Twan is inderdaad geen probleem, die zit vaak ook al voorin. Voor Lennon is het ook niet zo'n probleem, die zit in een kinderstoel en is zo dicht te maken. Dus dat zie ik niet als een probleem... mn broertje en zn vriendin vinden trouwens een 3-deurs handiger dan een 5-deurs met kinderenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kinderen passen ook wel op de achterbank, maar het kan lastig zijn als je zo nog in de gordel moet zetten. Dan moet je je in wat vreemde bochten wringen om er bij te kunnenTwan kan zichzelf wel in de gordel zetten, maar Lennon nog niet denk ik.
Ik weet niet of ze een reputatie hebben snel te roesten, maar ik hoop het niet natuurlijk. Bij die van mij kon ik zo snel geen roest vinden
Mijn auto heeft nu twee kleine storinkjes gehad: de ruitenwisservloeistof wilde er een tijdje niet uitkomen en de auto wilde een keer op een zaterdag niet starten. Beide problemen hebben zichzelf weer opgelost. Hoe dat kan weet ik niet, mogelijk een losse verbinding ergens. Dan zou je de elektrische systemen goed moeten controleren (voor zover mogelijk tijdens een proefrit)
Jemig, heftig nieuws Soempie, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een tijd niet online geweest en ik weet ook niet of en wanneer ik weer online ben, maar ik wilde toch hier nog vertellen dat m'n zus is overleden afgelopen zondag. Drie jaar geleden vertelde ik hier dat ze ziek was en toen kwamen er zoveel lieve reacties. Nouja, ik wilde het jullie dus vertellen.
Ach, Soempiequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een tijd niet online geweest en ik weet ook niet of en wanneer ik weer online ben, maar ik wilde toch hier nog vertellen dat m'n zus is overleden afgelopen zondag. Drie jaar geleden vertelde ik hier dat ze ziek was en toen kwamen er zoveel lieve reacties. Nouja, ik wilde het jullie dus vertellen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Toch erg jammer dat ze inmiddels is overledenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Pff Soempie wat een heftig nieuws zeg. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht voor jullie en je familie. Sterkte ook zaterdag!! Dikke knuffelquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
Aj, Soempie, da's slecht nieuws. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je naasten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Cadzand__.html?p=7,2
Cobra, een paar weken terug merkte je hier nog wat over op
Het zou het ontmantelen wel wat makkelijker maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gezien het grote aantal en het formaat van een zeemijn denk ik landmijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |