Daarna niet meer gegeten nee en ik hou echt van mosselen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je toch tot mei genezen van mosselzucht?
Een keer per jaar mosselen, vind ik meer dan genoeg. Het zijn geen asperges.
Ik wel, maar ik zeg maar even niks, voor ik weer de 3 hoog achter om mn oren krijgquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich als of hij erop uit is dat echt iedereen hem uitkotst.
Ik snap niet hoe iemand het voor elkaar krijgt elke keer weer zo'n maf type in zijn bed te krijgen.
Jawel hoor!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ik denk niet dat ik hier nog pas Lies.
Nah op t moment valt dat wel mee, maar je bent er ook weer dus das een goed tekenquote:Ik lees wel veel in andere topic's. Dit is ook voor mij te veel kusjeskroel gedoe.
Gek is dat hè. Misschien is er dan iets in je lijf wat het nodig heeft. Dat is altijd mijn verklaring.quote:Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bezig met een fetafase. Het is nog net geen fetisj.
Ik aan bruidsschuitjes, zal eerdaags wel in walging omslaan, want teveel gegeten.quote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben verslaafd aan tropical melange, van een heul andere orde maar wel lekker. En nee, ik flikker 't niet in iedere maaltijd
.
Je lichaam wil ej wat vertellen, maar wel verkaptquote:
Cc, hoe is het met de jellybeans? Nog steeds lekker?quote:[b]Op zondag 26 september 2010 10:41 schreef Lavenderr het volgende:
Wat dan?quote:Op zondag 26 september 2010 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je lichaam wil ej wat vertellen, maar wel verkapt.
Maakt niet uit.quote:
Meuring!quote:Op zondag 26 september 2010 10:23 schreef Noek het volgende:
Ik heb laatst zo 4 kilo mosselen weggeknikkerd. Over zure mosselen gesproken. Ik gooide ze in de wasbak om ze schoon te maken en toen kwam er een meur waar ik echt van moest kokken. Dus ik bel die visboer. "Luister dan! Je hebt bakken in die vitrine liggen die echt niet goed meer zijn." Zegt die," Mosselen ruik je altijd."![]()
Zo naar die boer gereden en die smerigheid onder zijn neus gestopt. Shit zeg, die meur bleef nog hangen ook maar ik kon een nieuwe bak meekrijgen, dezelfde datum.Ja daaaag!
Gisteren overviel me opeens de angst dat ik iets heel essentieels was vergeten voor de reis. Oe! En nu schiet me te binnen dat ik nog een reisverzekering moet afsluiten, lijkt me toch wel slim.quote:Op zondag 26 september 2010 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
Nog even en je stapt op het vliegtuig!!! Heb je al pre-flight-jitters?
Ja dat was um, lijkt me duidelijkquote:Op zondag 26 september 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren overviel me opeens de angst dat ik iets heel essentieels was vergeten voor de reis. Oe! En nu schiet me te binnen dat ik nog een reisverzekering moet afsluiten, lijkt me toch wel slim.
Inentingen: check
Ticket: check
Hotelboeking: check
Creditcard volgepompt: check
Ik vind het spannend, zo'n reis naar de tropen in mijn eentje. Maar dan met name het tropendeel, alleen reizen doe ik bijna altijd. En het is lekkere spanning; zo'n kriebel in je maag vol verwachting.
Oh! En ik moet nog een nieuwe bikini. Dat zal dat essentiële wel zijn geweest!
Verzekeringspas van je ziektekosten...quote:Op zondag 26 september 2010 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren overviel me opeens de angst dat ik iets heel essentieels was vergeten voor de reis. Oe! En nu schiet me te binnen dat ik nog een reisverzekering moet afsluiten, lijkt me toch wel slim.
Inentingen: check
Ticket: check
Hotelboeking: check
Creditcard volgepompt: check
Ik vind het spannend, zo'n reis naar de tropen in mijn eentje. Maar dan met name het tropendeel, alleen reizen doe ik bijna altijd. En het is lekkere spanning; zo'n kriebel in je maag vol verwachting.
Oh! En ik moet nog een nieuwe bikini. Dat zal dat essentiële wel zijn geweest!
Die zit standaard in mijn moneyclip geklikt. Interesting, non?quote:Op zondag 26 september 2010 11:17 schreef hondjes het volgende:
Verzekeringspas van je ziektekosten...
Mogge Caroquote:Op zondag 26 september 2010 11:05 schreef CarOnline het volgende:
Mogge all.
Nu serieus. Tis niet allemaal voor te lachen. Immers.
spa apple en (tijd vh jaar) choco pepernotenquote:Op zondag 26 september 2010 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben verslaafd aan tropical melange, van een heul andere orde maar wel lekker. En nee, ik flikker 't niet in iedere maaltijd
.
Genoeg gespard, handschoenen uit!quote:
Ja daaag, ik heb ze net aan, weet je hoeveel werk dat is, handjes inzwachtelen, handschoenen aan, die kutveters inrijgen ....quote:Op zondag 26 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Genoeg gespard, handschoenen uit!
Die kan je gewoon door snijden!quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaag, ik heb ze net aan, weet je hoeveel werk dat is, handjes inzwachtelen, handschoenen aan, die kutveters inrijgen ....
quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja daaag, ik heb ze net aan, weet je hoeveel werk dat is, handjes inzwachtelen, handschoenen aan, die kutveters inrijgen ....
Sommigen beginnen al om 3 uur 's ochtends te melken.quote:Op zondag 26 september 2010 11:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij zijn boeren juist vroeg op!
Deze is meer van toepassing:quote:
Nee, Noek en jij zijn meer een soort Tag Team, zoals jullie elkaar bij repliek richting Teun, afwisselen, het zou me niks verbazen als jullie bij elke wissel ook een soort virtuele high five doenquote:Op zondag 26 september 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
Wat is een kliek? Kom je dan bij elkaar over de vloer? Voor een BBQ bijvoorbeeld en val je elkaar dan constant bij en anderen gezamenlijk af? Bel en mail je veelvuldig?
Kut. Ik ben kliekloos.
Na God en Jezus een goede derde!quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Copycat het volgende:
Dat hoeft ook niet. Maar om dan direct de haatkaart te gaan trekken.
Alsjeblieft, hoe belangrijk denk je dat je in het echt bent?
No way, ik voel mij vrij om in de loop van vandaag of komende week terug te komen dat wat door jullie geschreven is of wordt. Kortom, nix einde discussiequote:Op zondag 26 september 2010 11:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Genoeg gespard, handschoenen uit!
Ik neem aan dat Remlof, Pietje en Gert wel de score bijhouden met notes.
quote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
No way, ik voel mij vrij om in de loop van vandaag of komende week terug te komen dat wat door jullie geschreven is of wordt. Kortom, nix einde discussie![]()
En teven ben ik toch echt benieuwd naar de trouwdatum van Noek en Gert.
quote:Op zondag 26 september 2010 02:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoezo doe ik dat zelf
Ondertussen wel kwijlen (of ruzie maken, want zo simpel zijn sommigen ook nog) in een Disana topic (hopelijk wordt Disaan snel beter), wel elkaar fêteren over iedere verkoudheid die langs komt en wel huilie huilie doen over iemand die al ongeveer tot stof verworden is en die de meesten nooit gezien hebben, dan vind ik dat zo ontzettend hypocriet dat ik niet goed weet of ik in lachen of huilen moet uitbarsten.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar voorlopig wordt het alleen maar erger. Heb mij net voor morgen ziek gemeld. Ondanks vier paracetemol en een handvol anti griep tabletten blijft de hoofdpijn en ik kan nauwelijks mijn ene been voor het andere zetten vanwege de spierpijn![]()
Eetlust heb ik nog wel volop, maar er loopt zoveel snot uit mijn neus dat ik nauwelijks tijd heb om tussen het snuiven door het voer naar binnen te werken.
quote:
Oh, gelukkig.quote:Op zondag 26 september 2010 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mogge Caro
Nee, het leven is een tranendal![]()
Máár: lachen mag!
quote:Op zondag 26 september 2010 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga nu klieken met mijn neefje. Zo leuk. Het is niet alleen een kliek, maar we hebben ook een klik.
Vooral als we in een winkel komen waar ze Gstar of Etnies verkopen, dan klikt het behoorlijk
Gaaf dat je ook een posting hebt kunnen vinden waar ik mij ziek meld. En nu ben ik af of zoquote:
Teun heeft spatjes!quote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Goedemorgen. Ik hoef zeker niets terug te lezen, hè?
Mooii.......zou het waarderen als je dus nu er over op houdt...daaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op zondag 26 september 2010 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Geldt ook voor Laysa trouwens, laat haar maar aangeven waar ik lullig heb gedaan over haar gedoe in ziekenhuizen en over haar ziekte. Je gaat het nergens vinden, helemaal nergens. Ook haar wens ik regelmatig sterkte.
Maar wekenlang schrijven dat je nog geen huis hebt, waarbij anderen dat zogenaamde onrecht nog eens versterken, dat vind ik gezeur. Ze heeft urgentie, ze krijg een mooie woning, wees blij dat dat hier geregeld wordt. En ja, dan moet je even wachten, so be it. Ze kunnen nergens woningen uit de grond toveren.
Als je op grond daarvan met mij klaar bent, dan vind ik dat heel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |