Daarna niet meer gegeten nee en ik hou echt van mosselen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je toch tot mei genezen van mosselzucht?
Een keer per jaar mosselen, vind ik meer dan genoeg. Het zijn geen asperges.
Ik wel, maar ik zeg maar even niks, voor ik weer de 3 hoog achter om mn oren krijgquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich als of hij erop uit is dat echt iedereen hem uitkotst.
Ik snap niet hoe iemand het voor elkaar krijgt elke keer weer zo'n maf type in zijn bed te krijgen.
Jawel hoor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat ik hier nog pas Lies.
Nah op t moment valt dat wel mee, maar je bent er ook weer dus das een goed tekenquote:Ik lees wel veel in andere topic's. Dit is ook voor mij te veel kusjeskroel gedoe.
Gek is dat hè. Misschien is er dan iets in je lijf wat het nodig heeft. Dat is altijd mijn verklaring.quote:Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bezig met een fetafase. Het is nog net geen fetisj.
Ik aan bruidsschuitjes, zal eerdaags wel in walging omslaan, want teveel gegeten.quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben verslaafd aan tropical melange, van een heul andere orde maar wel lekker. En nee, ik flikker 't niet in iedere maaltijd
.
Je lichaam wil ej wat vertellen, maar wel verkaptquote:
Cc, hoe is het met de jellybeans? Nog steeds lekker?quote:[b]Op zondag 26 september 2010 10:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wat dan?quote:Op zondag 26 september 2010 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je lichaam wil ej wat vertellen, maar wel verkapt.
Maakt niet uit.quote:
Meuring!quote:Op zondag 26 september 2010 10:23 schreef Noek het volgende:
Ik heb laatst zo 4 kilo mosselen weggeknikkerd. Over zure mosselen gesproken. Ik gooide ze in de wasbak om ze schoon te maken en toen kwam er een meur waar ik echt van moest kokken. Dus ik bel die visboer. "Luister dan! Je hebt bakken in die vitrine liggen die echt niet goed meer zijn." Zegt die," Mosselen ruik je altijd."![]()
Zo naar die boer gereden en die smerigheid onder zijn neus gestopt. Shit zeg, die meur bleef nog hangen ook maar ik kon een nieuwe bak meekrijgen, dezelfde datum.Ja daaaag!
Gisteren overviel me opeens de angst dat ik iets heel essentieels was vergeten voor de reis. Oe! En nu schiet me te binnen dat ik nog een reisverzekering moet afsluiten, lijkt me toch wel slim.quote:Op zondag 26 september 2010 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even en je stapt op het vliegtuig!!! Heb je al pre-flight-jitters?
Ja dat was um, lijkt me duidelijkquote:Op zondag 26 september 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren overviel me opeens de angst dat ik iets heel essentieels was vergeten voor de reis. Oe! En nu schiet me te binnen dat ik nog een reisverzekering moet afsluiten, lijkt me toch wel slim.
Inentingen: check
Ticket: check
Hotelboeking: check
Creditcard volgepompt: check
Ik vind het spannend, zo'n reis naar de tropen in mijn eentje. Maar dan met name het tropendeel, alleen reizen doe ik bijna altijd. En het is lekkere spanning; zo'n kriebel in je maag vol verwachting.
Oh! En ik moet nog een nieuwe bikini. Dat zal dat essentiële wel zijn geweest!
Verzekeringspas van je ziektekosten...quote:Op zondag 26 september 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren overviel me opeens de angst dat ik iets heel essentieels was vergeten voor de reis. Oe! En nu schiet me te binnen dat ik nog een reisverzekering moet afsluiten, lijkt me toch wel slim.
Inentingen: check
Ticket: check
Hotelboeking: check
Creditcard volgepompt: check
Ik vind het spannend, zo'n reis naar de tropen in mijn eentje. Maar dan met name het tropendeel, alleen reizen doe ik bijna altijd. En het is lekkere spanning; zo'n kriebel in je maag vol verwachting.
Oh! En ik moet nog een nieuwe bikini. Dat zal dat essentiële wel zijn geweest!
Die zit standaard in mijn moneyclip geklikt. Interesting, non?quote:Op zondag 26 september 2010 11:17 schreef hondjes het volgende:
Verzekeringspas van je ziektekosten...
Mogge Caroquote:Op zondag 26 september 2010 11:05 schreef CarOnline het volgende:
Mogge all.
Nu serieus. Tis niet allemaal voor te lachen. Immers.
spa apple en (tijd vh jaar) choco pepernotenquote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben verslaafd aan tropical melange, van een heul andere orde maar wel lekker. En nee, ik flikker 't niet in iedere maaltijd
.
Genoeg gespard, handschoenen uit!quote:
Ja daaag, ik heb ze net aan, weet je hoeveel werk dat is, handjes inzwachtelen, handschoenen aan, die kutveters inrijgen ....quote:Op zondag 26 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Genoeg gespard, handschoenen uit!
Die kan je gewoon door snijden!quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaag, ik heb ze net aan, weet je hoeveel werk dat is, handjes inzwachtelen, handschoenen aan, die kutveters inrijgen ....
quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaag, ik heb ze net aan, weet je hoeveel werk dat is, handjes inzwachtelen, handschoenen aan, die kutveters inrijgen ....
Sommigen beginnen al om 3 uur 's ochtends te melken.quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij zijn boeren juist vroeg op!
Deze is meer van toepassing:quote:
Nee, Noek en jij zijn meer een soort Tag Team, zoals jullie elkaar bij repliek richting Teun, afwisselen, het zou me niks verbazen als jullie bij elke wissel ook een soort virtuele high five doenquote:Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
Wat is een kliek? Kom je dan bij elkaar over de vloer? Voor een BBQ bijvoorbeeld en val je elkaar dan constant bij en anderen gezamenlijk af? Bel en mail je veelvuldig?
Kut. Ik ben kliekloos.
Na God en Jezus een goede derde!quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Dat hoeft ook niet. Maar om dan direct de haatkaart te gaan trekken.
Alsjeblieft, hoe belangrijk denk je dat je in het echt bent?
No way, ik voel mij vrij om in de loop van vandaag of komende week terug te komen dat wat door jullie geschreven is of wordt. Kortom, nix einde discussiequote:Op zondag 26 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Genoeg gespard, handschoenen uit!
Ik neem aan dat Remlof, Pietje en Gert wel de score bijhouden met notes.
quote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No way, ik voel mij vrij om in de loop van vandaag of komende week terug te komen dat wat door jullie geschreven is of wordt. Kortom, nix einde discussie![]()
En teven ben ik toch echt benieuwd naar de trouwdatum van Noek en Gert.
quote:Op zondag 26 september 2010 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoezo doe ik dat zelf
Ondertussen wel kwijlen (of ruzie maken, want zo simpel zijn sommigen ook nog) in een Disana topic (hopelijk wordt Disaan snel beter), wel elkaar fêteren over iedere verkoudheid die langs komt en wel huilie huilie doen over iemand die al ongeveer tot stof verworden is en die de meesten nooit gezien hebben, dan vind ik dat zo ontzettend hypocriet dat ik niet goed weet of ik in lachen of huilen moet uitbarsten.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar voorlopig wordt het alleen maar erger. Heb mij net voor morgen ziek gemeld. Ondanks vier paracetemol en een handvol anti griep tabletten blijft de hoofdpijn en ik kan nauwelijks mijn ene been voor het andere zetten vanwege de spierpijn![]()
Eetlust heb ik nog wel volop, maar er loopt zoveel snot uit mijn neus dat ik nauwelijks tijd heb om tussen het snuiven door het voer naar binnen te werken.
quote:
Oh, gelukkig.quote:Op zondag 26 september 2010 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogge Caro
Nee, het leven is een tranendal![]()
Máár: lachen mag!
quote:Op zondag 26 september 2010 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga nu klieken met mijn neefje. Zo leuk. Het is niet alleen een kliek, maar we hebben ook een klik.
Vooral als we in een winkel komen waar ze Gstar of Etnies verkopen, dan klikt het behoorlijk
Gaaf dat je ook een posting hebt kunnen vinden waar ik mij ziek meld. En nu ben ik af of zoquote:
Teun heeft spatjes!quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen. Ik hoef zeker niets terug te lezen, hè?
Mooii.......zou het waarderen als je dus nu er over op houdt...daaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geldt ook voor Laysa trouwens, laat haar maar aangeven waar ik lullig heb gedaan over haar gedoe in ziekenhuizen en over haar ziekte. Je gaat het nergens vinden, helemaal nergens. Ook haar wens ik regelmatig sterkte.
Maar wekenlang schrijven dat je nog geen huis hebt, waarbij anderen dat zogenaamde onrecht nog eens versterken, dat vind ik gezeur. Ze heeft urgentie, ze krijg een mooie woning, wees blij dat dat hier geregeld wordt. En ja, dan moet je even wachten, so be it. Ze kunnen nergens woningen uit de grond toveren.
Als je op grond daarvan met mij klaar bent, dan vind ik dat heel prima.
Ik zou het gewoon doen, ik heb saaiere lectuur onder ogen gehadquote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen. Ik hoef zeker niets terug te lezen, hè?
Nu raak je ons wel heel diep hoor. Dat wordt weer huilend in slaap vallen. Ik vind jou zo stom! Heel erg stom.quote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
En teven ben ik toch echt benieuwd naar de trouwdatum van Noek en Gert.
Dan ga ik maar even douchen.quote:Op zondag 26 september 2010 12:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Teun heeft spatjes!
en zijn scharrel heeft spuitjes!
daar ben ik eigenlijk ook wel jaloers opquote:Op zondag 26 september 2010 09:51 schreef Noek het volgende:
4 hele uren slaap, dat klinkt fantastisch!
Teun, dat jij goede bedoelingen had/hebt richting laysa en D-K dat weet ik, maar het is de manier waarop, je had gepost dat ze nog blij mochten wezen met een dak boven hun hoofd, ik zeg er 1 ding over want anders loop ik me de hele dag hier thuis op te vreten erover.quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geldt ook voor Laysa trouwens, laat haar maar aangeven waar ik lullig heb gedaan over haar gedoe in ziekenhuizen en over haar ziekte. Je gaat het nergens vinden, helemaal nergens. Ook haar wens ik regelmatig sterkte.
Maar wekenlang schrijven dat je nog geen huis hebt, waarbij anderen dat zogenaamde onrecht nog eens versterken, dat vind ik gezeur. Ze heeft urgentie, ze krijg een mooie woning, wees blij dat dat hier geregeld wordt. En ja, dan moet je even wachten, so be it. Ze kunnen nergens woningen uit de grond toveren.
Als je op grond daarvan met mij klaar bent, dan vind ik dat heel prima.
Ja duh, jij hebt een abonnement op de Elsevier, zeker?quote:Op zondag 26 september 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen, ik heb saaiere lectuur onder ogen gehad
quote:Op zondag 26 september 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
En waar derden dan wel de vrijheid vandaan denken te halen om zogenaamd grappig en lollig te moeten doen over iemand die zichzelf injecteert met meuk en er slecht aan toe is, dat weet ik niet, maar bij mij staan die types te boek als <kan er geen woord voor vinden>
quote:Op zondag 26 september 2010 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
wel huilie huilie doen over iemand die al ongeveer tot stof verworden is en die de meesten nooit gezien hebben, dan vind ik dat zo ontzettend hypocriet dat ik niet goed weet of ik in lachen of huilen moet uitbarsten.
lieffie laat gaan....bij een lompe hork kom je gewoon niet binnen...tis de moeite nietquote:Op zondag 26 september 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun, dat jij goede bedoelingen had/hebt richting laysa en D-K dat weet ik, maar het is de manier waarop, je had gepost dat ze nog blij mochten wezen met een dak boven hun hoofd, ik zeg er 1 ding over want anders loop ik me de hele dag hier thuis op te vreten erover.
Laysa MOET gewoon een andere woning, weet je Teun, als ze maar ff op de tocht zit dan is het te laat dit is gewoon urgent, en al vind jij dat hun er over zeiken, wat ik juist niet vind had je het ook op een subtielere manier kunnen verwoorden.
Ik spoor niet, ik ben een narcist en ik ben de echte borderliner, alles volgens de diagnose van Dokter Noek.quote:Op zondag 26 september 2010 08:32 schreef Noek het volgende:
Rot.Op.Teun, met je boehoe verhalen. Ik hield me notabene nog wijselijk stil over dat verhaal van je. Jij moest het weer over "ze" hebben. Nou klaar, prik terug met een alleen maar een,"Ja, natuurlijk." Toen ging het weer rap over mijn karakter en daar ga je nat en krijg je een beuk terug. Gezien het feit dat jij me al jaren een borderliner noemt, ga alsjeblieft zelf eens langs een arts.
Behalve een afschuwelijke narcist ben jij toch echt degene met borderline-trekjes.
Oooh, heeft iemand het gezellig, Daar is Teun want hij wil aandacht, hoe maakt niet uit, negatieve aandacht is ook aandacht. Als een jengelende kleuter. Met het grootste gemak wens je iemands kind dood maar nodig je diegene uit voor een bbq.Je spoort niet en je vriendinnen nog minder maar die zoek je er waarschijnlijk op uit want zo ben jij nooit de meest geschifte. Maar ondertussen iedereens relatie bekritiseren. God, waar haal je het lef eigenlijk vandaan.
![]()
[..]
Alsjeblieft hoor. Al mijn zintuigen staan juist weer op scherp als die weer zgn aardig gaat doen dus liever niet.
Ja je bent af, maar niet omdat je zelf ook je griepjes en verkoudheidjes meldt, maar omdat je dit anderen verwijt terwijl je het zelf ook doet.quote:Op zondag 26 september 2010 12:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaaf dat je ook een posting hebt kunnen vinden waar ik mij ziek meld. En nu ben ik af of zo
Als je de strekking niet begrijpt, ook niet van mijn teksten van afgelopen nacht, dan houd het op hè
Maar geef maar aan waar ik hier of per PM lullig heb gedaan over je zus, dat heb ik namelijk niet gedaan, integendeel, ik schreef daar andere dingen over![]()
En waar derden dan wel de vrijheid vandaan denken te halen om zogenaamd grappig en lollig te moeten doen over iemand die zichzelf injecteert met meuk en er slecht aan toe is, dat weet ik niet, maar bij mij staan die types te boek als <kan er geen woord voor vinden>
Laat me dan in elk geval één achilleshiel hebben. Die van jou zijn ontelbaar aldus dr. Oetker, Snuggles, jwz.quote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik spoor niet, ik ben een narcist en ik ben de echte borderliner, alles volgens de diagnose van Dokter Noek.![]()
De enige posting waar jij op los bent gegaan is de posting waar ik iets zeg over het feit dat jij en Gert elkaar wel erg veel aandacht en "warmte" geven (in die posting werden overigens ook nog eens geen namen genoemd, maar je trok de schoen onmiddelijk aan) Zoveel dat je er bijna wat van gaat denken. Dat schreef ik op, meer niet. De wijze en de felheid waarop jij daarop reageert geeft enkel meer te denken, in ieder geval absoluut niet minder. Het lijkt een achilleshiel.
Het ene is een reactie op het ander. Als mensen huilie gaan doen, tot tranen toe bewogen zijn over iemand die ze nooit ontmoet hebben en waarvan het heengaan inmiddels meer dan een jaar geleden is, vervolgens wel over iemand die er slecht aan toe grapjes en lolletjes maken, dan neem ik die mensen toch echt niet meer serieus en vind ik dat, zacht uitgedrukt, uitermate hypocriet.quote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik doe dus niet huilie huilie om iemand die ik niet ken en ik zal je oprecht condoleren als die scharrel van je de spuit iets te hard heeft geraakt.![]()
Als jij een discussie niet op een hoger niveau kan voeren dan verlaag ik me wel tot die van jou. Hier zat je toch op te wachten, druildruif?
Ik ben niet aan het rellen, ik ben postings aan het beantwoorden. Zelfs dat onderscheid kun je moeilijk maken.quote:Op zondag 26 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat me dan in elk geval één achilleshiel hebben. Die van jou zijn ontelbaar aldus dr. Oetker, Snuggles, jwz.
Denk maar raak voor een knaak. Jij zal me jeuken maar ik krab wel terug. Je hebt nog steeds je gewilde rel.
*fap fap*
Ik vind het prima dat je je verlaagd tot mijn niveau, maar je zit er nu een tikkie onder. Dit lijkt op eerste klas kleuterschoolquote:Op zondag 26 september 2010 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
en verder Teun, klim in een beum! Domme aap!
Ik zou mij, als man van moeder met twee kinderen, achter de oren krabben bij het lezen van haar teksten richting een medeposter. Het valt gewoon op, daar doe ik melding van.quote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef hondjes het volgende:
Maar wat je ..bijna.. gaat denken, ga je niet op internet gooien.
Je zet nu een moeder met twee kinderen te kakken, terwijl je niets weet, alleen maar vaag iets denkt.
dit schaadt mensen, is not done, en onbehoorlijk gedrag.
Maar je hebt hem wel. Dit is wat je wilde, Billy. Twee weken terug! Weg met de vertrutting, gaaaaan!quote:Op zondag 26 september 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het rellen, ik ben postings aan het beantwoorden. Zelfs dat onderscheid kun je moeilijk maken.
Hij schaadt mij niet en mijn relatie ook niet hoor. No worries. Het is weer een psycho on the internet, zolang die mijn adres niet heeft is er niks aan de hand.quote:Op zondag 26 september 2010 12:53 schreef hondjes het volgende:
Maar wat je ..bijna.. gaat denken, ga je niet op internet gooien.
Je zet nu een moeder met twee kinderen te kakken, terwijl je niets weet, alleen maar vaag iets denkt.
dit schaadt mensen, is not done, en onbehoorlijk gedrag.
Ach wat ben je ook een klootviool als je DAT NIET BEGRIJPT.quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ene is een reactie op het ander. Als mensen huilie gaan doen, tot tranen toe bewogen zijn over iemand die ze nooit ontmoet hebben en waarvan het heengaan inmiddels meer dan een jaar geleden is, vervolgens wel over iemand die er slecht aan toe grapjes en lolletjes maken, dan neem ik die mensen toch echt niet meer serieus en vind ik dat, zacht uitgedrukt, uitermate hypocriet.
Dus je bent al een uur uitgejankt?quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
Nou ophouden hoor jullie, ik zit hier al de hele ochtend te janken achter m'n pc![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
Nou ophouden hoor jullie, ik zit hier al de hele ochtend te janken achter m'n pc![]()
Prima, vergeet rustig die andere teksten die je ook te lezen hebt gekregen van mij over je zus. Vergeet ook de teksten achterlangs en fixeer je op een andere reactiequote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja je bent af, maar niet omdat je zelf ook je griepjes en verkoudheidjes meldt, maar omdat je dit anderen verwijt terwijl je het zelf ook doet.
Het is lomp, ondoordacht en weinig meelevend als je zegt dat Laysa hier constant loopt te miepen over haar urgentie.
Een tijdje geleden heb ik hier het e.e.a. gezegd over mijn zus en werd daar lief en meelevend door andere users op gereageerd, waarin jij het nodig vond te melden dat je het een kleffe boel vond. Ik zal wel lichtgevoelig zijn, maar ik heb dat ook als lomp ervaren.
Het verzoek dat ik maar over mn infuus moest struikelen was zeker liefhebbend bedoeldquote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prima, vergeet rustig die andere teksten die je ook te lezen hebt gekregen van mij over je zus. Vergeet ook de teksten achterlangs en fixeer je op een andere reactie![]()
Ik vond het hier echt een soort van "koetsie koetsie, wat zijn we toch allemaal zielig reeks" worden, daar heb ik regelmatig iets over gezegd de laatste weken. Dat je opmerkingen daarover als lomp hebt ervaren, dat kan, maar nooit heb ik lullig gedaan over jouw zus, nooit heb ik lullig gedaan over Laysa haar ziekte, dat blijft recht overeind.
En ja, 't is weer zover, ik moet weg
Ja, net als ik met je wil pratenquote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ja, 't is weer zover, ik moet weg
Dat jij het een verzinsel noemt, dat is schokkend. Dat aardig wat mensen hier in aanvang Laysa afdeden als nummer zoveel met een infuus, dat is pas schokkend. Ik deed dat toch echt niet.quote:Op zondag 26 september 2010 13:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ach wat ben je ook een klootviool als je DAT NIET BEGRIJPT.
Dat jij dat wil vergelijken met een van je verzinsels vind ik uitermate schokkend.
Dat jij Manu hier mee wil vergelijken, met iemand die we niet kennen, niets van willen weten en zelfs niet eens geloven dat ze bestaat. Dat jij niet snapt dat sommigen even weer terug in de tijd worden geworpen als dat topic omhoog geschopt wordt, en dat zij dan even stilstaan bij wat Manu NIET geworden is, geen kans voor heeft gehad en dat we zijn geintjes missen, dat jij dat niet wil snappen Teun, dat moet je zelf weten. Maar hou je bek hier over op Fok.
Ga Manu, die we allemaal kennen, niet vergelijken met een of andere wazige scharrel.
Dit is het laatste wat ik tegen je zeg. Ever.
Ik heb de klok vannacht een uur teruggezet, qua zomer en wintertijd maak ik altijd m'n eigen regelsquote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus je bent al een uur uitgejankt?
Lees en plaats dan ook even de tekst van jou waarop ik die reactie plaats. En neem die reactie dan ook vooral heel serieus. Jezus, jij bent echt ook verworden tot iets wat je absoluut niet was.quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het verzoek dat ik maar over mn infuus moest struikelen was zeker liefhebbend bedoeld
quote:Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Struikel jij ff lekker over dat fucking infuus van je
Wanneer ga je ermee beginnen?quote:Op zondag 26 september 2010 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat zwijgen inderdaad de beste oplossing is.
Of jij teun...je was leuk en vermakelijk...Nu kom je verzuurd en rancuneus overquote:Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lees en plaats dan ook even de tekst van jou waarop ik die reactie plaats. En neem die reactie dan ook vooral heel serieus. Jezus, jij bent echt ook verworden tot iets wat je absoluut niet was.
Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.quote:
Als reactie op deze en je bent wel erg dom als je denkt dat die tekst van mij een serieuze was:quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet je bek houwe ouwezeikkut die je dr rond loopt
Had ik het over mezelf dan? Begrijpend lezen is, naast empathie en mensenkennis niet echt een van je fortes?quote:
Nah...das wel waar wat Bob hier zegt...quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.
Hoe kun je mij in vredesnaam rancuneus noemen, ik "tekst" nog immer tegen iedereen die mij ooit verguisd heeft en/of nog steeds verguisd.quote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of jij teun...je was leuk en vermakelijk...Nu kom je verzuurd en rancuneus over
Verschil in die twee reacties is dat jij het gelijk weer persoonlijk maakt, met dat infuus.quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als reactie op deze en je bent wel erg dom als je denkt dat die tekst van mij een serieuze was:
[..]
Probeer maar eens een ploeg op te warmen en op te smikkelen! Dat is heel wat anders hoor!quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe je het noemt; teams, ploegen, het blijven kliekjes
quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe je het noemt; teams, ploegen, het blijven kliekjes
Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.quote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Je moet onmiddelijk afstand van die vrouw nemen. Ze zet je zelfdestructie in gang. Die zee van ellende is voor jou niet over te steken en zal jezelf in de woeste golven doen verdwijnen. Ze heeft professionele psychische hulp nodig, eventueel een curator. Voor jou verooraakt het enkel ellende en verderf welk je eigen leven kapot maakt. Ondank is 's werelds loon.
Wees dan in ieder geval voorzichtig met jezelf.quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.
Je hebt hier nu ook wat dingen in gang gezet. Ben je nu hier ook weg?quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.
Tijdens de Hongerwinter zeiden ze geen nee tegen een knapperig gebakken ploeg hoor, die ging zo na de tulpenbollen en de bouvier van de buurman naar binnenquote:Op zondag 26 september 2010 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer maar eens een ploeg op te warmen en op te smikkelen! Dat is heel wat anders hoor!
Want jij bent niet persoonlijk en jij vult niets in met al die aannames die je ook afgelopen nacht weer deed?quote:Op zondag 26 september 2010 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verschil in die twee reacties is dat jij het gelijk weer persoonlijk maakt, met dat infuus.
En als je zo de reacties eens leest, in dit topic, is iedereen dom, want ze snappen je verkeerd.
Of zou het dan misschien toch aan jouw manier van posten liggen? ......
Ik dacht werkelijk dat je zojuist schreef dat je je stil zou houdenquote:Op zondag 26 september 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt hier nu ook wat dingen in gang gezet. Ben je nu hier ook weg?
Dat vroeg ik niet, maar in Jip en Janneke taal dan maar:quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want jij bent niet persoonlijk en jij vult niets in met al die aannames die je ook afgelopen nacht weer deed?
* Denkt nog even terug aan naamswisseling en wat er toen van jouw kant in mijn richting kwam![]()
Ik vind jou alvast wel dom, iedereen mag mij ook dom vinden, daar ging en daar gaat het nu niet over.
Tijdens de hongerwinter at mijn hele familie bij oom Fritz fazant en rundvlees.quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Tijdens de Hongerwinter zeiden ze geen nee tegen een knapperig gebakken ploeg hoor, die ging zo na de tulpenbollen en de bouvier van de buurman naar binnen
Waarvoor dankquote:Op zondag 26 september 2010 13:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had ik het over mezelf dan? Begrijpend lezen is, naast empathie en mensenkennis niet echt een van je fortes?
Zowaar toch nog een post waar ik om moest lachen in dit topicquote:Op zondag 26 september 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja duh, jij hebt een abonnement op de Elsevier, zeker?
Ik krijg niet IEDEREEN over mij heen. En wie ik wel over mij heen krijg zijn die mensen die zich ooit door mij nogal aangesproken hebben gevoeld en waarbij het schijnbaar zo diep zit dat ze het ene onderwerp niet meer kunnen onderscheiden van het andere.quote:Op zondag 26 september 2010 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Dat vroeg ik niet, maar in Jip en Janneke taal dan maar:
Waarom denk je zelf dat je iedereen nu over je heen krijgt?
Ik beledig daar niemand mee volgens mij. Het gaat ook niet om iets levensbedreigends. Het valt mij op, daar doe ik melding van. Als ik schrijf over mijn buurvrouw krijg ik ook van alles naar mijn oren. Dat mag, dat kan, maar dan mogen zaken die mij opvallen toch ook gemeld worden.quote:Op zondag 26 september 2010 13:20 schreef Toverheks het volgende:
ik snap werkelijk niet wat je hier allemaal mee wilt bereiken Teun, iemand beledigen dat ze *iets* heeft met een ander etc.( en al is het zo dan gaat het ons geen ene reet aan, al werkt ze het hele forum af ppffttt )
Linkse mensen hebben geen gevoel voor humorquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Zowaar toch nog een post waar ik om moest lachen in dit topic
Goeiemiddag.
En rechtse mensen geen empathiequote:Op zondag 26 september 2010 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Linkse mensen hebben geen gevoel voor humor
Ik heb jou nooit als verzinsel gezien en hoefde dat destijds ook niet toe te geven. Ik nam je vanaf het begin serieus, was hooguit wat afwachtend.quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Technisch gezien zag iedereen mij als een verzinsel toendertijd Teun...ook jij, heb jezelf toegeven. dat je later iets verder keek dan je neus lang was: klasse!
maar dat betekend niet dat nu je zelf niet zo heel lekker in je vel zit iedereen maar als een lompe boer onder de grond moet schoffelen
Ik ben links en heb ook geen empathiequote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En rechtse mensen geen empathie
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Ohja, want ik ben hier nooit het onderwerp geweest van sneren en grappen en grollen.quote:Op zondag 26 september 2010 13:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik krijg niet IEDEREEN over mij heen. En wie ik wel over mij heen krijg zijn die mensen die zich ooit door mij nogal aangesproken hebben gevoeld en waarbij het schijnbaar zo diep zit dat ze het ene onderwerp niet meer kunnen onderscheiden van het andere.
Los van het feit dat deze SC door de jaren heen altijd iemand nodig heeft gehad waar men lekker als hun frustraties op kan botvieren gepaard gaand met dom groeps- kuddegedrag.
Maar hey, daar lig ik niet wakker van, komt u maar, ik reageer wel. Teksten blijven nu staan, dat is prima.![]()
Maar waar blijf jij dan, je stelde gisteren vragen, ik beantwoord ze en vervolgens laat je de antwoorden links liggen en stel je weer een andere vraag. Ga eens in op de antwoorden en verzin niet immer iets nieuws om mij klem proberen te lullen, want dat is wat je aan het doen bent.
nou ik vind zulke dingen wel beledigend, en laten we het over je buurvrouw maar niet hebben, iedereen was blij voor je, iedereen dacht leuk teun heeft leuke griet, maar ga je er zelf achteraf over posten dat ze jan en alleman ligt te neuken etc. en dat je haar nog steeds aardig vind nou dan heb ik ook zoiets van Teun doe is ff normaal dat wijf spoort niet en ja dan zegt ook iedereen daar zijn mening over, als jij dat nu om je oren mee slaan vind, ja dat vind ik fout.quote:Op zondag 26 september 2010 13:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik beledig daar niemand mee volgens mij. Het gaat ook niet om iets levensbedreigends. Het valt mij op, daar doe ik melding van. Als ik schrijf over mijn buurvrouw krijg ik ook van alles naar mijn oren. Dat mag, dat kan, maar dan mogen zaken die mij opvallen toch ook gemeld worden.
Als het over bereiken gaat, op Fok! bereik je per definitie niets, 't is vaak basaal en banaal tijdverdrijf.
Ik hou anders heel van dierenquote:Op zondag 26 september 2010 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En rechtse mensen geen empathie
Zo, hebben we dat ook weer gehad.
Laterquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik moet nu wel echt weg. Da's vast fijn voor sommigen![]()
Tot later dan maar weer en lief zijn voor elkaar![]()
Ja duh, dat is dé oorzaak en het begin van deze discussie. Maar dat mag toch ook? We hoeven het toch niet met elkaar eens te zijn en jouw IEDEREEN mag mij toch ook gerust een lul vinden?quote:Op zondag 26 september 2010 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Andere mensen hebben een ander referentiekader misschien.
Mooi, dan start ik nog even een muziekje in.quote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hey remlof, hoe was Rotterdam gisterenavondquote:Op zondag 26 september 2010 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Zowaar toch nog een post waar ik om moest lachen in dit topic
Goeiemiddag.
Laterquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook dat zal de meesten inmiddels jeuken. /promens carequote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mwah, niet echt de moeite waard eigenlijk. Wel een stel FOK!kers gezien, dat was wel leuk.quote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey remlof, hoe was Rotterdam gisterenavond
Ik vind het voorbeeld niet zo goed gekozen, de een heeft hier vrijwel dagelijks gepost en de ander maakt geen deel uit van deze sc, misschien indirect en dus ook wat medeleven waard, maar toch wel een wezenlijk verschil. Voor mij dan.quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ene is een reactie op het ander. Als mensen huilie gaan doen, tot tranen toe bewogen zijn over iemand die ze nooit ontmoet hebben en waarvan het heengaan inmiddels meer dan een jaar geleden is, vervolgens wel over iemand die er slecht aan toe grapjes en lolletjes maken, dan neem ik die mensen toch echt niet meer serieus en vind ik dat, zacht uitgedrukt, uitermate hypocriet.
oke dus toch wel een klein beetje gezelligquote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, niet echt de moeite waard eigenlijk. Wel een stel FOK!kers gezien, dat was wel leuk.
Ik dacht kloon nr zoveel. Volgens mij dacht ik toen dat je een kloon van Lobasca was.quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Technisch gezien zag iedereen mij als een verzinsel toendertijd
Sneu voor haar. Goed voor jou, maar toch sneu voor haar. Als ze je zo vaak belt enzo dan heeft ze in jou wel een houvast gevonden. Maar die zal ze dan hopelijk vinden in de hulp die je voor haar regelt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook geen reden om er proberen überleuke en lollige teksten over te plaatsen Marrije. "Soort zoekt soort" vond ik dan ook een pittige opmerking in mijn richting. Alsof ik pillen slik, spuiten in mijn flikker duw, inmiddels rond de 50 kilo weeg, in een psychose zit, etc. Als reactie daarop trek een vergelijk met postings over Manu (R.I.P.), volgens mij kan het voorbeeld wel.quote:Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het voorbeeld niet zo goed gekozen, de een heeft hier vrijwel dagelijks gepost en de ander maakt geen deel uit van deze sc, misschien indirect en dus ook wat medeleven waard, maar toch wel een wezenlijk verschil. Voor mij dan.
zat je al die tijd in je blote reet?quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kleren aan, notebook gaat dicht, doeg!
Ik wel. Nou ja in badjas. Het is zondag hè?quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef anufri het volgende:
[..]
zat je al die tijd in je blote reet?
lolquote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef anufri het volgende:
[..]
zat je al die tijd in je blote reet?
Nee, is zijn neef, mijn Griek heet geen Papadopoulos voor de duideelikheid,quote:Op zondag 26 september 2010 14:14 schreef remlof het volgende:
En ik altijd maar denken dat Papadopoulos De Griek wás
Hoi FANN
ow en Hoi Remquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Nee, is zijn neef, mijn Griek heet geen Papadopoulos voor de duideelikheid,
mama Papadopoulos is zussie van Papa Griek
zo zit dat dus
quote:
Ah ok, ik snap het. Denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Nee, is zijn neef, mijn Griek heet geen Papadopoulos voor de duideelikheid,
mama Papadopoulos is zussie van Papa Griek
zo zit dat dus
jij kan precies zien welke ploatje in Athene zijn gepost of in Amsterdam toch ?quote:
Maar het dikgedrukte heb ik dus niet meegekregen Teun. Zoals ik al eerder zei, ik wist niet eens over wie het ging, ik dacht over de buurvrouw. Maar het ging over je nieuwe vlam. Wat ik las was dat ze in de war was en dat ze werd geslagen door een exman die is overleden en dat ze seksueel was misbruikt. Waarop ik dacht dat ze destijds behoorlijk van het pad was en daar nog steeds niet van was hersteld.quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook geen reden om er proberen überleuke en lollige teksten over te plaatsen Marrije. "Soort zoekt soort" vond ik dan ook een pittige opmerking in mijn richting. Alsof ik pillen slik, spuiten in mijn flikker duw, inmiddels rond de 50 kilo weeg, in een psychose zit, etc. Als reactie daarop trek een vergelijk met postings over Manu (R.I.P.), volgens mij kan het voorbeeld wel.
Kleren aan, notebook gaat dicht, doeg!
Hoi.quote:
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinquote:
Ja sorryquote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinIk heb nooit zoveel aandacht van Noek en Cc
Die stomme kut Teun krijgt alles en ik krijg niets!
Even over dat kattenluikjequote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja sorrywe dachten dat je vast zat in het kattenluikje...vanaf nu zal ieders aandacht op jou gericht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even over dat kattenluikjeIk liep van de week 's avonds even naar de keuken om wat drinken te halen voor mij en mijn WoWende meiske, zie ik de kat letterlijk half door dat luikje hangen
één potje en zijn verwilderde koppie in pure paniek
Hij hing echt zo: weeeeeh!11!!
![]()
![]()
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je nou een kinderopvang dinges hebt... Dan noem je dat toch niet "Pido"
Moet je maar over Gert beginnen. Dat is mijn achilleshiel, voor Gertie schop ik ieders periost aan gort.quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinIk heb nooit zoveel aandacht van Noek en Cc
Die stomme kut Teun krijgt alles en ik krijg niets!
Mjah, ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat er uit Klundert niets naars over Der Gert gaat komenquote:Op zondag 26 september 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je maar over Gert beginnen. Dat is mijn achilleshiel, voor Gertie schop ik ieders periost aan gort.
True story!
Ja, dat begrijpen we allemaal ook wel.quote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat er uit Klundert niets naars over Der Gert gaat komenGodverdomme
![]()
Ik ging hem nog twitteren maar dat heeft hij denk ik niet gezien
Ik wil eerst Brinta!quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat begrijpen we allemaal ook wel.
Knoflooksoep!
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
The American naar woensdag verzet.
DVD-middagje.
Ik vond die banzai-katjes leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
Ik vond de Banzai van Dementor zo grappig. Dat zou ik nl ook roepen thuis. Of heb ik dat al eens verteld, ja hè?![]()
BANZAI!!!!111!!
quote:Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even over dat kattenluikjeIk liep van de week 's avonds even naar de keuken om wat drinken te halen voor mij en mijn WoWende meiske, zie ik de kat letterlijk half door dat luikje hangen
één pootje en zijn verwilderde koppie in pure paniek
Hij hing echt zo: weeeeeh!11!!
![]()
![]()
even dacht ik dat achter die spoiler een foto van die kat zat van moment suprêmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het vervelende aan jou is dat je geen films opnoemt die ik tot op de grond af kan branden, maar die ik op wil gaan zoeken en wil gaan kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ben nog aan het twijfelen. Of Precious, voordat ik 'm naar Heksie verscheep, of die verfilming van Animal Farm, maar dat schijnt een happy ending te hebben en dat is stom. Of een ouwetje à la Maltese Falcon. Op de een of andere manier is zondagmiddag vaak het domein van films uit den ouden doosch.
Dat had hilarisch geweest natuurlijk, maar nee, dat arme beestjequote:Op zondag 26 september 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
even dacht ik dat achter die spoiler een foto van die kat zat van moment suprême
quote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Elke keer als er iets in het nieuws is over die Roma moet ik automatisch aan Noek denken [ afbeelding ]
Dank je voor dat nummerquote:Op zondag 26 september 2010 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Ooh-la-la!
Want your bad romance
[ afbeelding ]
Oh-oh-oh-oh-oooh!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sto-sto stoma-maha! [ afbeelding ]
Ik hou toch zo van Frans.quote:J'veux ton amour
Et je veux ton revenge
J'veux ton amour
I don't wanna be friends
Hippe shit.quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
Het wordt Precious.
My Precious ... Zie mij linken naar Lord of the Rings!
quote:Op zondag 26 september 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou nou 's op over Teun de hele tijd.
Heb je ook Sergio uitgezwaaidquote:
Dank je TV-Heks ik was t anders glad vergeten vanaaf....quote:Op zondag 26 september 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
Een greep uit het tv aanbod van vanavond.
BRON DE TV GIDS.
Ned.1
18:10 NOS Studio Sport
19:00 NOS Studio Sport Eredivisie
22:10 NOS Studio Voetbal Met J v Gelder![]()
Ned.2
20:15 Verborgen verleden Voor wie van Biografieen enzo houd.
Nederlands bekendste actrice Monique van de Ven wil weten wat voor man haar vader was. Hij stierf toen Monique vijf jaar was. Nu, meer dan vijftig jaar later, gaat ze op zoek naar zijn geschiedenis. Haar vader kwam uit een gezin, waar veel van de kinderen werd verwacht. In de archieven ontdekt Monique een verzwegen geschiedenis van gestorven kinderen, die de jeugd van haar vader onmiskenbaar heeft getekend. En bij de emotionele hereniging met haar nicht begint Monique te begrijpen onder welke druk haar vader geleefd moet hebben.
Retour Uruzgan Ned 2
Dramaserie 21:05 Een nieuwe Drama serie
over de impact van een militaire missie.
Eerste luitenant Huub Beckers komt na een bermbomincident thuis om zijn collega te begraven. Op het oog lijkt hij onaangedaan. Toch gaat de dagelijkse gang van zaken in de familiebakkerij hem niet zo makkelijk af als hij wil laten blijken. En dan is er dat ongeleide projectiel: journaliste Judith Wezendonk, met haar vragen en beschuldigingen.
Ned.3
20:15 Penoza Gewijzigd of aangevuld programma 3e afklevering voor o.a. Liesje en Jian
21:10 Jan Smit, de zomer voorbij voor Annie![]()
23.35 I'm a boy anorexic RTL 4
Documentaire
Het zijn niet alleen meiden die lijden aan eetstoornissen, ook jongens kunnen deze eetstoornissen ontwikkelen. Het is alleen zo dat bij jongens vaak de symptomen over het hoofd gezien worden. Deze rakende documentaire volgt drie jongens die op zoek zijn naar antwoorden op hun gevecht tegen anorexia.
RTL5 Herhaling van afgelopen donderdag
18:05 Expeditie Robinson 2010: Refreshed
21:30 Glee Voor als je de afgelopen 2 afleveringen had gemist.
22:30 Glee
SBS6 22.55 Reportage: De meisjesmoordenaar
Documentaire
Peter Tobin is inmiddels 63 jaar oud en is waarschijnlijk de ergste seriemoordenaar van Groot-Brittannië. Hij werd eind vorig jaar veroordeeld voor de moord op drie jonge meisjes, maar zelf zou Tobin aan een celgenoot verteld hebben dat hij 48 slachtoffers heeft gemaakt. Sindsdien hult hij zich in stilzwijgen. Een speciaal daartoe opgericht Brits speurdersteam graaft nu in zijn verleden en hoopt zo zijn volledige criminele loopbaan te reconstrueren.
quote:Op zondag 26 september 2010 17:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dank je TV-Heks ik was t anders glad vergeten vanaaf....
Verhip, moet ik nog kijken, heb "Sam" gekeken donderdag.quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb je ook Sergio uitgezwaaid![]()
ben blij dat hij het eiland moest verlaten
Ik ga nu kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik heb niet gekeken naar ER en ga straks ook niet kijken
Jee, wat afgrijselijk lelijk zeg! En volgens mij was de ene nog een paar pondjes zwaarder dan de andere ook.quote:
was heerlijk weer he Deissyy maar nu is het echt koud zit met badjas aanquote:Op zondag 26 september 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
Ze zitten hier te Guitar Hero-en dus ik denk dat dat mn beeld is vanavond
Das gitaar spelen op de Wii spelcomputer....ik vind er niks aan maar de jongens zijn lekker rustig zoquote:Op zondag 26 september 2010 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was heerlijk weer he Deissyy maar nu is het echt koud zit met badjas aanwant wil de cv nog niet onhoog gooien..
Laysa wat is Guitar hero en
oh oke, ik dacht al, wat is dat nou weer hahaquote:Op zondag 26 september 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das gitaar spelen op de Wii spelcomputer....ik vind er niks aan maar de jongens zijn lekker rustig zo![]()
Dr zat geen afkorting inquote:Op zondag 26 september 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, ik dacht al, wat is dat nou weer haha
oh ik zie D-K al staan, fanatiekquote:Op zondag 26 september 2010 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr zat geen afkorting in![]()
Dan heb je dus zo'n kleine nepgitaar en speel je mee met de muziek....
Ze zitten gewoon...maar zo iets jaquote:Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik zie D-K al staan, fanatiek
net zoals dat lucht gitaar spelen doen ze zulke gebaren erbij
vanmiddag was het hier 23 gr. in de huiskamer, zelf balkondeur stond open, nu toch maar de cv hoger gezet.quote:Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef Copycat het volgende:
En of ik de verwarming een tikkie naar boven heb gezet. 17,5 graad vind ik echt te fris voor in de huiskamer.
Hier de zusjes Paay samen in de eighties:quote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
Nu bij Carlo&Irene Yvonne, zus van LaPaay, nou en la Paay maar beweren ze heeft niks aan zich zelf laten doen, deze Yvonne is jonger dan haar zus, maar ziet er toch toch heel wat ouder oud.
wat wel leuk is ze hebben echt exact de zelfde stem.
Grappig, echt.quote:Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie zo heul Pietje voor me die nu licht beledigt is omdat hij gister op zijn flikker kreeg toen hij die post weghaalde... En dat hij nu zo rond zijn pc aan het ijsberen is omdat hij al die "lelijke woordjes" toch wég wil hebben maar het niet mag!![]()
Serieus, ik zit al dagen te huilen voor mijn pc.
Ho, sorry hoor. Ik weet niet eens welke post van CarO je bedoeltquote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Grappig, echt.
Zo ver zit je er overigens niet naast. Ik vind de post van CarO oprecht erg ja, dat er over de rug van een overleden user rellen uitgevochten 'mogen' worden in een forum waar ik mod ben. Maar misschien moet ik dit ook relativeren. Who cares, immers.
Lees gerust alles terug en kom met een inhoudelijke reactie.quote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ho, sorry hoor. Ik weet niet eens welke post van CarO je bedoelt
Een mengelmoes vanquote:Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees gerust alles terug en kom met een inhoudelijke reactie.
ze heten geloof ik Silvana, zoiets, is toen uit een rijdende auto gesprongen bewust, zoiets staat me nog bij.quote:Op zondag 26 september 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier de zusjes Paay samen in de eighties:
Wie was die derde ook alweer?
Mjah, ik zie niet in waarom ik met een inhoudelijke reactie zou moeten komen, maar goed.quote:Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees gerust alles terug en kom met een inhoudelijke reactie.
Thank god for that...Bij wijze van spreken dan!...maar wel een goede poging die samenvattingquote:Op zondag 26 september 2010 22:00 schreef Jian het volgende:
Niemand durft meer![]()
Okee, de gerelativeerde versie:
Teun is het "zoetsappige geleuter" een beetje zat en vindt dat de SC wel wat reuring kan gebruiken. Teun doet wat "puntige" uitspraken om het vuurtje wat op te stoken en sommige users vinden die uitspraken belangrijk genoeg om "puntig" terug te reageren. De moderatie houdt persoonlijk niet zo van dit soort reuring en begint "emotioneel", nogal eenzijdig posts te verwijderen. O.a. hierdoor wordt de discussie toegespitst op het onderwerp hypocrisie en voorbeelden worden aangedragen. Het aangedragen voorbeeld van reacties jegens een overleden user versus reacties op de misère van een relatie van Teun vindt niet iedereen even geslaagd en sommigen vinden het zo belangrijk wat Teun daarover zegt dat ze daar zeer geëmotioneerd op reageren...
En morgen komt de zon gewoon weer op
Bullshitquote:Op zondag 26 september 2010 22:00 schreef Jian het volgende:
Niemand durft meer![]()
Okee, de gerelativeerde versie:
Teun is het "zoetsappige geleuter" een beetje zat en vindt dat de SC wel wat reuring kan gebruiken. Teun doet wat "puntige" uitspraken om het vuurtje wat op te stoken en sommige users vinden die uitspraken belangrijk genoeg om "puntig" terug te reageren. De moderatie houdt persoonlijk niet zo van dit soort reuring en begint "emotioneel", nogal eenzijdig posts te verwijderen. O.a. hierdoor wordt de discussie toegespitst op het onderwerp hypocrisie en voorbeelden worden aangedragen. Het aangedragen voorbeeld van reacties jegens een overleden user versus reacties op de misère van een relatie van Teun vindt niet iedereen even geslaagd en sommigen vinden het zo belangrijk wat Teun daarover zegt dat ze daar zeer geëmotioneerd op reageren...
En morgen komt de zon gewoon weer op
gewoon oogkleppen op en oorwarmers op het hoofd en gaan met die banaanquote:
Zit ik godverdomme de boel een beetje te sussen en te relativeren, kom jij met bullshit, onweer en regenquote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
BullshitTeun is een drammer de laatste paar weken. Die gooit wat in de sc (beledigingen, kwetsende dingen en aannames) Een paar dagen later is het een testje ofzo op groepsgedrag Ja daaaagggggg !!!!!
Denk dat ie zelf wel donders goed in de gaten had dat ie vet fout zat en het nu over een barmhartige kant probeert te gooien met zijn nieuwe vriendin waar geen reet van klopt. Maar hij is wel zo goed van hart dat hij haar helpt En nog even meldt dat ie op de éérste hulp zat vannacht. Dat weer wel![]()
En dat over Manu was ook redelijk ziek. Ik ben zelf niet echt gediend van het feit dat het topic ophoog geschopt word, maar dat is mijn mening. Caro verwoordde dat prima in mijn ogen Lezen Ian !!!
En morgen gaat het regenen
Ik snap de drama ook niet helemaal, van Pietje danquote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
Caro verwoordde dat prima in mijn ogen Lezen Ian !!!
I knowquote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon oogkleppen op en oorwarmers op het hoofd en gaan met die banaan![]()
nee ik zei het omdat je zei *niemand durft meer*
quote:Op zondag 26 september 2010 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
I knowik vind Penoza de goede kant op gaan, "mama wordt boos"
Dat topic heeft half fok al doorgedwaald.quote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik snap de drama ook niet helemaal, van Pietje dan
Trouwens, over dat omhoogschoppen van dat topic, de mods kunnen 'm sticky maken aan de ónderkant van de topiclijst... Dan zie je 'm dus bijna nooit behalve als je 'm gaat zoeken
't is dus eigenlijk gewoon een ranzig 2e hands topicquote:Op zondag 26 september 2010 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat topic heeft half fok al doorgedwaald.
Het is niet ranzig verre van dat, maar hierin moet ik Teun toch gelijk geven dat het ...uh nou ja het moet rusten zeg maar. Dat geslijm en gepronk ofzo dat stuit mij tegen de borst ! Gelukkig heb ik er tweequote:Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
't is dus eigenlijk gewoon een ranzig 2e hands topic
Van mij mag 'ie wel dicht, en dat bedoel ik niet onvriendelijk voor de mensen die dat helemaal niet willen, maar ik heb een linkje in mijn feaubeaux en voor de rest voegt het topic niet zo veel meer toe, vind ik. Behalve dat je er op ongewenste momenten mee geconfronteerd word
Ik kraak er geen kokosnoten mee hoorquote:
Is relstopmod een nieuwe functie op fok? of gewoon een gedwongen taakuitbreiding op wat eens gewoonsimpelnormaalmod was?quote:Op zondag 26 september 2010 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er bestaat een tvp funtie, en je kan dus ook ont-tvp'en. Ben je er vanaf, opgelost.
Niet dat de discussie daar überhaupt over gaat.
Nee duh, dat doe je met een hamerquote:Op zondag 26 september 2010 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kraak er geen kokosnoten mee hoor
Opa blaftquote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Is relstopmod een nieuwe functie op fok? of gewoon een gedwongen taakuitbreiding op wat eens gewoonsimpelnormaalmod was?
Waarom deze kloon?quote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Is relstopmod een nieuwe functie op fok? of gewoon een gedwongen taakuitbreiding op wat eens gewoonsimpelnormaalmod was?
Hé een nieuwe user.quote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
oh die is eng vertelde KIm, was ze gisteravond heen geweest, je gaat gillenquote:Op zondag 26 september 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
We zijn van plan om morgen naar deze film te gaan ------>http://www.imdb.com/title/tt1314655/
Die staat op mijn verlanglijstje (download)quote:Op zondag 26 september 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
We zijn van plan om morgen naar deze film te gaan ------>http://www.imdb.com/title/tt1314655/
Ik heb geen idee, kan ik ook niet zien, maar iemand met zo'n nieuw account en die dan al kan vertellen hoe het eerst was...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |