Ik niet, want in dit subforum is niet gestart met 001. Dat was elders, en die 001 werd geopend door.....jawel.......onze eigenste Manuquote:
Flikker toch eens op met die gezelligheid Heks, gezelligheid doet mij denken aan de jaren vijftig, thee met koekjes en picknickquote:Op maandag 13 september 2010 18:13 schreef Toverheks het volgende:
900 zozo dat krijg je met gezellig ouwehoeren
ok.quote:Op maandag 13 september 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, m'n FF spellingchecker sloeg geen alarm, dus is het goed!! OK!?!
Flikker eens op met die koffie, dat drinken we hier om half achtquote:Op maandag 13 september 2010 18:41 schreef Laysa het volgende:
En toen was er koffie![]()
[ afbeelding ]
Zooooooooooooooooooooooooooooooo gezellig!!!!
Okquote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit zo terug te lezen, en Manu draait zich geheid om in z'n graf bij al dat gewauwel hier over Beterschap ed![]()
Kan het alsjeblief weer wat normaal hier?![]()
Flikker zelf opquote:Op maandag 13 september 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flikker eens op met die koffie, dat drinken we hier om half acht
quote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik zit zo terug te lezen, en Manu draait zich geheid om in z'n graf bij al dat gewauwel hier over Beterschap ed![]()
Jezus Piet, je bent net een domineequote:Op maandag 13 september 2010 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
. Er is echt geen grens meer heel bij je gevoel voor fatsoen.
oke Teun, zal nu alleen maar hard en gemeen en vol met vloekwoorden gaan posten hierquote:Op maandag 13 september 2010 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met die gezelligheid Heks, gezelligheid doet mij denken aan de jaren vijftig, thee met koekjes en picknick![]()
Het moet wat harder gespeeld worden en alle support topics moeten gewoon dicht geknald worden![]()
[ afbeelding ]
hahahahaha moet ff lachen hoor hahahah go go girlquote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ok
Dat je je vannacht maar de tyfus mag hoesten
Moet je aan Kally vragen, ik ga niet over haar tekstenquote:Op maandag 13 september 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom noemt Kally jou nou steeds zeikwijf
Ja....ik ben niet de moeilijkste hoor...Als teun afgezeken wil worden dan mag dat...snap de lol dr niet van maar goedquote:Op maandag 13 september 2010 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahaha moet ff lachen hoor hahahah go go girl
Zijig, .... neuh, dat past me nietquote:Op maandag 13 september 2010 18:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En dit was nummer 2 [RLS SC #002] Openingsfeestje van oud [CBL]
Toen was het nog wel ok of zo. Sinds we hier van die zijige figuren hebben, ook als moderator, is er geen fuck meer te beleven![]()
Dat schrijf ik nergens, leer eens lezen dom wichtquote:Op maandag 13 september 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....ik ben niet de moeilijkste hoor...Als teun afgezeken wil worden dan mag dat...snap de lol dr niet van maar goed
Ach, let maar niet op Teun, denk dat hij het weekend er niet overheen mocht dus zit nu met opgekropte gevoelens en hormonen, ach een man op die leeftijd ja heeft er een keer aan geroken en wil dus nu elk weekend wopperenquote:Op maandag 13 september 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....ik ben niet de moeilijkste hoor...Als teun afgezeken wil worden dan mag dat...snap de lol dr niet van maar goed
Veelbelovendquote:Op maandag 13 september 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ok
Dat je je vannacht maar de tyfus mag hoesten
hey hey wel ff rustig tegen mijn meissie he, pas op hoor anders stuur ik D-K ff op je afquote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat schrijf ik nergens, leer eens lezen dom wicht
Nog zo'n jankert, gelijk tranen met tuiten als er wat antisemitisme om de hoek komt kijken bij Suske en Wiske, maar andersom Wilders wel ok vinden als vooruitgeschoven pion van het Zionistisch proletariaat.quote:
Je moet je bek houwe ouwezeikkut die je dr rond looptquote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat schrijf ik nergens, leer eens lezen dom wicht
D-K, veel woorden, weinig wolquote:Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey hey wel ff rustig tegen mijn meissie he, pas op hoor anders stuur ik D-K ff op je af
Struikel jij ff lekker over dat fucking infuus van jequote:Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet je bek houwe ouwezeikkut die je dr rond loopt
Plassexquote:Op maandag 13 september 2010 18:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Struikel jij ff lekker over dat fucking infuus van je
Ik las het wel hoor, "levensgevaarlijk"quote:Op maandag 13 september 2010 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh rare tekst stond veel meer![]()
Nee, goofy, waar zie je me voor aan.quote:Op maandag 13 september 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog zo'n jankert, gelijk tranen met tuiten als er wat antisemitisme om de hoek komt kijken bij Suske en Wiske, maar andersom Wilders wel ok vinden als vooruitgeschoven pion van het Zionistisch proletariaat.
Doet me denken aan een andere rijmende bijnaam die hier weleens aan Teun gegeven werdquote:
Bij extreem rechts kun je het nu goed verzilveren, 't gaat meer waard wordenquote:Op maandag 13 september 2010 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, goofy, waar zie je me voor aan.Wat denk je dat dat gezeik over Willy met de waarde van mn verzameling 2 kleurendruks doet
Komop zeg, hij heeft toch twee handen, jaagt hij hem daar toch door?quote:Op maandag 13 september 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach, let maar niet op Teun, denk dat hij het weekend er niet overheen mocht dus zit nu met opgekropte gevoelens en hormonen, ach een man op die leeftijd ja heeft er een keer aan geroken en wil dus nu elk weekend wopperen![]()
zo goed Teun of wil je het nog groffer
Dan tr je toch lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is een doodswens, staat een ban op
ja hahaha echt levensgevaarlijk bekend van de onderwereld enzo maar tekst was inene foetsiequote:Op maandag 13 september 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las het wel hoor, "levensgevaarlijk"
Hey Spuitje, heb je lekkere dagen gehad??/quote:Op maandag 13 september 2010 18:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Komop zeg, hij heeft toch twee handen, jaagt hij hem daar toch door?
Kijk dat wil ik horen, ik ben geboren voor de handel, een VVD-er in hart en nierenquote:Op maandag 13 september 2010 18:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij extreem rechts kun je het nu goed verzilveren, 't gaat meer waard worden
huh Jian, je bent toch niet voor de VVD he, laat mijn droombeeld over jou nou niet uiteenspattenquote:Op maandag 13 september 2010 18:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk dat wil ik horen, ik ben geboren voor de handel, een VVD-er in hart en nieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |