Gaat wel, en met u?quote:Op woensdag 29 september 2010 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Raxz! Lang niet gezien kerel, hoest?
Goed!quote:
Ik wil ook good companyquote:Op woensdag 29 september 2010 02:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Once you've had good company, you'll always miss it
Voorbijgaande? Hier is die allang over.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed!Alleen is de zomer een beetje voorbijgaande hier.
Héééél langzaam, dat wel.
Het was vandaag maar 26 graden hierquote:Op woensdag 29 september 2010 02:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voorbijgaande? Hier is die allang over.
omgquote:Op woensdag 29 september 2010 02:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was vandaag maar 26 graden hier
En er waren wolken te zien, WOLKEN!!!quote:
Well it ain't mequote:Op woensdag 29 september 2010 02:08 schreef RaXz het volgende:
Zo te lezen is iemand heel erg verwend.
Slaap lekker beetjeBquote:Op woensdag 29 september 2010 02:08 schreef beetjeB het volgende:
Bah voelt me kut en alleen en mis een warm lijf in bed... maar toch maar proberen te slapen.
Trusten jongens, en knuf voor yuki
Idem hierquote:Op woensdag 29 september 2010 02:08 schreef beetjeB het volgende:
Bah voelt me kut en alleen en mis een warm lijf in bed... maar toch maar proberen te slapen.
Trusten jongens, en knuf voor yuki
ik wil het niet weten...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:12 schreef Catkiller het volgende:
Logeerpartijmeet zodat jullie allemaal elkaars warme lichamen op kunnen zoeken
Dat.quote:
Ik heb het warm, maar ik wil toch iemand naast mequote:
Pillowfight!!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Hoewel ik wel iets las over een pyjamaparty voor de Singles-damesIets met tutten en frutten en kussengevechten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |