een man moet wel lekker ruiken maar ze moeten het niet overdrijvenquote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat ie moet dimmen met die lucht. Maar hij is zo'n HBO gefaalde mafketel die sociaal beperkt is.
Jij zal het weten dus ik geloof je op je woord.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Behalve als je wakker word na gedrogeerd te zijn, pijn in je anus voelt en er 100 euro op het nachtkastje ligt.
Inderdaadquote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Godtje het volgende:
Geld krijgen wat je niet verwacht is altijd goed.
Altijd nog beter dan zonder die 100 euroquote:Op woensdag 29 september 2010 08:50 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Behalve als je wakker word na gedrogeerd te zijn, pijn in je anus voelt en er 100 euro op het nachtkastje ligt.
Mijn bed lag ook fijn vanmorgen. Weer veel te laat eruit.quote:
Ga carpoolen, blijven liggen leer je dan snel afquote:Op woensdag 29 september 2010 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn bed lag ook fijn vanmorgen. Weer veel te laat eruit.
Wie wil er nu in Kudelstaart wonen?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef rival het volgende:
Ga carpoolen, blijven liggen leer je dan snel af
Het heeft toch nog enigszins humor mensen. Wie had dat gedacht?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij zal het weten dus ik geloof je op je woord.
Kudelstaart.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie wil er nu in Kudelstaart wonen?
Jij?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Godtje? Die is kenkergrappig.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het heeft toch nog enigszins humor mensen. Wie had dat gedacht?
dat is helemaal pijnlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 08:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks MeMo
Ik ben nu vlakbij jouw huis, maar in bed blijven was ook een stuk aantrekkelijker. Heb zo'n 2 uur geslapen
Ja niemand.... ik carpool ook met iemand uit een andere stad hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
nu jij nogquote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het heeft toch nog enigszins humor mensen. Wie had dat gedacht?
Dat is onmogelijk. Enkel ubermenschen snappen mijn humor.quote:
Echt?! Coolquote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef Kluts het volgende:
Kudelstaart.![]()
Daar heb ik vroeger als klein Klutsje heeeel vaak gelogeerd.
Binnenkort 60 km carpoolen.. Hmm, lijkt me helemaal nietsquote:Op woensdag 29 september 2010 09:03 schreef rival het volgende:
Ja niemand.... ik carpool ook met iemand uit een andere stad hoor
Als je een leuk iemand bij je hebt is het echt een flinke verbetering van de reisquote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Binnenkort 60 km carpoolen.. Hmm, lijkt me helemaal niets
Mooiquote:Op woensdag 29 september 2010 02:58 schreef Yuki het volgende:
Oh ja, foto beloofd
Zo is mijn haar dus nu
[ afbeelding ]
Ooh ja, dat geloof ik graag.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:12 schreef rival het volgende:
Als je een leuk iemand bij je hebt is het echt een flinke verbetering van de reis
Jup! Met mijn tante! Naar de bloemenveiling, vliegtuigen die laag over je tuin vliegen, dagjes Amsterdam en zulks. Ik vond het altijd heel tof.quote:
Ik ben nog nooit op de bloemenveiling geweestquote:Op woensdag 29 september 2010 09:16 schreef Kluts het volgende:
Jup! Met mijn tante! Naar de bloemenveiling, vliegtuigen die laag over je tuin vliegen, dagjes Amsterdam en zulks. Ik vond het altijd heel tof.
Nee, inmiddels is ze weer verhuisd naar Broek op Langedijk, daar komt de familie van mijn moeder ook vandaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op de bloemenveiling geweestWoont je tante er nog steeds?
Mijne nog steedsquote:Op woensdag 29 september 2010 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn bed lag ook fijn vanmorgen. Weer veel te laat eruit.
quote:
En ik blijf nog ff liggen ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Als je dit topic leest denk je inderdaad dat het er slechts sommige zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon werken en vroeg opstaan.
Dat moet ik soms ook, maar hoofdzakelijk ben ik nog studentquote:Op woensdag 29 september 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon werken en vroeg opstaan.
Veel werkschuw tuig hierquote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je dit topic leest denk je inderdaad dat het er slechts sommige zijn.
que?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat moet ik sinds ook, maar noodzakelijk ben ik nog student
Ik heb het ff aangepastquote:
Als je dat zo doet, word je afgemaakt hierquote:Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef Exentric90 het volgende:
Is het goed als ik hier eens afentoe mee ga posten?
Jaja, ga jij nou maar datenquote:
Wat een hartelijk welkom zeg.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je dat zo doet, word je afgemaakt hier
*klapt slagtanden uit*quote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet hartelijk, wel realistisch. Mensen die hier posten moeten tegen een stootje kunnen blijkt door hoe er hier wordt gepost. Verlegen vragen of je hier mag posten is jezelf niet echt goed neerzettenquote:
Die jongen is 5 minuten binnen en zijn vlees zit nu al in je kuip?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Skaai het volgende:
Exentric90, welkom! Vertel eens iets over jezelf, weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.
Da vlees da ziedde toch in't fobo meiske?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Skaai het volgende:
Exentric90, welkom! Vertel eens iets over jezelf, weten we wat voor vlees we in de kuip hebben.
Nou dat wordt een beetje lastig deze week, vanavond ga ik zwemmen, morgenavond op tijd slapen, en dan het weekend naar Engeland en dan is er pas volgende week vanaf dinsdag weer ruimte.quote:
Vrij forum ... ga je gangquote:Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef Exentric90 het volgende:
Is het goed als ik hier eens afentoe mee ga posten?
Tik maar gewoon dan tik je al gek genoegquote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da vlees da ziedde toch in't fobo meiske?
Is da weer nie genoeg? Gij moet wir meteen S&W of zelfs KPD hebbe?
De helft die hier post zijn pillen slikkende/krassende/depresieve/autistisch mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet hartelijk, wel realistisch. Mensen die hier posten moeten tegen een stootje kunnen blijkt door hoe er hier wordt gepost. Verlegen vragen of je hier mag posten is jezelf niet echt goed neerzetten
Ik had al een ninja-edit gedaan maar tis ochtend dus mijn ninja is traagquote:
Die duw je zo omquote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
De helft die hier post zijn pillen slikkende/krassende/depresieve/autistisch mensen.
Hoe stabiel moet je precies zijn?
Een goeie leraar is hard en onrechtvaardig om zijn leerlingen voor te bereiden op de echte wereldquote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet hartelijk, wel realistisch. Mensen die hier posten moeten tegen een stootje kunnen blijkt door hoe er hier wordt gepost. Verlegen vragen of je hier mag posten is jezelf niet echt goed neerzetten![]()
Ja want dat is nogal duidelijk hier als je binnenkomtquote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet hartelijk, wel realistisch. Mensen die hier posten moeten tegen een stootje kunnen blijkt door hoe er hier wordt gepost. Verlegen vragen of je hier mag posten is jezelf niet echt goed neerzetten
Maar het echte leven is engquote:Op woensdag 29 september 2010 09:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja want dat is nogal duidelijk hier als je binnenkomt.
Realisme leer je in het echte leven wel, dit blijft gewoon Fok hoor
Hij is jonger dan dat ik ben, dus voor mij geen optie.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die jongen is 5 minuten binnen en zijn vlees zit nu al in je kuip?
Stabiel absoluut niet. Maar niet gaan krassen door dit topic (en als ze het dan toch doen, er hier niet over zeuren).quote:Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
De helft die hier post zijn pillen slikkende/krassende/depresieve/autistisch mensen.
Hoe stabiel moet je precies zijn?
Kom maar bij tante Skaai kindquote:
Je moet maar een FAQ en gebruiksaanwijzing gaat tikken voor de Singles reeks.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stabiel absoluut niet. Maar niet gaan krassen door dit topic (en als ze het dan toch doen, er hier niet over zeuren).
It's a dog eat dog forumquote:Op woensdag 29 september 2010 09:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja want dat is nogal duidelijk hier als je binnenkomt.
Realisme leer je in het echte leven wel, dit blijft gewoon Fok hoor
Discriminatie zeg ik je!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij is jonger dan dat ik ben, dus voor mij geen optie.
Ik ben te druk met miepenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je moet maar een FAQ en gebruiksaanwijzing gaat tikken voor de Singles reeks.
Nee dat is F&F.quote:
*begraaft hoofd in tetters*quote:
Je wil gewoon niet hè, geef maar toequote:Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef Skaai het volgende:
Nou dat wordt een beetje lastig deze week, vanavond ga ik zwemmen, morgenavond op tijd slapen, en dan het weekend naar Engeland en dan is er pas volgende week vanaf dinsdag weer ruimte..
...........................quote:
Ja dat is de schuld van die babielon want nu gaan we in een dusdanige snelheid offtopic dat tegen de tijd dat die nieuwe zijn post eindelijk klaar heeft het topic al dicht is en dan in paniek gaat zoeken naar het volgende topic, maar ja WE ZIJN ZO SNEL dat ook die weer vol is.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Discriminatie zeg ik je!![]()
De nieuwe kan het tempo nog niet echt bijhouden he?![]()
Omdat die borderline chicks hier elkaar alleen maar tussen de schaamlippen lopen te likken. een soort tina forum voor midlife crisis vrouwen.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stabiel absoluut niet. Maar niet gaan krassen door dit topic (en als ze het dan toch doen, er hier niet over zeuren).
Nu is het weer mijn schuld! Nou vraag ik je!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat is de schuld van die babielon want nu gaan we in een dusdanige snelheid offtopic dat tegen de tijd dat die nieuwe zijn post eindelijk klaar heeft het topic al dicht is en dan in paniek gaat zoeken naar het volgende topic, maar ja WE ZIJN ZO SNEL dat ook die weer vol is.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heeft babi toch nog gelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 09:45 schreef Skaai het volgende:
Ik wil wel maar het is zo spannend!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet hè, geef maar toe
Klopt maar ik hoor ook te werkenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Discriminatie zeg ik je!![]()
De nieuwe kan het tempo nog niet echt bijhouden he?![]()
Ja maar jij schopte die deur wagenwijd open! HODFR!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu is het weer mijn schuld! Nou vraag ik je!
Jij ging er op in vrouwe!
Werken!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Klopt maar ik hoor ook te werken
Als ik een voorzet geef, hoef jij hem er nog niet in te schoppen!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar jij schopte die deur wagenwijd open! HODFR!
Cijfer van 1 tot 10?quote:
HODFR! Da's zo GODVER maaar dan op z'n Gents!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik een voorzet geef, hoef jij hem er nog niet in te schoppen!
(HODFR?)
Ik ben scorebordjes aan het maken, momentquote:
Oh god waar ben ik belandquote:Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HODFR! Da's zo GODVER maaar dan op z'n Gents!
double ew tee ef!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HODFR! Da's zo GODVER maaar dan op z'n Gents!
RATS, weg neus!quote:
Zo is Otis nietquote:
Otis?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zo is Otis niet. En ik knip zijn nagels
Haha ben ik ookquote:
Otis jaquote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Otis is toch ook een hondennaam... want de hond van Garfield heet zo.
Of is ie niet vernoemd naar Otis die getekend is maar naar Otis die dood is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |