Hoi.quote:
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinquote:
Ja sorryquote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinIk heb nooit zoveel aandacht van Noek en Cc
Die stomme kut Teun krijgt alles en ik krijg niets!
Even over dat kattenluikjequote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja sorrywe dachten dat je vast zat in het kattenluikje...vanaf nu zal ieders aandacht op jou gericht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even over dat kattenluikjeIk liep van de week 's avonds even naar de keuken om wat drinken te halen voor mij en mijn WoWende meiske, zie ik de kat letterlijk half door dat luikje hangen
één potje en zijn verwilderde koppie in pure paniek
Hij hing echt zo: weeeeeh!11!!
![]()
![]()
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je nou een kinderopvang dinges hebt... Dan noem je dat toch niet "Pido"
Moet je maar over Gert beginnen. Dat is mijn achilleshiel, voor Gertie schop ik ieders periost aan gort.quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinIk heb nooit zoveel aandacht van Noek en Cc
Die stomme kut Teun krijgt alles en ik krijg niets!
Mjah, ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat er uit Klundert niets naars over Der Gert gaat komenquote:Op zondag 26 september 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je maar over Gert beginnen. Dat is mijn achilleshiel, voor Gertie schop ik ieders periost aan gort.
True story!
Ja, dat begrijpen we allemaal ook wel.quote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat er uit Klundert niets naars over Der Gert gaat komenGodverdomme
![]()
Ik ging hem nog twitteren maar dat heeft hij denk ik niet gezien
Ik wil eerst Brinta!quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat begrijpen we allemaal ook wel.
Knoflooksoep!
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
The American naar woensdag verzet.
DVD-middagje.
Ik vond die banzai-katjes leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
Ik vond de Banzai van Dementor zo grappig. Dat zou ik nl ook roepen thuis. Of heb ik dat al eens verteld, ja hè?![]()
BANZAI!!!!111!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |