Nee, meer dan dat (of minder, vanuit jouw visie op roken bezien)...quote:
Ik denk dat dit nog wel een hobbel is die te nemen is, ondanks de formele zaken die er aan vast zitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat leek me dus ook en dat lijkt me toch niet heeeeel gemakkelijk
Wat ik bedoelde is: steek je er een op uit automatisme?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan dat (of minder, vanuit jouw visie op roken bezien)...
Ik ben ook niet gedreven door gezondheids- of financiële redenen, maar ik zie wel in dat roken niet per se noodzakelijk is...
Goedkoper.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er nog niet over nagedacht maar waarom zou 100 zetels beter zijn dan 150?
Mjah, het was maar een suggestiequote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er nog niet over nagedacht maar waarom zou 100 zetels beter zijn dan 150?
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Cobra4, je kunt gaan bonnen schrijven.
Nee maar ik moet altijd enorm lachen (of huilen) om de hypocrisie van mensen. Ze bagatelliseren dat ze te snel rijden maar als iemand een keer een ongeluk veroorzaakt waarbij hij/zij ietsjes te hard gereden heeft...dan moet die persoon opgehangen worden aan de hoogste boom en is de politie zogenaam nergens te bekennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hear, hear.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar ik moet altijd enorm lachen (of huilen) om de hypocrisie van mensen. Ze bagatelliseren dat ze te snel rijden maar als iemand een keer een ongeluk veroorzaakt waarbij hij/zij ietsjes te hard gereden heeft...dan moet die persoon opgehangen worden aan de hoogste boom en is de politie zogenaam nergens te bekennen
Er moeten nou eenmaal grenzen getrokken worden.
En voor de mensen die roepen dat het wel gemakkelijk geld verdienen is: het is ook HEEL gemakkelijk om ze dat geld niet te laten verdienen door niet te hard te rijden.
Mijn hint: een koude kalkoen...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, meer dan dat (of minder, vanuit jouw visie op roken bezien)...
Ik ben ook niet gedreven door gezondheids- of financiële redenen, maar ik zie wel in dat roken niet per se noodzakelijk is...
Mark Rutte moet een keer dimmen met zijn brutale uitspraken, zijn uitgesprokenheid kan hem eens lelijk opbreken...quote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor Rutte net roepen: minder 2e kamerleden.
Hoe willen ze dat doen dan?
Dat was gisteren even een vreemde gewaarwording.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
Heh, zit ik net op de fiets terug van sporten, rij ik zowat MM voor zn sokken die buiten bij het restaurant staat te roken.
Was dat rookverbod toch nog ergens goed voor
Bij een kalkoen stop je vaak iets in z'n hol en dat mag jij met deze, ongetwijfeld goedbedoelde tip, ook doen, aangezien ik die al 100 keer gehoord heb zonder dat ik daar om gevraagd heb.quote:
Was je dan verkleed als zwarte piet? Want andere foto's heb je toch nooit hier gepost?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was gisteren even een vreemde gewaarwording.
WG had mij eergisteren getipt voor een parkeerplek in Leiden gisteren, wat momenteel geblocked is wegens de a.s. Leidens Ontzet-feesten, omdat ik daar dus een verjaardagsfeestje had in een restaurant.
Via SMS rond een uur of 19.00 uur contact met elkaar gehad, maar we waren al in Leiden en hadden al een prima parkeerplek gevonden.
Loop ik om een uur of 22.00 uur naar buiten om een peuk te roken, sta ik echt net 10 seconden buiten, stopt er een fietser en die roept: 'Hé 'MM'!'...
Ik kijk en denk: 'Wie is dat?'
Maar lang leve de fobo's hier en ik herkende WG.
Een minuutje of 5 staan praten en toen weer afscheid genomen, sigaret was ook op en slechts in je polo buiten staan was niet echt prettig.
Maar grappig om op deze iemand voor het eerst in IRL te ontmoeten...![]()
It's a small world...
Hangt af van het moment.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is: steek je er een op uit automatisme?
Dat deed mijn vader wel. Aardappels geschild? Draaien maar. Aardappels afgegoten: draaien maar. En dat de hele dag door.
Hij zei dat hij me herkende aan mijn kale kop...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was je dan verkleed als zwarte piet? Want andere foto's heb je toch nooit hier gepost?
Krijgen ze nu dan de Elzas en half Polen terug?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Duitsland heeft zojuist z'n schuld uit de Eerste Wereldoorlog afgelost
Die is al in 1988 afgelostquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe ver zijn ze met WO II?
Ik ben nog steeds m'n fiets kwijt
In voor-oorlogse Deutsche Marken of... ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Duitsland heeft zojuist z'n schuld uit de Eerste Wereldoorlog afgelost
En dan wel graag in contanten af te rekenen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zijn er dan 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 geweest
Ziek melden en je vrije dag terugkrijgen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ziekjes... sinds gisterenmiddag/avond koorts en keelpijn. Vanochten nog hogere koorts en net naar de dokter geweest: ik heb een fikse keelonsteking... nu aan de antibiotica... en weer naar bed. Ik ben ook een keertje vrij op vrijdag..
Dat heeft denk ik geen zin, ik ga nog wel even bellen met mn baas, ik weet niet of ik er maandag weer ben. Ik moet maar eens een keer goed uitzieken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ziek melden en je vrije dag terugkrijgen...
Sterkte!!
Waarom heeft dat geen zin?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik geen zin, ik ga nog wel even bellen met mn baas, ik weet niet of ik er maandag weer ben. Ik moet maar eens een keer goed uitzieken.
Dus ze weten dat jij (laten we zeggen) 2 weken op vakantie bent. Halverwege bel jij op: "ik ben ziek, schrijf deze dag even niet als vakantie" en dat accepteerden ze?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heeft dat geen zin?
Toen ik op vakantie mijn kruisband afscheurde, heb ik me ook ziek gemeld.
Ik was dan wel in de sneeuw en zon, maar op krukken, hinkend op één been, was dat niet echt een succes.
Maar het is geen moeten natuurlijk, ik heb ook wel eens een griepje in vrije tijd voor lief genomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |