Ik weet niet of die ondertussen nog getraind heeft maar ikke welquote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ze zich beter tot Suikertaartje wenden![]()
Hahahahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen jij moet gewoon jebekhouwe
Uh hallo... dat hoeft niet hoorquote:
ik ben ook kreupelquote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, maar jij bent er dan niet, dus dat telt niet
[..]
Zeg ik dat dan?Ik zeg alleen dat fles in een slechte positie zit als we em iets aan zouden willen doen
![]()
ja maar, jij bent dan onze psychische ondersteuning want sterke vrouwquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
[..]
Uh hallo... dat hoeft niet hoorIk kan prima voor mezelf opkomen
[..]
ik ben ook kreupelik kan niet goed meehelpen
Ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg ik dat dan?Ik zeg alleen dat fles in een slechte positie zit als we em iets aan zouden willen doen
![]()
I love the smell of fear in the eveningquote:
Hey Beertjequote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bijna_fataal__.html
Moest stiekum erg lachen om de reacties van sommige mensen.
En ja Telegraaf
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja maar, jij bent dan onze psychische ondersteuning want sterke vrouw![]()
Is ook wel geinig om te lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes
En ja Telegraaf
Dan doen we alsof dat niet zo isquote:
En hoe gaat het er mee?quote:
Tot laterquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook wel geinig om te lezen
Avond beertje
[..]
Dan doen we alsof dat niet zo is![]()
Ik ga even tv kijken, tot later lieverds
quote:
Poesjes, ik houd van poesjes!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, ik had het bed afgehaald vanmiddag, en even de was in de keuken gegooid op de grond. Ik kom net in de keuken, en ik zie dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hey Pandaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes
En ja Telegraaf
hihihi poezebeest kijkt echt zo van: Van mij afblijven aubquote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, ik had het bed afgehaald vanmiddag, en even de was in de keuken gegooid op de grond. Ik kom net in de keuken, en ik zie dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook wel geinig om te lezen
Avond beertje
[..]
Dan doen we alsof dat niet zo is![]()
Ik ga even tv kijken, tot later lieverds
Jaaaaaaaaa poezebeesten zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Poesjes, ik houd van poesjes!!!![]()
![]()
![]()
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
zal ik eens wijs doen , en ook gaan douchen.. en mijn bedje in gaan?
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Poesjes, ik houd van poesjes!!!![]()
![]()
![]()
Oh, okequote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet weg geweest, alleen met een oog hoog uit
Nou, daarvoor keek ie zo van: waarom lach je? Wat doe ik?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihihi poezebeest kijkt echt zo van: Van mij afblijven aub
Zooooo dat is wijsquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
zal ik eens wijs doen , en ook gaan douchen.. en mijn bedje in gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |