Maar fijn om te weten dat je me gemist hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Oh, oke
[..]
Nou, daarvoor keek ie zo van: waarom lach je? Wat doe ik?xD
Tot straksquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]goed he?
lieverdjes... tot straks nog even (vanaf mobieltje)
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Nou, daarvoor keek ie zo van: waarom lach je? Wat doe ik?xD
Goed zo!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]goed he?
lieverdjes... tot straks nog even (vanaf mobieltje)
Laatmaar.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar fijn om te weten dat je me gemist hebt
Slaap lekker Ferbquote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
Laatmaar.
Ik ga ''The Big Bang Theory'' kijken![]()
Heb lekker wat chocolade pepernoten![]()
Daarna slapen, dus... Truste iedereen![]()
Nee. Daarom kijk ik maar voetbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wel op mijn harddiskquote:
Ik heb een foute film op rtl 5 op staanquote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh je meent het, daarom heb ik hem hier nu op RTL7 staan naar een iets te foute film
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Daarom kijk ik maar voetbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja, op onze server ook, maar ik ben te lui om naar de tv te lopen en de Xbox aan te zetten (zo kan je bij de server)quote:
Alleen de film op SBS6 is goed maar al iets te vaak gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb een foute film op rtl 5 op staan
[..]
Haha jaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de film op SBS6 is goed maar al iets te vaak gezien
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Hé, 456 posts geleden had ik 10.000 posts
XDquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Nou je het zegt, 642 posts geleden passeerde ik de 60.000
Gaat lekker hier met de aantallen in de gaten houdenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Nou je het zegt, 642 posts geleden passeerde ik de 60.000
Pak die zak chip+fles cola en gaat lekker kijkenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
So we're addicted![]()
![]()
Oh lord, S.O.S. Sonja op Rtl 4![]()
![]()
Hee grappig, ik ook, 157.892 posts geledenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Hé, 456 posts geleden had ik 10.000 posts
Ik dacht ik kijk 's, het is niet alsof ik in de gaten houd hoeveel ik post ofzo. Tong zal ik toch nooit meer inhalenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat lekker hier met de aantallen in de gaten houden![]()
[..]
Pak die zak chip+fles cola en gaat lekker kijken
Wat een toeval!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee grappig, ik ook, 157.892 posts geleden
Zo lang ik in jullie midden ben valt het met jullie wel meequote:
Ik heb hier een blik monster(ik ben echt sonja proffquote:Op woensdag 29 september 2010 21:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik dacht ik kijk 's, het is niet alsof ik in de gaten houd hoeveel ik post ofzo. Tong zal ik toch nooit meer inhalen
Nou, ik zit aan de thee ja, met 30+ kaas toevallig op crackertjesLOL!
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo lang ik in jullie midden ben valt het met jullie wel mee
Mijn god! Ik ben idd ook blijven hangenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier een blik monster(ik ben echt sonja proff)
Das altijd zo toch, die kouwe kant is niksquote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van je (schoon)familie moet je het maar hebben
Hijs al weer bijna volquote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Potver, ik had een literaire TT bedacht voor dit deel... jullie gaan weer veel te hard.
Heb ik nog geen ervaring meequote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das altijd zo toch, die kouwe kant is niks
Trust mequote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hijs al weer bijna vol
[..]
Heb ik nog geen ervaring mee
Misschien ben ik wel erger dan mijn schoon fam, heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, iddWellicht heb je geluk
Ja maar dat boek heet niet 1985quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hijs al weer bijna vol
[..]
Heb ik nog geen ervaring mee
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zo kleurenblind als de netenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dat roze van hem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik jou niet snapquote:Op woensdag 29 september 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dat boek heet niet 1985.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel erger dan mijn schoon fam, heb ik er geen last van![]()
♥![]()
Like duh.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
George Orwell... 1984...
[KSC #1984] Waar Big Brother je koffiekopje in de gaten houdt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Oh zo, waarom zeg je dat niet meteen?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
George Orwell... 1984...
[KSC #1984] Waar Big Brother je koffiekopje in de gaten houdt.
![]()
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te posten
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Goed voor de business, toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te posten
Of heb je slechts een paar drankorgels aan de toog zitten?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Dat zei ik tochquote:Op woensdag 29 september 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo, waarom zeg je dat niet meteen?.
Heb je het ooit rustig dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te posten.
![]()
GF!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te postenEn normaal heb je bijna altijd de meeste posts
Waar ben je zo druk mee?
♥![]()
Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb het vandaag zo druk dat ik geen tijd heb om hier fatsoenlijk te posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |