SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CaDi = Catering/Cantine Dienstquote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
We aten nasi... en het was erg lekker.
Een naamtopicmaar wat is een CaDi wagen?
quote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen jullie trouwens niet beter pm-en met al die geheime berichten??
Oeh, mijn nerd-oog spot een echte acer AL1931 ?quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, deels al uitgevoerd.
Eerst zuur gehaald bij De Leeuw op de Vrijheidslaan, daarna Sal Meijer in de Scheldestraat ontdaan van (te veel) broodjes pekelvlees en nu is het computermiddag.
Oude laptop met steeds de beroemde Blue Screens Of Death maar eens opnieuw inrichten, kijken of dat nog soelaas biedt...
[ afbeelding ]
Mijn nerd-hoek...
Niks mis met je ogen als je dat vanaf zo'n wazige foto kan zien...quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oeh, mijn nerd-oog spot een echte acer AL1931 ?
Ik heb een Cinquecentoquote:
Heb er zelf ook eentje staan, momenteel in gebruik als tv/ tweede monitor voor als ik toevallig bij mn ouders ben.quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks mis met je ogen als je dat vanaf zo'n wazige foto kan zien...
Okay, duidelijk!!quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CaDi = Catering/Cantine Dienst
Heey, ik ben een vrouw!!quote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..], je moet gewoon je nieuwsgierigheid weten te bedwingen...
Kijk dat is informatie waar ik wat aan hebquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een Cinquecento. Maar wel een met 40% meer vermogen
Een Cinq is klein en best wel traag. Je hebt ook geen achterdeuren, wat met kleine kinderen nog wel handig schijnt te zijn. Als ik de bestuurdersstoel voor mij comfortabel instel kunnen er eigenlijk geen personen van 1.70 meter of meer achter me zitten, maar een compromis is nog wel te vinden.
Voordeel aan de 0.9 die je gepost hebt: deze modellen hebben een distributieketting, die in principe bijna nooit vervangen hoeft te worden. Scheelt je toch weer wat euro's. Mijn Cinq loopt gemiddeld tot nu toe iets meer dan 1:16, dus de kosten per kilometer vallen ook mee. Als je er iets over wilt weten hoor ik het nog wel
De kinderen passen ook wel op de achterbank, maar het kan lastig zijn als je zo nog in de gordel moet zetten. Dan moet je je in wat vreemde bochten wringen om er bij te kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk dat is informatie waar ik wat aan heb![]()
Wat betreft die achterdeuren, ja dat is inderdaad wel handig, maar kleine autootjes met achterdeuren in deze prijscategorie zijn moeilijk te vinden. Ik ben zelf ook niet zo groot, ik zit vrij ver naar voren altijd. In principe zal ik met deze auto ook alleen met kinderen rijden. En als er een volwassen meegaat, zal die voorin zitten. De Daihatsu die ik nu heb, is ook niet zo groot... Het is echt een autootje voor erbij, voor het gemak van boodschapjes doen en kinderen brengen en halen als het regent/koud is of beter uitkomt met de auto..
Weet jij hoe het zit met roesten? Roesten ze snel??
Twan is inderdaad geen probleem, die zit vaak ook al voorin. Voor Lennon is het ook niet zo'n probleem, die zit in een kinderstoel en is zo dicht te maken. Dus dat zie ik niet als een probleem... mn broertje en zn vriendin vinden trouwens een 3-deurs handiger dan een 5-deurs met kinderenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kinderen passen ook wel op de achterbank, maar het kan lastig zijn als je zo nog in de gordel moet zetten. Dan moet je je in wat vreemde bochten wringen om er bij te kunnenTwan kan zichzelf wel in de gordel zetten, maar Lennon nog niet denk ik.
Ik weet niet of ze een reputatie hebben snel te roesten, maar ik hoop het niet natuurlijk. Bij die van mij kon ik zo snel geen roest vinden
Mijn auto heeft nu twee kleine storinkjes gehad: de ruitenwisservloeistof wilde er een tijdje niet uitkomen en de auto wilde een keer op een zaterdag niet starten. Beide problemen hebben zichzelf weer opgelost. Hoe dat kan weet ik niet, mogelijk een losse verbinding ergens. Dan zou je de elektrische systemen goed moeten controleren (voor zover mogelijk tijdens een proefrit)
Jemig, heftig nieuws Soempie, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een tijd niet online geweest en ik weet ook niet of en wanneer ik weer online ben, maar ik wilde toch hier nog vertellen dat m'n zus is overleden afgelopen zondag. Drie jaar geleden vertelde ik hier dat ze ziek was en toen kwamen er zoveel lieve reacties. Nouja, ik wilde het jullie dus vertellen.
Ach, Soempiequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een tijd niet online geweest en ik weet ook niet of en wanneer ik weer online ben, maar ik wilde toch hier nog vertellen dat m'n zus is overleden afgelopen zondag. Drie jaar geleden vertelde ik hier dat ze ziek was en toen kwamen er zoveel lieve reacties. Nouja, ik wilde het jullie dus vertellen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Toch erg jammer dat ze inmiddels is overledenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Pff Soempie wat een heftig nieuws zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht voor jullie en je familie. Sterkte ook zaterdag!! Dikke knuffelquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Aj, Soempie, da's slecht nieuws. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je naasten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Cadzand__.html?p=7,2
Cobra, een paar weken terug merkte je hier nog wat over op
Het zou het ontmantelen wel wat makkelijker maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien het grote aantal en het formaat van een zeemijn denk ik landmijnen
Mogguhquote:Op woensdag 29 september 2010 06:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goeiesmorgens deze morgen, mijne dames en heren
Lees dit nu pas...quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Die hoge toegangsprijzen kunnen rechtstreeks afgedragen worden aan de UEFA...
dat dusquote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nodig me maar uit op linkedIn
waarom heb je 2 linkedin accounts?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nodig me maar uit op linkedIn
Dat wil ik wel, maar iets met een naam enzoquote:
Heb er heel lang geleden 1 aangemaakt met 1 E-mail account, en later een tweede met m'n vaste E-mail. Dus ik hink een beetje met 2 accountsquote:Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom heb je 2 linkedin accounts?
en zo te zien zijn we in derde lijn met elkaar verbonden
Je hebt PMquote:Op woensdag 29 september 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Dat wil ik wel, maar iets met een naam enzo
Beterschapquote:Op woensdag 29 september 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik dan maar vertellen dat ik me sinds gisterenavond beroerd voel?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb weekend![]()
vandaag moest ik naar Utrecht voor een vergadering normaal zou ik vandaag vrij zijn en daarvoor in de plaats ben ik vrijdag vrij!!
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik meld me ook voor de weekend-gangers
morgen en overmorgen lekker vrij, met Jair gezellig de dagen doorbrengen
Wat een discipline...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef iamredleader het volgende:
En als beloning voor het zeer vroege opstaan ga ik lekker op tijd naar bed: nu
Of wat dacht je van het ministerie van Innovatie...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker![]()
![]()
Als ik al die plannen met ministeries zo lees, ga ik straks voor een ander ministerie werken.... ministerie van Veiligheid. Ik vind het nergens naar klinken.
Is dat een mongoloïde smiley?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Kijk wat ik net tegenkom in een topic:
[ afbeelding ]![]()
Dat klinkt inderdaad ook niet... net als het ministerie van Ruimte...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een discipline...![]()
[..]
Of wat dacht je van het ministerie van Innovatie...
Ik heb morgen een verjaardagsetentje in hartje Leiden.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
Dan nog maar een update uit Leiden city:
de voorbereidingen voor duurie oktoburrr zijn in volle gang, ik twijfel nog of ik toch maar ga kijken dit weekend of dat ik ga vluchten
Ik vind hem best meevallen vergeleken bij dezequote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Steeds als ik een foto zie van een Pontiac Aztek schrik ik eerst een beetje en schiet gelijk daarna in de lach. Hoe ziet zo'n ding er uit? zo
Bel Blatter...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
1 ploeg is iig gigantisch genaaid vandaag door de scheidsrechters in de CL... geez...
Dan pak je toch de trein? Vanaf Amsterdam een eitje. Waarschijnlijk net zo "duur" als parkeren.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb morgen een verjaardagsetentje in hartje Leiden.
We zijn al gewaarschuwd voor het mogelijk niet kunnen parkeren, wat dus dramatisch schijnt te zijn...
Dat gaat niet, omdat mw. MM al met de auto onderweg is, mij oppikt en dan halen we het net qua tijdstip, als het goed is...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch de trein? Vanaf Amsterdam een eitje. Waarschijnlijk net zo "duur" als parkeren.
Dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat niet, omdat mw. MM al met de auto onderweg is, mij oppikt en dan halen we het net qua tijdstip, als het goed is...
De multiplex is natuurlijk verschrikkelijk lelijk. Degenen die dat hebben ontworpen en goed gekeurd moeten per direct voor altijd uit de auto-industrie geweerd wordenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vind hem best meevallen vergeleken bij deze
edit: hmz, de multipla schiet bij meer mensen door het hoofd
Heeft het iets te maken met de life-cycle time?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Laptop draait weer, maar de XP installatieschijf is al wat ouder en wil de updates dus niet pakkenwaardoor diverse zooi (AVG) niet wil installeren...
![]()
Nu maar even een andere versie te pakken zien te krijgen en dan weer opnieuw beginnen...
Ik twijfel aan de geaardheid van het ontwerpteam...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De multiplex is natuurlijk verschrikkelijk lelijk. Degenen die dat hebben ontworpen en goed gekeurd moeten per direct voor altijd uit de auto-industrie geweerd worden
Nee, met het ontbreken van SP1, 2 en ook 3 en een validatie door Microsoft...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met de life-cycle time?
Windows 7quote:Op woensdag 29 september 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Laptop draait weer, maar de XP installatieschijf is al wat ouder en wil de updates dus niet pakkenwaardoor diverse zooi (AVG) niet wil installeren...
![]()
Nu maar even een andere versie te pakken zien te krijgen en dan weer opnieuw beginnen...
Ik ben nog steeds niet over naar Windows 7 op mijn nieuwste laptop.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Windows 7![]()
Maar het is een oud laptopje zeker?
Bij mij draaide ook alles "prima" op Vista. Man, wat was ik blij toen ik was overgestaptquote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet over naar Windows 7 op mijn nieuwste laptop.
Alles draait rpima nu onder Vista en heb geen zin om weer te moeten kloten.
Dat was mijn laatste OS op Windows voordat ik naar Unix overstapte...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij draaide ook alles "prima" op Vista. Man, wat was ik blij toen ik was overgestapt
Ik heb 10+ jaar met Linux gewerkt en hoewel het behoorlijk fijn is, mist het nog steeds het gebruiksgemak van Windows. Juist omdat het geen uniform geheel is. De flexabiliteit wordt de inflexabiliteit voor de gemiddelde gebruiker.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste OS op Windows voordat ik naar Unix overstapte...
Dan wacht je gewoon tot de pc toch op z'n gat ligt, dan moet je toch alles al opnieuw installeren en instellenquote:Op woensdag 29 september 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
Zijn we weer vanaf een gammele XP-bak...
Ik heb de nieuwe laptop gekocht net voordat W7 uit kwam en heb toen wel een waardebon voor een update ontvangen en uiteindelijk ook W7 zelf op schijf, maar om dan meteen weer de hele boel weer onder handen te nemen, daar had ik geen trek in. Was blij dat alles eindelijk draaide...
Maar zal er ooit wel aan moeten geloven, maar voorlopig niet.
Draai alles nog onder Windows Classic qua look en feel, dus dat zegt misschien wel genoeg...
Bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 30 september 2010 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan wacht je gewoon tot de pc toch op z'n gat ligt, dan moet je toch alles al opnieuw installeren en instellen
Hanson 2quote:Op donderdag 30 september 2010 01:03 schreef Whiteguy het volgende:
Nooit geweten dat die gasten destijds pas 14 waren
Er zitten een paar nukubu's tussen, dus ook jij bent welkom.quote:Op donderdag 30 september 2010 06:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
val wel aardig buiten de groep, ben niet in het groen gekleed, je had die dresscode wel even door kunnen geven
Goedemorgen![]()
Mogguhquote:
Ik heb nog wel ergens een uniform van Scoutingquote:Op donderdag 30 september 2010 08:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zitten een paar nukubu's tussen, dus ook jij bent welkom.
quote:
Inderdaad....quote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
1 ploeg is iig gigantisch genaaid vandaag door de scheidsrechters in de CL... geez...
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh Diaan.
En meteen weer een goede reden om de CL de nek om te draaien.
Maar daar hebben we het al eerder over gehad in de SC![]()
Maar goed. Laten we het daar maar niet meer over hebben.quote:
Nope... vallen jullie "straks" ook onder het ministerie van Veiligheid? Of blijft Defensie wel bestaan? De loonstroken zijn trouwens wel gegeneraliseerd volgens mij. Wij gebruiken trouwens ook geen Justitiepapier, maar rechtspraak papier. Wij mogen geen Justitiepapier gebruiken...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar goed. Laten we het daar maar niet meer over hebben.![]()
Hebben jullie het nieuwe briefpapier al?
Defensie blijft, naar wat ik weet, een eigen ministerie. Al zal ik niet raar opkijken als OSW onder ons komt te vallen. Er gaat nu al veel geld heen en weer tussen OSW en MinDef.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope... vallen jullie "straks" ook onder het ministerie van Veiligheid? Of blijft Defensie wel bestaan? De loonstroken zijn trouwens wel gegeneraliseerd volgens mij. Wij gebruiken trouwens ook geen Justitiepapier, maar rechtspraak papier. Wij mogen geen Justitiepapier gebruiken...
Ik heb er ook nog niets over gelezen ...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie blijft, naar wat ik weet, een eigen ministerie. Al zal ik niet raar opkijken als OSW onder ons komt te vallen. Er gaat nu al veel geld heen en weer tussen OSW en MinDef.
Het budget voor OSW lijkt van 0.8 naar 0.7% te gaan en daarnaast komen 'opbouwmissies' voortaan ook uit die pot. Ik weet niet hoe anders dat is in vergelijking met de huidige situatiequote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie blijft, naar wat ik weet, een eigen ministerie. Al zal ik niet raar opkijken als OSW onder ons komt te vallen. Er gaat nu al veel geld heen en weer tussen OSW en MinDef.
Maar even wachten dus. Als het goed is maakt men vandaag het accoord openbaar. Ik ben benieuwd (welk bedrag Defensie weer moet inleveren)quote:Op donderdag 30 september 2010 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog niets over gelezen ...
Met 0.8% had zelfs de vorige "opbouwmissie" nooit betaald kunnen worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het budget voor OSW lijkt van 0.8 naar 0.7% te gaan en daarnaast komen 'opbouwmissies' voortaan ook uit die pot. Ik weet niet hoe anders dat is in vergelijking met de huidige situatie
Weer normaal paffen in de kroeg.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Toch ook goed nieuws:
[ afbeelding ]
![]()
Correctie: kleine kroeg.. toch? Goede maatregel, dat vind ik zelfs als niet-roker...quote:Op donderdag 30 september 2010 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer normaal paffen in de kroeg.![]()
Nu gaan de grote kroegen klagen over discriminatie tov kleine kroegen.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Correctie: kleine kroeg.. toch? Goede maatregel, dat vind ik zelfs als niet-roker...
Een grote kroeg is simpelweg kort en klein te slaan...quote:Op donderdag 30 september 2010 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Correctie: kleine kroeg.. toch? Goede maatregel, dat vind ik zelfs als niet-roker...
Who cares?quote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen geadopteerde kinderen heeft ze...
Red! Geen Jeuk of Jair?quote:
Eventuele geadopteerde meisjes zullen nu ook al 25+ zijn. Geen probleem dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen geadopteerde kinderen heeft ze...
Oordeel zelf:quote:Op donderdag 30 september 2010 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eventuele geadopteerde meisjes zullen nu ook al 25+ zijn. Geen probleem dus.
Wat een lieve smileyquote:
Heavy...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat een lieve smiley
Hmm gisterenavond rond 23:00 uur belde de vriendin van mn ex op.... mn ex voelde zich 's middags op het werk niet lekker en is met de auto naar huis gereden. Onderweg is hij onwel geworden en is met de auto in de bosjes gereden en daar hebben mensen hem gevonden. Hij is naar het ziekenhuis gebracht en onderzocht door de neuroloog maar die kon (nog) niets vinden. Mn ex was wel erg afwezig, in de war hij dacht dat het maandag was en dat hij jarig was, dat is a.s. maandag en zn ogen draaiden steeds weg. Ik vind het wel een beetje eng klinken allemaal. Ik heb vanmorgen nog maar niets gezegd tegen Twan... zojuist even gebeld en het gaat iets beter. Hij is wat beter aanspreekbaar, maar kan zich nog niets van gisteren herinneren. Vanmiddag krijgt hij een ruggenprik oid om beenmerg weg te halen en te onderzoeken. Mochten ze daarin niets vinden, dan krijgt hij een scan. Straks Twan op de hoogte brengen en vanavond op bezoek.
Shit.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm gisterenavond rond 23:00 uur belde de vriendin van mn ex op.... mn ex voelde zich 's middags op het werk niet lekker en is met de auto naar huis gereden. Onderweg is hij onwel geworden en is met de auto in de bosjes gereden en daar hebben mensen hem gevonden. Hij is naar het ziekenhuis gebracht en onderzocht door de neuroloog maar die kon (nog) niets vinden. Mn ex was wel erg afwezig, in de war hij dacht dat het maandag was en dat hij jarig was, dat is a.s. maandag en zn ogen draaiden steeds weg. Ik vind het wel een beetje eng klinken allemaal. Ik heb vanmorgen nog maar niets gezegd tegen Twan... zojuist even gebeld en het gaat iets beter. Hij is wat beter aanspreekbaar, maar kan zich nog niets van gisteren herinneren. Vanmiddag krijgt hij een ruggenprik oid om beenmerg weg te halen en te onderzoeken. Mochten ze daarin niets vinden, dan krijgt hij een scan. Straks Twan op de hoogte brengen en vanavond op bezoek.
Dan inderdaad maar direct de waarheid.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
Is ook best vreemd. Tja, maar gewoon zeggen. Twan is - helaas - inmiddels wel wat gewend. Vorig jaar zn oma aan vaders kant borstkanker, mijn oma ziek en nu zn vader... Twan vindt ziekenhuizen, ziektes op zich wel interessant, gek kind soms. Dus tja, gewoon maar vertellen wat er gebeurd is, denk ik.
Dan de volgende (klote) vraag. Op welke leeftijd ga je hem dat dan vertellen?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga natuurlijk alleen wel de grote lijnen vertellen... hoe en wat precies hoeft hij nog niet te weten.
Geen jeuk, wel Jair. Maar die heeft zich vanochtend kostelijk vermaakt met tinuviel, zodat ik nog even kon uitslapen (07:30). En hij ligt nu als een baby (quote:
Dat ligt eraan wat er uit komt... komt er niets uit de onderzoeken en gaat alles goed, dan hoeft hij verder niets te weten. Mocht er toch wat ernstigs uit de onderzoeken komen, dan zsm natuurlijk. Maar dat zal ik dan ook in samenspraak met zn vader moeten doen. Aan dat laatste scenario wil ik nog even niet denken...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan de volgende (klote) vraag. Op welke leeftijd ga je hem dat dan vertellen?
C4, je was vorige week even afwezig...quote:do 30 sep 2010, 12:46
Militairen opgepakt voor aanranding collega's
DEN HAAG - De Koninklijke Marechaussee (KMAR) heeft vorige week acht militairen aangehouden die worden verdacht van aanranding, mishandeling, dwang en vrijheidsberoving van collega's. Dat maakte de marechaussee donderdag bekend. Vier van de arrestanten zijn leidinggevenden die niet ingrepen toen de misdrijven plaatsvonden, aldus de KMAR.
Man, man, man, wat heb je het toch slecht geregeld...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sowieso is vandaag weer zo'n lekkere huishoud-dag geworden: 3e waslading draait, 2e drogerlading ook, 5 overhemden en een broek gestreken, straks de matras van ons bed verwisselen (nieuwe staat sinds een paar dagen klaar), en het bed opmaken, en lekker niks tegen tinuviel zeggen
Meen je dat echt!? Komt hij dan nooit te weten wat er aan de hand was?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er uit komt... komt er niets uit de onderzoeken en gaat alles goed, dan hoeft hij verder niets te weten.
Eens.quote:Aan dat laatste scenario wil ik nog even niet denken...
Geen commentaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
C4, je was vorige week even afwezig...
Misschien ooit, maar voorlopig nog even niet. Het moet dan ter sprake komen...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meen je dat echt!? Komt hij dan nooit te weten wat er aan de hand was?
[..]
Eens.
Vooralsnog niets anders dan een mooi landschap...quote:Op donderdag 30 september 2010 14:30 schreef De_Hertog het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig 'zoekplaatje'. Wat zien we op deze foto?
Jup. Sommigen zien er een meer in, anderen een muur. Ik zag de eerste keer alleen het meer, trouwens. Vond hem wel leuk.quote:
Precies, dat is de andere optiequote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Ah, ik zag er dus een meer in met een zandstrook aan de oever aan de overkant...
Oh wacht..ik sluit me aan bij MMquote:Op donderdag 30 september 2010 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij zie ik alleen een vangrail.
Pas toen Diaan dat muurtje meldde, zag ik het.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh wacht..ik sluit me aan bij MM
Ik zie nu pas dat het een muurtje is
Ik vond die overdreven verlichtte plant wel raarquote:Op donderdag 30 september 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas toen Diaan dat muurtje meldde, zag ik het.
Gezien de lichtval op de struiken vooraan is dat ook wel het meest logisch, maar toch zag ik dat niet in eerste instantie...
Cobra4, je kunt gaan bonnen schrijven.quote:Bij de vorming van gecombineerde teams van de politie en andere diensten zal de
krijgsmacht vaker worden ingezet.
Hatseflats...quote:Defensie moet 600 miljoen inleveren
DEN HAAG - Defensie moet de komende vier jaar ruim 600 miljoen euro korten. Dat hebben de VVD, PVV en het CDA afgesproken. De coalitie gaat verder met de testfase van het nieuwe gevechtsvliegtuig Joint Strike Fighter (JSF). Dat betekent dat Nederland twee testtoestellen zal kopen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Heb je nog wat voor 'm gevangen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:55 schreef MadMaster het volgende:
En o ja, heeft niets met de nieuwe regeringsplannen te maken, maar op 1 december ga ik een Stoppen met Roken-training doen.
Ben benieuwd, baat het niet dan schaadt het nog even door...
Grondwet wijzigen is de enige manier waarop dat kan in ieder geval. Twee keer tweederde meerderheid nodig dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor Rutte net roepen: minder 2e kamerleden.
Hoe willen ze dat doen dan?
Dat leek me dus ook en dat lijkt me toch niet heeeeel gemakkelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 17:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Grondwet wijzigen is de enige manier waarop dat kan in ieder geval. Twee keer tweederde meerderheid nodig dus.
-/- 50 zetelsquote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dat geldt wel voor meer voorstellen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat leek me dus ook en dat lijkt me toch niet heeeeel gemakkelijk
Nee, meer dan dat (of minder, vanuit jouw visie op roken bezien)...quote:
Ik denk dat dit nog wel een hobbel is die te nemen is, ondanks de formele zaken die er aan vast zitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat leek me dus ook en dat lijkt me toch niet heeeeel gemakkelijk
Wat ik bedoelde is: steek je er een op uit automatisme?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan dat (of minder, vanuit jouw visie op roken bezien)...
Ik ben ook niet gedreven door gezondheids- of financiële redenen, maar ik zie wel in dat roken niet per se noodzakelijk is...
Goedkoper.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er nog niet over nagedacht maar waarom zou 100 zetels beter zijn dan 150?
Mjah, het was maar een suggestiequote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er nog niet over nagedacht maar waarom zou 100 zetels beter zijn dan 150?
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Cobra4, je kunt gaan bonnen schrijven.
Nee maar ik moet altijd enorm lachen (of huilen) om de hypocrisie van mensen. Ze bagatelliseren dat ze te snel rijden maar als iemand een keer een ongeluk veroorzaakt waarbij hij/zij ietsjes te hard gereden heeft...dan moet die persoon opgehangen worden aan de hoogste boom en is de politie zogenaam nergens te bekennenquote:
Hear, hear.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar ik moet altijd enorm lachen (of huilen) om de hypocrisie van mensen. Ze bagatelliseren dat ze te snel rijden maar als iemand een keer een ongeluk veroorzaakt waarbij hij/zij ietsjes te hard gereden heeft...dan moet die persoon opgehangen worden aan de hoogste boom en is de politie zogenaam nergens te bekennen
Er moeten nou eenmaal grenzen getrokken worden.
En voor de mensen die roepen dat het wel gemakkelijk geld verdienen is: het is ook HEEL gemakkelijk om ze dat geld niet te laten verdienen door niet te hard te rijden.
Mijn hint: een koude kalkoen...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan dat (of minder, vanuit jouw visie op roken bezien)...
Ik ben ook niet gedreven door gezondheids- of financiële redenen, maar ik zie wel in dat roken niet per se noodzakelijk is...
Mark Rutte moet een keer dimmen met zijn brutale uitspraken, zijn uitgesprokenheid kan hem eens lelijk opbreken...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was gisteren even een vreemde gewaarwording.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
Heh, zit ik net op de fiets terug van sporten, rij ik zowat MM voor zn sokken die buiten bij het restaurant staat te roken.
Was dat rookverbod toch nog ergens goed voor
Bij een kalkoen stop je vaak iets in z'n hol en dat mag jij met deze, ongetwijfeld goedbedoelde tip, ook doen, aangezien ik die al 100 keer gehoord heb zonder dat ik daar om gevraagd heb.quote:
Was je dan verkleed als zwarte piet? Want andere foto's heb je toch nooit hier gepost?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was gisteren even een vreemde gewaarwording.
WG had mij eergisteren getipt voor een parkeerplek in Leiden gisteren, wat momenteel geblocked is wegens de a.s. Leidens Ontzet-feesten, omdat ik daar dus een verjaardagsfeestje had in een restaurant.
Via SMS rond een uur of 19.00 uur contact met elkaar gehad, maar we waren al in Leiden en hadden al een prima parkeerplek gevonden.
Loop ik om een uur of 22.00 uur naar buiten om een peuk te roken, sta ik echt net 10 seconden buiten, stopt er een fietser en die roept: 'Hé 'MM'!'...
Ik kijk en denk: 'Wie is dat?'
Maar lang leve de fobo's hier en ik herkende WG.
Een minuutje of 5 staan praten en toen weer afscheid genomen, sigaret was ook op en slechts in je polo buiten staan was niet echt prettig.
Maar grappig om op deze iemand voor het eerst in IRL te ontmoeten...![]()
It's a small world...
Hangt af van het moment.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is: steek je er een op uit automatisme?
Dat deed mijn vader wel. Aardappels geschild? Draaien maar. Aardappels afgegoten: draaien maar. En dat de hele dag door.
Hij zei dat hij me herkende aan mijn kale kop...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was je dan verkleed als zwarte piet? Want andere foto's heb je toch nooit hier gepost?
Krijgen ze nu dan de Elzas en half Polen terug?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Duitsland heeft zojuist z'n schuld uit de Eerste Wereldoorlog afgelost
Die is al in 1988 afgelostquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe ver zijn ze met WO II?
Ik ben nog steeds m'n fiets kwijt
In voor-oorlogse Deutsche Marken of... ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Duitsland heeft zojuist z'n schuld uit de Eerste Wereldoorlog afgelost
En dan wel graag in contanten af te rekenen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zijn er dan 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 geweest
Ziek melden en je vrije dag terugkrijgen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ziekjes... sinds gisterenmiddag/avond koorts en keelpijn. Vanochten nog hogere koorts en net naar de dokter geweest: ik heb een fikse keelonsteking... nu aan de antibiotica... en weer naar bed. Ik ben ook een keertje vrij op vrijdag..
Dat heeft denk ik geen zin, ik ga nog wel even bellen met mn baas, ik weet niet of ik er maandag weer ben. Ik moet maar eens een keer goed uitzieken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziek melden en je vrije dag terugkrijgen...
Sterkte!!
Waarom heeft dat geen zin?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik geen zin, ik ga nog wel even bellen met mn baas, ik weet niet of ik er maandag weer ben. Ik moet maar eens een keer goed uitzieken.
Dus ze weten dat jij (laten we zeggen) 2 weken op vakantie bent. Halverwege bel jij op: "ik ben ziek, schrijf deze dag even niet als vakantie" en dat accepteerden ze?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heeft dat geen zin?
Toen ik op vakantie mijn kruisband afscheurde, heb ik me ook ziek gemeld.
Ik was dan wel in de sneeuw en zon, maar op krukken, hinkend op één been, was dat niet echt een succes.
Maar het is geen moeten natuurlijk, ik heb ook wel eens een griepje in vrije tijd voor lief genomen...
Ja, is ook gewoon volgens de CAO en zelfs volgens de wet, zie ik net:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ze weten dat jij (laten we zeggen) 2 weken op vakantie bent. Halverwege bel jij op: "ik ben ziek, schrijf deze dag even niet als vakantie" en dat accepteerden ze?
Ik had ook een schriftelijke verklaring van 3 artsen, dus ik heb nergens misbruik van gemaakt...quote:Een medewerker die ziek is tijdens de vakante heeft over die periode geen vakantie (art 7:637-2 BW). Dat wil zeggen dat een medewerker die ziek wordt voordat hij met vakantie gaat, geen uren opneemt over de dagen dat hij ziek is. Wordt de medewerker ziek tijdens zijn vakantie, dan kan hij zich direct ziekmelden. Zo mogelijk volgt hij de procedures die bij de ziekmelding horen (2.2.2.1.). Doet de ziekte zich voor in het buitenland, dan is controle hierop moeilijk, waarbij de regeling over ziekmelding kan voorschrijven dat de medewerker een verklaring overlegt van een buitenlandse arts. Vindt de ziekmelding niet plaats tijdens de "vakantie", dan kan hij mogelijk daarna aantonen dat hij gedurende een bepaald aantal dagen ziek is geweest. Over de ziektedagen die geen vakantiedagen zijn, betaalt de werkgever het loon door (2.2.2.3.). De aanspraak op vakantie wordt niet met de ziektedagen verminderd.
Een medewerker die langere tijd ziek is, neemt over die periode geen vakantie op. Hij bouwt wel vakantierechten op, hoewel die opbouw een einde kent (4.2.1.). Gaat een gedeeltelijk herstelde medewerker bijvoorbeeld op halve dagen werken, dan neemt hij gedurende een week vakantie ook slechts die halve dagen vakantie op. Onder bepaalde omstandigheden kan de werkgever aanbieden dat degene niet halve dagen, maar volledige dagen werkt, bijvoorbeeld in een minder belastende functie. Op een dergelijk voorstel dient een medewerker in te gaan, wanneer dat van hem verwacht kan worden (2.2.4.). Een dergelijke medewerker die 100 % van de uren werkt, neemt ook voor de volledige arbeidstijd vakantie op.
Ja hoor, het rommelt nog wel wat hier en daarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Met jou weer wat beter?
OMG...dat is ZO kromquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, is ook gewoon volgens de CAO en zelfs volgens de wet, zie ik net:
[..]
Ik had ook een schriftelijke verklaring van 3 artsen, dus ik heb nergens misbruik van gemaakt...
Bron: http://www.arbeidsrechter.nl/h/h422.htm#4227
Tsja, als je thuis je poot breekt of ziek wordt, in hoeverre is dat dan anders dan wanneer je dat gebeurd op vakantie?quote:
Het gaat me niet om waar maar om wanneer. In je vakantietijd/vrije dagen ziek zijn lijkt mij gewoon pech.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, als je thuis je poot breekt of ziek wordt, in hoeverre is dat dan anders dan wanneer je dat gebeurd op vakantie?
Even doortrekken dan: Als je op een werkdag ziek wordt, is het pech en als je op vakantie bent en ziek wordt, is het ook pech...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat me niet om waar maar om wanneer. In je vakantietijd/vrije dagen ziek zijn lijkt mij gewoon pech.
Dat is mogelijk nog krommer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even doortrekken dan: Als je op een werkdag ziek wordt, is het pech en als je op vakantie bent en ziek wordt, is het ook pech...
Best netjes iddquote:
Als je dit dan verder doortrekt: ik wil op mijn vakantie niets te maken hebben met mijn werk. Telefoon uit, geen mail beantwoorden. Dan is het raar als het de andere kant op wel zo is dat de werkgever je door moet betalen als jij in je vrije tijd, wanneer je sowieso niets met werk van doen hebt, ziek bent.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even doortrekken dan: Als je op een werkdag ziek wordt, is het pech en als je op vakantie bent en ziek wordt, is het ook pech...
Ik zeg: Leonidas (en dan praat ik mw. MM na)...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje voor de chocoladekenners hier,
Als ik bonbons ga kopen kan ik dan beter naar Leonidas of Australian gaan?
En klaar weer, alle leidingen zitten erinquote:
Dat was ook de bedoeling van Maxime Verhagen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een stelletje debielen daar bij het CDA. Een simpele stemming werkt niet
Als jue fulltime werkt, is het natuurlijk wel een andere zaak. Ik werk maar 3 dagen per week en die 3 dagen had ik al gewerkt... die dagen had ik geruild, het is gewoon pech dus... als het mn gewone vrije dag was geweest, had ik die ook niet terug gekregen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heeft dat geen zin?
Toen ik op vakantie mijn kruisband afscheurde, heb ik me ook ziek gemeld.
Ik was dan wel in de sneeuw en zon, maar op krukken, hinkend op één been, was dat niet echt een succes.
Maar het is geen moeten natuurlijk, ik heb ook wel eens een griepje in vrije tijd voor lief genomen...
Wie anders dan Nigel de Jong. Wat een mafkees.quote:Suspected leg break for Newcastle's Hatem Ben Arfa
Ben Arfa is stretchered off after the tackle by De Jong
Newcastle winger Hatem Ben Arfa has suffered a suspected broken leg after a tackle by Nigel de Jong in the game against Manchester City.
Ben Arfa, 23, went down under the strong challenge after only four minutes of the match at Eastlands.
He received treatment, including oxygen, on the pitch before being stretchered off and taken to hospital.
Ben Arfa was making only his third appearance for the Magpies after signing on loan from Marseille.
He scored the winner on his debut against Everton but is now set for a lengthy absence.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |