Doe mij maar naar de zekerquote:Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, grotendeels wel
Jij, Fles, Suikertaartje, MPG, DaMart, Enfermera, Trevland misschien en ikEn OA heel misschien, maar dat weet ie pas tegen die tijd volgens mij
Leuk tochquote:Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarvan heb ik alleen DaMart nog maar ooit irl gemeet
Gezelligquote:
Ik niet eens 1 leuk dingquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOL!
Zo, heeft er hier nog iemand leuke plannen de komende weken?
Ehquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je wel zo'n Riot-tarzan dan Enfer?
Die kun je heel makkelijk maken van een kettingzaag waar je dan het zaagblad vanaf haalt. Als je dan een Orgasmatron daarop klust maar je houdt wel de 2,5 pk benzinemotor, dan heb je wel een top-tool in handen
quote:
Voor mij welquote:
Ja wastie weer als een zonnetje?quote:
Vast nietquote:Op woensdag 29 september 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij wel![]()
Voor jullie wordt het vast een nachtmerrie
Nergens dus om bang voor te zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wastie weer als een zonnetje?
Fles, Suikertaartje, MPG, DaMart, Enfermera, Trevland
Ik heb allen Trev gezien ....
nahja tegen die tijd suikertaartje en Marijke ook wel
Balen...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Ferb het volgende:
[..]
Dat ook,
Dan nog, niks speciaals op het programma![]()
Lekker genieten van de herfst![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wastie weer als een zonnetje?
Fles, Suikertaartje, MPG, DaMart, Enfermera, Trevland
Ik heb allen Trev gezien ....
nahja tegen die tijd suikertaartje en Marijke ook wel
Jullie zitten ook allemaal onder de pillen en de therapiequote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast niet![]()
En anders, veel mensen tegen een kreupele, guess who wins
Daar ben ik niet bang voorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zitten ook allemaal onder de pillen en de therapie
Ja, maar da's alleen maar psychisch he, lichamelijk mankeert de meeste van ons nietsquote:Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zitten ook allemaal onder de pillen en de therapie
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar da's alleen maar psychisch he, lichamelijk mankeert de meeste van ons niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met kreupele mensenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast niet![]()
En anders, veel mensen tegen een kreupele, guess who wins
hehe...:@ uhquote:Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nergens dus om bang voor te zijn
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen jij moet gewoon jebekhouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En anders bescherm ik je tochquote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met kreupele mensen![]()
[..]
hehe...uh
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
ja, maar jij bent er dan niet, dus dat telt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis met kreupele mensen![]()
[..]
hehe...:@ uhIk zeg alleen dat fles in een slechte positie zit als we em iets aan zouden willen doen
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen jij moet gewoon jebekhouwe
Dan ze zich beter tot Suikertaartje wendenquote:
Ik weet niet of die ondertussen nog getraind heeft maar ikke welquote:Op woensdag 29 september 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ze zich beter tot Suikertaartje wenden![]()
Hahahahahaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij durft niet eens te komen jij moet gewoon jebekhouwe
Uh hallo... dat hoeft niet hoorquote:
ik ben ook kreupelquote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, maar jij bent er dan niet, dus dat telt niet
[..]
Zeg ik dat dan?Ik zeg alleen dat fles in een slechte positie zit als we em iets aan zouden willen doen
![]()
ja maar, jij bent dan onze psychische ondersteuning want sterke vrouwquote:Op woensdag 29 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
[..]
Uh hallo... dat hoeft niet hoorIk kan prima voor mezelf opkomen
[..]
ik ben ook kreupelik kan niet goed meehelpen
Ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg ik dat dan?Ik zeg alleen dat fles in een slechte positie zit als we em iets aan zouden willen doen
![]()
I love the smell of fear in the eveningquote:
Hey Beertjequote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bijna_fataal__.html
Moest stiekum erg lachen om de reacties van sommige mensen.
En ja Telegraaf
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja maar, jij bent dan onze psychische ondersteuning want sterke vrouw![]()
Is ook wel geinig om te lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes
En ja Telegraaf
Dan doen we alsof dat niet zo isquote:
En hoe gaat het er mee?quote:
Tot laterquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook wel geinig om te lezen
Avond beertje
[..]
Dan doen we alsof dat niet zo is![]()
Ik ga even tv kijken, tot later lieverds
quote:
Poesjes, ik houd van poesjes!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, ik had het bed afgehaald vanmiddag, en even de was in de keuken gegooid op de grond. Ik kom net in de keuken, en ik zie dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hey Pandaquote:Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Panda72 het volgende:
avond fokkertjes
En ja Telegraaf
hihihi poezebeest kijkt echt zo van: Van mij afblijven aubquote:Op woensdag 29 september 2010 21:25 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, ik had het bed afgehaald vanmiddag, en even de was in de keuken gegooid op de grond. Ik kom net in de keuken, en ik zie dit:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook wel geinig om te lezen
Avond beertje
[..]
Dan doen we alsof dat niet zo is![]()
Ik ga even tv kijken, tot later lieverds
Jaaaaaaaaa poezebeesten zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Poesjes, ik houd van poesjes!!!![]()
![]()
![]()
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
zal ik eens wijs doen , en ook gaan douchen.. en mijn bedje in gaan?
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Poesjes, ik houd van poesjes!!!![]()
![]()
![]()
Oh, okequote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet weg geweest, alleen met een oog hoog uit
Nou, daarvoor keek ie zo van: waarom lach je? Wat doe ik?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihihi poezebeest kijkt echt zo van: Van mij afblijven aub
Zooooo dat is wijsquote:Op woensdag 29 september 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
zal ik eens wijs doen , en ook gaan douchen.. en mijn bedje in gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |