Ik ben ook geen fan van (stads)bussen, en nu zwanger helemaal niet (ze knallen nogal lomp over drempels en dergelijke), maar ik was gisteren aangenaam verrast dat de stadsbus in Amersfoort maar ¤ 1,= retour kost op zaterdag en koopzondagen.... ik mocht de papsmobiel wel meenemen naar de stad, maar ik had het idee dat ik dan een kwartier in de file voor de parkeergarage zou staan, en dat zag ik weer niet zitten.quote:Op zondag 12 september 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb echt een hekel aan stadsbussen, vooral hier waar de verbindingen onhandig zijn.
WeatherPro voorspelt tot vijf uur een neerslagkans van 98% ...
Oh well, eerst maar even een broodje maken. Doe ik net alsof dat een verjaardagstaartje voor Leandra is. Voel je je jarig?
6x supertje frikandelquote:
beslis jij op zondag al wat je de hele week dan gaat eten???quote:
ik werk 4 dagen per week en heb geen zin om elke avond boodschappen te moeten doen, dus heb ik mijn plan tot en met vrijdag klaar. Werkt prima zoquote:Op zondag 12 september 2010 14:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
beslis jij op zondag al wat je de hele week dan gaat eten???
Bijna 1/20ste van 900.... daar gaat de TT waarschijnlijk overquote:Op zondag 12 september 2010 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gefeliciteerd! Bijna 900 geworden Leandra of heeft de TT daar niets mee te maken?
Kan me voorstellen dat het prima werkt, wat een disciplinequote:Op zondag 12 september 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik werk 4 dagen per week en heb geen zin om elke avond boodschappen te moeten doen, dus heb ik mijn plan tot en met vrijdag klaar. Werkt prima zo
Het geeft ook een bepaalde mate van rust, nu hoef ik me er tot vrijdag niet druk om te maken en de benodigdheden staan op mijn boodschappenlijstje op mijn laptop.quote:Op zondag 12 september 2010 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het prima werkt, wat een discipline![]()
Bij mij zou het trouwens niet werken... en ja, dat is een gebrek aan discipline
hahahaha deze zinquote:Op zondag 12 september 2010 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het geeft ook een bepaalde mate van rust, nu hoef ik me er tot vrijdag niet druk om te maken en de benodigdheden staan op mijn boodschappenlijstje op mijn laptop.
Soms doe ik gek en verruil ik het menu van de ene dag met dat van een andere dag
Zoiets doen wij ook alleen combineren we uiteindelijk vrijwel alle ingrediënten met elkaar en komen er bijna nooit exact de gerechten uit die we eerder hadden opgeschreven.quote:Op zondag 12 september 2010 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik werk 4 dagen per week en heb geen zin om elke avond boodschappen te moeten doen, dus heb ik mijn plan tot en met vrijdag klaar. Werkt prima zo
Mijn zusje doet het ook zo, het is ook handig, maar voor mij werkt het simpelweg niet omdat ik niet vandaag kan beslissen wat ik woensdag wil eten... en nu ik zwanger ben helemaal nietquote:Op zondag 12 september 2010 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het geeft ook een bepaalde mate van rust, nu hoef ik me er tot vrijdag niet druk om te maken en de benodigdheden staan op mijn boodschappenlijstje op mijn laptop.
Soms doe ik gek en verruil ik het menu van de ene dag met dat van een andere dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |