Gaat wel, en met u?quote:Op woensdag 29 september 2010 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raxz! Lang niet gezien kerel, hoest?
Goed!quote:
Ik wil ook good companyquote:Op woensdag 29 september 2010 02:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Once you've had good company, you'll always miss it
Voorbijgaande? Hier is die allang over.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed!Alleen is de zomer een beetje voorbijgaande hier.
Héééél langzaam, dat wel.
Het was vandaag maar 26 graden hierquote:Op woensdag 29 september 2010 02:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voorbijgaande? Hier is die allang over.
omgquote:Op woensdag 29 september 2010 02:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was vandaag maar 26 graden hier
En er waren wolken te zien, WOLKEN!!!quote:
Well it ain't mequote:Op woensdag 29 september 2010 02:08 schreef RaXz het volgende:
Zo te lezen is iemand heel erg verwend.
Slaap lekker beetjeBquote:Op woensdag 29 september 2010 02:08 schreef beetjeB het volgende:
Bah voelt me kut en alleen en mis een warm lijf in bed... maar toch maar proberen te slapen.
Trusten jongens, en knuf voor yuki
Idem hierquote:Op woensdag 29 september 2010 02:08 schreef beetjeB het volgende:
Bah voelt me kut en alleen en mis een warm lijf in bed... maar toch maar proberen te slapen.
Trusten jongens, en knuf voor yuki
ik wil het niet weten...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:12 schreef Catkiller het volgende:
Logeerpartijmeet zodat jullie allemaal elkaars warme lichamen op kunnen zoeken
Dat.quote:
Ik heb het warm, maar ik wil toch iemand naast mequote:
Pillowfight!!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Hoewel ik wel iets las over een pyjamaparty voor de Singles-damesIets met tutten en frutten en kussengevechten enzo
hihi ja, maar dat is niet waar ik nu zo naar verlang...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Hoewel ik wel iets las over een pyjamaparty voor de Singles-damesIets met tutten en frutten en kussengevechten enzo
ik wil ook wel knuffelen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 02:15 schreef Catkiller het volgende:
Wat, kunnen jullie jezelf niet beheersen ofzo als er een warme man naast jullie ligt dat jullie er meteen andere gedachten bij bedenken?!
Allemaal elkaars warme lichamen kunnen opzoeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:15 schreef Catkiller het volgende:
Wat, kunnen jullie jezelf niet beheersen ofzo als er een warme man naast jullie ligt dat jullie er meteen andere gedachten bij bedenken?!
Ik ook niet. Totaal niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
hihi ja, maar dat is niet waar ik nu zo naar verlang...
naja , jullie kennen elkaar beter he, ik ben nog zo'n newbie hier...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet. Totaal niet.
Maar een keertje is wel tof
Ik ken ook bijna niemand echt goed hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 02:20 schreef beetjeB het volgende:
[..]
naja , jullie kennen elkaar beter he, ik ben nog zo'n newbie hier...
Jawelquote:Op woensdag 29 september 2010 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken ook bijna niemand echt goed hoor
Nou dat bedoelde ik dus!quote:
oh ja iddquote:Op woensdag 29 september 2010 02:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou dat bedoelde ik dus!
Als de knuffel al niet bevalt weet je al genoeg natuurlijk![]()
Maar wij zijn er.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:24 schreef Bos81 het volgende:
en ik heb maar 1.5 uur geslapen overdagen nog steeds wakker..
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha Claudia de breij was vandaag aan mijn kassa haar wel.betaalde scharnieren vergeten, op twitter gezet in de hoop dat zij t zou lezen, tweet ze terug dat ze t morgen komt halen, best handig dat twitter
Niet voor lang, ik denk dat het beter is om nog even wat te lezen en dan weer probren te slapen. Om 8 uur gaat mijn telefoonwekker af...quote:
Damn...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet voor lang, ik denk dat het beter is om nog even wat te lezen en dan weer probren te slapen. Om 8 uur gaat mijn telefoonwekker af...
Truste dan!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet voor lang, ik denk dat het beter is om nog even wat te lezen en dan weer probren te slapen. Om 8 uur gaat mijn telefoonwekker af...
Das tofquote:Op woensdag 29 september 2010 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha Claudia de breij was vandaag aan mijn kassa haar wel.betaalde scharnieren vergeten, op twitter gezet in de hoop dat zij t zou lezen, tweet ze terug dat ze t morgen komt halen, best handig dat twitter
Dan moet je gewoon lekker gaan slapen kerelquote:Op woensdag 29 september 2010 02:30 schreef Bos81 het volgende:
ik kan hem best een half uur later zetten, maar dan nog, wil ik morgen lekker kunnen werken. En ik had gewoon dat 1.5 uurtje rust nodig, want ik voelde me gewoon kompleet van de kaart vanmiddag..
Ja ik ga ook weer liggen en hopen dat ik een beetje op tijd in slaap val dan..quote:Op woensdag 29 september 2010 02:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon lekker gaan slapen kerel
Geen probleem kerel!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook weer liggen en hopen dat ik een beetje op tijd in slaap val dan..
Sorry voor mijn gal, ik moest het even kwijt
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Das best wow op de vroege morgen!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
dat moet snel irl bewonderd wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Eind van de middag tijd?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet snel irl bewonderd worden
dat moet wel lukken en ik ben toevallig nog in de buurt ook!quote:
Daar moeten we gebruik van maken dan!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet wel lukken en ik ben toevallig nog in de buurt ook!
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar moeten we gebruik van maken dan!
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Eitje.
Gewoon een beetje goed delegeren en duidelijke regels maken.
Vrouwen, pies of keek!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
Twee vrouwen? Eitje.
Dat is maar 1 avondje.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen, pies of keek!![]()
Ik ga vanavond met 3 uit eten
Zei de man zonder vriendin.........quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Eitje.
Dat is niet netjesquote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef Godtje het volgende:
Dat is maar 1 avondje.
Anton Heyboer had gewoon 5 vrouwen.
Wat knap dat jij mijn relationele status weet. Ik heb er hier recent niks over gepost.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zei de man zonder vriendin.........
Ja daadwerkelijk geweldig idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat knap dat jij mijn relationele status weet. Ik heb er hier recent niks over gepost.
Oeiquote:Op woensdag 29 september 2010 03:32 schreef Friek_ het volgende:
Voor de insiders: chillen met de junks op het station van Den Bosch omdat je trein flink vertraagd is moet toch wel een bazige bezigheid zijn.
Jatog.
Nou voelt hij zich zelfverzekerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef Feitosa het volgende:
Ongelooflijk , wat gebruikt mijn collega toch veel eau de toilette.
Ik zit in een andere testcel aan de overkant , maar toch ruik ik de lucht alsof hij naast me zit.
Lekker zo'n gasbel om iemand heenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef Feitosa het volgende:
Ongelooflijk , wat gebruikt mijn collega toch veel eau de toilette.
Ik zit in een andere testcel aan de overkant , maar toch ruik ik de lucht alsof hij naast me zit.
Ik kreeg laatst 450 euro, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Riep ik vorige week nog dat ik het jammer vond dat ik geen baan had waarbij ik zomaar een bonus zou kunnen krijgen (vriend had 300,- gekregen van zijn baas), krijg ik gisteren aan het eind van de dag een dinercheque in mijn handen van ¤ 100,-Best tof.
En goedemorgen
Thanks MeMoquote:Op woensdag 29 september 2010 08:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Nice yukiveel beter zo.
Ik wil niet werken, deken over.hoofd en verder slapen is n stuk aantrekkelijker
Tofquote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Riep ik vorige week nog dat ik het jammer vond dat ik geen baan had waarbij ik zomaar een bonus zou kunnen krijgen (vriend had 300,- gekregen van zijn baas), krijg ik gisteren aan het eind van de dag een dinercheque in mijn handen van ¤ 100,-Best tof.
En goedemorgen
hihiquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst 450 euro, dat was echt fantastisch.
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
En goedemorgen
Ik heb al vaker gezegd dat ie moet dimmen met die lucht. Maar hij is zo'n HBO gefaalde mafketel die sociaal beperkt is.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou voelt hij zich zelfverzekerd.
Zeg dat hij stinkt, dan gaat ie huilen.
damn dat is wel erg weinigaquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks MeMo
Ik ben nu vlakbij jouw huis, maar in bed blijven was ook een stuk aantrekkelijker. Heb zo'n 2 uur geslapen
Behalve als je wakker word na gedrogeerd te zijn, pijn in je anus voelt en er 100 euro op het nachtkastje ligt.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.
een man moet wel lekker ruiken maar ze moeten het niet overdrijvenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat ie moet dimmen met die lucht. Maar hij is zo'n HBO gefaalde mafketel die sociaal beperkt is.
Jij zal het weten dus ik geloof je op je woord.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Behalve als je wakker word na gedrogeerd te zijn, pijn in je anus voelt en er 100 euro op het nachtkastje ligt.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Godtje het volgende:
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.
Altijd nog beter dan zonder die 100 euroquote:Op woensdag 29 september 2010 08:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Behalve als je wakker word na gedrogeerd te zijn, pijn in je anus voelt en er 100 euro op het nachtkastje ligt.
Mijn bed lag ook fijn vanmorgen. Weer veel te laat eruit.quote:
Ga carpoolen, blijven liggen leer je dan snel afquote:Op woensdag 29 september 2010 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn bed lag ook fijn vanmorgen. Weer veel te laat eruit.
Wie wil er nu in Kudelstaart wonen?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef rival het volgende:
Ga carpoolen, blijven liggen leer je dan snel af
Het heeft toch nog enigszins humor mensen. Wie had dat gedacht?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zal het weten dus ik geloof je op je woord.
Kudelstaart.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie wil er nu in Kudelstaart wonen?
Jij?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Godtje? Die is kenkergrappig.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het heeft toch nog enigszins humor mensen. Wie had dat gedacht?
dat is helemaal pijnlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks MeMo
Ik ben nu vlakbij jouw huis, maar in bed blijven was ook een stuk aantrekkelijker. Heb zo'n 2 uur geslapen
Ja niemand.... ik carpool ook met iemand uit een andere stad hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
nu jij nogquote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het heeft toch nog enigszins humor mensen. Wie had dat gedacht?
Dat is onmogelijk. Enkel ubermenschen snappen mijn humor.quote:
Echt?! Coolquote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef Kluts het volgende:
Kudelstaart.![]()
Daar heb ik vroeger als klein Klutsje heeeel vaak gelogeerd.
Binnenkort 60 km carpoolen.. Hmm, lijkt me helemaal nietsquote:Op woensdag 29 september 2010 09:03 schreef rival het volgende:
Ja niemand.... ik carpool ook met iemand uit een andere stad hoor
Als je een leuk iemand bij je hebt is het echt een flinke verbetering van de reisquote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Binnenkort 60 km carpoolen.. Hmm, lijkt me helemaal niets
Mooiquote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Ooh ja, dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:12 schreef rival het volgende:
Als je een leuk iemand bij je hebt is het echt een flinke verbetering van de reis
Jup! Met mijn tante! Naar de bloemenveiling, vliegtuigen die laag over je tuin vliegen, dagjes Amsterdam en zulks. Ik vond het altijd heel tof.quote:
Ik ben nog nooit op de bloemenveiling geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
Jup! Met mijn tante! Naar de bloemenveiling, vliegtuigen die laag over je tuin vliegen, dagjes Amsterdam en zulks. Ik vond het altijd heel tof.
Nee, inmiddels is ze weer verhuisd naar Broek op Langedijk, daar komt de familie van mijn moeder ook vandaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de bloemenveiling geweestWoont je tante er nog steeds?
Mijne nog steedsquote:Op woensdag 29 september 2010 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn bed lag ook fijn vanmorgen. Weer veel te laat eruit.
quote:
En ik blijf nog ff liggen ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Als je dit topic leest denk je inderdaad dat het er slechts sommige zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon werken en vroeg opstaan.
Dat moet ik soms ook, maar hoofdzakelijk ben ik nog studentquote:Op woensdag 29 september 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon werken en vroeg opstaan.
Veel werkschuw tuig hierquote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dit topic leest denk je inderdaad dat het er slechts sommige zijn.
que?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat moet ik sinds ook, maar noodzakelijk ben ik nog student
Ik heb het ff aangepastquote:
Als je dat zo doet, word je afgemaakt hierquote:Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef Exentric90 het volgende:
Is het goed als ik hier eens afentoe mee ga posten?
Jaja, ga jij nou maar datenquote:
Wat een hartelijk welkom zeg.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dat zo doet, word je afgemaakt hier
*klapt slagtanden uit*quote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet hartelijk, wel realistisch. Mensen die hier posten moeten tegen een stootje kunnen blijkt door hoe er hier wordt gepost. Verlegen vragen of je hier mag posten is jezelf niet echt goed neerzettenquote:
Die jongen is 5 minuten binnen en zijn vlees zit nu al in je kuip?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Skaai het volgende:
Exentric90, welkom! Vertel eens iets over jezelf, weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.
Da vlees da ziedde toch in't fobo meiske?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Skaai het volgende:
Exentric90, welkom! Vertel eens iets over jezelf, weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.
Nou dat wordt een beetje lastig deze week, vanavond ga ik zwemmen, morgenavond op tijd slapen, en dan het weekend naar Engeland en dan is er pas volgende week vanaf dinsdag weer ruimte.quote:
Vrij forum ... ga je gangquote:Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef Exentric90 het volgende:
Is het goed als ik hier eens afentoe mee ga posten?
Tik maar gewoon dan tik je al gek genoegquote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da vlees da ziedde toch in't fobo meiske?
Is da weer nie genoeg? Gij moet wir meteen S&W of zelfs KPD hebbe?
De helft die hier post zijn pillen slikkende/krassende/depresieve/autistisch mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet hartelijk, wel realistisch. Mensen die hier posten moeten tegen een stootje kunnen blijkt door hoe er hier wordt gepost. Verlegen vragen of je hier mag posten is jezelf niet echt goed neerzetten
Ik had al een ninja-edit gedaan maar tis ochtend dus mijn ninja is traagquote:
Die duw je zo omquote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
De helft die hier post zijn pillen slikkende/krassende/depresieve/autistisch mensen.
Hoe stabiel moet je precies zijn?
Een goeie leraar is hard en onrechtvaardig om zijn leerlingen voor te bereiden op de echte wereldquote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet hartelijk, wel realistisch. Mensen die hier posten moeten tegen een stootje kunnen blijkt door hoe er hier wordt gepost. Verlegen vragen of je hier mag posten is jezelf niet echt goed neerzetten![]()
Ja want dat is nogal duidelijk hier als je binnenkomtquote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet hartelijk, wel realistisch. Mensen die hier posten moeten tegen een stootje kunnen blijkt door hoe er hier wordt gepost. Verlegen vragen of je hier mag posten is jezelf niet echt goed neerzetten
Maar het echte leven is engquote:Op woensdag 29 september 2010 09:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja want dat is nogal duidelijk hier als je binnenkomt.
Realisme leer je in het echte leven wel, dit blijft gewoon Fok hoor
Hij is jonger dan dat ik ben, dus voor mij geen optie.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die jongen is 5 minuten binnen en zijn vlees zit nu al in je kuip?
Stabiel absoluut niet. Maar niet gaan krassen door dit topic (en als ze het dan toch doen, er hier niet over zeuren).quote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
De helft die hier post zijn pillen slikkende/krassende/depresieve/autistisch mensen.
Hoe stabiel moet je precies zijn?
Kom maar bij tante Skaai kindquote:
Je moet maar een FAQ en gebruiksaanwijzing gaat tikken voor de Singles reeks.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stabiel absoluut niet. Maar niet gaan krassen door dit topic (en als ze het dan toch doen, er hier niet over zeuren).
It's a dog eat dog forumquote:Op woensdag 29 september 2010 09:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja want dat is nogal duidelijk hier als je binnenkomt.
Realisme leer je in het echte leven wel, dit blijft gewoon Fok hoor
Discriminatie zeg ik je!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij is jonger dan dat ik ben, dus voor mij geen optie.
Ik ben te druk met miepenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je moet maar een FAQ en gebruiksaanwijzing gaat tikken voor de Singles reeks.
Nee dat is F&F.quote:
*begraaft hoofd in tetters*quote:
Je wil gewoon niet hè, geef maar toequote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef Skaai het volgende:
Nou dat wordt een beetje lastig deze week, vanavond ga ik zwemmen, morgenavond op tijd slapen, en dan het weekend naar Engeland en dan is er pas volgende week vanaf dinsdag weer ruimte..
...........................quote:
Ja dat is de schuld van die babielon want nu gaan we in een dusdanige snelheid offtopic dat tegen de tijd dat die nieuwe zijn post eindelijk klaar heeft het topic al dicht is en dan in paniek gaat zoeken naar het volgende topic, maar ja WE ZIJN ZO SNEL dat ook die weer vol is.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Discriminatie zeg ik je!![]()
De nieuwe kan het tempo nog niet echt bijhouden he?![]()
Omdat die borderline chicks hier elkaar alleen maar tussen de schaamlippen lopen te likken. een soort tina forum voor midlife crisis vrouwen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stabiel absoluut niet. Maar niet gaan krassen door dit topic (en als ze het dan toch doen, er hier niet over zeuren).
Nu is het weer mijn schuld! Nou vraag ik je!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat is de schuld van die babielon want nu gaan we in een dusdanige snelheid offtopic dat tegen de tijd dat die nieuwe zijn post eindelijk klaar heeft het topic al dicht is en dan in paniek gaat zoeken naar het volgende topic, maar ja WE ZIJN ZO SNEL dat ook die weer vol is.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft babi toch nog gelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Skaai het volgende:
Ik wil wel maar het is zo spannend!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet hè, geef maar toe
Klopt maar ik hoor ook te werkenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Discriminatie zeg ik je!![]()
De nieuwe kan het tempo nog niet echt bijhouden he?![]()
Ja maar jij schopte die deur wagenwijd open! HODFR!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu is het weer mijn schuld! Nou vraag ik je!
Jij ging er op in vrouwe!
Werken!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoor ook te werken
Als ik een voorzet geef, hoef jij hem er nog niet in te schoppen!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar jij schopte die deur wagenwijd open! HODFR!
Cijfer van 1 tot 10?quote:
HODFR! Da's zo GODVER maaar dan op z'n Gents!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik een voorzet geef, hoef jij hem er nog niet in te schoppen!
(HODFR?)
Ik ben scorebordjes aan het maken, momentquote:
Oh god waar ben ik belandquote:Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HODFR! Da's zo GODVER maaar dan op z'n Gents!
double ew tee ef!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HODFR! Da's zo GODVER maaar dan op z'n Gents!
RATS, weg neus!quote:
Zo is Otis nietquote:
Otis?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo is Otis niet. En ik knip zijn nagels
Haha ben ik ookquote:
Otis jaquote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Otis is toch ook een hondennaam... want de hond van Garfield heet zo.
Of is ie niet vernoemd naar Otis die getekend is maar naar Otis die dood is?
Van mij hoeft ie toch niet bang te zijn?quote:
Otis Redding kan ook nogquote:Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Het is gewoon weer een kloon van je.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie toch niet bang te zijn?
Ik ben de allerliefste hier!
Antiliaan?quote:
Jah. Dat is Otis die dood isquote:
Hele diepe liefdequote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij hoeft ie toch niet bang te zijn?
Ik ben de allerliefste hier!
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een kloon van je.
Waarom scheld iedereen op FOK! mij uit voor kloonquote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gewoon weer een kloon van je.
Als je een kloon bent van Ang3l is het een compliment en dan zijn we niet aan het schelden.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom scheld iedereen op FOK! mij uit voor kloon
Odi?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Mijn kat komt van Curaçaoquote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Antiliaan?why don't I get this?
Zeg, alsof het zo erg is mijn kloon te zijn!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom scheld iedereen op FOK! mij uit voor kloon
Ah serieus?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn kat komt van Curaçao. Meegenomen door een Fokster die daar woonde en toen bleef ie bij mij
.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn kat komt van Curaçao. Meegenomen door een Fokster die daar woonde en toen bleef ie bij mij
.
Echte Antilliaanse kittens zoeken baasje in Nederland!
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 29 september 2010 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, alsof het zo erg is mijn kloon te zijn!
Mijn kloon was anders HEUL leuk hoor!
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een kloon bent van Ang3l is het een compliment en dan zijn we niet aan het schelden.
O jasses, tis er eentje die een eigen persoonlijkheid wil hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Maar ik wil ook een erkend eigen persoonlijkheid hebben
U bent terug! You have returned!quote:
Wat zei je gisteren ook alweer over verkleinwoorden?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
* littledrummergirl wrijft slaap uit haar oogjes
Hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jasses, tis er eentje die een eigen persoonlijkheid wil hebben
Wij zijn hier allemaal eenheidsworsten hoor
Ha-ha-ha.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, ik kan het niet inhouden!
Komen niet alle katten van de Antillen. Ik bedoel, ze liggen de hele dag niks te doen
Ehr... so?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
Kut. Ik ben gewoon al over 2 maanden jarig.
lol, maar ik heb echt kleine ogen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer over verkleinwoorden?
wordt je dan oudquote:Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen die alleen maar met verkleinwoorden kunnen pratenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer over verkleinwoorden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zijn het nog steeds ogenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
lol, maar ik heb echt kleine ogen hoorhelemaal als ik net wakker ben.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat dacht ik ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kadootje mag je ook opsturen hoor.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar voor mij heeft die
de betekenis dat ik weet dat je een geintje maakt
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
Ik gebruik ze ongetwijfeld ook (ik zeg boefje en popje tegen mijn kattenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen die alleen maar met verkleinwoorden kunnen praten
"Ik ga mijn vingertjes doen met een lakje nadat ik een broodje heb gegeten met een drankje erbij"
DOOD
Als je ogen echt groter en kleiner worden dan ben je gewoon een freak en geen freakje.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lol, maar ik heb echt kleine ogen hoorhelemaal als ik net wakker ben.
80kg aangetekend versturen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kadootje mag je ook opsturen hoor.
preciesquote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ik ga mijn vingertjes doen met een lakje nadat ik een broodje heb gegeten met een drankje erbij"
DOOD
Hmm, dadelijk een lekker vleesje met wat groentjes d'rbij en aardappeltjes!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DOOD
Mijn vorige kloon vond mij veel leukerquote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Jawel hoormaar voor mij heeft die
de betekenis dat ik weet dat je een geintje maakt
iemand hier op de meet heeft een hele tijd over zitten kletsenquote:
Ik schiet je met een kogeltje door je bakusje, vies vuil hoertje!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dadelijk een lekker vleesje met wat groentjes d'rbij en aardappeltjes!
Zet jij de stoeltjes vast op het balkonnetje?
Dat is een kado, geen kadootje.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
80kg aangetekend versturen.Eens kijken wie dat kan betalen.
Huilebalkje.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DOOD
groentjes!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals bij piranha joh, met de haren aan de speedbootschroef en dan zo FWOOOSH dat hele kapsel EN gezicht van d'r schedeltje af!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik schiet je met een kogeltje door je bakusje, vies vuil hoertje!
BAM!
Mijn beste vriendin zegt dat wel eens van vroeger uit en dan roep ik steeds "WAT zie je?!" ... "Groenten...quote:
De ergste: "hallooootjes!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
alles is geoorloofd bij verkleinwoordjesvrouwtjesquote:Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals bij piranha joh, met de haren aan de speedbootschroef en dan zo FWOOOSH dat hele kapsel EN gezicht van d'r schedeltje af!
Of is dat dan weer iets te hard?
Niks is te hard. (nou ja, mijn piemel soms...)quote:Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zoals bij piranha joh, met de haren aan de speedbootschroef en dan zo FWOOOSH dat hele kapsel EN gezicht van d'r schedeltje af!
Of is dat dan weer iets te hard?
Dat zeggen alleen kappers, toch?quote:
Jij kon niet komen, zei je.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kom niet in verkleinwoordjes.
Met de verkering gaat het nog steeds hartstikke goed. En met die van u?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Hoe gaat het met de verkering Kluts?
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Boh. ik ben vandaag 5 maanden gestopt met roken..
Gadver! Ex rokersquote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Ikquote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vorige kloon vond mij veel leuker
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ikben
geen
kloon
![]()
duidelijk?
Ik ben ana het werkquote:Wie is er eigenlijk nog meer aan het werk?Is het overal zo rustig of alleen hier?
Uitstekend (figuurlijk dan)quote:Op woensdag 29 september 2010 10:24 schreef Kluts het volgende:
Met de verkering gaat het nog steeds hartstikke goed. En met die van u?
Echte mannen kunnen beginnen en stoppen met roken wanneer ze willenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:23 schreef Kreator het volgende:
Vrijwel iedereen die hier op het moment post is op het werk.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:25 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ikben
geen
kloon
![]()
duidelijk?
Wie is er eigenlijk nog meer aan het werk?Is het overal zo rustig of alleen hier?
Wat doe je voor werk?quote:
Echte mannen krijgen longkanker.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:26 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Echte mannen kunnen beginnen en stoppen met roken wanneer ze willen
Ik wilde 5 maanden geleden stoppen met roken. Wat is je punt?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:26 schreef Exentric90 het volgende:
Echte mannen kunnen beginnen en stoppen met roken wanneer ze willen
Okequote:Op woensdag 29 september 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen die hier op het moment post is op het werk.
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde 5 maanden geleden stoppen met roken. Wat is je punt?
Niks ten nadele van jou hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde 5 maanden geleden stoppen met roken. Wat is je punt?
Jezus wat flauw weer Krea.quote:
maar je gaat wel steeds weer verderquote:Op woensdag 29 september 2010 10:30 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou hoorMaar ik rook
. maar ik kan 3 weken als een schoorsteen roken en dan van de één op de andere dag stoppen en dan na een half jaar weer verder gaan. Of na een maand. Of na 3 maanden. Ik kán niet verslaafd worden om het zo maar even te zeggen
Financial Controllerquote:Op woensdag 29 september 2010 10:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?En is het bij jou ook zo rustig?
Omdat ik het soms wel gezellig vindt. Niet omdat ik het nodig hebquote:Op woensdag 29 september 2010 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar je gaat wel steeds weer verder
Aaaarrggghhh... dat voel je gewoon in je eigen neus/kinquote:
Nog 2:25 uur!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Financial Controller
En Rustig... neeuh, moet iets afhebben voor 13:00
En het LUKT NIIIIEEEET!
Gezellig?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Omdat ik het soms wel gezellig vindt. Niet omdat ik het nodig heb![]()
ja dat is omdat je in gedachten roken linkt aan gezellligheidquote:Op woensdag 29 september 2010 10:34 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Omdat ik het soms wel gezellig vindt. Niet omdat ik het nodig heb![]()
Hoe doe je dat? Je best? Is daar een handleiding voor?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:35 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nog 2:25 uur!schiet eens op!
En doe goed je best
dan lukt het wel
U riep?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig?Argument van een verslaafde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |