Dat zijn leuke vooruitzichtenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
8 oktober gaan de kids een weekendje weg naar opa en oma zodat we laminaat kunnen leggen
en 27 november de sinterklaasmeet bij Marijke
[..]
Werkse
Valt wel mee, want je hebt nog geen sextet gepostquote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
is het duidelijk dat ik op jacht naar de LaPo ben?
Neequote:Op donderdag 30 september 2010 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
is het duidelijk dat ik op jacht naar de LaPo ben?
Liebchenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
[..]
Nu alSucces met de komende 25 posts
dat is mooi genaaidquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
Vanochtend zou ik om 9.30 fysio hebben. Dus ik zit daar. En hij loopt wel vaker uit, dus na een kwartier loop ik naar de balie om even te vragen hoe het zit. Blijkt dat hij al z'n afspraken voor 's morgens heeft afgezegden ik ben niet gebeld omdat die kutten achter de balie stront in hun ogen hebben en mij hebben gemist
![]()
![]()
Nou ben ik sacherijnig en heb een stijve rug.
Godver.![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
Vanochtend zou ik om 9.30 fysio hebben. Dus ik zit daar. En hij loopt wel vaker uit, dus na een kwartier loop ik naar de balie om even te vragen hoe het zit. Blijkt dat hij al z'n afspraken voor 's morgens heeft afgezegden ik ben niet gebeld omdat die kutten achter de balie stront in hun ogen hebben en mij hebben gemist
![]()
![]()
Godver.![]()
Het is ook niet echt warmquote:Op donderdag 30 september 2010 10:15 schreef Giertje het volgende:
ik ben verkouden en ik heb het koud
Morgen LLquote:
Liebchenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 30 september 2010 10:15 schreef Giertje het volgende:
ik ben verkouden en ik heb het koud
Da's echt kloten...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
![]()
![]()
Godver.![]()
Das mooi klotequote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
![]()
![]()
Godver.![]()
Inderdaad ja.quote:
Thanksquote:Op donderdag 30 september 2010 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schenkt een koppie koffie in
[..]
Het is ook niet echt warm
Yup.quote:
thnxquote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
[..]
Nu alSucces met de komende 25 posts
Wil jij hem hebben dan?quote:
Haha jaquote:
Oke als het volgende keer weer gebeurd zeg je luistert als jullie kutten met stront in de ogen mij de volgende keer niet bellen dan roep ik Kung Fu Panda erbij en zal zij jullie eerst in elkaar beuken en daarna verscheuren met haar Pandapoten. Voor het effect doe jij je handen in jouw zij en zet een woeste blik op.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
![]()
![]()
Godver.![]()
Pandaquote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke als het volgende keer weer gebeurd zeg je luistert als jullie kutten met stront in de ogen mij de volgende keer niet bellen dan roep ik Kung Fu Panda erbij en zal zij jullie eerst in elkaar beuken en daarna verscheuren met haar Pandapoten. Voor het effect doe jij je handen in jouw zij en zet een woeste blik op.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oke als het volgende keer weer gebeurd zeg je luistert als jullie kutten met stront in de ogen mij de volgende keer niet bellen dan roep ik Kung Fu Panda erbij en zal zij jullie eerst in elkaar beuken en daarna verscheuren met haar Pandapoten. Voor het effect doe jij je handen in jouw zij en zet een woeste blik op.
mja alhoewel ik de herfst wel een fijn seizoen vindquote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaIk twijfelde gister ook al, maar nu is het er echt al weer voor
Ik kon gister niet in slaap komen met mn dunnere dekbed (heb zo'n 4seizoenending), dus heb mn dikkere erop gegooidHeerlijk!
*knuf* voor Enfermeraquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Enfermera het volgende:
Morgen![]()
Tyfuszooi.![]()
![]()
![]()
Godver.![]()
mwuhahahaquote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind de kleuren erg mooi, maar ik houd meer van lente stiekemquote:Op donderdag 30 september 2010 10:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja alhoewel ik de herfst wel een fijn seizoen vind
Blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |