abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:07:14 #26
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86934581
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

De kinderen passen ook wel op de achterbank, maar het kan lastig zijn als je zo nog in de gordel moet zetten. Dan moet je je in wat vreemde bochten wringen om er bij te kunnen :P Twan kan zichzelf wel in de gordel zetten, maar Lennon nog niet denk ik.

Ik weet niet of ze een reputatie hebben snel te roesten, maar ik hoop het niet natuurlijk :P. Bij die van mij kon ik zo snel geen roest vinden

Mijn auto heeft nu twee kleine storinkjes gehad: de ruitenwisservloeistof wilde er een tijdje niet uitkomen en de auto wilde een keer op een zaterdag niet starten. Beide problemen hebben zichzelf weer opgelost. Hoe dat kan weet ik niet, mogelijk een losse verbinding ergens. Dan zou je de elektrische systemen goed moeten controleren (voor zover mogelijk tijdens een proefrit)
Twan is inderdaad geen probleem, die zit vaak ook al voorin. Voor Lennon is het ook niet zo'n probleem, die zit in een kinderstoel en is zo dicht te maken. Dus dat zie ik niet als een probleem... mn broertje en zn vriendin vinden trouwens een 3-deurs handiger dan een 5-deurs met kinderen 8)7 8)7

Uit welk jaartal komt jouw auto?

We willen zaterdag gaan kijken trouwens... hopelijk is hij dan nog niet verkocht.
Make love, not war ☮
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:45:00 #27
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_86949097
Jeetje, wat is het hier stil.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_86949209
Ik ben een tijd niet online geweest en ik weet ook niet of en wanneer ik weer online ben, maar ik wilde toch hier nog vertellen dat m'n zus is overleden afgelopen zondag. Drie jaar geleden vertelde ik hier dat ze ziek was en toen kwamen er zoveel lieve reacties. Nouja, ik wilde het jullie dus vertellen.

:*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:17:52 #30
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_86949629
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een tijd niet online geweest en ik weet ook niet of en wanneer ik weer online ben, maar ik wilde toch hier nog vertellen dat m'n zus is overleden afgelopen zondag. Drie jaar geleden vertelde ik hier dat ze ziek was en toen kwamen er zoveel lieve reacties. Nouja, ik wilde het jullie dus vertellen.

Jemig, heftig nieuws Soempie, sterkte ermee!
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_86950333
Dankje TM.

Uiteindelijk was het toch enorm onverwacht. Ik zie net dat het pas dinsdag is. Ik had het idee dat het al veel later in de week zou zijn. Het is hier heel hectisch en druk, maar ook goed, mooi, verdrietig, gezellig, lief, enzovoorts. Zaterdag is de crematie in elk geval.
pi_86950371
En vanavond komt Sven helemaal uit Breda om mijn spullen te brengen. Samen met Sirda. O+
pi_86950808
quote:

Ach, Soempie ;(

Namens tinuviel ook: gecondoleerd :*
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:55:17 #34
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86950951
Gecondoleerd Soempie, en heel veel sterkte voor jou en je familie..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 28 september 2010 @ 19:45:27 #35
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_86952980
quote:

;( ;( ;( ;( ;( :'( :'( :'( :'( :'(
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_86952981
-O-
Gecondoleerd Soempie. Veel sterkte voor jouw, familie en vrienden. Ik hoop dat jullie op een goede manier afscheid hebben kunnen nemen.
Niet meer dan begrijpelijk dat je er niet was.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 28 september 2010 @ 20:52:28 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_86956368
quote:

Toch erg jammer dat ze inmiddels is overleden ;(. Ik kende haar niet, maar wat je wel eens over haar gepost hebt klonk ze echt als een supertoffe zus, iemand die door de rest van de wereld en zeker door jou gemist gaat worden.

Soempie, heel veel sterkte in de komende tijd en neem vooral de tijd die je nodig heb :*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_86956475
Sterkte Soempie ;(
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:55:13 #39
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_86956505
quote:

Pff Soempie wat een heftig nieuws zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht voor jullie en je familie. Sterkte ook zaterdag!! Dikke knuffel :*
Make love, not war ☮
pi_86956736
quote:

Aj, Soempie, da's slecht nieuws. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je naasten.
  Redactie Frontpage dinsdag 28 september 2010 @ 21:11:03 #41
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86957338
;( Soemp :* Heel veel sterkte gewenst, voor zowel nu als later.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86958766
Welterusten allemaal :W
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 28 september 2010 @ 22:30:33 #43
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86961737
Gecondoleerd Soempie. -O- Heel veel sterkte voor jou en je familie. :*
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86962915
http://www.telegraaf.nl/b(...)Cadzand__.html?p=7,2

Cobra, een paar weken terug merkte je hier nog wat over op :)
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 28 september 2010 @ 22:56:58 #45
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86963209
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Cadzand__.html?p=7,2

Cobra, een paar weken terug merkte je hier nog wat over op :)
:Y

Maar jammer dat ze niet vermelden of het om land- of zeemijnen gaat.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_86963268
gezien het grote aantal en het formaat van een zeemijn denk ik landmijnen :)
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 28 september 2010 @ 23:03:37 #47
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86963529
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien het grote aantal en het formaat van een zeemijn denk ik landmijnen :)
Het zou het ontmantelen wel wat makkelijker maken. :Y
pi_86968814
Waar is de nachtploeg gebleven?

Goedemorgen :W Jair was vroeg wakker :{ en ligt nu weer prinsheerlijk te tukken. Ach, dan staat papa toch wat vroeger op? :P
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 29 september 2010 @ 05:24:27 #49
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_86968820
Hier. :W

Bij jou is het jeuk of Jair. ;)
pi_86968840
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')