hihi ja, maar dat is niet waar ik nu zo naar verlang...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat.
Hoewel ik wel iets las over een pyjamaparty voor de Singles-damesIets met tutten en frutten en kussengevechten enzo
ik wil ook wel knuffelen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 02:15 schreef Catkiller het volgende:
Wat, kunnen jullie jezelf niet beheersen ofzo als er een warme man naast jullie ligt dat jullie er meteen andere gedachten bij bedenken?!
Allemaal elkaars warme lichamen kunnen opzoeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:15 schreef Catkiller het volgende:
Wat, kunnen jullie jezelf niet beheersen ofzo als er een warme man naast jullie ligt dat jullie er meteen andere gedachten bij bedenken?!
Ik ook niet. Totaal niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:15 schreef beetjeB het volgende:
[..]
hihi ja, maar dat is niet waar ik nu zo naar verlang...
naja , jullie kennen elkaar beter he, ik ben nog zo'n newbie hier...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet. Totaal niet.
Maar een keertje is wel tof
Ik ken ook bijna niemand echt goed hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 02:20 schreef beetjeB het volgende:
[..]
naja , jullie kennen elkaar beter he, ik ben nog zo'n newbie hier...
Jawelquote:Op woensdag 29 september 2010 02:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken ook bijna niemand echt goed hoor
Nou dat bedoelde ik dus!quote:
oh ja iddquote:Op woensdag 29 september 2010 02:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou dat bedoelde ik dus!
Als de knuffel al niet bevalt weet je al genoeg natuurlijk![]()
Maar wij zijn er.quote:Op woensdag 29 september 2010 02:24 schreef Bos81 het volgende:
en ik heb maar 1.5 uur geslapen overdagen nog steeds wakker..
quote:Op woensdag 29 september 2010 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha Claudia de breij was vandaag aan mijn kassa haar wel.betaalde scharnieren vergeten, op twitter gezet in de hoop dat zij t zou lezen, tweet ze terug dat ze t morgen komt halen, best handig dat twitter
Niet voor lang, ik denk dat het beter is om nog even wat te lezen en dan weer probren te slapen. Om 8 uur gaat mijn telefoonwekker af...quote:
Damn...quote:Op woensdag 29 september 2010 02:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet voor lang, ik denk dat het beter is om nog even wat te lezen en dan weer probren te slapen. Om 8 uur gaat mijn telefoonwekker af...
Truste dan!quote:Op woensdag 29 september 2010 02:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet voor lang, ik denk dat het beter is om nog even wat te lezen en dan weer probren te slapen. Om 8 uur gaat mijn telefoonwekker af...
Das tofquote:Op woensdag 29 september 2010 02:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha Claudia de breij was vandaag aan mijn kassa haar wel.betaalde scharnieren vergeten, op twitter gezet in de hoop dat zij t zou lezen, tweet ze terug dat ze t morgen komt halen, best handig dat twitter
Dan moet je gewoon lekker gaan slapen kerelquote:Op woensdag 29 september 2010 02:30 schreef Bos81 het volgende:
ik kan hem best een half uur later zetten, maar dan nog, wil ik morgen lekker kunnen werken. En ik had gewoon dat 1.5 uurtje rust nodig, want ik voelde me gewoon kompleet van de kaart vanmiddag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |