quote:Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even over dat kattenluikjeIk liep van de week 's avonds even naar de keuken om wat drinken te halen voor mij en mijn WoWende meiske, zie ik de kat letterlijk half door dat luikje hangen
één pootje en zijn verwilderde koppie in pure paniek
Hij hing echt zo: weeeeeh!11!!
![]()
![]()
even dacht ik dat achter die spoiler een foto van die kat zat van moment suprêmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het vervelende aan jou is dat je geen films opnoemt die ik tot op de grond af kan branden, maar die ik op wil gaan zoeken en wil gaan kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Ben nog aan het twijfelen. Of Precious, voordat ik 'm naar Heksie verscheep, of die verfilming van Animal Farm, maar dat schijnt een happy ending te hebben en dat is stom. Of een ouwetje à la Maltese Falcon. Op de een of andere manier is zondagmiddag vaak het domein van films uit den ouden doosch.
Dat had hilarisch geweest natuurlijk, maar nee, dat arme beestjequote:Op zondag 26 september 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
even dacht ik dat achter die spoiler een foto van die kat zat van moment suprême
quote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Elke keer als er iets in het nieuws is over die Roma moet ik automatisch aan Noek denken [ afbeelding ]
Dank je voor dat nummerquote:Op zondag 26 september 2010 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Rah rah ah-ah-ah!
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Ooh-la-la!
Want your bad romance
[ afbeelding ]
Oh-oh-oh-oh-oooh!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sto-sto stoma-maha! [ afbeelding ]
Ik hou toch zo van Frans.quote:J'veux ton amour
Et je veux ton revenge
J'veux ton amour
I don't wanna be friends
Hippe shit.quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:
Het wordt Precious.
My Precious ... Zie mij linken naar Lord of the Rings!
quote:Op zondag 26 september 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou nou 's op over Teun de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |