SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CaDi = Catering/Cantine Dienstquote:Op maandag 27 september 2010 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
We aten nasi... en het was erg lekker.
Een naamtopicmaar wat is een CaDi wagen?
quote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen jullie trouwens niet beter pm-en met al die geheime berichten??
Oeh, mijn nerd-oog spot een echte acer AL1931 ?quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, deels al uitgevoerd.
Eerst zuur gehaald bij De Leeuw op de Vrijheidslaan, daarna Sal Meijer in de Scheldestraat ontdaan van (te veel) broodjes pekelvlees en nu is het computermiddag.
Oude laptop met steeds de beroemde Blue Screens Of Death maar eens opnieuw inrichten, kijken of dat nog soelaas biedt...
[ afbeelding ]
Mijn nerd-hoek...
Niks mis met je ogen als je dat vanaf zo'n wazige foto kan zien...quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oeh, mijn nerd-oog spot een echte acer AL1931 ?
Ik heb een Cinquecentoquote:
Heb er zelf ook eentje staan, momenteel in gebruik als tv/ tweede monitor voor als ik toevallig bij mn ouders ben.quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks mis met je ogen als je dat vanaf zo'n wazige foto kan zien...
Okay, duidelijk!!quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CaDi = Catering/Cantine Dienst
Heey, ik ben een vrouw!!quote:Op maandag 27 september 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..], je moet gewoon je nieuwsgierigheid weten te bedwingen...
Kijk dat is informatie waar ik wat aan hebquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een Cinquecento. Maar wel een met 40% meer vermogen
Een Cinq is klein en best wel traag. Je hebt ook geen achterdeuren, wat met kleine kinderen nog wel handig schijnt te zijn. Als ik de bestuurdersstoel voor mij comfortabel instel kunnen er eigenlijk geen personen van 1.70 meter of meer achter me zitten, maar een compromis is nog wel te vinden.
Voordeel aan de 0.9 die je gepost hebt: deze modellen hebben een distributieketting, die in principe bijna nooit vervangen hoeft te worden. Scheelt je toch weer wat euro's. Mijn Cinq loopt gemiddeld tot nu toe iets meer dan 1:16, dus de kosten per kilometer vallen ook mee. Als je er iets over wilt weten hoor ik het nog wel
De kinderen passen ook wel op de achterbank, maar het kan lastig zijn als je zo nog in de gordel moet zetten. Dan moet je je in wat vreemde bochten wringen om er bij te kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk dat is informatie waar ik wat aan heb![]()
Wat betreft die achterdeuren, ja dat is inderdaad wel handig, maar kleine autootjes met achterdeuren in deze prijscategorie zijn moeilijk te vinden. Ik ben zelf ook niet zo groot, ik zit vrij ver naar voren altijd. In principe zal ik met deze auto ook alleen met kinderen rijden. En als er een volwassen meegaat, zal die voorin zitten. De Daihatsu die ik nu heb, is ook niet zo groot... Het is echt een autootje voor erbij, voor het gemak van boodschapjes doen en kinderen brengen en halen als het regent/koud is of beter uitkomt met de auto..
Weet jij hoe het zit met roesten? Roesten ze snel??
Twan is inderdaad geen probleem, die zit vaak ook al voorin. Voor Lennon is het ook niet zo'n probleem, die zit in een kinderstoel en is zo dicht te maken. Dus dat zie ik niet als een probleem... mn broertje en zn vriendin vinden trouwens een 3-deurs handiger dan een 5-deurs met kinderenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kinderen passen ook wel op de achterbank, maar het kan lastig zijn als je zo nog in de gordel moet zetten. Dan moet je je in wat vreemde bochten wringen om er bij te kunnenTwan kan zichzelf wel in de gordel zetten, maar Lennon nog niet denk ik.
Ik weet niet of ze een reputatie hebben snel te roesten, maar ik hoop het niet natuurlijk. Bij die van mij kon ik zo snel geen roest vinden
Mijn auto heeft nu twee kleine storinkjes gehad: de ruitenwisservloeistof wilde er een tijdje niet uitkomen en de auto wilde een keer op een zaterdag niet starten. Beide problemen hebben zichzelf weer opgelost. Hoe dat kan weet ik niet, mogelijk een losse verbinding ergens. Dan zou je de elektrische systemen goed moeten controleren (voor zover mogelijk tijdens een proefrit)
Jemig, heftig nieuws Soempie, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een tijd niet online geweest en ik weet ook niet of en wanneer ik weer online ben, maar ik wilde toch hier nog vertellen dat m'n zus is overleden afgelopen zondag. Drie jaar geleden vertelde ik hier dat ze ziek was en toen kwamen er zoveel lieve reacties. Nouja, ik wilde het jullie dus vertellen.
Ach, Soempiequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een tijd niet online geweest en ik weet ook niet of en wanneer ik weer online ben, maar ik wilde toch hier nog vertellen dat m'n zus is overleden afgelopen zondag. Drie jaar geleden vertelde ik hier dat ze ziek was en toen kwamen er zoveel lieve reacties. Nouja, ik wilde het jullie dus vertellen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Toch erg jammer dat ze inmiddels is overledenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Pff Soempie wat een heftig nieuws zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht voor jullie en je familie. Sterkte ook zaterdag!! Dikke knuffelquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Aj, Soempie, da's slecht nieuws. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je naasten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Cadzand__.html?p=7,2
Cobra, een paar weken terug merkte je hier nog wat over op
Het zou het ontmantelen wel wat makkelijker maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien het grote aantal en het formaat van een zeemijn denk ik landmijnen
Mogguhquote:Op woensdag 29 september 2010 06:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goeiesmorgens deze morgen, mijne dames en heren
Lees dit nu pas...quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:44 schreef MadMaster het volgende:
Die hoge toegangsprijzen kunnen rechtstreeks afgedragen worden aan de UEFA...
dat dusquote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nodig me maar uit op linkedIn
waarom heb je 2 linkedin accounts?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nodig me maar uit op linkedIn
Dat wil ik wel, maar iets met een naam enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |