaleDuck
16. 011 DaMart
17. 006 Solique
18. 005 OA
19. 003 sararaats
20. 001 marcb1974
Reeks-statistieken!Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
quote:
Het JUISTE antwoord is 42quote:![]()
Wel passend, op de dag dat ma_fles en pa_fles 40 jaar getrouwd zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
40 jaar getrouwd en ze zijn met ze tweeenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het JUISTE antwoord is 42![]()
Wel passend, op de dag dat ma_fles en pa_fles 40 jaar getrouwd zijn
trouwens nog proficiat met je ouders fles![]()
Uh uhquote:Op donderdag 30 september 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
40 jaar getrouwd en ze zijn met ze tweeen![]()
ze zijn zelfs as we speak (aan het ketsen) in het hotel waar ze hun huwelijksnacht ook doorgebracht hebben
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uh uh![]()
ze zijn zelfs as we speak (aan het ketsen) in het hotel waar ze hun huwelijksnacht ook doorgebracht hebben
TMI
foto's kopenquote:
ALS er foto's zijn dan ben k nog altijd de IT baas van pa zn bedrijfdus veel geld zal daar niet mee gemoeid zijn
zijn bedrijf hoeft ze niet te kopenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ALS er foto's zijn dan ben k nog altijd de IT baas van pa zn bedrijfdus veel geld zal daar niet mee gemoeid zijn
![]()
Belg, je snapt het nietquote:Op donderdag 30 september 2010 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn bedrijf hoeft ze niet te kopen![]()
en nou even een asoburger weg werken![]()
![]()
gelukkig nietquote:
zo de eerste is opquote:Op donderdag 30 september 2010 00:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou even een asoburger weg werken![]()
![]()
ik denk dat ze inmiddels wel slapen trouwens hoor
whehehequote:![]()
gelukkig niet![]()
maar de volgende wordt nu gemaakt![]()
quote:Top 100 van woensdag 29 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
029. 120 Dr_Flash
032. 116 Enfermera
048. 102 LovelyLady
093. 073 Trevland
094. 072 Marijkezwolle
* DaMart doet het licht aan, zet de waterkoker aan, gooit wat koffie in het koffiezetapparaat en giet er water bij en zet hem aan.
Inschenken doen jullie zelf maar.
Goedemorgen.
![]()
![]()
grote wasjes kleine wasjes, doe HET op de wasmachien
![]()
laat maar lekker draaien, doe HET op de wasmachien
![]()
Dobroe Utro![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Mogge![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Goedemorgen lieve fokkertjes
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk![]()
MPinkGquote:
lovelyquote:Op donderdag 30 september 2010 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
aja de koffie moet even wachten
naar school![]()
toekquote:
Pandaquote:![]()
WokkieJe moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
goeie moggel fokkertjes
nou ben eindelijk geslaagt voor een nieuwe telefoon !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Minder moe gelukkigquote:Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
Goedemorgen allen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie moggel fokkertjes
nou ben eindelijk geslaagt voor een nieuwe telefoon !phonebarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
solquote:
Nee lieverdquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie moggel fokkertjes
nou ben eindelijk geslaagt voor een nieuwe telefoon !Ik vroeg me al af waar je was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nu eindelijk
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 08:58:22 ]![]()
nu pas koffiequote:Op donderdag 30 september 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je was...
En dan nu eindelijk
Meestal wel 1 voor ik de deur uitga maar ik was zo moe dat ik ben blijven liggen en geen tijd voor een bakkiequote:![]()
Woensdags ben ik vrij en lui en zoquote:Op donderdag 30 september 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je was...
En dan nu eindelijk
![]()
dus uitslapen
En heb mn dochtertje om me heen hangen.
Dus ja dan zit ik bijna niet achter de putert.#Gomorra
O’ terremot č vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchč o s’ libera e sfoga, o mor!![]()
Ahja da wist ik nie hequote:Op donderdag 30 september 2010 09:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Woensdags ben ik vrij en lui en zo![]()
dus uitslapen
Dus ja dan zit ik bijna niet achter de putert.
Hoe oud is je dochtertje?![]()
![]()
bijna 5quote:Op donderdag 30 september 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja da wist ik nie he
Hoe oud is je dochtertje?
#Gomorra
dan is achter de putert zitten bijna onmogelijk, tenzij je naar www.nijntje.nl gaat ofzoquote:Op donderdag 30 september 2010 09:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Woensdags ben ik vrij en lui en zo![]()
dus uitslapen
Dus ja dan zit ik bijna niet achter de putert.
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is achter de putert zitten bijna onmogelijk, tenzij je naar www.lijntjesnuif.nl gaat ofzo![]()
Youtube en dan K3 ofzo doet het vast ook wel goedquote:Op donderdag 30 september 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is achter de putert zitten bijna onmogelijk, tenzij je naar www.nijntje.nl gaat ofzo...
Vraag maar aan Sym...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
je moet het zo zien,quote:
Donderdag, donderdag, mooiste dag der dagen.
´s ochtends nog 2 hele dagen, ´s middags slechts 2 halve
Was dat hier maar zo, vandaag tot 3 en morgen tot half 6quote:Op donderdag 30 september 2010 09:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet het zo zien,
Donderdag, donderdag, mooiste dag der dagen.
´s ochtends nog 2 hele dagen, ´s middags slechts 2 halve
![]()
![]()
op de valreep nog even posten in bouwjaar KSC
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bijna zomerquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
![]()
![]()
Det Som En Gang Var
Maar ja, de zorg voor een kleine is ook een fulltime job...quote:Op donderdag 30 september 2010 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan wordt je ook mamakan je parttime gaan werken
ohjaquote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ja, de zorg voor een kleine is ook een fulltime job...![]()
Ik heb ook wel eens een weekendje geen kinderen hoor![]()
![]()
Om parttime te gaan werken hoef ik geen mama te wordenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en ik wil ook geen mama worden
![]()
![]()
goeiemorgenquote:
Det Som En Gang Var
quote:bijna pensioen
of stoppen met werkenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ja, de zorg voor een kleine is ook een fulltime job...dat is zeker waar
Ik moet nog tot 16:30 en morgen ook nog en daarna 2 weken vrijquote:
Daarom, lekker, ging je nou dit weekend weg? of was dat een ander weekend?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja![]()
Ik heb ook wel eens een weekendje geen kinderen hoor<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Even snel zwaaienen dan hard aan het werk!
![]()
En koffie
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.![]()
8 oktober gaan de kids een weekendje weg naar opa en oma zodat we laminaat kunnen leggenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom, lekker, ging je nou dit weekend weg? of was dat een ander weekend?
en 27 november de sinterklaasmeet bij MarijkeWerksequote:Op donderdag 30 september 2010 10:07 schreef OA het volgende:
Even snel zwaaienen dan hard aan het werk!
![]()
En koffie![]()
![]()
Goedemorgen allemaal!![]()
Nu alquote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
is het duidelijk dat ik op jacht naar de LaPo ben?Succes met de komende 25 posts
Dat zijn leuke vooruitzichtenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8 oktober gaan de kids een weekendje weg naar opa en oma zodat we laminaat kunnen leggen
en 27 november de sinterklaasmeet bij Marijke
[..]
WerkseValt wel mee, want je hebt nog geen sextet gepostquote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
is het duidelijk dat ik op jacht naar de LaPo ben?
Neequote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
is het duidelijk dat ik op jacht naar de LaPo ben?
Goeiemorgen Marijke![]()
![]()
Liebchenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
[..]
Nu alSucces met de komende 25 posts
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ik ben verkouden en ik heb het koudLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
Vanochtend zou ik om 9.30 fysio hebben. Dus ik zit daar. En hij loopt wel vaker uit, dus na een kwartier loop ik naar de balie om even te vragen hoe het zit. Blijkt dat hij al z'n afspraken voor 's morgens heeft afgezegden ik ben niet gebeld omdat die kutten achter de balie stront in hun ogen hebben en mij hebben gemist
![]()
![]()
Nou ben ik sacherijnig en heb een stijve rug.
Godver.![]()
♥![]()
dat is mooi genaaidquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
Vanochtend zou ik om 9.30 fysio hebben. Dus ik zit daar. En hij loopt wel vaker uit, dus na een kwartier loop ik naar de balie om even te vragen hoe het zit. Blijkt dat hij al z'n afspraken voor 's morgens heeft afgezegden ik ben niet gebeld omdat die kutten achter de balie stront in hun ogen hebben en mij hebben gemist
![]()
![]()
Godver.![]()
Det Som En Gang Var
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
![]()
![]()
Godver.![]()
* LovelyLady schenkt een koppie koffie inHet is ook niet echt warmquote:Op donderdag 30 september 2010 10:15 schreef Giertje het volgende:
ik ben verkouden en ik heb het koud
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 10:19:31 ]![]()
Morgen LLquote:
Liebchenquote:Ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 10:15 schreef Giertje het volgende:
ik ben verkouden en ik heb het kouden fleece vest dus niet koud
Da's echt kloten...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
![]()
![]()
Godver.![]()
ik zet zo mooi de kachel aanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Das mooi klotequote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
![]()
![]()
Godver.![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Inderdaad ja.quote:Thanksquote:Op donderdag 30 september 2010 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schenkt een koppie koffie in
[..]
Het is ook niet echt warmDie had ik idd ook al voor mezelf ingeschonken
Yup.quote:
Magoed, genoeg over mij, ik ga gefaked vrolijk doen, hoe is het met jullie?
♥![]()
thnxquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
[..]
Nu alSucces met de komende 25 posts
Wil jij hem hebben dan?quote:
Enf![]()
![]()
Haha jaquote:Ik twijfelde gister ook al, maar nu is het er echt al weer voor
Ik kon gister niet in slaap komen met mn dunnere dekbed (heb zo'n 4seizoenending), dus heb mn dikkere erop gegooidHeerlijk!
♥![]()
Oke als het volgende keer weer gebeurd zeg je luistert als jullie kutten met stront in de ogen mij de volgende keer niet bellen dan roep ik Kung Fu Panda erbij en zal zij jullie eerst in elkaar beuken en daarna verscheuren met haar Pandapoten. Voor het effect doe jij je handen in jouw zij en zet een woeste blik op.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
![]()
![]()
Godver.![]()
Pandaquote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke als het volgende keer weer gebeurd zeg je luistert als jullie kutten met stront in de ogen mij de volgende keer niet bellen dan roep ik Kung Fu Panda erbij en zal zij jullie eerst in elkaar beuken en daarna verscheuren met haar Pandapoten. Voor het effect doe jij je handen in jouw zij en zet een woeste blik op.Kung Fu to the max
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke als het volgende keer weer gebeurd zeg je luistert als jullie kutten met stront in de ogen mij de volgende keer niet bellen dan roep ik Kung Fu Panda erbij en zal zij jullie eerst in elkaar beuken en daarna verscheuren met haar Pandapoten. Voor het effect doe jij je handen in jouw zij en zet een woeste blik op.![]()
♥![]()
mja alhoewel ik de herfst wel een fijn seizoen vindquote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaIk twijfelde gister ook al, maar nu is het er echt al weer voor
Ik kon gister niet in slaap komen met mn dunnere dekbed (heb zo'n 4seizoenending), dus heb mn dikkere erop gegooidHeerlijk!
Det Som En Gang Var
*knuf* voor Enfermeraquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
![]()
![]()
Godver.![]()
Zometeen gebak!Das nog eens een goede collega, die bij zn afscheid trakteert
mwuhahahaquote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke als het volgende keer weer gebeurd zeg je luistert als jullie kutten met stront in de ogen mij de volgende keer niet bellen dan roep ik Kung Fu Panda erbij en zal zij jullie eerst in elkaar beuken en daarna verscheuren met haar Pandapoten. Voor het effect doe jij je handen in jouw zij en zet een woeste blik op.![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke als het volgende keer weer gebeurd zeg je luistert als jullie kutten met stront in de ogen mij de volgende keer niet bellen dan roep ik Kung Fu Panda erbij en zal zij jullie eerst in elkaar beuken en daarna verscheuren met haar Pandapoten. Voor het effect doe jij je handen in jouw zij en zet een woeste blik op.Panda to the rescue!
Ik vind de kleuren erg mooi, maar ik houd meer van lente stiekemquote:Op donderdag 30 september 2010 10:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja alhoewel ik de herfst wel een fijn seizoen vind
Blijkbaarquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: