Mogguhquote:Op woensdag 29 september 2010 06:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goeiesmorgens deze morgen, mijne dames en heren
Lees dit nu pas...quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een tijd niet online geweest en ik weet ook niet of en wanneer ik weer online ben, maar ik wilde toch hier nog vertellen dat m'n zus is overleden afgelopen zondag. Drie jaar geleden vertelde ik hier dat ze ziek was en toen kwamen er zoveel lieve reacties. Nouja, ik wilde het jullie dus vertellen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Die hoge toegangsprijzen kunnen rechtstreeks afgedragen worden aan de UEFA...
dat dusquote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nodig me maar uit op linkedIn
waarom heb je 2 linkedin accounts?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nodig me maar uit op linkedIn
Dat wil ik wel, maar iets met een naam enzoquote:
Heb er heel lang geleden 1 aangemaakt met 1 E-mail account, en later een tweede met m'n vaste E-mail. Dus ik hink een beetje met 2 accountsquote:Op woensdag 29 september 2010 14:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom heb je 2 linkedin accounts?
en zo te zien zijn we in derde lijn met elkaar verbonden
Je hebt PMquote:Op woensdag 29 september 2010 15:07 schreef Etcetera het volgende:
Dat wil ik wel, maar iets met een naam enzo
Beterschapquote:Op woensdag 29 september 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik dan maar vertellen dat ik me sinds gisterenavond beroerd voel?
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb weekend![]()
vandaag moest ik naar Utrecht voor een vergadering normaal zou ik vandaag vrij zijn en daarvoor in de plaats ben ik vrijdag vrij!!
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik meld me ook voor de weekend-gangers
morgen en overmorgen lekker vrij, met Jair gezellig de dagen doorbrengen
Wat een discipline...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:05 schreef iamredleader het volgende:
En als beloning voor het zeer vroege opstaan ga ik lekker op tijd naar bed: nu
Of wat dacht je van het ministerie van Innovatie...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker![]()
![]()
Als ik al die plannen met ministeries zo lees, ga ik straks voor een ander ministerie werken.... ministerie van Veiligheid. Ik vind het nergens naar klinken.
Is dat een mongoloïde smiley?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef iamredleader het volgende:
Kijk wat ik net tegenkom in een topic:
[ afbeelding ]![]()
Dat klinkt inderdaad ook niet... net als het ministerie van Ruimte...quote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een discipline...![]()
[..]
Of wat dacht je van het ministerie van Innovatie...
Ik heb morgen een verjaardagsetentje in hartje Leiden.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
Dan nog maar een update uit Leiden city:
de voorbereidingen voor duurie oktoburrr zijn in volle gang, ik twijfel nog of ik toch maar ga kijken dit weekend of dat ik ga vluchten
Ik vind hem best meevallen vergeleken bij dezequote:Op woensdag 29 september 2010 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Steeds als ik een foto zie van een Pontiac Aztek schrik ik eerst een beetje en schiet gelijk daarna in de lach. Hoe ziet zo'n ding er uit? zo
Bel Blatter...quote:Op woensdag 29 september 2010 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
1 ploeg is iig gigantisch genaaid vandaag door de scheidsrechters in de CL... geez...
Dan pak je toch de trein? Vanaf Amsterdam een eitje. Waarschijnlijk net zo "duur" als parkeren.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb morgen een verjaardagsetentje in hartje Leiden.
We zijn al gewaarschuwd voor het mogelijk niet kunnen parkeren, wat dus dramatisch schijnt te zijn...
Dat gaat niet, omdat mw. MM al met de auto onderweg is, mij oppikt en dan halen we het net qua tijdstip, als het goed is...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch de trein? Vanaf Amsterdam een eitje. Waarschijnlijk net zo "duur" als parkeren.
Dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat niet, omdat mw. MM al met de auto onderweg is, mij oppikt en dan halen we het net qua tijdstip, als het goed is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |