Geen probleem kerel!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook weer liggen en hopen dat ik een beetje op tijd in slaap val dan..
Sorry voor mijn gal, ik moest het even kwijt
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Das best wow op de vroege morgen!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
dat moet snel irl bewonderd wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Eind van de middag tijd?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet snel irl bewonderd worden
dat moet wel lukken en ik ben toevallig nog in de buurt ook!quote:
Daar moeten we gebruik van maken dan!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet wel lukken en ik ben toevallig nog in de buurt ook!
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar moeten we gebruik van maken dan!
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Eitje.
Gewoon een beetje goed delegeren en duidelijke regels maken.
Vrouwen, pies of keek!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
Twee vrouwen? Eitje.
Dat is maar 1 avondje.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen, pies of keek!![]()
Ik ga vanavond met 3 uit eten
Zei de man zonder vriendin.........quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Eitje.
Dat is niet netjesquote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef Godtje het volgende:
Dat is maar 1 avondje.
Anton Heyboer had gewoon 5 vrouwen.
Wat knap dat jij mijn relationele status weet. Ik heb er hier recent niks over gepost.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zei de man zonder vriendin.........
Ja daadwerkelijk geweldig idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat knap dat jij mijn relationele status weet. Ik heb er hier recent niks over gepost.
Oeiquote:Op woensdag 29 september 2010 03:32 schreef Friek_ het volgende:
Voor de insiders: chillen met de junks op het station van Den Bosch omdat je trein flink vertraagd is moet toch wel een bazige bezigheid zijn.
Jatog.
Nou voelt hij zich zelfverzekerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef Feitosa het volgende:
Ongelooflijk , wat gebruikt mijn collega toch veel eau de toilette.
Ik zit in een andere testcel aan de overkant , maar toch ruik ik de lucht alsof hij naast me zit.
Lekker zo'n gasbel om iemand heenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef Feitosa het volgende:
Ongelooflijk , wat gebruikt mijn collega toch veel eau de toilette.
Ik zit in een andere testcel aan de overkant , maar toch ruik ik de lucht alsof hij naast me zit.
Ik kreeg laatst 450 euro, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Riep ik vorige week nog dat ik het jammer vond dat ik geen baan had waarbij ik zomaar een bonus zou kunnen krijgen (vriend had 300,- gekregen van zijn baas), krijg ik gisteren aan het eind van de dag een dinercheque in mijn handen van ¤ 100,-Best tof.
En goedemorgen
Thanks MeMoquote:Op woensdag 29 september 2010 08:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Nice yukiveel beter zo.
Ik wil niet werken, deken over.hoofd en verder slapen is n stuk aantrekkelijker
Tofquote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Riep ik vorige week nog dat ik het jammer vond dat ik geen baan had waarbij ik zomaar een bonus zou kunnen krijgen (vriend had 300,- gekregen van zijn baas), krijg ik gisteren aan het eind van de dag een dinercheque in mijn handen van ¤ 100,-Best tof.
En goedemorgen
hihiquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst 450 euro, dat was echt fantastisch.
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
En goedemorgen
Ik heb al vaker gezegd dat ie moet dimmen met die lucht. Maar hij is zo'n HBO gefaalde mafketel die sociaal beperkt is.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou voelt hij zich zelfverzekerd.
Zeg dat hij stinkt, dan gaat ie huilen.
damn dat is wel erg weinigaquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks MeMo
Ik ben nu vlakbij jouw huis, maar in bed blijven was ook een stuk aantrekkelijker. Heb zo'n 2 uur geslapen
Behalve als je wakker word na gedrogeerd te zijn, pijn in je anus voelt en er 100 euro op het nachtkastje ligt.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.
een man moet wel lekker ruiken maar ze moeten het niet overdrijvenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat ie moet dimmen met die lucht. Maar hij is zo'n HBO gefaalde mafketel die sociaal beperkt is.
Jij zal het weten dus ik geloof je op je woord.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Behalve als je wakker word na gedrogeerd te zijn, pijn in je anus voelt en er 100 euro op het nachtkastje ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |