Laterquote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik moet nu wel echt weg. Da's vast fijn voor sommigen![]()
Tot later dan maar weer en lief zijn voor elkaar![]()
Ook dat zal de meesten inmiddels jeuken. /promens carequote:Op zondag 26 september 2010 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik moet nu wel echt weg. Da's vast fijn voor sommigen![]()
Mwah, niet echt de moeite waard eigenlijk. Wel een stel FOK!kers gezien, dat was wel leuk.quote:Op zondag 26 september 2010 13:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey remlof, hoe was Rotterdam gisterenavond
Ik vind het voorbeeld niet zo goed gekozen, de een heeft hier vrijwel dagelijks gepost en de ander maakt geen deel uit van deze sc, misschien indirect en dus ook wat medeleven waard, maar toch wel een wezenlijk verschil. Voor mij dan.quote:Op zondag 26 september 2010 12:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ene is een reactie op het ander. Als mensen huilie gaan doen, tot tranen toe bewogen zijn over iemand die ze nooit ontmoet hebben en waarvan het heengaan inmiddels meer dan een jaar geleden is, vervolgens wel over iemand die er slecht aan toe grapjes en lolletjes maken, dan neem ik die mensen toch echt niet meer serieus en vind ik dat, zacht uitgedrukt, uitermate hypocriet.
oke dus toch wel een klein beetje gezelligquote:Op zondag 26 september 2010 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, niet echt de moeite waard eigenlijk. Wel een stel FOK!kers gezien, dat was wel leuk.
Ik dacht kloon nr zoveel. Volgens mij dacht ik toen dat je een kloon van Lobasca was.quote:Op zondag 26 september 2010 13:08 schreef Laysa het volgende:
Technisch gezien zag iedereen mij als een verzinsel toendertijd
Sneu voor haar. Goed voor jou, maar toch sneu voor haar. Als ze je zo vaak belt enzo dan heeft ze in jou wel een houvast gevonden. Maar die zal ze dan hopelijk vinden in de hulp die je voor haar regelt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist dat, waarvan jij schrijft wat ze nodig heeft, probeer ik wat in gang te zetten en daarna ben ik weg.
Het is hoe dan ook geen reden om er proberen überleuke en lollige teksten over te plaatsen Marrije. "Soort zoekt soort" vond ik dan ook een pittige opmerking in mijn richting. Alsof ik pillen slik, spuiten in mijn flikker duw, inmiddels rond de 50 kilo weeg, in een psychose zit, etc. Als reactie daarop trek een vergelijk met postings over Manu (R.I.P.), volgens mij kan het voorbeeld wel.quote:Op zondag 26 september 2010 13:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het voorbeeld niet zo goed gekozen, de een heeft hier vrijwel dagelijks gepost en de ander maakt geen deel uit van deze sc, misschien indirect en dus ook wat medeleven waard, maar toch wel een wezenlijk verschil. Voor mij dan.
zat je al die tijd in je blote reet?quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kleren aan, notebook gaat dicht, doeg!
Ik wel. Nou ja in badjas. Het is zondag hè?quote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef anufri het volgende:
[..]
zat je al die tijd in je blote reet?
lolquote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef anufri het volgende:
[..]
zat je al die tijd in je blote reet?
Nee, is zijn neef, mijn Griek heet geen Papadopoulos voor de duideelikheid,quote:Op zondag 26 september 2010 14:14 schreef remlof het volgende:
En ik altijd maar denken dat Papadopoulos De Griek wás
Hoi FANN
ow en Hoi Remquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Nee, is zijn neef, mijn Griek heet geen Papadopoulos voor de duideelikheid,
mama Papadopoulos is zussie van Papa Griek
zo zit dat dus
quote:
Ah ok, ik snap het. Denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 14:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Nee, is zijn neef, mijn Griek heet geen Papadopoulos voor de duideelikheid,
mama Papadopoulos is zussie van Papa Griek
zo zit dat dus
jij kan precies zien welke ploatje in Athene zijn gepost of in Amsterdam toch ?quote:
Maar het dikgedrukte heb ik dus niet meegekregen Teun. Zoals ik al eerder zei, ik wist niet eens over wie het ging, ik dacht over de buurvrouw. Maar het ging over je nieuwe vlam. Wat ik las was dat ze in de war was en dat ze werd geslagen door een exman die is overleden en dat ze seksueel was misbruikt. Waarop ik dacht dat ze destijds behoorlijk van het pad was en daar nog steeds niet van was hersteld.quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook geen reden om er proberen überleuke en lollige teksten over te plaatsen Marrije. "Soort zoekt soort" vond ik dan ook een pittige opmerking in mijn richting. Alsof ik pillen slik, spuiten in mijn flikker duw, inmiddels rond de 50 kilo weeg, in een psychose zit, etc. Als reactie daarop trek een vergelijk met postings over Manu (R.I.P.), volgens mij kan het voorbeeld wel.
Kleren aan, notebook gaat dicht, doeg!
Hoi.quote:
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinquote:
Ja sorryquote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinIk heb nooit zoveel aandacht van Noek en Cc
Die stomme kut Teun krijgt alles en ik krijg niets!
Even over dat kattenluikjequote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja sorrywe dachten dat je vast zat in het kattenluikje...vanaf nu zal ieders aandacht op jou gericht zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even over dat kattenluikjeIk liep van de week 's avonds even naar de keuken om wat drinken te halen voor mij en mijn WoWende meiske, zie ik de kat letterlijk half door dat luikje hangen
één potje en zijn verwilderde koppie in pure paniek
Hij hing echt zo: weeeeeh!11!!
![]()
![]()
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je nou een kinderopvang dinges hebt... Dan noem je dat toch niet "Pido"
Moet je maar over Gert beginnen. Dat is mijn achilleshiel, voor Gertie schop ik ieders periost aan gort.quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongeuh! Ik heb nooit een glasplaat in mijn tuinIk heb nooit zoveel aandacht van Noek en Cc
Die stomme kut Teun krijgt alles en ik krijg niets!
Mjah, ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat er uit Klundert niets naars over Der Gert gaat komenquote:Op zondag 26 september 2010 15:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet je maar over Gert beginnen. Dat is mijn achilleshiel, voor Gertie schop ik ieders periost aan gort.
True story!
Ja, dat begrijpen we allemaal ook wel.quote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik denk dat we allemaal wel begrijpen dat er uit Klundert niets naars over Der Gert gaat komenGodverdomme
![]()
Ik ging hem nog twitteren maar dat heeft hij denk ik niet gezien
Ik wil eerst Brinta!quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat begrijpen we allemaal ook wel.
Knoflooksoep!
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
The American naar woensdag verzet.
DVD-middagje.
Ik vond die banzai-katjes leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
Ik vond de Banzai van Dementor zo grappig. Dat zou ik nl ook roepen thuis. Of heb ik dat al eens verteld, ja hè?![]()
BANZAI!!!!111!!
quote:Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even over dat kattenluikjeIk liep van de week 's avonds even naar de keuken om wat drinken te halen voor mij en mijn WoWende meiske, zie ik de kat letterlijk half door dat luikje hangen
één pootje en zijn verwilderde koppie in pure paniek
Hij hing echt zo: weeeeeh!11!!
![]()
![]()
even dacht ik dat achter die spoiler een foto van die kat zat van moment suprêmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het vervelende aan jou is dat je geen films opnoemt die ik tot op de grond af kan branden, maar die ik op wil gaan zoeken en wil gaan kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ben nog aan het twijfelen. Of Precious, voordat ik 'm naar Heksie verscheep, of die verfilming van Animal Farm, maar dat schijnt een happy ending te hebben en dat is stom. Of een ouwetje à la Maltese Falcon. Op de een of andere manier is zondagmiddag vaak het domein van films uit den ouden doosch.
Dat had hilarisch geweest natuurlijk, maar nee, dat arme beestjequote:Op zondag 26 september 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
even dacht ik dat achter die spoiler een foto van die kat zat van moment suprême
quote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Elke keer als er iets in het nieuws is over die Roma moet ik automatisch aan Noek denken [ afbeelding ]
Dank je voor dat nummerquote:Op zondag 26 september 2010 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Ooh-la-la!
Want your bad romance
[ afbeelding ]
Oh-oh-oh-oh-oooh!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sto-sto stoma-maha! [ afbeelding ]
Ik hou toch zo van Frans.quote:J'veux ton amour
Et je veux ton revenge
J'veux ton amour
I don't wanna be friends
Hippe shit.quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
Het wordt Precious.
My Precious ... Zie mij linken naar Lord of the Rings!
quote:Op zondag 26 september 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou nou 's op over Teun de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |