Ik ga nu kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik heb niet gekeken naar ER en ga straks ook niet kijken
Jee, wat afgrijselijk lelijk zeg! En volgens mij was de ene nog een paar pondjes zwaarder dan de andere ook.quote:
was heerlijk weer he Deissyy maar nu is het echt koud zit met badjas aanquote:Op zondag 26 september 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
Ze zitten hier te Guitar Hero-en dus ik denk dat dat mn beeld is vanavond
Das gitaar spelen op de Wii spelcomputer....ik vind er niks aan maar de jongens zijn lekker rustig zoquote:Op zondag 26 september 2010 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was heerlijk weer he Deissyy maar nu is het echt koud zit met badjas aanwant wil de cv nog niet onhoog gooien..
Laysa wat is Guitar hero en
oh oke, ik dacht al, wat is dat nou weer hahaquote:Op zondag 26 september 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das gitaar spelen op de Wii spelcomputer....ik vind er niks aan maar de jongens zijn lekker rustig zo![]()
Dr zat geen afkorting inquote:Op zondag 26 september 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, ik dacht al, wat is dat nou weer haha
oh ik zie D-K al staan, fanatiekquote:Op zondag 26 september 2010 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr zat geen afkorting in![]()
Dan heb je dus zo'n kleine nepgitaar en speel je mee met de muziek....
Ze zitten gewoon...maar zo iets jaquote:Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik zie D-K al staan, fanatiek
net zoals dat lucht gitaar spelen doen ze zulke gebaren erbij
vanmiddag was het hier 23 gr. in de huiskamer, zelf balkondeur stond open, nu toch maar de cv hoger gezet.quote:Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef Copycat het volgende:
En of ik de verwarming een tikkie naar boven heb gezet. 17,5 graad vind ik echt te fris voor in de huiskamer.
Hier de zusjes Paay samen in de eighties:quote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
Nu bij Carlo&Irene Yvonne, zus van LaPaay, nou en la Paay maar beweren ze heeft niks aan zich zelf laten doen, deze Yvonne is jonger dan haar zus, maar ziet er toch toch heel wat ouder oud.
wat wel leuk is ze hebben echt exact de zelfde stem.
Grappig, echt.quote:Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie zo heul Pietje voor me die nu licht beledigt is omdat hij gister op zijn flikker kreeg toen hij die post weghaalde... En dat hij nu zo rond zijn pc aan het ijsberen is omdat hij al die "lelijke woordjes" toch wég wil hebben maar het niet mag!![]()
Serieus, ik zit al dagen te huilen voor mijn pc.
Ho, sorry hoor. Ik weet niet eens welke post van CarO je bedoeltquote:Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Grappig, echt.
Zo ver zit je er overigens niet naast. Ik vind de post van CarO oprecht erg ja, dat er over de rug van een overleden user rellen uitgevochten 'mogen' worden in een forum waar ik mod ben. Maar misschien moet ik dit ook relativeren. Who cares, immers.
Lees gerust alles terug en kom met een inhoudelijke reactie.quote:Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ho, sorry hoor. Ik weet niet eens welke post van CarO je bedoelt
Een mengelmoes vanquote:Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees gerust alles terug en kom met een inhoudelijke reactie.
ze heten geloof ik Silvana, zoiets, is toen uit een rijdende auto gesprongen bewust, zoiets staat me nog bij.quote:Op zondag 26 september 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier de zusjes Paay samen in de eighties:
Wie was die derde ook alweer?
Mjah, ik zie niet in waarom ik met een inhoudelijke reactie zou moeten komen, maar goed.quote:Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees gerust alles terug en kom met een inhoudelijke reactie.
Thank god for that...Bij wijze van spreken dan!...maar wel een goede poging die samenvattingquote:Op zondag 26 september 2010 22:00 schreef Jian het volgende:
Niemand durft meer![]()
Okee, de gerelativeerde versie:
Teun is het "zoetsappige geleuter" een beetje zat en vindt dat de SC wel wat reuring kan gebruiken. Teun doet wat "puntige" uitspraken om het vuurtje wat op te stoken en sommige users vinden die uitspraken belangrijk genoeg om "puntig" terug te reageren. De moderatie houdt persoonlijk niet zo van dit soort reuring en begint "emotioneel", nogal eenzijdig posts te verwijderen. O.a. hierdoor wordt de discussie toegespitst op het onderwerp hypocrisie en voorbeelden worden aangedragen. Het aangedragen voorbeeld van reacties jegens een overleden user versus reacties op de misère van een relatie van Teun vindt niet iedereen even geslaagd en sommigen vinden het zo belangrijk wat Teun daarover zegt dat ze daar zeer geëmotioneerd op reageren...
En morgen komt de zon gewoon weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |