Ja ik ga ook weer liggen en hopen dat ik een beetje op tijd in slaap val dan..quote:Op woensdag 29 september 2010 02:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon lekker gaan slapen kerel
Geen probleem kerel!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook weer liggen en hopen dat ik een beetje op tijd in slaap val dan..
Sorry voor mijn gal, ik moest het even kwijt
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Das best wow op de vroege morgen!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
dat moet snel irl bewonderd wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Eind van de middag tijd?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet snel irl bewonderd worden
dat moet wel lukken en ik ben toevallig nog in de buurt ook!quote:
Daar moeten we gebruik van maken dan!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet wel lukken en ik ben toevallig nog in de buurt ook!
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar moeten we gebruik van maken dan!
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Eitje.
Gewoon een beetje goed delegeren en duidelijke regels maken.
Vrouwen, pies of keek!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
Twee vrouwen? Eitje.
Dat is maar 1 avondje.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen, pies of keek!![]()
Ik ga vanavond met 3 uit eten
Zei de man zonder vriendin.........quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Eitje.
Dat is niet netjesquote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef Godtje het volgende:
Dat is maar 1 avondje.
Anton Heyboer had gewoon 5 vrouwen.
Wat knap dat jij mijn relationele status weet. Ik heb er hier recent niks over gepost.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zei de man zonder vriendin.........
Ja daadwerkelijk geweldig idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat knap dat jij mijn relationele status weet. Ik heb er hier recent niks over gepost.
Oeiquote:Op woensdag 29 september 2010 03:32 schreef Friek_ het volgende:
Voor de insiders: chillen met de junks op het station van Den Bosch omdat je trein flink vertraagd is moet toch wel een bazige bezigheid zijn.
Jatog.
Nou voelt hij zich zelfverzekerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef Feitosa het volgende:
Ongelooflijk , wat gebruikt mijn collega toch veel eau de toilette.
Ik zit in een andere testcel aan de overkant , maar toch ruik ik de lucht alsof hij naast me zit.
Lekker zo'n gasbel om iemand heenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef Feitosa het volgende:
Ongelooflijk , wat gebruikt mijn collega toch veel eau de toilette.
Ik zit in een andere testcel aan de overkant , maar toch ruik ik de lucht alsof hij naast me zit.
Ik kreeg laatst 450 euro, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Riep ik vorige week nog dat ik het jammer vond dat ik geen baan had waarbij ik zomaar een bonus zou kunnen krijgen (vriend had 300,- gekregen van zijn baas), krijg ik gisteren aan het eind van de dag een dinercheque in mijn handen van ¤ 100,-Best tof.
En goedemorgen
Thanks MeMoquote:Op woensdag 29 september 2010 08:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Nice yukiveel beter zo.
Ik wil niet werken, deken over.hoofd en verder slapen is n stuk aantrekkelijker
Tofquote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Riep ik vorige week nog dat ik het jammer vond dat ik geen baan had waarbij ik zomaar een bonus zou kunnen krijgen (vriend had 300,- gekregen van zijn baas), krijg ik gisteren aan het eind van de dag een dinercheque in mijn handen van ¤ 100,-Best tof.
En goedemorgen
hihiquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst 450 euro, dat was echt fantastisch.
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
En goedemorgen
Ik heb al vaker gezegd dat ie moet dimmen met die lucht. Maar hij is zo'n HBO gefaalde mafketel die sociaal beperkt is.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou voelt hij zich zelfverzekerd.
Zeg dat hij stinkt, dan gaat ie huilen.
damn dat is wel erg weinigaquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks MeMo
Ik ben nu vlakbij jouw huis, maar in bed blijven was ook een stuk aantrekkelijker. Heb zo'n 2 uur geslapen
Behalve als je wakker word na gedrogeerd te zijn, pijn in je anus voelt en er 100 euro op het nachtkastje ligt.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |