Nee hoor, ik heb er vorige keer gewoon alle haaksels uit het laatste topic ingegooidquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:09 schreef Yachiru het volgende:
Heb ik er niet teveel plaatjes in gepropt?Ik kon niet zo goed kiezen..
Daarom maar even wat kleiner gemaakt, hoop dat het geen problemen heeft met laden!
En nu ga ik ook écht slapen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er vorige keer gewoon alle haaksels uit het laatste topic ingegooid
Farbe: 0105 maar vind ik wel erg gebroken wit hoor. Diegene die boven de echte witte (tussen zwart en lila) ligt is net iets meer naar beige, dat is Farbe: 0130.quote:Op woensdag 29 september 2010 07:47 schreef Lijnloos het volgende:
Mooie Bunny weer hoor! Ik had bij mijn onlangs gehaakte bunny te pootjes iets korter gemaakt (was het een beetje zat dat gepiel...) maar zo ziet hij er wel echter uit. Die oren vallen helemaal niet op joh!
Oh, die catania-pakketten... *jaloers!!! *
Nog even een vraagje daarover, Lyssa, ik ben op zoek naar het nummertje van de kleur die je op de foto tussen de caramel en blauw hebt liggen (beetje gebroken wit maar meer richting beige... 3e kolom, 4e van onder)... Zou je es kunnen kijken welke dat is? Die is volgens mij ideaal voor mijn southpark-poppetjes... En aan gezien ik toch niet zo snel meer in de goeie winkel kom (waarom moest mijn werk verhuizen) moet ik hem misschien maar effe online bestellen...
Ik zit nog op werkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
Is t nog gelukt lyssa?
Ik zou gewoon waar ik was gebleven verdergaan. Dan zou t ook wel goedkomen denk ik.
Mn kat is af, op zn gezichtje dr op maken na. Dus jeej.
Ik stap nu in de auto naar huisquote:Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ow sorry, bijna klaar hopelijk?
Ik kan vanavond lekker aan mn panda beginnen, jeej.
Ik heb meestal zoiets wtf.. hoe werkt dit patroon in godsnaam en dan ziet het uiteindelijk vaak juist heel tof uit, van die patroondingetjes waar ik noooit aan zou denken als ik zelf iets zou ontwerpenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Jullie zijn wel van de meets he?
Mn pandahoofd is af en zn lijf half.
Hebben jullie ook weleens halverwege t idee dat het nergens op lijkt en nooit wat kan worden en dat t uiteindelijk wel meevalt?
Dit is niet jouw foto? Ik blijf het ook lastig vinden met die schema's en japanse teksten. Maar jij ook dan ook flink snelquote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dacht dat ik erg was met dingen neit meteen afmaken. maar jij kan er ook wat van.
Mn lijf wordt veel te kort, terwijl ie toch best lang is.
[ afbeelding ]
Die van mij is nog lang niet zo. Echt zo stom.
Maarja ben zon iemand die gewoon een paar rijtjes extra doet.
Maar dat moet ik dan wel bedenken voor ik t zwart doe en t wit afhecht.
Hmm, ik ga wel een nieuw project zoeken.
Oh en als je toch eens goed kijkt heb je toch al wat meets meegemaaktquote:Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef mijsje het volgende:
ik dacht al, die foto is van 9 september 2008 (of 8 september 2009, dat weet ik nooit als het niet in Nederland is...) en ik dacht alvoor het snelle werk...
CAP? ik heb iets gemist...zucht...
en van de meets zijn...ik vind het wel gezellig, maar ik loop niet alle meets af die er zijn hoor
ik heb pas 1 officiële meet gehad (de vorige haakmeet) en 2 minimeets... (bij de eerste heb ik mijn man leren kennen...
en bij de tweede Asyniur
) ow ja, ik ben ook 2 keer meegeweest naar een meet, maar meer als aanhang dan voor mezelf. ik weet daar dan ook niet heel veel meer van...
Uhm, heb je er rekening mee gehouden dat ze de rijen waar je steeds eenzelfde aantal vasten haakt, dus niet meerdert of mindert, niet in het schema zetten? Je kunt het in het lijstje zien, er staat bij dit patroon een soort langgerekte S, en soms staat er niks.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dacht dat ik erg was met dingen neit meteen afmaken. maar jij kan er ook wat van.
Mn lijf wordt veel te kort, terwijl ie toch best lang is.
[ afbeelding ]
Die van mij is nog lang niet zo. Echt zo stom.
Maarja ben zon iemand die gewoon een paar rijtjes extra doet.
Maar dat moet ik dan wel bedenken voor ik t zwart doe en t wit afhecht.
Hmm, ik ga wel een nieuw project zoeken.
ow, dat klinkt ook leukquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef trui het volgende:
CAL= crochet along volgens mij. (met z'n allen tegelijk aan eenzelfde project haken)
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Oh en als je toch eens goed kijkt heb je toch al wat meets meegemaakt. Ik heb nog nooit een meet gedaan. De vorige haakmeet wilde ik wel maar kon ik niet, maar nu kom ik wel hoor! Ben wel benieuwd naar de echte gezichten achter de avatars
dat laatste, bijv. zo'n lucy-ripple-deken, of de granny stripes, de lucy-bag, etc. zie 't lucy-forum op ravelry.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:34 schreef mijsje het volgende:
ow, dat klinkt ook leukstuur je het dan door, of maakt iedereen een eigen item dat hetzelfde is?
Vorige meet wilde ik wel maar kon ik nietquote:Op woensdag 29 september 2010 21:58 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Oh en als je toch eens goed kijkt heb je toch al wat meets meegemaakt. Ik heb nog nooit een meet gedaan. De vorige haakmeet wilde ik wel maar kon ik niet, maar nu kom ik wel hoor! Ben wel benieuwd naar de echte gezichten achter de avatars
gekkie niet meer durven. Das toch nergens voor nodig! Je bent een goed mens, en dat zien anderen echt wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:00 schreef AnitraX het volgende:meets
dankzij meets veel leuke mensen leren kennen. Man, beste vriendin. En zoveel meets heb ik niet gedaan, OUD, FOT, LIF/lush en het is altijd leuk en gezellig. Maar durf niet meer zo goed
![]()
Lijnloos leuk die spaarpot!
Nieuw boekje van christel krukkert wil ik ook hebben!
Ow wat schattig! Ik denk toch maar dat ik mee ga doen deze keer(las nu net pas je bericht op ravelry, sorry!).quote:Op donderdag 30 september 2010 07:48 schreef Lyssa het volgende:
Het is een CrochetALong van Dawn Toussaint, waar ook Padma vandaan kwam. Deze keer is het Manuel the Monkey! http://dawntoussaint.blog(...)g-manuel-part-1.html
[ afbeelding ]
Geen losse onderdelen die aan elkaar gemaakt worden. Het bestaat uit 4 posts, elke woensdag en zaterdag. Gisteren was dus de eerste post voor de pootjes en het buikje. (Er is ook een group op Ravelry: http://www.ravelry.com/groups/cal-with-dawntoussaint)
Het eindresultaat zie je dus pas als je zelf ook bijna zo ver bent.
Zo blauw als een aap!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:47 schreef Lyssa het volgende:
Nee hoor, ze vind het juist alleen maar leuk als je met eigen dingen experimenteert, mijn kleuren zijn ook anders (caramel voor de handjes/voetjes en een bruine kleur voor de rest). Volgens mij ging er iemand zelfs voor blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |