quote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2010 20:48:31 ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, heeft er hier nog iemand leuke plannen de komende weken?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Tot nu toe nog niks, jij dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL!
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Lol whut!?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je wel zo'n Riot-tarzan dan Enfer?
Die kun je heel makkelijk maken van een kettingzaag waar je dan het zaagblad vanaf haalt. Als je dan een Orgasmatron daarop klust maar je houdt wel de 2,5 pk benzinemotor, dan heb je wel een top-tool in handen
Ehm, ja, ik ga naar Tim Knol met Suikertje en dan 16 oktober naar Stingquote:
laminaat leggenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL!
Zozo lekker drukquote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut!?Fles, je blijft me verbazen
![]()
[..]
Ehm, ja, ik ga naar Tim Knol met Suikertje en dan 16 oktober naar Sting![]()
In huis of bij iemand anders? Thuis heb je er tenminste na het leggen echt plezier vanquote:
hier thuis, we hebben onlangs alles gesaustquote:Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In huis of bij iemand anders? Thuis heb je er tenminste na het leggen echt plezier van
Vind het nog wel meevallenquote:
Zo, Marijke is weer een weekendje aan het klussen binnenkortquote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut!?Fles, je blijft me verbazen
![]()
Woei!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
22 oktober naar ssshhht![]()
25 oktober legoworld in zwolle
8 november naar Alter Bridge
23 november naar Eric van Sauers
Lekker, dan heb je alles weer aan kantquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier thuis, we hebben onlangs alles gesaust
Hier alleen op 15 oktober naar Tijl Beckandquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
22 oktober naar ssshhht![]()
25 oktober legoworld in zwolle
8 november naar Alter Bridge
23 november naar Eric van Sauers
Neh, heb genoeg aan wat ik hebquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, Marijke is weer een weekendje aan het klussen binnenkort![]()
Lolquote:Op woensdag 29 september 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen![]()
Oeh en ik vergeet het meest lachwekkende29 okt een guild meeting van WoW
![]()
Ik ben bij Bianca d'r guild aangesloten, dus moest ik maar gezellig mee
![]()
Tijl!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier alleen op 15 oktober naar Tijl Beckand
In winterswijkquote:Op woensdag 29 september 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tijl!Waar ga je em zien?
Ohja ook nogquote:Op woensdag 29 september 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!En 27 november Zwolle
![]()
[..]
Lekker, dan heb je alles weer aan kant
Ja, grotendeels welquote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja ook nog
Is er al bekend wie er allemaal komen? Ik hou van lijstjes
Die gespierde mannen waren nodig?quote:
Daarvan heb ik alleen DaMart nog maar ooit irl gemeetquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, grotendeels wel
Jij, Fles, Suikertaartje, MPG, DaMart, Enfermera, Trevland misschien en ikEn OA heel misschien, maar dat weet ie pas tegen die tijd volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |