Gaat wel, en met u?quote:Op woensdag 29 september 2010 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raxz! Lang niet gezien kerel, hoest?
Goed!quote:
Ik wil ook good companyquote:Op woensdag 29 september 2010 02:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Once you've had good company, you'll always miss it
Voorbijgaande? Hier is die allang over.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed!Alleen is de zomer een beetje voorbijgaande hier.
Héééél langzaam, dat wel.
Het was vandaag maar 26 graden hierquote:Op woensdag 29 september 2010 02:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voorbijgaande? Hier is die allang over.
omgquote:Op woensdag 29 september 2010 02:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was vandaag maar 26 graden hier
En er waren wolken te zien, WOLKEN!!!quote:
Well it ain't mequote:Op woensdag 29 september 2010 02:08 schreef RaXz het volgende:
Zo te lezen is iemand heel erg verwend.
Slaap lekker beetjeBquote:Op woensdag 29 september 2010 02:08 schreef beetjeB het volgende:
Bah voelt me kut en alleen en mis een warm lijf in bed... maar toch maar proberen te slapen.
Trusten jongens, en knuf voor yuki
Idem hierquote:Op woensdag 29 september 2010 02:08 schreef beetjeB het volgende:
Bah voelt me kut en alleen en mis een warm lijf in bed... maar toch maar proberen te slapen.
Trusten jongens, en knuf voor yuki
ik wil het niet weten...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:12 schreef Catkiller het volgende:
Logeerpartijmeet zodat jullie allemaal elkaars warme lichamen op kunnen zoeken
Dat.quote:
Ik heb het warm, maar ik wil toch iemand naast mequote:
Pillowfight!!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Hoewel ik wel iets las over een pyjamaparty voor de Singles-damesIets met tutten en frutten en kussengevechten enzo
hihi ja, maar dat is niet waar ik nu zo naar verlang...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Hoewel ik wel iets las over een pyjamaparty voor de Singles-damesIets met tutten en frutten en kussengevechten enzo
ik wil ook wel knuffelen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 02:15 schreef Catkiller het volgende:
Wat, kunnen jullie jezelf niet beheersen ofzo als er een warme man naast jullie ligt dat jullie er meteen andere gedachten bij bedenken?!
Allemaal elkaars warme lichamen kunnen opzoeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:15 schreef Catkiller het volgende:
Wat, kunnen jullie jezelf niet beheersen ofzo als er een warme man naast jullie ligt dat jullie er meteen andere gedachten bij bedenken?!
Ik ook niet. Totaal niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
hihi ja, maar dat is niet waar ik nu zo naar verlang...
naja , jullie kennen elkaar beter he, ik ben nog zo'n newbie hier...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet. Totaal niet.
Maar een keertje is wel tof
Ik ken ook bijna niemand echt goed hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 02:20 schreef beetjeB het volgende:
[..]
naja , jullie kennen elkaar beter he, ik ben nog zo'n newbie hier...
Jawelquote:Op woensdag 29 september 2010 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken ook bijna niemand echt goed hoor
Nou dat bedoelde ik dus!quote:
oh ja iddquote:Op woensdag 29 september 2010 02:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou dat bedoelde ik dus!
Als de knuffel al niet bevalt weet je al genoeg natuurlijk![]()
Maar wij zijn er.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:24 schreef Bos81 het volgende:
en ik heb maar 1.5 uur geslapen overdagen nog steeds wakker..
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha Claudia de breij was vandaag aan mijn kassa haar wel.betaalde scharnieren vergeten, op twitter gezet in de hoop dat zij t zou lezen, tweet ze terug dat ze t morgen komt halen, best handig dat twitter
Niet voor lang, ik denk dat het beter is om nog even wat te lezen en dan weer probren te slapen. Om 8 uur gaat mijn telefoonwekker af...quote:
Damn...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet voor lang, ik denk dat het beter is om nog even wat te lezen en dan weer probren te slapen. Om 8 uur gaat mijn telefoonwekker af...
Truste dan!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet voor lang, ik denk dat het beter is om nog even wat te lezen en dan weer probren te slapen. Om 8 uur gaat mijn telefoonwekker af...
Das tofquote:Op woensdag 29 september 2010 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha Claudia de breij was vandaag aan mijn kassa haar wel.betaalde scharnieren vergeten, op twitter gezet in de hoop dat zij t zou lezen, tweet ze terug dat ze t morgen komt halen, best handig dat twitter
Dan moet je gewoon lekker gaan slapen kerelquote:Op woensdag 29 september 2010 02:30 schreef Bos81 het volgende:
ik kan hem best een half uur later zetten, maar dan nog, wil ik morgen lekker kunnen werken. En ik had gewoon dat 1.5 uurtje rust nodig, want ik voelde me gewoon kompleet van de kaart vanmiddag..
Ja ik ga ook weer liggen en hopen dat ik een beetje op tijd in slaap val dan..quote:Op woensdag 29 september 2010 02:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon lekker gaan slapen kerel
Geen probleem kerel!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook weer liggen en hopen dat ik een beetje op tijd in slaap val dan..
Sorry voor mijn gal, ik moest het even kwijt
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Das best wow op de vroege morgen!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
dat moet snel irl bewonderd wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Eind van de middag tijd?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet snel irl bewonderd worden
dat moet wel lukken en ik ben toevallig nog in de buurt ook!quote:
Daar moeten we gebruik van maken dan!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat moet wel lukken en ik ben toevallig nog in de buurt ook!
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar moeten we gebruik van maken dan!
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Eitje.
Gewoon een beetje goed delegeren en duidelijke regels maken.
Vrouwen, pies of keek!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
Twee vrouwen? Eitje.
Dat is maar 1 avondje.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
Vrouwen, pies of keek!![]()
Ik ga vanavond met 3 uit eten
Zei de man zonder vriendin.........quote:Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee vrouwen? Eitje.
Dat is niet netjesquote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef Godtje het volgende:
Dat is maar 1 avondje.
Anton Heyboer had gewoon 5 vrouwen.
Wat knap dat jij mijn relationele status weet. Ik heb er hier recent niks over gepost.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zei de man zonder vriendin.........
Ja daadwerkelijk geweldig idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat knap dat jij mijn relationele status weet. Ik heb er hier recent niks over gepost.
Oeiquote:Op woensdag 29 september 2010 03:32 schreef Friek_ het volgende:
Voor de insiders: chillen met de junks op het station van Den Bosch omdat je trein flink vertraagd is moet toch wel een bazige bezigheid zijn.
Jatog.
Nou voelt hij zich zelfverzekerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef Feitosa het volgende:
Ongelooflijk , wat gebruikt mijn collega toch veel eau de toilette.
Ik zit in een andere testcel aan de overkant , maar toch ruik ik de lucht alsof hij naast me zit.
Lekker zo'n gasbel om iemand heenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef Feitosa het volgende:
Ongelooflijk , wat gebruikt mijn collega toch veel eau de toilette.
Ik zit in een andere testcel aan de overkant , maar toch ruik ik de lucht alsof hij naast me zit.
Ik kreeg laatst 450 euro, dat was echt fantastisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Riep ik vorige week nog dat ik het jammer vond dat ik geen baan had waarbij ik zomaar een bonus zou kunnen krijgen (vriend had 300,- gekregen van zijn baas), krijg ik gisteren aan het eind van de dag een dinercheque in mijn handen van ¤ 100,-Best tof.
En goedemorgen
Thanks MeMoquote:Op woensdag 29 september 2010 08:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Nice yukiveel beter zo.
Ik wil niet werken, deken over.hoofd en verder slapen is n stuk aantrekkelijker
Tofquote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Riep ik vorige week nog dat ik het jammer vond dat ik geen baan had waarbij ik zomaar een bonus zou kunnen krijgen (vriend had 300,- gekregen van zijn baas), krijg ik gisteren aan het eind van de dag een dinercheque in mijn handen van ¤ 100,-Best tof.
En goedemorgen
hihiquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst 450 euro, dat was echt fantastisch.
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
En goedemorgen
Ik heb al vaker gezegd dat ie moet dimmen met die lucht. Maar hij is zo'n HBO gefaalde mafketel die sociaal beperkt is.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou voelt hij zich zelfverzekerd.
Zeg dat hij stinkt, dan gaat ie huilen.
damn dat is wel erg weinigaquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks MeMo
Ik ben nu vlakbij jouw huis, maar in bed blijven was ook een stuk aantrekkelijker. Heb zo'n 2 uur geslapen
Behalve als je wakker word na gedrogeerd te zijn, pijn in je anus voelt en er 100 euro op het nachtkastje ligt.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |