abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86862738
*O* wat een lekker weer is het buiten in mijn mooi Amsterdam, dat wilde ik jullie ff laten weten *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zondag 26 september 2010 @ 16:03:51 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86863076
Zo, ER is gekeken. Next. 6e Zintuig.
pi_86863133
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef Marrije het volgende:
Heb je ook Sergio uitgezwaaid :W :W ben blij dat hij het eiland moest verlaten :Y
pi_86865830
Een greep uit het tv aanbod van vanavond.
BRON DE TV GIDS.

Ned.1
18:10 NOS Studio Sport
19:00 NOS Studio Sport Eredivisie
22:10 NOS Studio Voetbal Met J v Gelder *O*

Ned.2
20:15 Verborgen verleden Voor wie van Biografieen enzo houd.
Nederlands bekendste actrice Monique van de Ven wil weten wat voor man haar vader was. Hij stierf toen Monique vijf jaar was. Nu, meer dan vijftig jaar later, gaat ze op zoek naar zijn geschiedenis. Haar vader kwam uit een gezin, waar veel van de kinderen werd verwacht. In de archieven ontdekt Monique een verzwegen geschiedenis van gestorven kinderen, die de jeugd van haar vader onmiskenbaar heeft getekend. En bij de emotionele hereniging met haar nicht begint Monique te begrijpen onder welke druk haar vader geleefd moet hebben.

Retour Uruzgan Ned 2
Dramaserie 21:05 Een nieuwe Drama serie
over de impact van een militaire missie.
Eerste luitenant Huub Beckers komt na een bermbomincident thuis om zijn collega te begraven. Op het oog lijkt hij onaangedaan. Toch gaat de dagelijkse gang van zaken in de familiebakkerij hem niet zo makkelijk af als hij wil laten blijken. En dan is er dat ongeleide projectiel: journaliste Judith Wezendonk, met haar vragen en beschuldigingen.

Ned.3
20:15 Penoza Gewijzigd of aangevuld programma 3e afklevering voor o.a. Liesje en Jian
21:10 Jan Smit, de zomer voorbij voor Annie :+

23.35 I'm a boy anorexic RTL 4
Documentaire
Het zijn niet alleen meiden die lijden aan eetstoornissen, ook jongens kunnen deze eetstoornissen ontwikkelen. Het is alleen zo dat bij jongens vaak de symptomen over het hoofd gezien worden. Deze rakende documentaire volgt drie jongens die op zoek zijn naar antwoorden op hun gevecht tegen anorexia.

RTL5 Herhaling van afgelopen donderdag
18:05 Expeditie Robinson 2010: Refreshed
21:30 Glee Voor als je de afgelopen 2 afleveringen had gemist.
22:30 Glee

SBS6 22.55 Reportage: De meisjesmoordenaar
Documentaire
Peter Tobin is inmiddels 63 jaar oud en is waarschijnlijk de ergste seriemoordenaar van Groot-Brittannië. Hij werd eind vorig jaar veroordeeld voor de moord op drie jonge meisjes, maar zelf zou Tobin aan een celgenoot verteld hebben dat hij 48 slachtoffers heeft gemaakt. Sindsdien hult hij zich in stilzwijgen. Een speciaal daartoe opgericht Brits speurdersteam graaft nu in zijn verleden en hoopt zo zijn volledige criminele loopbaan te reconstrueren.
pi_86866657
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef Marrije het volgende:
Ja sjit , heb ik ook gemist...
:W c_/
pi_86866721
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
Een greep uit het tv aanbod van vanavond.
BRON DE TV GIDS.

Ned.1
18:10 NOS Studio Sport
19:00 NOS Studio Sport Eredivisie
22:10 NOS Studio Voetbal Met J v Gelder *O*

Ned.2
20:15 Verborgen verleden Voor wie van Biografieen enzo houd.
Nederlands bekendste actrice Monique van de Ven wil weten wat voor man haar vader was. Hij stierf toen Monique vijf jaar was. Nu, meer dan vijftig jaar later, gaat ze op zoek naar zijn geschiedenis. Haar vader kwam uit een gezin, waar veel van de kinderen werd verwacht. In de archieven ontdekt Monique een verzwegen geschiedenis van gestorven kinderen, die de jeugd van haar vader onmiskenbaar heeft getekend. En bij de emotionele hereniging met haar nicht begint Monique te begrijpen onder welke druk haar vader geleefd moet hebben.

Retour Uruzgan Ned 2
Dramaserie 21:05 Een nieuwe Drama serie
over de impact van een militaire missie.
Eerste luitenant Huub Beckers komt na een bermbomincident thuis om zijn collega te begraven. Op het oog lijkt hij onaangedaan. Toch gaat de dagelijkse gang van zaken in de familiebakkerij hem niet zo makkelijk af als hij wil laten blijken. En dan is er dat ongeleide projectiel: journaliste Judith Wezendonk, met haar vragen en beschuldigingen.

Ned.3
20:15 Penoza Gewijzigd of aangevuld programma 3e afklevering voor o.a. Liesje en Jian
21:10 Jan Smit, de zomer voorbij voor Annie :+

23.35 I'm a boy anorexic RTL 4
Documentaire
Het zijn niet alleen meiden die lijden aan eetstoornissen, ook jongens kunnen deze eetstoornissen ontwikkelen. Het is alleen zo dat bij jongens vaak de symptomen over het hoofd gezien worden. Deze rakende documentaire volgt drie jongens die op zoek zijn naar antwoorden op hun gevecht tegen anorexia.

RTL5 Herhaling van afgelopen donderdag
18:05 Expeditie Robinson 2010: Refreshed
21:30 Glee Voor als je de afgelopen 2 afleveringen had gemist.
22:30 Glee

SBS6 22.55 Reportage: De meisjesmoordenaar
Documentaire
Peter Tobin is inmiddels 63 jaar oud en is waarschijnlijk de ergste seriemoordenaar van Groot-Brittannië. Hij werd eind vorig jaar veroordeeld voor de moord op drie jonge meisjes, maar zelf zou Tobin aan een celgenoot verteld hebben dat hij 48 slachtoffers heeft gemaakt. Sindsdien hult hij zich in stilzwijgen. Een speciaal daartoe opgericht Brits speurdersteam graaft nu in zijn verleden en hoopt zo zijn volledige criminele loopbaan te reconstrueren.
Dank je TV-Heks ik was t anders glad vergeten vanaaf.... :7
pi_86866961
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:36 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Dank je TV-Heks ik was t anders glad vergeten vanaaf.... :7
^O^ graag gedaan O+
pi_86868268
Pietje, wann leuk topic:
Het aller-aller-allerslechtste nummer uit de 90s.
Shit hé, wat een rotzooi komt daar voorbij. Love it!
De vergeet je tandenborstel show niet. Ook zo stom! O+
Go hard or go home
  zondag 26 september 2010 @ 18:49:30 #237
104871 remlof
Europees federalist
pi_86869186
Zow, ik heb gemiddagdut. Dat was lekkah.
pi_86869222
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Heb je ook Sergio uitgezwaaid :W :W ben blij dat hij het eiland moest verlaten :Y
Verhip, moet ik nog kijken, heb "Sam" gekeken donderdag.
  zondag 26 september 2010 @ 18:52:57 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86869301
Ja heks, ik heb m uitgejouwd :Y

zo, 6e zintuig ook gekeken. Nu nog de bold, maar er komt weer van alles tussendoor.
pi_86869416
Ik heb niet gekeken naar ER en ga straks ook niet kijken
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 18:56:51 #241
184769 crew  Deisyy
pi_86869454
Voor de liefhebbers, 20 kg tiet :D

!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_86869605
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Ik heb niet gekeken naar ER en ga straks ook niet kijken
Ik ga nu kijken :Y
pi_86869641
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 19:02:17 #244
184769 crew  Deisyy
pi_86869664
Wat een verrassend lekker weertje vanmiddag, we hebben zelfs lekker buiten gezeten.

Ik ga denk ik een avondje CSI Miami kijken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_86869754
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Voor de liefhebbers, 20 kg tiet :D

!
Jee, wat afgrijselijk lelijk zeg! En volgens mij was de ene nog een paar pondjes zwaarder dan de andere ook.
pi_86869857
Ze zitten hier te Guitar Hero-en dus ik denk dat dat mn beeld is vanavond :D
pi_86869907
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
Ze zitten hier te Guitar Hero-en dus ik denk dat dat mn beeld is vanavond :D
was heerlijk weer he Deissyy maar nu is het echt koud zit met badjas aan :@ want wil de cv nog niet onhoog gooien..

Laysa wat is Guitar hero en
pi_86869916
8)7 snap er niks van, stond dubbel
pi_86869990
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:10 schreef Toverheks het volgende:

[..]

was heerlijk weer he Deissyy maar nu is het echt koud zit met badjas aan :@ want wil de cv nog niet onhoog gooien..

Laysa wat is Guitar hero en
Das gitaar spelen op de Wii spelcomputer....ik vind er niks aan maar de jongens zijn lekker rustig zo :D _O-
pi_86870021
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:

[..]

Das gitaar spelen op de Wii spelcomputer....ik vind er niks aan maar de jongens zijn lekker rustig zo :D _O-
oh oke, ik dacht al, wat is dat nou weer haha
pi_86870044
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:13 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh oke, ik dacht al, wat is dat nou weer haha
Dr zat geen afkorting in :P
Dan heb je dus zo'n kleine nepgitaar en speel je mee met de muziek....
pi_86870141
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:14 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dr zat geen afkorting in :P
Dan heb je dus zo'n kleine nepgitaar en speel je mee met de muziek....
oh ik zie D-K al staan, fanatiek
:o net zoals dat lucht gitaar spelen doen ze zulke gebaren erbij _O-
pi_86870195
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oh ik zie D-K al staan, fanatiek
:o net zoals dat lucht gitaar spelen doen ze zulke gebaren erbij _O-
Ze zitten gewoon...maar zo iets ja :P
  zondag 26 september 2010 @ 19:18:42 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86870219
En of ik de verwarming een tikkie naar boven heb gezet. 17,5 graad vind ik echt te fris voor in de huiskamer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86870239
Alweer een hoop gemist.
pi_86870242
Ik heb ook de verwarming aanstaan :Y
pi_86870343
Nu bij Carlo&Irene Yvonne, zus van LaPaay, nou en la Paay maar beweren ze heeft niks aan zich zelf laten doen, deze Yvonne is jonger dan haar zus, maar ziet er toch toch heel wat ouder oud.
wat wel leuk is ze hebben echt exact de zelfde stem.

pi_86870404
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef Copycat het volgende:
En of ik de verwarming een tikkie naar boven heb gezet. 17,5 graad vind ik echt te fris voor in de huiskamer.
vanmiddag was het hier 23 gr. in de huiskamer, zelf balkondeur stond open, nu toch maar de cv hoger gezet.
  zondag 26 september 2010 @ 20:18:26 #259
104871 remlof
Europees federalist
pi_86872546
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Toverheks het volgende:
Nu bij Carlo&Irene Yvonne, zus van LaPaay, nou en la Paay maar beweren ze heeft niks aan zich zelf laten doen, deze Yvonne is jonger dan haar zus, maar ziet er toch toch heel wat ouder oud.
wat wel leuk is ze hebben echt exact de zelfde stem.

Hier de zusjes Paay samen in de eighties:

Wie was die derde ook alweer?
pi_86875018
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zie zo heul Pietje voor me die nu licht beledigt is omdat hij gister op zijn flikker kreeg toen hij die post weghaalde... En dat hij nu zo rond zijn pc aan het ijsberen is omdat hij al die "lelijke woordjes" toch wég wil hebben maar het niet mag! :'(

Serieus, ik zit al dagen te huilen voor mijn pc.
Grappig, echt.

Zo ver zit je er overigens niet naast. Ik vind de post van CarO oprecht erg ja, dat er over de rug van een overleden user rellen uitgevochten 'mogen' worden in een forum waar ik mod ben. Maar misschien moet ik dit ook relativeren. Who cares, immers.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  FOK!Babe zondag 26 september 2010 @ 21:06:16 #261
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86875149
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Grappig, echt.

Zo ver zit je er overigens niet naast. Ik vind de post van CarO oprecht erg ja, dat er over de rug van een overleden user rellen uitgevochten 'mogen' worden in een forum waar ik mod ben. Maar misschien moet ik dit ook relativeren. Who cares, immers.
Ho, sorry hoor. Ik weet niet eens welke post van CarO je bedoelt :{
pi_86875218
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ho, sorry hoor. Ik weet niet eens welke post van CarO je bedoelt :{
Lees gerust alles terug en kom met een inhoudelijke reactie.
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 21:12:20 #263
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_86875473
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Een mengelmoes van :( :'( :{ :') -O-
pi_86875621
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Hier de zusjes Paay samen in de eighties:

Wie was die derde ook alweer?
ze heten geloof ik Silvana, zoiets, is toen uit een rijdende auto gesprongen bewust, zoiets staat me nog bij.
  FOK!Babe zondag 26 september 2010 @ 21:16:46 #265
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86875705
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Mjah, ik zie niet in waarom ik met een inhoudelijke reactie zou moeten komen, maar goed.
  zondag 26 september 2010 @ 22:00:19 #266
241662 Jian
Well, well, well
pi_86878456
Niemand durft meer :D

Okee, de gerelativeerde versie:
Teun is het "zoetsappige geleuter" een beetje zat en vindt dat de SC wel wat reuring kan gebruiken. Teun doet wat "puntige" uitspraken om het vuurtje wat op te stoken en sommige users vinden die uitspraken belangrijk genoeg om "puntig" terug te reageren. De moderatie houdt persoonlijk niet zo van dit soort reuring en begint "emotioneel", nogal eenzijdig posts te verwijderen. O.a. hierdoor wordt de discussie toegespitst op het onderwerp hypocrisie en voorbeelden worden aangedragen. Het aangedragen voorbeeld van reacties jegens een overleden user versus reacties op de misère van een relatie van Teun vindt niet iedereen even geslaagd en sommigen vinden het zo belangrijk wat Teun daarover zegt dat ze daar zeer geëmotioneerd op reageren...
En morgen komt de zon gewoon weer op :)
pi_86879295
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:00 schreef Jian het volgende:

Teun is het "zoetsappige geleuter" een beetje zat en vindt dat de SC wel wat reuring kan gebruiken. Teun doet wat "puntige" uitspraken om het vuurtje wat op te stoken en sommige users vinden die uitspraken belangrijk genoeg om "puntig" terug te reageren. De moderatie houdt persoonlijk niet zo van dit soort reuring en begint "emotioneel", nogal eenzijdig posts te verwijderen. O.a. hierdoor wordt de discussie toegespitst op het onderwerp hypocrisie en voorbeelden worden aangedragen. Het aangedragen voorbeeld van reacties jegens een overleden user versus reacties op de misère van een relatie van Teun vindt niet iedereen even geslaagd en sommigen vinden het zo belangrijk wat Teun daarover zegt dat ze daar zeer geëmotioneerd op reageren...
Thank god for that...Bij wijze van spreken dan!...maar wel een goede poging die samenvatting :P
pi_86879715
:Y ik durf alles Jian *O*
pi_86879981
Snooki <3
Go hard or go home
pi_86880169
"puntig" posten, de zoetzappigheid zat, klinkt bekend... ik kan alleen even niet op de naam komen.
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
  zondag 26 september 2010 @ 22:27:26 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86880447
Ben je helemaal bij met Jersey Shore, Noek?

Total fuckness!
  zondag 26 september 2010 @ 22:28:14 #272
241662 Jian
Well, well, well
pi_86880522
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef Toverheks het volgende:
:Y ik durf alles Jian *O*
Ikke niet hoor, niet alles :@
pi_86880812
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:00 schreef Jian het volgende:

Bullshit :{w Teun is een drammer de laatste paar weken. Die gooit wat in de sc (beledigingen, kwetsende dingen en aannames) Een paar dagen later is het een testje ofzo op groepsgedrag Ja daaaagggggg !!!!!
Denk dat ie zelf wel donders goed in de gaten had dat ie vet fout zat en het nu over een barmhartige kant probeert te gooien met zijn nieuwe vriendin waar geen reet van klopt. Maar hij is wel zo goed van hart dat hij haar helpt En nog even meldt dat ie op de éérste hulp zat vannacht. Dat weer wel :')
En dat over Manu was ook redelijk ziek. Ik ben zelf niet echt gediend van het feit dat het topic ophoog geschopt word, maar dat is mijn mening. Caro verwoordde dat prima in mijn ogen Lezen Ian !!!
En morgen gaat het regenen :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_86880848
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef Jian het volgende:

[..]

Ikke niet hoor, niet alles :@
gewoon oogkleppen op en oorwarmers op het hoofd en gaan met die banaan *O*

nee ik zei het omdat je zei *niemand durft meer*
  zondag 26 september 2010 @ 22:35:04 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86880955
Soury!
Long see, no time!

Hoop dat alles weer in prettiger vaarwater is :* .
  zondag 26 september 2010 @ 22:37:00 #276
241662 Jian
Well, well, well
pi_86881056
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Bullshit :{w Teun is een drammer de laatste paar weken. Die gooit wat in de sc (beledigingen, kwetsende dingen en aannames) Een paar dagen later is het een testje ofzo op groepsgedrag Ja daaaagggggg !!!!!
Denk dat ie zelf wel donders goed in de gaten had dat ie vet fout zat en het nu over een barmhartige kant probeert te gooien met zijn nieuwe vriendin waar geen reet van klopt. Maar hij is wel zo goed van hart dat hij haar helpt En nog even meldt dat ie op de éérste hulp zat vannacht. Dat weer wel :')
En dat over Manu was ook redelijk ziek. Ik ben zelf niet echt gediend van het feit dat het topic ophoog geschopt word, maar dat is mijn mening. Caro verwoordde dat prima in mijn ogen Lezen Ian !!!
En morgen gaat het regenen :Y)
Zit ik godverdomme de boel een beetje te sussen en te relativeren, kom jij met bullshit, onweer en regen }:| Relnichtneef :{w
  FOK!Babe zondag 26 september 2010 @ 22:38:50 #277
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86881173
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Soury het volgende:
Caro verwoordde dat prima in mijn ogen Lezen Ian !!!

Ik snap de drama ook niet helemaal, van Pietje dan :{

Trouwens, over dat omhoogschoppen van dat topic, de mods kunnen 'm sticky maken aan de ónderkant van de topiclijst... Dan zie je 'm dus bijna nooit behalve als je 'm gaat zoeken :Y
  zondag 26 september 2010 @ 22:39:39 #278
241662 Jian
Well, well, well
pi_86881212
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

gewoon oogkleppen op en oorwarmers op het hoofd en gaan met die banaan *O*

nee ik zei het omdat je zei *niemand durft meer*
I know ;) ik vind Penoza de goede kant op gaan, "mama wordt boos" :Y
  zondag 26 september 2010 @ 22:42:43 #279
241662 Jian
Well, well, well
pi_86881413
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:39 schreef Jian het volgende:

[..]

I know ;) ik vind Penoza de goede kant op gaan, "mama wordt boos" :Y
:{w nog niks vertellen, moet hem morgen op uitzendinggemist nog zien, zat te kleppen bij mijn vriendin verderop dus had hem niet gekeken.
pi_86881501
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik snap de drama ook niet helemaal, van Pietje dan :{

Trouwens, over dat omhoogschoppen van dat topic, de mods kunnen 'm sticky maken aan de ónderkant van de topiclijst... Dan zie je 'm dus bijna nooit behalve als je 'm gaat zoeken :Y
Dat topic heeft half fok al doorgedwaald.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Babe zondag 26 september 2010 @ 22:48:50 #282
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86881663
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat topic heeft half fok al doorgedwaald.
't is dus eigenlijk gewoon een ranzig 2e hands topic :{

Van mij mag 'ie wel dicht, en dat bedoel ik niet onvriendelijk voor de mensen die dat helemaal niet willen, maar ik heb een linkje in mijn feaubeaux en voor de rest voegt het topic niet zo veel meer toe, vind ik. Behalve dat je er op ongewenste momenten mee geconfronteerd word :')
pi_86881804
Er bestaat een tvp funtie, en je kan dus ook ont-tvp'en. Ben je er vanaf, opgelost.

Niet dat de discussie daar überhaupt over gaat.
pi_86881906
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

't is dus eigenlijk gewoon een ranzig 2e hands topic :{

Van mij mag 'ie wel dicht, en dat bedoel ik niet onvriendelijk voor de mensen die dat helemaal niet willen, maar ik heb een linkje in mijn feaubeaux en voor de rest voegt het topic niet zo veel meer toe, vind ik. Behalve dat je er op ongewenste momenten mee geconfronteerd word :')
Het is niet ranzig verre van dat, maar hierin moet ik Teun toch gelijk geven dat het ...uh nou ja het moet rusten zeg maar. Dat geslijm en gepronk ofzo dat stuit mij tegen de borst ! Gelukkig heb ik er twee ;)
  zondag 26 september 2010 @ 22:53:43 #285
104871 remlof
Europees federalist
pi_86881999
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:53 schreef remlof het volgende:
Tieten *O*
Ik kraak er geen kokosnoten mee hoor
pi_86882060
Bwoah...Zo.... ff kieken wat er op tv is
pi_86882076
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er bestaat een tvp funtie, en je kan dus ook ont-tvp'en. Ben je er vanaf, opgelost.

Niet dat de discussie daar überhaupt over gaat.
Is relstopmod een nieuwe functie op fok? of gewoon een gedwongen taakuitbreiding op wat eens gewoonsimpelnormaalmod was?
  zondag 26 september 2010 @ 22:57:11 #289
104871 remlof
Europees federalist
pi_86882088
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik kraak er geen kokosnoten mee hoor
Nee duh, dat doe je met een hamer :P
pi_86882107
We zijn van plan om morgen naar deze film te gaan ------>http://www.imdb.com/title/tt1314655/
pi_86882113
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Is relstopmod een nieuwe functie op fok? of gewoon een gedwongen taakuitbreiding op wat eens gewoonsimpelnormaalmod was?
Opa blaft :W
  zondag 26 september 2010 @ 22:58:08 #292
104871 remlof
Europees federalist
pi_86882135
quote:

[..]

Waarom deze kloon?
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 22:58:26 #293
169210 liesje1979
pi_86882146
quote:

[..]

Hé een nieuwe user. :')
pi_86882149
Wie is het dan?
pi_86882170
:( gvd jullie weten het allemaal
pi_86882190
Ow das natuurlijk 666
pi_86882193
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Waarom deze kloon?
Een mens moet wat in zijn leven
pi_86882194
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
We zijn van plan om morgen naar deze film te gaan ------>http://www.imdb.com/title/tt1314655/
oh die is eng vertelde KIm, was ze gisteravond heen geweest, je gaat gillen >:)
pi_86882205
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:57 schreef Laysa het volgende:
Die staat op mijn verlanglijstje (download) :P
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 22:59:58 #300
169210 liesje1979
pi_86882229
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:58 schreef Laysa het volgende:
:( gvd jullie weten het allemaal
Ik heb geen idee, kan ik ook niet zien, maar iemand met zo'n nieuw account en die dan al kan vertellen hoe het eerst was...
pi_86882243
O gowd dat wordt dus nachten niet slapen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')