Dit, dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit topic kan meteen op slot, zo hard pwnt de OP.
Is geen slecht nummer. Het is alleen bar slecht gezongen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Flamman of Abraxis van de Party Animals had hier iets mee te maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Officiele inzending voor 't songfestival 1999, was best wat ophef over (achteraf). Paul de Leeuw maakte wat grappen erover
.
quote:De superhit van de Rode Duivels uit het jaar '94, het jaar waarin ze naar de Verenigde Staten trokken voor de wereldbeker voetbal.
enz...quote:Together
Naar de USA
Together
Mag m'n vrouw ook mee?
Together
On va s'amuser
Together
Da's geen slecht idee
Together
Zonnen op het strand
Together
Da's pas interessant
Together
I am in the mood
Together
Zit mijn haar wel goed?
nog iemand die deze meesterlijke plaat kent! Ik zeg PAPPERLEPAP!quote:Op zondag 26 september 2010 09:08 schreef female81 het volgende:
Wat dachten jullie trouwens hiervan? Valt een beetje in dezelfde categorie als dat geval van T-Birds dat ik eerder postte.
Dat nummer is fantastisch! Hands offquote:
Daar bleek helaas minimaal de halve wereldbevolking het mee eens te zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef Frannhere het volgende:
[..]
Dat nummer is fantastisch! Hands off
Je had Rolf X. Wouters' meesterwerkje nog nooit eerder gehoord?quote:
t stond wel op zo'n mega top 50 jaaroverzicht, maar de reden daarvan is mij compleet ontgaan!quote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef female81 het volgende:
[..]
Daar bleek helaas minimaal de halve wereldbevolking het mee eens te zijn.
[..]
Je had Rolf X. Wouters' meesterwerkje nog nooit eerder gehoord?
(O.k., als je nog heel jong bent is de kans dat je het al kende ook klein, aangezien het niet echt een veelgedraaid nummer is op de radio.)
Nog nooit gehoord, maar wat verschrikkelijk slecht!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kom je niet meer overheen nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
*O* Busje komt zo *O*quote:Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Jezus wat heb ik een hekel aan deze zwakzinnige boeren gehad, godverdomme kon me elke keer wel de haren uit de kop trekken als deze simplistische plattelanders weer hun pathetische stem verhiefen en hun mongolide humor de top veertig in jaagden, godverdomme, minstens 30% van de Nederlanders vind dit goed en ik leef in een wereld waarin dat kan.
Dit was dus de inzending voor het songfestival destijds.quote:Op zondag 26 september 2010 16:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord, maar wat verschrikkelijk slecht!
Nee hoor, dat was die Marlayne die tegenwoordig Hart van Nederland presenteert.quote:Op zondag 26 september 2010 17:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit was dus de inzending voor het songfestival destijds.
Je moet je als land toch kapot schamen.
Echt te triest voor woorden, maar sowieso, het songfestival.quote:Op zondag 26 september 2010 17:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit was dus de inzending voor het songfestival destijds.
Je moet je als land toch kapot schamen.
Dit nummer weet zowel een peristaltische als een antiperistaltische beweging teweeg te brengenquote:
Het was redelijk berucht hier.quote:Op zondag 26 september 2010 17:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden, maar sowieso, het songfestival.
Misschien als ik in 1999 niet in het buitenland had gewoond had ik wel eerder gehoord, maar dit leed is me bespaard gebleven tot vandaag.
TS, bedankt!![]()
Misschien moet je het in dit topic proberenquote:
Prachtig nummerquote:
Sucker for soft knuffelrockquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit topic kan meteen op slot, zo hard pwnt de OP.
Wat een irritant nummer.quote:Op zondag 26 september 2010 22:37 schreef Gitank2 het volgende:
Niet het allerslechtste, maar het komt ook wel in de buurt
Dit is nou echt iets waarvoor ik gelijk http://www.keepvid.com inschakel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |