quote:
Het JUISTE antwoord is 42quote:
40 jaar getrouwd en ze zijn met ze tweeenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het JUISTE antwoord is 42![]()
Wel passend, op de dag dat ma_fles en pa_fles 40 jaar getrouwd zijn
Uh uhquote:Op donderdag 30 september 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
40 jaar getrouwd en ze zijn met ze tweeen
quote:Op donderdag 30 september 2010 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uh uh![]()
ze zijn zelfs as we speak (aan het ketsen) in het hotel waar ze hun huwelijksnacht ook doorgebracht hebben
foto's kopenquote:
zijn bedrijf hoeft ze niet te kopenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ALS er foto's zijn dan ben k nog altijd de IT baas van pa zn bedrijfdus veel geld zal daar niet mee gemoeid zijn
Belg, je snapt het nietquote:Op donderdag 30 september 2010 00:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn bedrijf hoeft ze niet te kopen![]()
gelukkig nietquote:
zo de eerste is opquote:Op donderdag 30 september 2010 00:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou even een asoburger weg werken![]()
![]()
whehehequote:
quote:Top 100 van woensdag 29 september 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
029. 120 Dr_Flash
032. 116 Enfermera
048. 102 LovelyLady
093. 073 Trevland
094. 072 Marijkezwolle
MPinkGquote:
lovelyquote:Op donderdag 30 september 2010 07:52 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
aja de koffie moet even wachten
naar school
toekquote:
Pandaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Minder moe gelukkigquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie moggel fokkertjes
nou ben eindelijk geslaagt voor een nieuwe telefoon !phonebarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
solquote:
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee lieverdquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goeie moggel fokkertjes
nou ben eindelijk geslaagt voor een nieuwe telefoon !Ik vroeg me al af waar je was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nu eindelijk
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 08:58:22 ]
nu pas koffiequote:Op donderdag 30 september 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je was...
En dan nu eindelijk
Meestal wel 1 voor ik de deur uitga maar ik was zo moe dat ik ben blijven liggen en geen tijd voor een bakkiequote:
Woensdags ben ik vrij en lui en zoquote:Op donderdag 30 september 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je was...
En dan nu eindelijk
Ahja da wist ik nie hequote:Op donderdag 30 september 2010 09:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Woensdags ben ik vrij en lui en zo![]()
dus uitslapen
En heb mn dochtertje om me heen hangen.
Dus ja dan zit ik bijna niet achter de putert.
bijna 5quote:Op donderdag 30 september 2010 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja da wist ik nie he
Hoe oud is je dochtertje?
dan is achter de putert zitten bijna onmogelijk, tenzij je naar www.nijntje.nl gaat ofzoquote:Op donderdag 30 september 2010 09:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Woensdags ben ik vrij en lui en zo![]()
dus uitslapen
En heb mn dochtertje om me heen hangen.
Dus ja dan zit ik bijna niet achter de putert.
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is achter de putert zitten bijna onmogelijk, tenzij je naar www.lijntjesnuif.nl gaat ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |